quote:Op zondag 25 mei 2008 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja, pinkpop.
Hebbie d'r ook al zo'n zin in?quote:
Nee *quote:
En als we dan samen een biertje gaan drinken? Heb je er dan wel zin in?quote:
Dat is samen met QOTSA de enige band die ik echt noodzakelijk wil zien.quote:
Bier is altijd goedquote:Op zondag 25 mei 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En als we dan samen een biertje gaan drinken? Heb je er dan wel zin in?
Ik bedoel maar!quote:
neequote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie komt er een blik palm drinken donderdagnacht?
Ongetwijfeld, maar goed genoeg bosjes daar.quote:
je zit op m'n last.fm-ding te kijken? Die heeft maar 151 gespeelde tracks en is sinds april 2007 niet meer gebruiktquote:Op zondag 25 mei 2008 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
wij zijn muzikaal overigens niet echt compatible zie ik net!
Ligt er natuurlijk aan vanaf waar je komt.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef -Tim- het volgende:
Hey hoe duur is zo'n pinkpopretour? Gelekaartautomaat.nl bestaat niet
Dan ben ik er nog niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
doe daar dan wat aan!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
je zit op m'n last.fm-ding te kijken? Die heeft maar 151 gespeelde tracks en is sinds april 2007 niet meer gebruikt![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan ben ik er nog niet.
En ik ga alleen maar zaterdag en zondag. Want er was iets mis gegaan met de bestelling van de 3 dagen kaarten.En we zitten niet op de pinkpopcamping maar op een andere camping.
nee, te lui voorquote:
Want, daarom.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom hebben die 2 paupers er geen zin in??
Yeah!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou je mag ook een andere dag een blik bier hebben hoor. Of een festivalbrandbiertje, ofzo.
Vrouwen die bier drinken zijn sowieso oké.quote:
Kutfestival, kutbands, kut roze hoedjes, kutpubliek, kutlimburg, kutbier, kut eind rijden, kutcamping, kutfestivalterrein, kutweer en had ik kutlimburg al genoemd?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:27 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom hebben die 2 paupers er geen zin in??
Alles met bier is okéquote:Op zondag 25 mei 2008 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken zijn sowieso oké.
Kutdagjesmensen, kutlanginderijstaan, kutovergehypedprogramma.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kutfestival, kutbands, kut roze hoedjes, kutpubliek, kutlimburg, kutbier, kut eind rijden, kutcamping, kutfestivalterrein, kutweer en had ik kutlimburg al genoemd?
Alles met teveel bier is okéquote:
Alles met tieten en teveel bier is okéquote:
mantieten en hangtieten op knieen tellen niet uiteraardquote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alles met tieten en teveel bier is oké
De tering, zo vroegquote:Op zondag 25 mei 2008 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ieder jaar weer afwachten, ik gok tussen 7 & 8 gezien de verwachtte drukte.
* Timo20 meld zichquote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergens doet mij dit denken aan een modderige LL foto.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alles met tieten en teveel bier is oké
Ja hoor prima plan, altijd goed nieuwe festivalgangers te leren kennenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De tering, zo vroeg![]()
[..]
* Timo20 meld zich
Drink je dan ook wat Jupiler mee? of whatever het gaat zijn dat ik mee breng
Wat is eigenlijk ongeveer een goede tijd om aanwezig te zijn zodat we op camping A een plekje kunnen bemachtigen?
LLquote:Op zondag 25 mei 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ergens doet mij dit denken aan een modderige LL foto.
Roskildequote:
Roskildequote:
Dit jaar voor het eerst naar Melt! Ben ik ook ernstig benieuwd naar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |