Dat is volgens mij verschillend per station waar je begint.. moet je even kijken bij die kaartjesautomaten op het station.. Ik ga morgen kijken hoe duur die is vanuit Apeldoornquote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef -Tim- het volgende:
Hey hoe duur is zo'n pinkpopretour? Gelekaartautomaat.nl bestaat niet
Gelukkig.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat is volgens mij verschillend per station waar je begint.. moet je even kijken bij die kaartjesautomaten op het station.. Ik ga morgen kijken hoe duur die is vanuit Apeldoorn
Over een week is het al weer afgelopen.
Ben geen nieuwe festivalganger, alleen een nieuwe campinggangerquote:Op zondag 25 mei 2008 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor prima plan, altijd goed nieuwe festivalgangers te leren kennen
Nou dat komt als het goed is nog.quote:
Ha ik Pwn je.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben geen nieuwe festivalganger, alleen een nieuwe campingganger![]()
Eerste keer dat ik 3 dagen op de camping ben
Dit wordt m`n 6e PP
Op het podium of op de camping? Of allebei?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat komt als het goed is nog.
geef je kaartje maar aan mij hoor als je het zo'n kutfestival vindquote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutdagjesmensen, kutlanginderijstaan, kutovergehypedprogramma.
Keep it coming.
Het begint al voor de camping, daarna op de camping, daarna op het terrein, daarna op het podium, daarna op de camping en dat keer 3.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:14 schreef knep het volgende:
[..]
Op het podium of op de camping? Of allebei?
Tis op naam weggeschreven, je kunt niet door als mannetje, moontje.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geef je kaartje maar aan mij hoor als je het zo'n kutfestival vind
niet zo zeuren dan, er zijn een hoop mensen die niet kunnen gaan die wel vét graag willen heurquote:Op zondag 25 mei 2008 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tis op naam weggeschreven, je kunt niet door als mannetje, moontje.
Je hebt anders wel een Limburgs bier in je avatar staanquote:Op zondag 25 mei 2008 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er wel zin in! Alleen idd wel kutdagjesmensen altijd en limburg is ook wat voor te zeggen
Oja, note to self: tent zo ver mogelijk van bosjes vandaan opzetten.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar goed genoeg bosjes daar.
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kutfestival, kutbands, kut roze hoedjes, kutpubliek, kutlimburg, kutbier, kut eind rijden, kutcamping, kutfestivalterrein, kutweer en had ik kutlimburg al genoemd?
[..]
Kutfestival, kutbands, kut roze hoedjes, kutpubliek, kutlimburg, kutbier, kut eind rijden, kutcamping, kutfestivalterrein, kutweer en had ik kutlimburg al genoemd?
Ga dan niet..quote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kutdagjesmensen, kutlanginderijstaan, kutovergehypedprogramma.
Keep it coming.
[..]
Kutfestival, kutbands, ]kut roze hoedjes, kutpubliek, kutlimburg, kutbier, kut eind rijden, kutcamping, kutfestivalterrein, kutweer en had ik kutlimburg al genoemd?
Mijn excuses ik had ook graag het hele weekend gewild, maar ik was te laat....quote:
Scherpquote:Op zondag 25 mei 2008 23:44 schreef knep het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een Limburgs bier in je avatar staan.
Ach, wel een mooie afsluiter van de week, dacht ik zoquote:Op maandag 26 mei 2008 09:22 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog 4 nachtjes![]()
Eerst nog 3 examens en een hele dag werken
In de Metro van vandaag.quote:Op maandag 26 mei 2008 schreef Metro het volgende:
Om de verkoop van de 90.000ste kaart te vieren heeft Pinkpop een 40e act geboekt. “Een cadeautje voor het publiek”, aldus geestelijk vader van het festival Jan Smeets. Wat dat cadeautje is? From First To Last, de rockband die net haar vierde, zelfgetitelde album heeft uitgebracht. De band zal vrijdag het festival openen.
quote:
My thought exactly!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
argh de basisschoolversie van tokyo hotel
Zegt iemand met een avatar van Alfa bierquote:Op zondag 25 mei 2008 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er wel zin in! Alleen idd wel kutdagjesmensen altijd en limburg is ook wat voor te zeggen
Ik zag het al ja, dat wordt zonnig daar in Landgraafquote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Rubbish11 het volgende:
Oeh! als ik knmi moet geloven wordt het wel echt goed weer komend weekend, en knmi is toch wel een vooraanstaand meteorologisch instituut
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ik doe de hele dag niets andersquote:Op maandag 26 mei 2008 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt inderdaad prettig festivalweer te worden dit weekend, maar laten we er vooral nog wat schietgebedjes aan wagen, just to be sure :-).
* mricewerktniet doet met je meequote:Op maandag 26 mei 2008 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt inderdaad prettig festivalweer te worden dit weekend, maar laten we er vooral nog wat schietgebedjes aan wagen, just to be sure :-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |