Geeft niet, maar ik dacht, ik maak er even 1 aan voor MONTANA komt, want dan kon ik:quote:Op zondag 25 mei 2008 21:57 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik had niet door dat ik de vorige dichtgesmeten had.
Had het juist leuk gevonden als pfaf voorlopig zijn laatste Serie A-topic zou openen.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geeft niet, maar ik dacht, ik maak er even 1 aan voor MONTANA komt, want dan kon ik:
A: M'n nieuws kwijt
B: Zorgen dat er niks (positiefs/optimistisch) over Lazio in de titel kwam.![]()
Napoli paste niet, en Viola & Europa klinkt beter qua rijmelarij dan Viola & CL. Bovendien moet een kenner toch wel weten hoe de vork in de steel zit?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
En Viola in Europa is overigens niet zo speciaal, Viola in CL zou beter geweest zijn.
We kunnen niet aan jouw tippen natuurlijk, met je vijfde award op rij.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Bovendien moet een kenner toch wel weten hoe de vork in de steel zit?
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:57 schreef pfaf het volgende:
Ow, ik had niet door dat ik de vorige dichtgesmeten had.
Is de hint niet duidelijk genoeg?quote:Serie A #9: Een jaartje zonder Pfaf maar met Viola in Europa
Warom naar Wolfsburg? Echt, waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:18 schreef DIGGER het volgende:
O en Barzagli van Palermo naar Wolfsburg, niet naar Fiorentina, aldus z'n agent, daar ze er met Fiorentina niet uitkwamen (officieel)
En als ze uit de Serie A vertrekken, dan alleen naar topclubs uit de PL of PD.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Damn, zonde man. Spelers als Barzagli en Toni horen gewoon in de Serie A te spelen.
Ik zou het wel geil vinden als er een speler van Napoli naar ons toe kwam. Kan ik eens fatsoenlijk in mijn Napoli shirt naar het stadion.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef DIGGER het volgende:
Dan nu een hele reeks geruchten:
- Mirko Savino van Napoli naar..................... Heerenveen
Daarom noemde ik bewust Cannavaro niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als ze uit de Serie A vertrekken, dan alleen naar topclubs uit de PL of PD.
Maar dan nog, de Bundesliga is een kutcompetitie. Zou bijna nog liever Serie B spelen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef pfaf het volgende:
Geld waarschijnlijk. VW pompt er nogal wat geld in natuurlijk. De volle stadions kan natuurlijk ook, maar ik denk niet dat het daar om draait bij Barzagli.
Dacht eerst dat het een grapje van iemand was maar er bleek ook nog een link bij te zitten.quote:Moratti: Hello Roberto, how are you?
Mancini: I am fine, thank you.
Moratti: How's the family?
Mancini: Good, thanks.
Moratti: Roberto, I have to give you some bad news.
Mancini: I knew it.
Moratti: I have to let you go.
Mancini: No, you want to let me go, it's different.
Moratti: No, don't say these things. You know, the team, I spoke to them and something is not right. So, it's better to change.
Mancini: Don't say this, you already had Mourinho lined up back in January.
Moratti: No, not at all, it's not what you think.
Mancini: Nooo! You have been giving me all sorts of stories and lies for months. I have always behaved in the right way and I have never lied to you. I cannot understand this decision.
Moratti: What are you talking about? Don't be like this, listen to me!
Mancini: Listen to what? You didn't even enjoy this centenary Scudetto.
Moratti: What has that got to do with this? Calm down and lets talk calmly.
Mancini: Seeing that you're letting me go, I can't even be bothered to listen to you anymore.
Moratti: Don't leave it like this, let us at least talk about a good exit payment.
Mancini: I don't want your good exit payment, you have to give me the money for my four years of contract and I won't even take off one Euro. But don't worry, you will be hearing from my lawyers and with this I am off.
Persbericht vanuit het Mancini kamp aan het Italiaanse persbureau Ansa: http://www.ansa.it/site/n(...)05-30_130174524.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het een grapje van iemand was maar er bleek ook nog een link bij te zitten.
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=715495
quote:Zlatan wordt bestbetaalde speler
Geschreven op zondag, 1 juni om 16:01
Barcelona lijkt de komst van Zlatan Ibrahimovic te kunnen vergeten. De Zweed heeft volgens La Gazzetta dello Sport een akkoord bereikt over een nieuw contract bij Internazionale en gaat liefst twaalf miljoen euro per jaar verdienen. Deze deal maakt Ibrahimovic de best betaalde voetballer ter wereld. Momenteel is de Braziliaan Kaká de speler die het meeste salaris opstrijkt. De middenvelder ontvangt ieder jaar negen miljoen euro van AC Milan; net iets meer dan Ronaldinho (acht miljoen euro) en Cristiano Ronaldo (7,5 miljoen euro). Mocht Ibrahimovic het contract inderdaad ondertekenen dan zal hij de lijst aanvoeren.
La Gazzetta dello Sport weet dat Ibrahimovic al heeft ingestemd met het voorstel. Internazionale zal het nieuws echter pas in september, na het sluiten van de transfermarkt, naar buiten brengen. Ibrahimovic staat momenteel tot 2012 onder contract bij de Italiaanse landskampioen en strijkt zes miljoen euro per jaar op. Dit bedrag wordt dus verdubbeld. Ibrahimovic zal daarnaast een jaar langer aan Inter verbonden blijven.
De Bundesliga een kutcompetitie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan nog, de Bundesliga is een kutcompetitie. Zou bijna nog liever Serie B spelen!
En Galliani heeft Chelsea ook een denkertje gegeven: Jullie willen Ancellotti, dan willen wij Drogba.quote:
Zeker.quote:
Iaquinta naar Napoli zou erg mooi zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Officieel: Mourinho naar Inter, 3 jarig contract, 9 miljoen per jaar.
Geruchten:
- Floccari van Atalanta naar Palermo
- Ruil tussen Roma en Napoli aangaande Iezzo & Esposito
- Zabaleta van Espanyol naar Napoli
- Ruil tussen Napoli en Livorno aangaande Pasquale & Rullo
- Iaquinta blijft als prioriteit genoemd worden bij Napoli
- Grosso naar Juve, Roma of Fiorentin
Monaco ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:18 schreef RayMania het volgende:
En Mourinho zou Materazzi definitief niet willen en zet hem dus in de etalage. Juventus en Fiorentina zouden interesse hebben.
Absoluut. De statistieken van de Serie A vandaag (beetje laat, maar goed) afgerond. Maggio gewoon even 9 goals en dat als verdediger.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Maggio zou volgens z'n zaakwaarnemer, de overstap naar Napoli kunnen make. Zou ik een zeer goede aankoop vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |