Ik ga voor het eerst een kussen meenemenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
* Leonos wil niet achterblijven en doet ook mee
Ik dacht gewoon aan een kussensloop met kleding erin?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst een kussen meenemen
Ik ook niet. Vooral niet nadat ik zag dat Incubus maar 1 uur speelt.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb nog niet echt zin.. zal nog wel komen.
Dat wordt inderdaad voornamelijk met een biertje en peuk in het gras liggen dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag ook dat het wel eens vrij redelijk kan worden qua weer, dat zou erg fijn zijn.
De topacts gewoon staand bekijken en de mindere goden met een bier en een peuk in de klauw liggend in het gras.
gewoon alle andere mensen volgen.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef Boschkabouter het volgende:
Heeft iemand toevallig een kaart van Pinkpop en het pinkpopterrein?
Ga namelijk direct na school de trein naar Landgraaf pakken en moet op camping B komen.
Goedzoquote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon alle andere mensen volgen.
Ik ga na een half jaar twijfelen toch nog een dagje pinkpop doen
quote:
quote:Zij staan op vrijdag als opener in de GMnext tent. Maar eerst zal SAT2D op de 3FM-stage het festival openen.
KNMI gaat over heel Nederland en niet lokaal weer. Landgraaf ligt dermate zuiderlijk dat je beter naar Belgie/Duitsland (Aken) kan kijken.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Rubbish11 het volgende:
Oeh! als ik knmi moet geloven wordt het wel echt goed weer komend weekend, en knmi is toch wel een vooraanstaand meteorologisch instituut
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ik heb ongeveer hetzelfde, ik heb alleen een kaartje voor de zondag, maar sta van zaterdag tm maandag op een camping in de buurt. Het is dus een soort mini-vakantie, dat toevallig samenvalt met Pinkpopquote:Op maandag 26 mei 2008 18:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb meer zin in het idee van een lang weekend dan dat ik naar Pinkpop ga...
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis een vakantie ..
lekker relaxen in t gras met een biertje, kijken naar vrouwen mannen, met muziekjes op de achtergrond. heerlijk
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog 3 daagjes werken
Als ze erachter komen wordt je opgepakt en van het terrein afgevoerd.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Wat mag je nou precies mee nemen? 1 Pet fles staat in dat pinkpop boekje maar is dat gewoon een 1.5 liter fles? En is dat dan voor 3 dagen? Ik was wel van plan meer mee te nemen
Nou prima toch, Maar dat is geen antwoord op mn vraag.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als ze erachter komen wordt je opgepakt en van het terrein afgevoerd.
Er staat ook dat je maar 12 blikjes p.p. mag meenemen, er gaat toch echt een tray per persoon mee met ons hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Wat mag je nou precies mee nemen? 1 Pet fles staat in dat pinkpop boekje maar is dat gewoon een 1.5 liter fles? En is dat dan voor 3 dagen? Ik was wel van plan meer mee te nemen
Er is hier al een paar keer geroepen dat de campings idd eerder open gaan, maar is voor mij ook de eerste pinkpop.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben al jaren niet meer naar Landgraaf afgereisd (we gingen altijd naar Werchter), is het hier ook zo dat de camping al veel eerder open gaat dan de 12u die ze op de website aangeven?
quote:
Tentspullen worden over het algemeen nauwelijks gecontroleerd.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als ze erachter komen wordt je opgepakt en van het terrein afgevoerd.
En dat ga je het terrein op brengen hoe?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha het bier is ingeslagen
40 flessen hoegaaren
30 flessen palm
30 flessen bavaria
30 flessen Brand
Uiteraard alleen voor de donderdagnacht.
Niet, rond 00:30 liggen we donderdagnacht bij de rotonde voor camping A.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En dat ga je het terrein op brengen hoe?
Lol oke.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet, rond 00:30 liggen we donderdagnacht bij de rotonde voor camping A.
Uiteraard is vrijdagochtend alles op.
You never know.. Steekproefsgewijs wordt dat gedaan jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:48 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmmja, gaan ze ook daadwerkelijk door al je spullen wroeten om die paar bierflesjes/colaflessen/chips die misschien in mn kofferbak zouden zitten?
Ja ze halen je hele koffer open. Echt je hangt enorm als je meer bij hebt dan mag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:48 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmmja, gaan ze ook daadwerkelijk door al je spullen wroeten om die paar bierflesjes/colaflessen/chips die misschien in mn kofferbak zouden zitten?
Had je nu maar lekker bier hequote:Op maandag 26 mei 2008 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
40 flessen hoegaaren
30 flessen palm
30 flessen bavaria
30 flessen Brand
Vriendquote:Op maandag 26 mei 2008 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
40 flessen hoegaaren
30 flessen palm
30 flessen bavaria
30 flessen Brand
eerste 2:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik haal een sixpackje Jupiler en iets van wijn ofzo, komt helemaal goed. Oh en natuurlijk stroopwafels en ingeblikte halve peer en oreo's en meer van dat soort spul.
DE tip is om gewoon overal even langs te wandelen, das nou juist het leukste van een festival. Vind ik dan....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef Afunados het volgende:
Iemand nog tips voor de vrijdag? Meeste muziek vind ik niets, of ken ik niet. Zie mijn muziekprofiel op m'n last FM page in de sig. Anders maar gaar in het gras chillen de vrijdag
Shame on you!quote:
Die heb ik nog ergens hier staan op een cdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:04 schreef Siegfried het volgende:
* Siegfried herinnert zich een obscuur singletje 'We speelden Pim Pam Pet op de rand van je bed'
Haha, hier ook.. Maar vooral het liedje 'Fraai' van die zangert is wel okquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens hier staan op een cd![]()
Pim Pam Pet is je van het! Wie neemt nog Twister mee
Hier valt die zelf te maken op de Pinkpopsite. Even klikken op Eigen programma maken oidquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:15 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand dat blokkenschema zoals het een paar topics geleden (toen het net bekend was) nog?
Dus wat je uit kan printen en dan overzichtelijk per podium hebt wat er dan wel en niet is...
Ik begin er nu echt zin in te krijgen, zo mijn tent ophalen
Je krijgt een boekje inderdaad. Maar na 2 dagen + regen + gek doen, is dat boekje dood. Dus ik print altijd een programma uit en plastificeer het. Dit jaar misschien niet omdat ik geen voorkeur heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef CherryLips het volgende:
ze zullen daar toch nog wel het programma uitdelen? of ben ik nu naief?.
Dat doe ik inderdaad ook altijdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je krijgt een boekje inderdaad. Maar na 2 dagen + regen + gek doen, is dat boekje dood. Dus ik print altijd een programma uit en plastificeer het. Dit jaar misschien niet omdat ik geen voorkeur heb.
Pinkpop terrein en ver lopenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:29 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een Pinkpop boekje van de Free Record Shop. Alleen staat het daar niet overzichtelijk in 1 schema in zeg maar
Met die van de officiele site kom ik een eind.
Welk podium was nu zo ver lopen? 2 of 3?
Ga al voor de 10de keer, en bij mij is dat boekje altijd nog heel na 3 dagen (ja, ik ben saaiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je krijgt een boekje inderdaad. Maar na 2 dagen + regen + gek doen, is dat boekje dood. Dus ik print altijd een programma uit en plastificeer het. Dit jaar misschien niet omdat ik geen voorkeur heb.
Niet saai, netjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Ga al voor de 10de keer, en bij mij is dat boekje altijd nog heel na 3 dagen (ja, ik ben saai). Dus voor mij werkt dat goed.
Naar Sziget gaan voor de bandjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:43 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar sziget gaan, als je veel afstand wil afleggen op één festival
Daar heb ik het niet over he, ik heb het enkel over de grootte van het festival. Maar daarmee is het een stuk minder erg dat het zo groot is dan als pinkpop zo groot zou zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Naar Sziget gaan voor de bandjes![]()
Pinkpop valt het lopen inderdaad mee maar het verste ligt de 3fm stage. Maar ik heb gehoord dat die tent dit jaar op een andere plaats staat. Wie weet wat daarvan waar is?
Mijn post was ook een sarcastische.. Pinkpop is voor een festival een lekker compact terrein. Lowlands is qua terrein bijvoorbeeld een stuk groter. Op Pinkpop is werkelijk niets ver lopen (behalve camping B & C danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over he, ik heb het enkel over de grootte van het festival. Maar daarmee is het een stuk minder erg dat het zo groot is dan als pinkpop zo groot zou zijn.
Waar de tent is weet ik niet, maar daar kom ik wel achter als ik eenmaal op het festival ben
Daar is niks mis meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eerste 2:![]()
daarna:![]()
Hier gister naar de Makro geweest, wat kilozakken noten e.d. gehaald, nu nog wat noodles en dat soort handel en uiteraard wat bier, en dan mag het vrijdag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |