quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis een vakantie ..
lekker relaxen in t gras met een biertje, kijken naar vrouwen mannen, met muziekjes op de achtergrond. heerlijk
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog 3 daagjes werken
Als ze erachter komen wordt je opgepakt en van het terrein afgevoerd.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Wat mag je nou precies mee nemen? 1 Pet fles staat in dat pinkpop boekje maar is dat gewoon een 1.5 liter fles? En is dat dan voor 3 dagen? Ik was wel van plan meer mee te nemen
Nou prima toch, Maar dat is geen antwoord op mn vraag.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als ze erachter komen wordt je opgepakt en van het terrein afgevoerd.
Er staat ook dat je maar 12 blikjes p.p. mag meenemen, er gaat toch echt een tray per persoon mee met ons hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Wat mag je nou precies mee nemen? 1 Pet fles staat in dat pinkpop boekje maar is dat gewoon een 1.5 liter fles? En is dat dan voor 3 dagen? Ik was wel van plan meer mee te nemen
Er is hier al een paar keer geroepen dat de campings idd eerder open gaan, maar is voor mij ook de eerste pinkpop.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben al jaren niet meer naar Landgraaf afgereisd (we gingen altijd naar Werchter), is het hier ook zo dat de camping al veel eerder open gaat dan de 12u die ze op de website aangeven?
quote:
Tentspullen worden over het algemeen nauwelijks gecontroleerd.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als ze erachter komen wordt je opgepakt en van het terrein afgevoerd.
En dat ga je het terrein op brengen hoe?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha het bier is ingeslagen
40 flessen hoegaaren
30 flessen palm
30 flessen bavaria
30 flessen Brand
Uiteraard alleen voor de donderdagnacht.
Niet, rond 00:30 liggen we donderdagnacht bij de rotonde voor camping A.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En dat ga je het terrein op brengen hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |