Deze man heeft er verstand van!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat van Nistelrooij gewoon een erg matige voetballer is en totaal niet past in het Nederlands elftal. Een schot voor open goal mist hij finaal, bij geen enkele counter betrokken, weet geen penalty te versieren en scoort daarnaast ook nog niet eens. En had het geluk dat zijn goal goedgekeurt was.
Het was trouwens gewoon een goal van Sneijder. Huntelaar had alle 2 kansen keihard erin geknald. Of met Huntelaar spelen of met van Persie in de spits.

Gast.... Ruud speelde een uitstekende wedstrijd!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef dieselnoi het volgende:
Deze wedstrijd laat maar weer eens zien dat van Nistelrooij gewoon een erg matige voetballer is en totaal niet past in het Nederlands elftal.

Maar Toni is dan ook een waardeloze voetballerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gast.... Ruud speelde een uitstekende wedstrijd!!
Was goed aanspeelbaar, trok steeds twee centrale verdedigers mee waardoor er ruimte ontstond, kaatste goed, maakte een doelpunt en zorgde voor de nodige rust zo nu en dan. Ja, hij miste een grote kans, dat gebeurt de beste, Toni miste ook een dikke kans.
Sterker nog, bij de BBC vond men Ruud de beste man van het veld!!

L'Equipe vond hem de minste aan de kant van Nederlandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef venomsnake het volgende:
Sterker nog, bij de BBC vond men Ruud de beste man van het veld!!

Valt me mee dat je Terror Jaap niet als spits aanbeveelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van Nistelrooy natuurlijk. Je hebt nog niets aan Klaas Jan Stuntelaar, die is nog lang niet groot genoeg voor dit niveau.

The French are assholes.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
L'Equipe vond hem de minste aan de kant van Nederland

Hij speelde inderdaad erg netjes, ik denk eerlijk gezegd dat tedere Huntelaar die 2 kansen wel gescoord zou hebben, hij is het type spits dat direct keihard uithaalt, en bijna altijd minmaal op doel. Overigens vind ik dat ik me goed profilieer in de verscheidene topics.quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:35 schreef leolinedance het volgende:
Ruud natuurlijk nog steeds. Hij pwneerde weer aardig de pan uit gisteren

²
²

Huntelaar had er waarschijnlijk wel 4 gescoord volgens jou. Maar welke 2 kansen? Die keer dat hij om de keeper heen ging en die kans voor de goal? Naar mijn mening had hij alleen die 2e mogen en wellicht moeten maken. Maar hij was zeer nuttig en pakte weer zijn goaltje mee. Gaan we nog veel plezier aan beleven dit EKquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij speelde inderdaad erg netjes, ik denk eerlijk gezegd dat tedere Huntelaar die 2 kansen wel gescoord zou hebben, hij is het type spits dat direct keihard uithaalt, en bijna altijd minmaal op doel. Overigens vind ik dat ik me goed profilieer in de verscheidene topics.²

quote:Ik zag dat Kuyt zoals verwacht heeft voldaan, dat Sneijder zich een slag in de rondte werkte, dat Van der Vaart overal te vinden was, tuurlijk, dat ziet iedereen. Maar waarom wordt Van Nistelrooy nergens genoemd? Ik denk omdat het alleen kenners opvalt waarom hij goed was. Ruud speelde tegen een zwaar verdedigend Italië. Hij maakte zichzelf steeds aanspeelbaar, hoewel hij steeds meerdere bewakers om zich heen had. Dat de tegenstander je in een topwedstrijd vreest vanwege je reputatie is een zeer grote kwaliteit van een spits. Dan heb je het zelf wel moeilijk, dat zag je ook aan Ruud. Doordat je aanspeelbaar wil zijn en op gevaarlijke plaatsen positie kiest, heb je soms wel drie man om je heen. Dan, door al dat werk, ontstaat precies de ruimte waardoor Van der Vaart, Sneijder en Kuyt soms als God in Frankrijk zo vrij liepen en aanspeelbaar waren voor jongens als De Jong en Engelaar. Ik weet zeker dat Marco van Basten Ruud daarvoor een compliment heeft gemaakt.
Híj ziet zoiets namelijk wél.

Gast, als er een iemand een stuntelaar is dan is het wel van nistelrooy. ga een keer die wedstrijd na kijken, hij kan geen enkele bal onder controle houden. 27 balcontacten 23 keer balverlies. wie is er nou de stuntelaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van Nistelrooy natuurlijk. Je hebt nog niets aan Klaas Jan Stuntelaar, die is nog lang niet groot genoeg voor dit niveau.

quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:37 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
Gast, als er een iemand een stuntelaar is dan is het wel van nistelrooy. ga een keer die wedstrijd na kijken, hij kan geen enkele bal onder controle houden. 27 balcontacten 23 keer balverlies. wie is er nou de stuntelaar?

Willem snapt er geen bal van. sinds wanneer wordt een spits beoordeeld opdat hij 2 man bezighoudt? die 2 man kiezen ervoor om bij ruud te lopen. dan wilt het nog niet zeggen dat hij een goede wedstrijd speelt. wij spelen met 1 spits en italie met 2 centrale verdedigers. lijkt me logisch dat er dan 2 man omheen lopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat is wel een goed punt natuurlijk van Willem. Als je tegenstander 2 man aan je opoffert maakt het niet zoveel meer uit of je goed speelt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |