abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59075211
We hebben het wel over vier strafschoppen van de 25 doelpunten in 2006/2007.

Sodeju, schokkend aantal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:58:44 #202
159022 AminBen
El Maestro
pi_59075534
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef RayMania het volgende:
We hebben het wel over vier strafschoppen van de 25 doelpunten in 2006/2007.

Sodeju, schokkend aantal.
Haha, idd, Ronaldinho en Kanoute hadden er bijna dubbel zo veel, dat waren toen de naaste belagers.
Ik dacht sowieso dat persoonlijke prestaties hem weinig zeggen, maar nu hij aan de prestaties van Van Nistelrooy gaat twijfelen, weet ik het al helemaal niet meer. Hij was gewoon enorm bij Real, vorig seizoen zeker de beste speler bij Real en 2e geeindigd bij de verkiezing van speler v/h jaar in Spanje waar meer dan 800.000 stemmen in zijn verwerkt, achter Messi. En ook dit seizoen weer een sterke eerste seizoenhelft, ondanks al wat fysieke problemen daarin en daarvoor (bijna hele voorbereiding gemist). Daarna heeft hij nog een aantal wedstrijden met een spuit gespeeld maar een ingreep bleek noodzakelijk. Als hij van die fysieke problemen gespaard bleef, had hij weer een topseizoen gedraaid, daar ben ik van overtuigd!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:00:40 #203
194695 franklop
Fran knock
pi_59075571
Ruud is in vorm, Klaas Jan niet.. (geen goals in playoffs)

Dus Ruud.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:22:21 #204
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_59114285
Mijn amateuristische onderbuikgevoelens stemmen meestal tegen Ruud. In het Nederlands Elftal vind ik em eigenlijk niet het spel spelen wat je zou verwachten van een speler met zijn historie en heden (al volg ik buitenlands competitevoetbal niet echt op regelmatige basis dus wie ben ik)

Maargoed, hij heeft ervaring en reultaten op de allerhoogste niveau's dus ergens snap ik de keuze van de bondscoach wel. Het lijkt een zekerheidje, al bieden in het verleden behaalde resultaten geen gar... jwt. Nadeeltje vind ik wel dat hij zich lijkt te laten leiden door emoties. Als ie te lang niet in beeld komt wordt ie gefrustreerd en dat gaat mijns inziens ten koste van zijn spel. Nee, ik ben zeker niet overtuigd van zijn meerwaarde atm.

Huntelaar oogt in mijn ogen fris en gretig (vond em tijdens nl - ukraine een betere teamrol spelen dan ik Nistelrooij vaak zie doen) en hij scoort erg makkelijk. Ook al zie je hem 85 minuten niet, dan ineens staat ie daar en knalt/kopt de bal erin alsof het niets voorstelt. Daarbij denk ik idd dat het 'one to watch' is voor dit EK. Ik had hem graag de kans op de nr1 spitspositie gegund. Het syteem wat NL nu speelt lijkt me beter aansluiten bij Huntelaar dan bij Ruud. Erg spijtig dat hij geen speelminuten heeft gehad bij de laatste 2 oefenwedstrijden.

Eerlijk gezegd snap ik het grenzeloze vertrouwen van van Basten in nistelroooij niet, zeker niet na de laatste landentoernooien. Als je dan toch voor zekerheid en ervaring in je team wil gaan, wees dan een vent en neem Seedorf mee. Lijkt me een prima rots in de branding op ons 'jonge honden' middenveld. Of durft ie het niet aan om ruud te passeren? Bang dat ie weer gaat huilen en de selectie verlaat?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_59114798
Ruud met achter hem Van Persie is een perfecte combinatie. Altijd maar dat getwijfel aan Ruud. Kijk wat hij gepresteerd heeft.

Kluivert: 79 interlands - 40 goals
Bergkamp: 79 interlands - 37 goals
Nistelrooy: 60 interlands - 31 goals
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:08:17 #206
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59115734
In mijn ogen Huntelaar. Niet omdat ik Ajacied ben, want ik heb een enorm respect voor Ruud. Het punt is dat Ruud zich altijd bewezen heeft bij de grote Europese clubs. Geweldige statistieken bij zowel PSV, Manchester United en nu bij Real. Je kan eigenlijk niet om hem heen als eerste spits. Maar dat is wel te hopen, want hij loopt dan misschien wel 1 op 2 (scheelt zich niet veel) in Oranje, maar ik weet niet. Het voelt niet goed.

Huntelaar daarintegen heeft zich op een paar mooie Champions Leageu wedstrijden (tegen Internazionale bijvoorbeeld) nog niet echt kunnen bewijzen op topniveau. Geef die jongen zijn kans op het EK en Ruud wordt -wederom- gedegradeerd waar geheid rellen uit voort komen, of steun van Nistelrooy onvoorwaardelijk als #9 om vervolgens achteraf te lullen dat als Huntelaar daar gestaan had het wellicht anders was gelopen.

Gevoelskwestie dus. Met statistieken opduiken bereik je hier nooit een gegrond en concreet antwoord mee. En mijn gevoel zegt Huntelaar. Dat van Marco -helaas- niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59151319
Hulde aan degenen die het vol blijven houden om tegen de simplistische voetbalkijker in te gaan.

Waar waren de Van Nistelrooy liefhebbers trouwens toen Kluivert boven Hasselbaink verkozen werd, Hasselbaink scoorde toch meer

Of is het misschien toch wel een heel klein voordeeltje als het aanspeelpunt voorin ook wat met een bal kan

donderdag 5 juni 2008 @ 18:45:30 #208
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59151440
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:38 schreef wimderon het volgende:
Hulde aan degenen die het vol blijven houden om tegen de simplistische voetbalkijker in te gaan.

Waar waren de Van Nistelrooy liefhebbers trouwens toen Kluivert boven Hasselbaink verkozen werd, Hasselbaink scoorde toch meer

Of is het misschien toch wel een heel klein voordeeltje als het aanspeelpunt voorin ook wat met een bal kan

Da's zeker een voordeeltje. Maar dat heb je niet met Van Nistelrooy.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:48:46 #209
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_59151509
quote:

Net of van Nistelrooy niks met een bal kan. Hij is in ieder geval een stuk technischer als Huntelaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:50:35 #210
30220 Barca
pi_59151551
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Net of van Nistelrooy niks met een bal kan. Hij is in ieder geval een stuk technischer als Huntelaar.
Hij kan wel wat met een bal maar ik vind hem niet balvast. Hij is geen spits die de bal vast kan houden zodat de rest kan aansluiten.
pi_59152043
quote:

en welke nederlandse spits kan dat?
pi_59152044
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het is allebei niks voor dit systeem.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

en welke nederlandse spits kan dat?
Op dit moment geen op topniveau. Daarom zou ik Van Persie daar eens willen zien, Van der Vaart heeft het trouwens bij Ajax ook wel eens gespeeld, maar dat lijkt me geen optie.

Dat gaat toch niet gebeuren, maar hiermee ga je in ieder geval van niets naar iets.
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:46:29 #213
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59152795
Dan moet ik de minst slechte kiezen, en dat is Ruud van Nistelrooij.

Wat een dilemma.
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:56:53 #214
30220 Barca
pi_59153047
Ik herhaal: jammer dat Kluivert niet op minimaal 80% zit.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:15:02 #215
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59153441
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Barca het volgende:
Waarom bekijk je alles zwart-wit?
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:24:50 #216
30220 Barca
pi_59153650
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Waarom bekijk je alles zwart-wit?
Wat bedoel je?
pi_59153966
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:56 schreef Barca het volgende:
Kluivert is historie, heeft dus geen enkele zin om die naam te noemen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:42:31 #218
30220 Barca
pi_59154045
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:39 schreef navigator het volgende:

[..]

Kluivert is historie, heeft dus geen enkele zin om die naam te noemen.
Dat vind ik dus jammer. Er is op dit moment namelijk geen speler die op hetzelfde niveau als Kluivert rond 1998/2000 dezelfde kwaliteiten heeft.
pi_59154476
van Nistelrooy krijgt van mij toch echt de voorkeur, zeker beter dan neusje Stuntelaar.
pi_59154785
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Phrits het volgende:
van Nistelrooy krijgt van mij toch echt de voorkeur, zeker beter dan neusje Stuntelaar.
Heey, een nieuwe. Zo te zien écht een verrijking voor dit forum.
pi_59154801
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:01 schreef Phrits het volgende:
Maar wel een neusje voor de goal
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59155953
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat vind ik dus jammer. Er is op dit moment namelijk geen speler die op hetzelfde niveau als Kluivert rond 1998/2000 dezelfde kwaliteiten heeft.

Het heeft Nederland het WK van 2002 nog gekost toen Ruudje zonodig in de spits moest en Kluivert als veredelde nummer 10 verder moest.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:59:31 #223
30220 Barca
pi_59156002
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het heeft Nederland het WK van 2002 nog gekost toen Ruudje zonodig in de spits moest en Kluivert als veredelde nummer 10 verder moest.
Kluivert - Van Nistelrooy was een kloten combi. En dat ligt aan Van Nistelrooy. Met iedere andere spits zou Kluivert een prima duo hebben gevormd.
pi_59156484
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Kluivert - Van Nistelrooy was een kloten combi. En dat ligt aan Van Nistelrooy. Met iedere andere spits zou Kluivert een prima duo hebben gevormd.
Eens.

En Phrits:
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:15:16 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_59156495
Ik vind Van Nistelrooij eigenlijk een vrij matige voetballer. Weinig techniek, kan de bal niet controleren en staat voortdurend buitenspel. Hij is alleen goed in de bal erin prikken. Soms zie je hem de hele wedstrijd niet. De andere keer wel en dan heeft ie mooi een doelpunt gescoord, maar je speelt eigenlijk de halve wedstrijd met een man minder. Toch zou ik hem er tegen Italie wel in zetten, hij is vrij bonkig en wordt niet makkelijk van de bal gezet, wel geruststellend tussen die geslepen verdedigers. Maar als Ruud het dan niet op de heupen krijgt mag van mij Huntelaar het daarna proberen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')