Geeft niet, maar ik dacht, ik maak er even 1 aan voor MONTANA komt, want dan kon ik:quote:Op zondag 25 mei 2008 21:57 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik had niet door dat ik de vorige dichtgesmeten had.
Had het juist leuk gevonden als pfaf voorlopig zijn laatste Serie A-topic zou openen.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geeft niet, maar ik dacht, ik maak er even 1 aan voor MONTANA komt, want dan kon ik:
A: M'n nieuws kwijt
B: Zorgen dat er niks (positiefs/optimistisch) over Lazio in de titel kwam.![]()
Napoli paste niet, en Viola & Europa klinkt beter qua rijmelarij dan Viola & CL. Bovendien moet een kenner toch wel weten hoe de vork in de steel zit?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
En Viola in Europa is overigens niet zo speciaal, Viola in CL zou beter geweest zijn.
We kunnen niet aan jouw tippen natuurlijk, met je vijfde award op rij.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Bovendien moet een kenner toch wel weten hoe de vork in de steel zit?
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:57 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik had niet door dat ik de vorige dichtgesmeten had.
Is de hint niet duidelijk genoeg?quote:Serie A #9: Een jaartje zonder Pfaf maar met Viola in Europa
Warom naar Wolfsburg? Echt, waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:18 schreef DIGGER het volgende:
O en Barzagli van Palermo naar Wolfsburg, niet naar Fiorentina, aldus z'n agent, daar ze er met Fiorentina niet uitkwamen (officieel)
En als ze uit de Serie A vertrekken, dan alleen naar topclubs uit de PL of PD.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Damn, zonde man. Spelers als Barzagli en Toni horen gewoon in de Serie A te spelen.
Ik zou het wel geil vinden als er een speler van Napoli naar ons toe kwam. Kan ik eens fatsoenlijk in mijn Napoli shirt naar het stadion.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Dan nu een hele reeks geruchten:
- Mirko Savino van Napoli naar..................... Heerenveen
Daarom noemde ik bewust Cannavaro niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als ze uit de Serie A vertrekken, dan alleen naar topclubs uit de PL of PD.
Maar dan nog, de Bundesliga is een kutcompetitie. Zou bijna nog liever Serie B spelen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef pfaf het volgende:
Geld waarschijnlijk. VW pompt er nogal wat geld in natuurlijk. De volle stadions kan natuurlijk ook, maar ik denk niet dat het daar om draait bij Barzagli.
Dacht eerst dat het een grapje van iemand was maar er bleek ook nog een link bij te zitten.quote:Moratti: Hello Roberto, how are you?
Mancini: I am fine, thank you.
Moratti: How's the family?
Mancini: Good, thanks.
Moratti: Roberto, I have to give you some bad news.
Mancini: I knew it.
Moratti: I have to let you go.
Mancini: No, you want to let me go, it's different.
Moratti: No, don't say these things. You know, the team, I spoke to them and something is not right. So, it's better to change.
Mancini: Don't say this, you already had Mourinho lined up back in January.
Moratti: No, not at all, it's not what you think.
Mancini: Nooo! You have been giving me all sorts of stories and lies for months. I have always behaved in the right way and I have never lied to you. I cannot understand this decision.
Moratti: What are you talking about? Don't be like this, listen to me!
Mancini: Listen to what? You didn't even enjoy this centenary Scudetto.
Moratti: What has that got to do with this? Calm down and lets talk calmly.
Mancini: Seeing that you're letting me go, I can't even be bothered to listen to you anymore.
Moratti: Don't leave it like this, let us at least talk about a good exit payment.
Mancini: I don't want your good exit payment, you have to give me the money for my four years of contract and I won't even take off one Euro. But don't worry, you will be hearing from my lawyers and with this I am off.
Persbericht vanuit het Mancini kamp aan het Italiaanse persbureau Ansa: http://www.ansa.it/site/n(...)05-30_130174524.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het een grapje van iemand was maar er bleek ook nog een link bij te zitten.
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=715495
quote:Zlatan wordt bestbetaalde speler
Geschreven op zondag, 1 juni om 16:01
Barcelona lijkt de komst van Zlatan Ibrahimovic te kunnen vergeten. De Zweed heeft volgens La Gazzetta dello Sport een akkoord bereikt over een nieuw contract bij Internazionale en gaat liefst twaalf miljoen euro per jaar verdienen. Deze deal maakt Ibrahimovic de best betaalde voetballer ter wereld. Momenteel is de Braziliaan Kaká de speler die het meeste salaris opstrijkt. De middenvelder ontvangt ieder jaar negen miljoen euro van AC Milan; net iets meer dan Ronaldinho (acht miljoen euro) en Cristiano Ronaldo (7,5 miljoen euro). Mocht Ibrahimovic het contract inderdaad ondertekenen dan zal hij de lijst aanvoeren.
La Gazzetta dello Sport weet dat Ibrahimovic al heeft ingestemd met het voorstel. Internazionale zal het nieuws echter pas in september, na het sluiten van de transfermarkt, naar buiten brengen. Ibrahimovic staat momenteel tot 2012 onder contract bij de Italiaanse landskampioen en strijkt zes miljoen euro per jaar op. Dit bedrag wordt dus verdubbeld. Ibrahimovic zal daarnaast een jaar langer aan Inter verbonden blijven.
De Bundesliga een kutcompetitie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan nog, de Bundesliga is een kutcompetitie. Zou bijna nog liever Serie B spelen!
En Galliani heeft Chelsea ook een denkertje gegeven: Jullie willen Ancellotti, dan willen wij Drogba.quote:
Zeker.quote:
Iaquinta naar Napoli zou erg mooi zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Officieel: Mourinho naar Inter, 3 jarig contract, 9 miljoen per jaar.
Geruchten:
- Floccari van Atalanta naar Palermo
- Ruil tussen Roma en Napoli aangaande Iezzo & Esposito
- Zabaleta van Espanyol naar Napoli
- Ruil tussen Napoli en Livorno aangaande Pasquale & Rullo
- Iaquinta blijft als prioriteit genoemd worden bij Napoli
- Grosso naar Juve, Roma of Fiorentin
Monaco ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
En Mourinho zou Materazzi definitief niet willen en zet hem dus in de etalage. Juventus en Fiorentina zouden interesse hebben.
Absoluut. De statistieken van de Serie A vandaag (beetje laat, maar goed) afgerond. Maggio gewoon even 9 goals en dat als verdediger.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Maggio zou volgens z'n zaakwaarnemer, de overstap naar Napoli kunnen make. Zou ik een zeer goede aankoop vinden.
Ik heb nieuws voor je: Mutu blijft.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Dingen wijzen er steeds meer op dat Mutu weg gaat
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:37 schreef DIGGER het volgende:
Dan nog even een paar leuke geruchten, inclusief een Nederlandse link:
- Palladino gaat zo goed als zeker de overstap maken naar Genoa, waar met het vertrek van Boriello naar Milan een vacature was ontstaan voor de spits positie. Naar verwachting kotm dit binnen 24 a 48 uur rond.
- Lazio heeft een oogje op Zalayeta (Espanyol) Cavani (Palermo) en, jawel, Jan Vennegoor of Hesselink (dat laatste bevestigd door president Lotito)
- Cigarini (Parma) hoeft geen Serie B te spelen. Er is interesse van diverse clubs als Chelsea, Napoli, genoa, Villarreal, Atletico Madrid etc.
- McCarthy van Hamilton (Dit jaar gepromoveerd naar de PL in Schotland) naar Palermo
- Genoa is terug in de favorietenrol voor de handtekening van Domizzi (Napoli)
- Dalla Bona van Napoli naar Chievo
Goed nieuwsquote:
quote:
Ben al lang blij dat hij niet meer in verband met Roma wordt gebracht.quote:
Daar schijnt z'n landgenoot Abramovich z'n beurs voor te willen trekken, en bij Milan blijft het klinken dat ze Adebayor willen. Adebayor die wel weg lijtk te gaan bij Arsenal nu de sfeer tussen speler en club daar minder wordt, echter zou Arsenal hem liever aan Barcelona willen slijten volgens de geruchten (vermoedelijk met een Barca speler die dan de weg andersom bewandeld)quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef BramKVO het volgende:
Dat Milan maar snel Arshavin contacteert
Huntelaar blijven ze roepen bij Roma.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
tijd voor die topspits.
Ik las het ook, maar betwijfel of Huntelaar zin heeft om naar Roma te verkassen en zie ik Roma geen 20+ miljoen uittrekken voor één speler.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Huntelaar blijven ze roepen bij Roma.
En Curci gaat bij Siena voetballen neem ik aan? Dan kan hij mooi een heel seizoen spelen. Ik ben erg benieuwd hoe goed hij nu werkelijk is... Een club in de degradatiestrijd is natuurlijk een prachtige manier om uit te blinken als keeper.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef DIGGER het volgende:
- AS Roma heeft tevens, inmiddels ook officieel, Loria van Siena overgenomen. Hij zal de plek in moeten neen van Ferrari die vrijwel zeker vertrekt naar Fiorentina of Milan
Doelman Gusmao komt tevens mee over van Siena naar Roma, waar Siena ook het nodig voor terug krijgt: 50% van Curci, Barusso een jaar te huur en de volledige rechten van Galloppa
Nu ook Mutuquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Huntelaar blijven ze roepen bij Roma.
Yep, Curci wordt doelman bij Siena.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Curci gaat bij Siena voetballen neem ik aan? Dan kan hij mooi een heel seizoen spelen. Ik ben erg benieuwd hoe goed hij nu werkelijk is... Een club in de degradatiestrijd is natuurlijk een prachtige manier om uit te blinken als keeper.
Mijn eerste gedachte: sinds wanneer zijn ze bij lazio extreemlinksquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:46 schreef methodmich het volgende:
Zal Lazio wel zijn....
http://www.rangers.it/fanzine/96lazio.html Daar staat de leus tussen.
Alleen gaat Huntelaar niet voor 20 miljoen weg.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:27 schreef DIGGER het volgende:
http://www.corrieredellos(...)27attacco+della+Roma
Meeste lezers willen Huntelaar
Yup AZ was ook al de lulquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
Kut Engelse teams die talenten weghalen overal.
En vieri zou nu, volgens diverse bronnen, gaan spelen voor........ Hull city.quote:
Lijkt me wel overzichtelijk. Gewoon 'Serie A 2008/2009 #1; Zonder Parma' ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:36 schreef pfaf het volgende:
Gaan we volgend topic trouwens weer met #1 beginnen?
Dat laatste lijkt me nou ook weer niet nodig.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt me wel overzichtelijk. Gewoon 'Serie A 2008/2009 #1; Zonder Parma' ofzo?.
Maar past wel in het kader van "overzichtelijk"quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me nou ook weer niet nodig.
Verbazingwekkend genoeg is dit inderdaad een feit ja, ongelooflijk. Maar goed, de relatie tussen de directie en de fans was bij Atalanta al een poosje niet zo goed meer, sinds Atalanta - Milan en de ongeregeldheden, en kennelijk zijn ze dus nog niet van plan iets aan die relatie te verbeteren.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef Tim86 het volgende:
nederlandse sites melden nu dat Bobo alsnog naar Atalanta gaat..
die hoeft van mij niet naar Milan te komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:07 schreef DIGGER het volgende:
- Bendtner van Arsenal naar Milan of Roma
Sorry, Werk BBQ, Straat BBQ en een kleine die 4 werd (en dolgelukkig is met o.a. z'n nieuwe Napoli sokken).quote:
Zo hoorde hij te zijn volgens mijquote:- Barca zou veel meer kunnen vangen van Man City, en Ronaldinho ook, maar Ronaldinho zelf wil per se naar Barca Milan. Galliani is momenteel in Barcelona en als de Spanjaarden dit als de beste uitweg zien (van Milan mag Ronaldinho naar de OS) kan een deal heel snel definitief worden. Milan probeert veel clausules in het contract te laten opnemen die beide clubs veiligheid moet bieden: Miljoenen als Milan kampioen wordt, als Ronaldinho meer dan 10 maal scoort in de Serie A etc. Vanavond volgt ongetwijfeld nog meer nieuws.
Rosina wacht een jaartje en gaat dan terug naar z'n oude nest.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Blijf het bizar vinden dat het altijd zo rustig is rond Rosina..die is veel te goed voor Torino
Mijn gedachte, verwachtte op zich dat hij vorig jaar zomer al zou vertrekken.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Blijf het bizar vinden dat het altijd zo rustig is rond Rosina..die is veel te goed voor Torino
Goed nieuws mbt Pranjic dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
Juventus heeft aangegeven de selectie rond te hebben met Poulsen, daar komt niemand meer bij.
Wie?quote:
Inter: Quaresma, Hamsik, Lampard, dat zijn hun main targets *Hamsik kunnen ze vergeten, de andere 2 is ook lastig)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
En hoe zit het met Internazionale en AS Roma?
Ok.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Hij is meer een treqartista dan een pure spits.
Op zich logisch dat hij vertrekt, al vond ik het wel een prima middenvelder. Enkele jaren terug stond hij nog in de belangstelling van AC Milan en Juventus, meen ik?quote:Verder blijft Mudingayi in de Serie A te bewonderen, maar om hem 2-wekelijks te zien moet je nu wel naar Bologna ipv Lazio.
Ben heel erg benieuwd naar hem, komend seizoen. Kan zomaar eens de revelatie van de Serie A worden!quote:Dan, special voor MONTANA: Zarate scoorde in de 1e de beste oefenpot er gelijk 5 (voige week riep hij al dit jaar in de derby 2 goals te gaan maken)
Was dat geen part of the deal bij de transfer van Mancini?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:14 schreef DIGGER het volgende:
Andreolli is nu definitief 100% van Roma.
Roma dat ook wordt gelinkt nu aan Reyes.
Roberto Mancini zou op zijn beurt onderweg zijn naar het altijd warme en zonnige CSKA Moskou.
Prima aankoop, had hem graag bij Lazio gezien.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Rondje nieuws/geruchten:
- Sampdoria heeft Bruno Fornaroli van National Montevideo vastgelegd in een 50/50 eigendomsdeal met de Uruguayanen.
Heel typisch, ja. Wel een soort van thuiskomen, laatste kunstje bij Milan.quote:- Milan zou, volgens geruchten, geinteresseerd zijn om Panucci bij Roma weg te kopen. Zou in mijn optiek zot zijn, om weer een verdediger op leeftijd te halen, maar goed, who knows.
Zonde, prima speler. Had hem graag nog wat langer bij Lazio gezien!quote:- Bahrami van Lazio naar West Ham is zo goed als rond. Het feit dat ze Zwitser vertrekt bij Lazio is eigenlijk al zo goed als zeker.
Super weer!quote:Dat was het belangrijkste wel weer voor dit moment![]()
16 graden, regen en windquote:
quote:Andrea Della Valle è perentorio nel comunicarlo: "Adrian Mutu è e resta un giocatore della Fiorentina". Ecco il testo del comunicato:
IL PRESIDENTE DELLA ACF FIORENTINA, ANDREA DELLA VALLE, IN RIFERIMENTO ALL'OFFERTA DELLA ROMA, COMUNICA CHE, PER LA SOCIETÀ VIOLA, ADRIAN MUTU E' E RESTA UN GIOCATORE DELLA FIORENTINA.
Blijf het heel jammer vinden, prima speler met nog veel potentie. Vreemd overigens dat hij in het verleden met veel grotere clubs in verband werd gebracht, beetje hetzelfde verhaal als met Gaby Mudingayi.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef DIGGER het volgende:
O en MONTANA: Behrami is inmiddels officieel een West Ham speler.
Mauro Zarate en Stephen Makinwa scoorden voor Lazio.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Rimini - Lazio 4-2
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef DIGGER het volgende:
- Messina is geheel bankroet verklaard en houdt op te bestaan als voetbalclub
Waarom heeft Milan nooit serieuze interesse gehad in Gomes?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil een keeper. Bij Milan. En Abbiati is niet goed genoeg nee.
Filipe Luís Kasmirski, een oud-Ajacied. Zal je wel bij mee zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Nieuws:
- Kasmirski, verdediger bij Deportivo la Coruna, zou in de belangstelling staan van Napoli, nog op zoek naar versterking van de achterste linie
Ze hadden gewoon Gomes of Amelia moeten halen, om maar 2 voor de hand liggende, realistische namen te noemen die nu in rood-zwart hadden kunnen spelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap Milan echt niet. Ze halen gewoon geen goede keeper en beginnen het seizoen met Kalac als eerste keus.Van Abbiati en Dida achter de hand wordt ook niemand vrolijk lijkt me.
Dida is beter dan Gomez ooit geweest is ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Snap ik ook niet. Dida had gewoon weg gemoeten en Gomes ervoor in de plaats.
Sowieso een weekendje of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:01 schreef DIGGER het volgende:
Let dan op dat die matches nog verschoven zullen worden i.v.m. TV Uitzending, CL/UEFA cup verplichtingen etc.
Wat wel zeker is: De laatste 4 speelrondes worden allemaal afgewerkt op zondagmiddag 15.00 uur.
Je zou dus bv Lazio - Udinese kunnen pakken op zondag 10 Mei, heb je waarschijnlijk ook nog lekker weer erbij.
Tsjah. Iedereen vind Gomes geweldig (is die ook), maar die paar piekpunten in de CL zijn geen garantie voor elke week topniveau in een zware competitie. Ben heel benieuwd naar Gomes dit seizoen bij Spus daarom. Je kunt ze niet eens vergelijken wat dat betreft. Dida vind ik iig een matige keeper geworden de laatste paar jaar en dat Milan dit jaar wéér met hem doorgaat verbaasd mij heel erg. Doen ze niet goed aan denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dida is beter dan Gomez ooit geweest is ...
Alhoewel ik vind dat Milan wél toe is aan een nieuwe doelman, ...
Nadat Lloris bij Lyon getekend had is Milan ook helemaal niet meer in verband gebracht met een keeper toch? Ze waren eerst dus wel op zoek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Kalac was flink aan het blunderen vandaag in Moskou, je vraagt je af wanneer ze bij Milan nu wakker worden en beseffen dat de aankoop van een gedegen doelamn ze de meest punten gaat bezorgen boven welke andere veldpositie dan ook.
Want wat is de overeenkomst tussen SCUM, Real Madrid, Inter, Chelsea, Liverpool, Lyon, Juventus, Bayern Munchen? Al deze teams hebben een doelman die regelmatig punten pakt. Milan mist dat en kan dat op dit moment niet goedmaken met goals aan de overzijde.
Lijkt me een goede aankoop.quote:Radek Sirl verruilt mogelijk Zenit Sint-Petersburg voor Napoli. De club uit Napels heeft dik vier miljoen euro over voor de verdediger, die zelf ook welwillend staat tegenover een overstap naar de Serie A. (La Gazzetta dello Sport)
Dan zullen er nog veel rechtszaken volgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef DIGGER het volgende:
O en in de categorie randnieuws: Inter moet een Napoli fan, afgelopen seizoen aanwezig bij Inter - Napoli, 1500 Euro schadevergoeding betalen naar aanleiding van de racistische gezangen en spandoeken aan het adres van de Napolitanen in het algemeen.
De fan vond zich in zijn bestaan als Napolitaan beledigd en aangetast, spande een rechtzaak aan en kreeg van de rechter gelijk.
Straks het koningskoppel (Mutu & Gilardino) van weleer (Parma) weer herenigd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Mutu gaat bijtekenen bij Fiorentina en ook Almiron is binnen (1 jaar huren met optie tot koop)
Heerlijk ja, ben alleen benieuwd hoe het met pazzini gaat lopen..die blijft echt hangen in zijn ontwikkeling zo..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Straks het koningskoppel (Mutu & Gilardino) van weleer (Parma) weer herenigd.
Mag ik een gokje doen? ...quote:
Reminderquote:
Dat wil ik niet horen aub.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef DeVinger het volgende:
Jezus, Fiorentina is goed bezig hoor.
Roma toch, Baptista is toch geen échte afmaker? Drenthe wil blijven (althans, volgens laatste VI)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef DIGGER het volgende:
De nieuwe Roma spits is bekend: Delegatie van Roma is onderweg naar Madrid voor de laatste details inzake Baptista.
Verder zou Roma ook gaan onderhandelen over Drenthe - daar Malouda waarschijnlijk niet komt.
En Rolando Bianchi wordt zeer waarschijnlijk de nieuwe Torino spits.
Ik hoop nog steeds op Alberto Aquilani,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:48 schreef pfaf het volgende:
Gazzetta meldt dat Senderos dicht bij een deal met Milan zit en dat Juve achter Ledesma aan zit.
Dat heeft hij vaker gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Prachtig! Vucinic in de laatste minuut!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mag hopen dat Totti vanaf nu niet meer de verkregen penalties neemt en afstaat aan DDR bv.![]()
Al met al goed om te zien dat Roma zich kan meten met Inter.
heeft bij roma ook prijzen gepakt hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef super-mario het volgende:
echt balen van Roma! Samen met vriend van me gekeken en we zeiden al dat Totti die beslissende ging missen! Manchini ook blij met zijn eerste en laatste prijs! ;-)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:03 schreef BramKVO het volgende:
Hoe reageren de Milan-tifosi op de terugkeer van Sheva, digger ?
Ja maar bedoel van dit jaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heeft bij roma ook prijzen gepakt hoor.
zijn die nu kwaad of blijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar volgens mij valt het wel mee.
Stond wel als gerucht in de Gazzetta vandaag, Quaresma zou hem dan vervangen bij Inter. Ik vind Quaresma een betere speler en leuker om in actie te zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef super-mario het volgende:
Suazo van Inter naar Roma?
Catania had het deze week wel erg moeilijk met Parma.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Wat verwachten jullie als revelaties dit seizoen? Ik zie catania en atalanta wel relatief hoog eindigen eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |