quote:
My thought exactly!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
argh de basisschoolversie van tokyo hotel
Zegt iemand met een avatar van Alfa bierquote:Op zondag 25 mei 2008 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er wel zin in! Alleen idd wel kutdagjesmensen altijd en limburg is ook wat voor te zeggen
Ik zag het al ja, dat wordt zonnig daar in Landgraafquote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Rubbish11 het volgende:
Oeh! als ik knmi moet geloven wordt het wel echt goed weer komend weekend, en knmi is toch wel een vooraanstaand meteorologisch instituut
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Ik doe de hele dag niets andersquote:Op maandag 26 mei 2008 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt inderdaad prettig festivalweer te worden dit weekend, maar laten we er vooral nog wat schietgebedjes aan wagen, just to be sure :-).
* mricewerktniet doet met je meequote:Op maandag 26 mei 2008 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt inderdaad prettig festivalweer te worden dit weekend, maar laten we er vooral nog wat schietgebedjes aan wagen, just to be sure :-).
Ik ga voor het eerst een kussen meenemenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
* Leonos wil niet achterblijven en doet ook mee
Ik dacht gewoon aan een kussensloop met kleding erin?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst een kussen meenemen
Ik ook niet. Vooral niet nadat ik zag dat Incubus maar 1 uur speelt.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb nog niet echt zin.. zal nog wel komen.
Dat wordt inderdaad voornamelijk met een biertje en peuk in het gras liggen dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag ook dat het wel eens vrij redelijk kan worden qua weer, dat zou erg fijn zijn.
De topacts gewoon staand bekijken en de mindere goden met een bier en een peuk in de klauw liggend in het gras.
gewoon alle andere mensen volgen.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef Boschkabouter het volgende:
Heeft iemand toevallig een kaart van Pinkpop en het pinkpopterrein?
Ga namelijk direct na school de trein naar Landgraaf pakken en moet op camping B komen.
Goedzoquote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon alle andere mensen volgen.
Ik ga na een half jaar twijfelen toch nog een dagje pinkpop doen
quote:
quote:Zij staan op vrijdag als opener in de GMnext tent. Maar eerst zal SAT2D op de 3FM-stage het festival openen.
KNMI gaat over heel Nederland en niet lokaal weer. Landgraaf ligt dermate zuiderlijk dat je beter naar Belgie/Duitsland (Aken) kan kijken.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:04 schreef Rubbish11 het volgende:
Oeh! als ik knmi moet geloven wordt het wel echt goed weer komend weekend, en knmi is toch wel een vooraanstaand meteorologisch instituut
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |