abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59114798
Ruud met achter hem Van Persie is een perfecte combinatie. Altijd maar dat getwijfel aan Ruud. Kijk wat hij gepresteerd heeft.

Kluivert: 79 interlands - 40 goals
Bergkamp: 79 interlands - 37 goals
Nistelrooy: 60 interlands - 31 goals
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:08:17 #206
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59115734
In mijn ogen Huntelaar. Niet omdat ik Ajacied ben, want ik heb een enorm respect voor Ruud. Het punt is dat Ruud zich altijd bewezen heeft bij de grote Europese clubs. Geweldige statistieken bij zowel PSV, Manchester United en nu bij Real. Je kan eigenlijk niet om hem heen als eerste spits. Maar dat is wel te hopen, want hij loopt dan misschien wel 1 op 2 (scheelt zich niet veel) in Oranje, maar ik weet niet. Het voelt niet goed.

Huntelaar daarintegen heeft zich op een paar mooie Champions Leageu wedstrijden (tegen Internazionale bijvoorbeeld) nog niet echt kunnen bewijzen op topniveau. Geef die jongen zijn kans op het EK en Ruud wordt -wederom- gedegradeerd waar geheid rellen uit voort komen, of steun van Nistelrooy onvoorwaardelijk als #9 om vervolgens achteraf te lullen dat als Huntelaar daar gestaan had het wellicht anders was gelopen.

Gevoelskwestie dus. Met statistieken opduiken bereik je hier nooit een gegrond en concreet antwoord mee. En mijn gevoel zegt Huntelaar. Dat van Marco -helaas- niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59151319
Hulde aan degenen die het vol blijven houden om tegen de simplistische voetbalkijker in te gaan.

Waar waren de Van Nistelrooy liefhebbers trouwens toen Kluivert boven Hasselbaink verkozen werd, Hasselbaink scoorde toch meer

Of is het misschien toch wel een heel klein voordeeltje als het aanspeelpunt voorin ook wat met een bal kan

donderdag 5 juni 2008 @ 18:45:30 #208
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59151440
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef wimderon het volgende:
Hulde aan degenen die het vol blijven houden om tegen de simplistische voetbalkijker in te gaan.

Waar waren de Van Nistelrooy liefhebbers trouwens toen Kluivert boven Hasselbaink verkozen werd, Hasselbaink scoorde toch meer

Of is het misschien toch wel een heel klein voordeeltje als het aanspeelpunt voorin ook wat met een bal kan

Da's zeker een voordeeltje. Maar dat heb je niet met Van Nistelrooy.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:48:46 #209
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_59151509
quote:

Net of van Nistelrooy niks met een bal kan. Hij is in ieder geval een stuk technischer als Huntelaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:50:35 #210
30220 Barca
pi_59151551
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Net of van Nistelrooy niks met een bal kan. Hij is in ieder geval een stuk technischer als Huntelaar.
Hij kan wel wat met een bal maar ik vind hem niet balvast. Hij is geen spits die de bal vast kan houden zodat de rest kan aansluiten.
pi_59152043
quote:

en welke nederlandse spits kan dat?
pi_59152044
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het is allebei niks voor dit systeem.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

en welke nederlandse spits kan dat?
Op dit moment geen op topniveau. Daarom zou ik Van Persie daar eens willen zien, Van der Vaart heeft het trouwens bij Ajax ook wel eens gespeeld, maar dat lijkt me geen optie.

Dat gaat toch niet gebeuren, maar hiermee ga je in ieder geval van niets naar iets.
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:46:29 #213
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59152795
Dan moet ik de minst slechte kiezen, en dat is Ruud van Nistelrooij.

Wat een dilemma.
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:56:53 #214
30220 Barca
pi_59153047
Ik herhaal: jammer dat Kluivert niet op minimaal 80% zit.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:15:02 #215
111382 Ofyles2
pi_59153441
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Barca het volgende:
Waarom bekijk je alles zwart-wit?
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:24:50 #216
30220 Barca
pi_59153650
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Waarom bekijk je alles zwart-wit?
Wat bedoel je?
pi_59153966
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Barca het volgende:
Kluivert is historie, heeft dus geen enkele zin om die naam te noemen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:42:31 #218
30220 Barca
pi_59154045
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:39 schreef navigator het volgende:

[..]

Kluivert is historie, heeft dus geen enkele zin om die naam te noemen.
Dat vind ik dus jammer. Er is op dit moment namelijk geen speler die op hetzelfde niveau als Kluivert rond 1998/2000 dezelfde kwaliteiten heeft.
pi_59154476
van Nistelrooy krijgt van mij toch echt de voorkeur, zeker beter dan neusje Stuntelaar.
pi_59154785
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Phrits het volgende:
van Nistelrooy krijgt van mij toch echt de voorkeur, zeker beter dan neusje Stuntelaar.
Heey, een nieuwe. Zo te zien écht een verrijking voor dit forum.
pi_59154801
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Phrits het volgende:
Maar wel een neusje voor de goal
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59155953
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat vind ik dus jammer. Er is op dit moment namelijk geen speler die op hetzelfde niveau als Kluivert rond 1998/2000 dezelfde kwaliteiten heeft.

Het heeft Nederland het WK van 2002 nog gekost toen Ruudje zonodig in de spits moest en Kluivert als veredelde nummer 10 verder moest.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:59:31 #223
30220 Barca
pi_59156002
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het heeft Nederland het WK van 2002 nog gekost toen Ruudje zonodig in de spits moest en Kluivert als veredelde nummer 10 verder moest.
Kluivert - Van Nistelrooy was een kloten combi. En dat ligt aan Van Nistelrooy. Met iedere andere spits zou Kluivert een prima duo hebben gevormd.
pi_59156484
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Kluivert - Van Nistelrooy was een kloten combi. En dat ligt aan Van Nistelrooy. Met iedere andere spits zou Kluivert een prima duo hebben gevormd.
Eens.

En Phrits:
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:15:16 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_59156495
Ik vind Van Nistelrooij eigenlijk een vrij matige voetballer. Weinig techniek, kan de bal niet controleren en staat voortdurend buitenspel. Hij is alleen goed in de bal erin prikken. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet. De andere keer wel en dan heeft ie mooi een doelpunt gescoord, maar je speelt eigenlijk de halve wedstrijd met een man minder. Toch zou ik hem er tegen Italie wel in zetten, hij is vrij bonkig en wordt niet makkelijk van de bal gezet, wel geruststellend tussen die geslepen verdedigers. Maar als Ruud het dan niet op de heupen krijgt mag van mij Huntelaar het daarna proberen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:22:14 #226
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_59156724
Het gaat in dit topic tussen Huntelaar en Nistelrooij. Kluivert verheerlijken kan je ergens anders doen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_59157118
Alsof hier nog een discussie over moet bestaan

van Nistelrooij
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59157338
ruud!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:12:19 #229
111382 Ofyles2
pi_59158159
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Maar wel een neusje voor de goal
Zowel Ruud als Klaas-Jan zijn starre spitsen: ze laten zich nooit terugzakken.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:19:23 #230
30220 Barca
pi_59158383
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zowel Ruud als Klaas-Jan zijn starre spitsen: ze laten zich nooit terugzakken.
Wat bedoel je nu met dat zwart-wit?
pi_59158748
Is dat een discussie?

Ruud natuurlijk. Huntelaar zal het wellicht nog aardig gaan doen bij een Europese subtopper.
Maar hij ontbeert de ervaring en vooralsnog de kwaliteit imo.
pi_59235030
Voor wat het waard is.
quote:
Hesjes: Mogelijk basisplaats voor Huntelaar

Klaas-Jan Huntelaar start maandagavond tegen Italië mogelijk in de basis van het Nederlands Elftal. Ook voor Robin van Persie lijkt een plek bij de eerste elf gereserveerd. Beide spelers kregen op de afsluitende training een hesje.

Huntelaar kreeg van Van Basten op de zondagavondtraining van Oranje de voorkeur boven Ruud van Nistelrooy. Van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde Arjen Robben te worden.

Daarnaast lijkt André Ooijer als rechtsachter te starten. De verdediger van Blackburn Rovers profiteert van de fysieke ongemakken van Mario Melchiot. Het centrum van de verdediging lijkt te worden gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven Joris Mathijsen. Als linksachter start Giovanni van Bronckhorst.

Op het middenveld krijgt Nigel de Jong vermoedelijk een basisplek. Hij moet samen met Demy de Zeeuw voor de balans zorgen. Orlando Engelaar zit daardoor op de bank. Robin van Persie, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder moeten de alleen in de spits opererende Huntelaar ondersteunen.

Het is echter niet uit te sluiten dat Van Basten enkel zand in de ogen wilde strooien met zijn opvallende hesjesverdeling.
Wel VoetbalPrimeur, geen hoogstaande bron, maar over die hesjes zullen ze wel niet liegen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59235106
Arrrrghhhh nee hè
  zondag 8 juni 2008 @ 23:42:07 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59235189
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Behalve in hun allereerste interland samen. Dat was echt top!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 juni 2008 @ 23:42:37 #235
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59235201
Klotezooi. Nistelrooy ftw
pi_59235233
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Behalve in hun allereerste interland samen. Dat was echt top!

²
Je bedoelt de ene helft tegen Duitsland? Ik herinner me niet meer precies wanneer dat was. Toen won Nederland geloof ik met 1-3 in Duitsland.
  zondag 8 juni 2008 @ 23:45:13 #237
13462 BansheeBoy
pi_59235265
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:38 schreef Rekkie het volgende:
Arrrrghhhh nee hè
Wel een goed idee met Boulahrouz! Alleen is hij niet zo sterk in de lucht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 8 juni 2008 @ 23:50:39 #238
75556 erkel
back from Dagestan
pi_59235393
Ruudje.

Die weet hoe hij zich staande moet houden tussen kerels zoals Materazzi. Huntelaar stond wekelijks tegenover figuren als Breuer en Saeijs. Toch iets anders.
Weisst
  zondag 8 juni 2008 @ 23:52:47 #239
13462 BansheeBoy
pi_59235441
Ik zit nu naar de VPRO te kijken, en het valt me op dat Wenger een hele intelligente man is.

²
pi_59235709
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu naar de VPRO te kijken, en het valt me op dat Wenger een hele intelligente man is.

²
Wat was er dan? Wenger was voor zijn coach carriere hoogleraar dacht ik
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:04:25 #241
30220 Barca
pi_59235735
Huntelaar i.p.v. Van Nistelrooy is een goede keuze. Van Nistelrooy zou te veel op een eiland staan omdat hij zich minder dan Huntelaar laat zakken.

Want geen Robben, en ik vermoed ook geen Van Persie in de basis. Verwacht dat Kuyt zal spelen.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:06:05 #242
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59235758
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:36 schreef RayMania het volgende:
Voor wat het waard is.
[..]

Wel VoetbalPrimeur, geen hoogstaande bron, maar over die hesjes zullen ze wel niet liegen.
Van Basten was toch aan het experimenteren met bepaalde spelsituaties, misschien dat het daarmee te maken heeft. Heitinga had gister bijvoorbeeld geen hesje. Als dit niet geval is, maakt Bassie zich nog belachelijker dan hij de laatste 4 jaar heeft gedaan.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:09:14 #243
13462 BansheeBoy
pi_59235817
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:04 schreef Barca het volgende:
Huntelaar i.p.v. Van Nistelrooy is een goede keuze. Van Nistelrooy zou te veel op een eiland staan omdat hij zich minder dan Huntelaar laat zakken.

Want geen Robben, en ik vermoed ook geen Van Persie in de basis. Verwacht dat Kuyt zal spelen.
Zonder Robben en Van Persie verworden we tot het niveau van België...

²
pi_59241963
Gaat Huntelaar nu het EK gebruiken in zijn keuze om bij Ajax te blijven?

Van nu.nl :
quote:
Huntelaar weet het nog niet
Uitgegeven: 9 juni 2008 8:40
Laatst gewijzigd: 9 juni 2008 8:41

AMSTERDAM - Klaas Jan Huntelaar zal in zijn beslissing of hij blijft bij Ajax gedeeltelijk laten meewegen of Marco van Basten hem opstelt op het Europees kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Dit meldt de spits tegen de Telegraaf.

“Dat zal ik natuurlijk wel een beetje laten meewegen,” zegt Huntelaar in de krant. “Maar over mijn toekomst zijn nog geen beslissingen genomen en dat hoeft ook niet voor het EK. Wat zeker niet klopt, is dat ik bij Real Madrid zou hebben getekend.”

Een goed toernooi in de Alpen kan de interesse van andere clubs in de Amsterdamse goalgetter natuurlijk vergroten. Eerder werden Juventus, Real en Barcelona gelinkt aan de international. Maar daarvoor moet Huntelaar natuurlijk wel spelen. En dat deed hij de afgelopen wedstrijden tot zijn grote verdriet niet zo veel.

“Tegen Wales begreep ik de beslissing omdat we de laatste tien minuten specifiek oefenden met een breekijzer, met Jan Vennegoor of Hesselink,” meent ‘The Hunter’. “Tegen Denemarken snapte ik niet waarom ik Ruud van Nistelrooy niet mocht vervangen.”

Kans
Of hij nog een faire kans zal krijgen op het toernooi, weet de spits niet. “We zullen zien. Natuurlijk neem ik geen genoegen met een rol op de bank, omdat dit m’n eerste grote toernooi is. Ik wil altijd spelen en moet dus presteren op de training. De rest heb ik niet in de hand. Ik doe mijn best, wacht op een kans en zal die vervolgens pakken.”
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_59250230
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef donpsp het volgende:
Gaat Huntelaar nu het EK gebruiken in zijn keuze om bij Ajax te blijven?

Van nu.nl :
[..]

Stelt van Basten hem straks op omdat hij hem volgend jaar nog nodig heeft
  maandag 9 juni 2008 @ 21:38:08 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59259627
2 kansen om zeep geholpen RvN, en 1 doelpunt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_59262532
Ja nu had hij wel moeten liggen zodat NL een penalty kreeg. En ja natuurlijk had hij de 3-0 moeten maken.

maar kennelijk is de 1-0 natuurlijk niet goed genoeg. Of het nou buitenspel was of niet.

Na gefeliciteerd hoor, er is weer wat de bashen.
pi_59263873
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Skwish het volgende:
Ja nu had hij wel moeten liggen zodat NL een penalty kreeg. En ja natuurlijk had hij de 3-0 moeten maken.

maar kennelijk is de 1-0 natuurlijk niet goed genoeg. Of het nou buitenspel was of niet.

Na gefeliciteerd hoor, er is weer wat de bashen.
Maar het was geen overtreding, dus wat dat betreft........
En de scheidsrechter lijkt me niet iemand die met pingels ging lopen smijten.

RvN
pi_59267724
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat van Nistelrooij gewoon een erg matige voetballer is en totaal niet past in het Nederlands elftal. Een schot voor open goal mist hij finaal, bij geen enkele counter betrokken, weet geen penalty te versieren en scoort daarnaast ook nog niet eens. En had het geluk dat zijn goal goedgekeurt was.

Het was trouwens gewoon een goal van Sneijder. Huntelaar had alle 2 kansen keihard erin geknald. Of met Huntelaar spelen of met van Persie in de spits.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 01:38:28 #250
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59267752
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat van Nistelrooij gewoon een erg matige voetballer is en totaal niet past in het Nederlands elftal. Een schot voor open goal mist hij finaal, bij geen enkele counter betrokken, weet geen penalty te versieren en scoort daarnaast ook nog niet eens. En had het geluk dat zijn goal goedgekeurt was.

Het was trouwens gewoon een goal van Sneijder. Huntelaar had alle 2 kansen keihard erin geknald. Of met Huntelaar spelen of met van Persie in de spits.

huntelaar leek helemaal niet blij met de winst, denkt alleen aan zijn eigenm hachje, egocentrische zak
met zn lelijke rotkop, chagrijnige vent, feesten moet je en niet de sfeer verpesten door in een hoekje te gaan zitten mokken samen met heitinga
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59267754
quote:

Deze man heeft er verstand van!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:04:54 #252
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59269624
quote:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat van Nistelrooij gewoon een erg matige voetballer is en totaal niet past in het Nederlands elftal.
Gast.... Ruud speelde een uitstekende wedstrijd!!
Was goed aanspeelbaar, trok steeds twee centrale verdedigers mee waardoor er ruimte ontstond, kaatste goed, maakte een doelpunt en zorgde voor de nodige rust zo nu en dan. Ja, hij miste een grote kans, dat gebeurt de beste, Toni miste ook een dikke kans.

Sterker nog, bij de BBC vond men Ruud de beste man van het veld!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59269693
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gast.... Ruud speelde een uitstekende wedstrijd!!
Was goed aanspeelbaar, trok steeds twee centrale verdedigers mee waardoor er ruimte ontstond, kaatste goed, maakte een doelpunt en zorgde voor de nodige rust zo nu en dan. Ja, hij miste een grote kans, dat gebeurt de beste, Toni miste ook een dikke kans.

Maar Toni is dan ook een waardeloze voetballer
pi_59294009
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef venomsnake het volgende:

L'Equipe vond hem de minste aan de kant van Nederland
pi_59294068
Ruud. geen discussie mogelijk.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')