Zowel Ruud als Klaas-Jan zijn starre spitsen: ze laten zich nooit terugzakken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar wel een neusje voor de goal

Wat bedoel je nu met dat zwart-wit?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zowel Ruud als Klaas-Jan zijn starre spitsen: ze laten zich nooit terugzakken.

Wel VoetbalPrimeur, geen hoogstaande bron, maar over die hesjes zullen ze wel niet liegen.quote:Hesjes: Mogelijk basisplaats voor Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar start maandagavond tegen Italië mogelijk in de basis van het Nederlands Elftal. Ook voor Robin van Persie lijkt een plek bij de eerste elf gereserveerd. Beide spelers kregen op de afsluitende training een hesje.
Huntelaar kreeg van Van Basten op de zondagavondtraining van Oranje de voorkeur boven Ruud van Nistelrooy. Van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde Arjen Robben te worden.
Daarnaast lijkt André Ooijer als rechtsachter te starten. De verdediger van Blackburn Rovers profiteert van de fysieke ongemakken van Mario Melchiot. Het centrum van de verdediging lijkt te worden gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven Joris Mathijsen. Als linksachter start Giovanni van Bronckhorst.
Op het middenveld krijgt Nigel de Jong vermoedelijk een basisplek. Hij moet samen met Demy de Zeeuw voor de balans zorgen. Orlando Engelaar zit daardoor op de bank. Robin van Persie, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder moeten de alleen in de spits opererende Huntelaar ondersteunen.
Het is echter niet uit te sluiten dat Van Basten enkel zand in de ogen wilde strooien met zijn opvallende hesjesverdeling.

Behalve in hun allereerste interland samen. Dat was echt top!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Kluivert - Van Nistelrooy was een kloten combi. En dat ligt aan Van Nistelrooy. Met iedere andere spits zou Kluivert een prima duo hebben gevormd.

²
²

Je bedoelt de ene helft tegen Duitsland? Ik herinner me niet meer precies wanneer dat was. Toen won Nederland geloof ik met 1-3 in Duitsland.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Behalve in hun allereerste interland samen. Dat was echt top!²

Wel een goed idee met Boulahrouz! Alleen is hij niet zo sterk in de lucht.quote:

²
²

²
²

Wat was er dan? Wenger was voor zijn coach carriere hoogleraar dacht ikquote:Op zondag 8 juni 2008 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu naar de VPRO te kijken, en het valt me op dat Wenger een hele intelligente man is.²

Van Basten was toch aan het experimenteren met bepaalde spelsituaties, misschien dat het daarmee te maken heeft. Heitinga had gister bijvoorbeeld geen hesje. Als dit niet geval is, maakt Bassie zich nog belachelijker dan hij de laatste 4 jaar heeft gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:36 schreef RayMania het volgende:
Voor wat het waard is.
[..]
Wel VoetbalPrimeur, geen hoogstaande bron, maar over die hesjes zullen ze wel niet liegen.

Zonder Robben en Van Persie verworden we tot het niveau van België...quote:Op maandag 9 juni 2008 00:04 schreef Barca het volgende:
Huntelaar i.p.v. Van Nistelrooy is een goede keuze. Van Nistelrooy zou te veel op een eiland staan omdat hij zich minder dan Huntelaar laat zakken.
Want geen Robben, en ik vermoed ook geen Van Persie in de basis. Verwacht dat Kuyt zal spelen.

²
²

quote:Huntelaar weet het nog niet
Uitgegeven: 9 juni 2008 8:40
Laatst gewijzigd: 9 juni 2008 8:41
AMSTERDAM - Klaas Jan Huntelaar zal in zijn beslissing of hij blijft bij Ajax gedeeltelijk laten meewegen of Marco van Basten hem opstelt op het Europees kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Dit meldt de spits tegen de Telegraaf.
“Dat zal ik natuurlijk wel een beetje laten meewegen,” zegt Huntelaar in de krant. “Maar over mijn toekomst zijn nog geen beslissingen genomen en dat hoeft ook niet voor het EK. Wat zeker niet klopt, is dat ik bij Real Madrid zou hebben getekend.”
Een goed toernooi in de Alpen kan de interesse van andere clubs in de Amsterdamse goalgetter natuurlijk vergroten. Eerder werden Juventus, Real en Barcelona gelinkt aan de international. Maar daarvoor moet Huntelaar natuurlijk wel spelen. En dat deed hij de afgelopen wedstrijden tot zijn grote verdriet niet zo veel.
“Tegen Wales begreep ik de beslissing omdat we de laatste tien minuten specifiek oefenden met een breekijzer, met Jan Vennegoor of Hesselink,” meent ‘The Hunter’. “Tegen Denemarken snapte ik niet waarom ik Ruud van Nistelrooy niet mocht vervangen.”
Kans
Of hij nog een faire kans zal krijgen op het toernooi, weet de spits niet. “We zullen zien. Natuurlijk neem ik geen genoegen met een rol op de bank, omdat dit m’n eerste grote toernooi is. Ik wil altijd spelen en moet dus presteren op de training. De rest heb ik niet in de hand. Ik doe mijn best, wacht op een kans en zal die vervolgens pakken.”

Stelt van Basten hem straks op omdat hij hem volgend jaar nog nodig heeftquote:Op maandag 9 juni 2008 11:22 schreef donpsp het volgende:
Gaat Huntelaar nu het EK gebruiken in zijn keuze om bij Ajax te blijven?
Van nu.nl :
[..]

Maar het was geen overtreding, dus wat dat betreft........quote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Skwish het volgende:
Ja nu had hij wel moeten liggen zodat NL een penalty kreeg. En ja natuurlijk had hij de 3-0 moeten maken.
maar kennelijk is de 1-0 natuurlijk niet goed genoeg. Of het nou buitenspel was of niet.
Na gefeliciteerd hoor, er is weer wat de bashen.

quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat van Nistelrooij gewoon een erg matige voetballer is en totaal niet past in het Nederlands elftal. Een schot voor open goal mist hij finaal, bij geen enkele counter betrokken, weet geen penalty te versieren en scoort daarnaast ook nog niet eens. En had het geluk dat zijn goal goedgekeurt was.
Het was trouwens gewoon een goal van Sneijder. Huntelaar had alle 2 kansen keihard erin geknald. Of met Huntelaar spelen of met van Persie in de spits.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |