Ach, wel een mooie afsluiter van de week, dacht ik zoquote:Op maandag 26 mei 2008 09:22 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog 4 nachtjes![]()
Eerst nog 3 examens en een hele dag werken
In de Metro van vandaag.quote:Op maandag 26 mei 2008 schreef Metro het volgende:
Om de verkoop van de 90.000ste kaart te vieren heeft Pinkpop een 40e act geboekt. “Een cadeautje voor het publiek”, aldus geestelijk vader van het festival Jan Smeets. Wat dat cadeautje is? From First To Last, de rockband die net haar vierde, zelfgetitelde album heeft uitgebracht. De band zal vrijdag het festival openen.
quote:
My thought exactly!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
argh de basisschoolversie van tokyo hotel
Zegt iemand met een avatar van Alfa bierquote:Op zondag 25 mei 2008 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er wel zin in! Alleen idd wel kutdagjesmensen altijd en limburg is ook wat voor te zeggen
Ik zag het al ja, dat wordt zonnig daar in Landgraafquote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Rubbish11 het volgende:
Oeh! als ik knmi moet geloven wordt het wel echt goed weer komend weekend, en knmi is toch wel een vooraanstaand meteorologisch instituut
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ik doe de hele dag niets andersquote:Op maandag 26 mei 2008 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt inderdaad prettig festivalweer te worden dit weekend, maar laten we er vooral nog wat schietgebedjes aan wagen, just to be sure :-).
* mricewerktniet doet met je meequote:Op maandag 26 mei 2008 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt inderdaad prettig festivalweer te worden dit weekend, maar laten we er vooral nog wat schietgebedjes aan wagen, just to be sure :-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |