De slaapkamer is 335 cm bij 375 cm, dus bijna vierkant. In beide lange wanden zit een deur (kijk maar op de plattegrond in de OP) dus dit is de meest logische indeling. De kast is 65 cm diep, het bed wordt 170 cm breed en komt 20 cm vrij van de muur. Dan houd ik dus een vrije ruimte over van 80 cm tussen het bed en de kast. Dit is ruim voldoende. Het bed zal iets vrij staan van de radiator, maar die zal toch bijna altijd uit staan, ik slaap nu ook op een koude kamer, tot vorige week stond mijn raam nog op de kierstand.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:10 schreef AnneX het volgende:
wat een kleine slaapkamer ??
en de plek naast de radiator.
zou je dat niet omdraaien ? is er plaats voor?
Alle meubels op de 1e verdieping heb ik idd zelf gemaakt, het is leuk om te doen, ik bespaar er geld mee en je kunt het precies zo maken dat het is afgestemd op mijn situatie qua maatvoering, kleur en positie.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
Wat gaaf! Je maakt heel veel zelf
Zou willen dat wij dat ook konden, super
Aan de voorkant van de kast zit een houten opstaande rand van 4 cm hoog, dus ik verwacht niet dat de wasmachine daar overheen rammeltquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef AnneX het volgende:
Strak ziet het eruit ! met de zwarte kasten.
En natuurlijk een vraag over de wasmachine op hoogte: rammelt die er niet af dan?
En je hebt al gordijnen !!! en waaaaarom nou niet aan één stuk tot op de grond ?
En heb je de rails niet laten doorlopen over de hele breedte zodat de lappen aansluiten.
Ik kijk mee hoor!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:08 schreef Gurb het volgende:
Er reageren niet veel mensen, maar ik ga ervanuit dat er nog wel wat mensen zijn die meekijken, dus hier wat nieuwe foto's en een update:
Nee hoor, en mocht dat wel zo zijn dan zet ik wel rubberen trillingsdempers onder de pootjes van de wasmachine.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:16 schreef Blik het volgende:
Andere vraag over de wasmachine/droger. Niet bang dat de trillingen door de hele verdieping te voelen zijn?
Ik lig op schema, maar woon er nog niet. Maar ik heb ook niet stil gezetenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:45 schreef AnneX het volgende:
Zeg Gurb, het topic moet ik uit de kelder halen !
Lig je op schema óf woon je er al stilletjes?
De afzuigkap hangt idd 25 cm hoger als de keukenboer had geadviseerd, maar ik ben zelf 1.90 meter en ik wil zonder mijn kop te stoten in de pannen kunnen roeren. Bovendien geeft het hoger hangen van de afzuigkap een ruimtelijk effect in de keukenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:00 schreef AnneX het volgende:
Ok Gurb : still going man.
Chronologisch:
Keuken ok ! Hangt de afzuig niet wat hoog ? Tegeltjes helemaal leuk.
Leuke kapstokjes !
Bed : ziet er helemaal áf uit. Kast + koof : 10 punten
Woonkamer: wandkasten ook zelf gemaakt? en ben wel errug benieuwd hoe de banen gaan mixen met de inrichting.
Ga zo door...
dank jequote:Op maandag 22 februari 2010 02:55 schreef wonderer het volgende:
Dit moet ik volgenHet wordt echt geweldig
Nog een vraagje daaroverquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:45 schreef Gurb het volgende:
Dank allemaal. Ik werkte al netjes omdat het voor mezelf was, maar nu zal ik het zeker zo netjes afmaken
En het scheelt allemaal wel geld inderdaad, maar het is nog niet goedkoop hoorZo ben ik voor de kast en bedombouw bij elkaar toch zo'n ¤ 1000,= kwijt. Maar dan is het wel helemaal naar mijn zin en exact op maat
![]()
Het interieur heb ik helemaal zelf gemaakt, dit is opgebouwd uit witte meubelpanelen van 18 mm dik. Deze heb ik bij de bouwmarkt exact op maat laten zagen en toen alles in elkaar gezet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Nog een vraagje daarover![]()
Heb je de kast helemaal zelf gemaakt, of heb je een 'bouwpakket'? Kan het zo snel niet vinden namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |