Ik heb nieuws voor je: Mutu blijft.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Dingen wijzen er steeds meer op dat Mutu weg gaat
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:37 schreef DIGGER het volgende:
Dan nog even een paar leuke geruchten, inclusief een Nederlandse link:
- Palladino gaat zo goed als zeker de overstap maken naar Genoa, waar met het vertrek van Boriello naar Milan een vacature was ontstaan voor de spits positie. Naar verwachting kotm dit binnen 24 a 48 uur rond.
- Lazio heeft een oogje op Zalayeta (Espanyol) Cavani (Palermo) en, jawel, Jan Vennegoor of Hesselink (dat laatste bevestigd door president Lotito)
- Cigarini (Parma) hoeft geen Serie B te spelen. Er is interesse van diverse clubs als Chelsea, Napoli, genoa, Villarreal, Atletico Madrid etc.
- McCarthy van Hamilton (Dit jaar gepromoveerd naar de PL in Schotland) naar Palermo
- Genoa is terug in de favorietenrol voor de handtekening van Domizzi (Napoli)
- Dalla Bona van Napoli naar Chievo
Goed nieuwsquote:
quote:
Ben al lang blij dat hij niet meer in verband met Roma wordt gebracht.quote:
Daar schijnt z'n landgenoot Abramovich z'n beurs voor te willen trekken, en bij Milan blijft het klinken dat ze Adebayor willen. Adebayor die wel weg lijtk te gaan bij Arsenal nu de sfeer tussen speler en club daar minder wordt, echter zou Arsenal hem liever aan Barcelona willen slijten volgens de geruchten (vermoedelijk met een Barca speler die dan de weg andersom bewandeld)quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef BramKVO het volgende:
Dat Milan maar snel Arshavin contacteert
Huntelaar blijven ze roepen bij Roma.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
tijd voor die topspits.
Ik las het ook, maar betwijfel of Huntelaar zin heeft om naar Roma te verkassen en zie ik Roma geen 20+ miljoen uittrekken voor één speler.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Huntelaar blijven ze roepen bij Roma.
En Curci gaat bij Siena voetballen neem ik aan? Dan kan hij mooi een heel seizoen spelen. Ik ben erg benieuwd hoe goed hij nu werkelijk is... Een club in de degradatiestrijd is natuurlijk een prachtige manier om uit te blinken als keeper.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef DIGGER het volgende:
- AS Roma heeft tevens, inmiddels ook officieel, Loria van Siena overgenomen. Hij zal de plek in moeten neen van Ferrari die vrijwel zeker vertrekt naar Fiorentina of Milan
Doelman Gusmao komt tevens mee over van Siena naar Roma, waar Siena ook het nodig voor terug krijgt: 50% van Curci, Barusso een jaar te huur en de volledige rechten van Galloppa
Nu ook Mutuquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Huntelaar blijven ze roepen bij Roma.
Yep, Curci wordt doelman bij Siena.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Curci gaat bij Siena voetballen neem ik aan? Dan kan hij mooi een heel seizoen spelen. Ik ben erg benieuwd hoe goed hij nu werkelijk is... Een club in de degradatiestrijd is natuurlijk een prachtige manier om uit te blinken als keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |