abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60153259
Voor wie de afgelopen periode onder een steen heeft gelegen: Ronaldinho is officieel naar Milan.
Milan heeft het bod verhoogd, Ronaldinho genoegen genomen met een lager salaris om de overgang mogelijk te maken, waarop Milan ook Ronaldinho laat gaan naar de OS.
Kan hij meteen ritme opdoen en samen ballen met Pato.

Seizoenkaartverkoop bij Milan nam vandaag een enorme vlucht.

Ander nieuws/geruchten:

- Mutu heeft aangegeven z'n loopbaan bij Fiorentina af te willen sluiten
- Corradi en Reggina zijn 99% rond over de terugkeer naar het moederland vna de op een zijspoor geraakte middenvelder bij City.
- Napoli zo goed als rond met Russotto, alsdus bronnen bij zowel Napoli als Bellinzona. Het jonge talent zou de "vice Lavezzi" bij Napoli moeten worden.
- 1e oefenpotje Juve: Juve Piacenza 0-1.
- Baptista zou in willen gaan op een bod van Roma, hoewel het er op lijkt dat Roma de boot nog even afhoudt in de hoop voor beter (Mutu) maar dat lijkt inmiddels meer een droom dan realiteit te zijn/worden. Nieuwe naam weer voor de spits positie bij Roma is ondertussen Filipe Gomes Ribeiro.
- Op de 1e training bij Inter heeft Mourinho gezegd dat hij, nog boven Lampard, liefst een andere in de Serie A actieve speler zou willen halen, niet bij 1 van de grote clubs onder contract. Boodschap is helder, dit gaat over Hamsik, Inter blijft dus vissen naar de Slowaak
- Fiorentina zou zich nog willen versterken met Burdisso en wellicht ook Almiron
- Er is nog wat onenigheid tussen Juve en Giovinco (daar gaan we over een paar jaar veel van horen) over een nieuw contract
- Van Persie wordt in Turijn genoemd als mogelijke opvolger voor de rol van Nedved
- Norwich City heeft bij Fiorentina geinformeerd naar Lupoli, eerder al in Engeland actief bij Derby County
- Inter en Ternana zijn akkoord over Jimenez, de speler, eigendom van beide clubs, zal komend seizoen ook voor Inter uit blijven komen
- Xabi naar Juve leek al niet door te gaan met de komst van Poulsen, nu heeft ook Arsenal zich gemeld voor de Spanjaard
- Sampdoria probeert, als Shevchenko niet lukt, Crespo als alternatief binnen te hengelen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:49:39 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60153869
Bernardo Corradi tegenwoordig middenvelder? Deed het bij Lazio ook wel aardig als spits!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60174196
Hij is meer een treqartista dan een pure spits.

Verder blijft Mudingayi in de Serie A te bewonderen, maar om hem 2-wekelijks te zien moet je nu wel naar Bologna ipv Lazio.

Giuly staat ondertussen in de picture bij PSG, kans lijkt aanzienlijk dat hij vertrekt.

Dan, special voor MONTANA: Zarate scoorde in de 1e de beste oefenpot er gelijk 5 (voige week riep hij al dit jaar in de derby 2 goals te gaan maken)
pi_60174436
Baptista, de meningen zijn niet onverdeeld onder de fans, ik heb zelf ook weinig met 'het beest'.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:19:02 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60181353
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Hij is meer een treqartista dan een pure spits.
Ok.
quote:
Verder blijft Mudingayi in de Serie A te bewonderen, maar om hem 2-wekelijks te zien moet je nu wel naar Bologna ipv Lazio.
Op zich logisch dat hij vertrekt, al vond ik het wel een prima middenvelder. Enkele jaren terug stond hij nog in de belangstelling van AC Milan en Juventus, meen ik?
quote:
Dan, special voor MONTANA: Zarate scoorde in de 1e de beste oefenpot er gelijk 5 (voige week riep hij al dit jaar in de derby 2 goals te gaan maken)
Ben heel erg benieuwd naar hem, komend seizoen. Kan zomaar eens de revelatie van de Serie A worden!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60207920
Zauri definitief naar Fiorentina (Waren de Viola fans erg blij mee.......not)
Zou Pasqual dan toch naar Napoli komen?

Verder ivm ondeling matchfixing: Atalanta & Livorno (Serie B komend jaar) op -6 bij de start, althans dat is de eis in de zaak.

En Lazio haalt officieel Matuzalem.

Antunes ondertussen van Roma op huurbasis naar Lecce.

En de Speelkalender wordt 25 Juli gepresenteerd, om 17.30 uur wordt het schema bepaald met 3 midweekse ronden waarin geen derby's zullen plaatsvinden.
31 Augustus start de competitie.

[ Bericht 36% gewijzigd door DIGGER op 19-07-2008 14:42:30 ]
pi_60208810
Andreolli is nu definitief 100% van Roma.
Roma dat ook wordt gelinkt nu aan Reyes.

Roberto Mancini zou op zijn beurt onderweg zijn naar het altijd warme en zonnige CSKA Moskou.
pi_60208851
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:14 schreef DIGGER het volgende:
Andreolli is nu definitief 100% van Roma.
Roma dat ook wordt gelinkt nu aan Reyes.

Roberto Mancini zou op zijn beurt onderweg zijn naar het altijd warme en zonnige CSKA Moskou.
Was dat geen part of the deal bij de transfer van Mancini?
Ik typ straat.
pi_60231139
Mancini ontkent eventuele besprekingen met CSKA in elk geval.

Mbt Roma weer 2 nieuwe namen: Santana (Fiorentina) en Malouda (Chelsea) worden nu ook genoemd, de laatst zou gana over een huurcontrect. Maar Baptista lijkt nog immer het meest concreet.
pi_60231217
En Frey gaat verlengen bij Viola las ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60253288
Rondje nieuws/geruchten:

- Sampdoria staat op het punt om Pedro Mba Obiang van Atletico Madrid over te nemen. Zou eens andersom zijn, een Italiaanse club die een 16 jarige binnenhaalt.

- Ronaldinho heeft z'n shirtnummer gekozen en dat is niet nr. 11 geworden, vrij na het vertrek van Gilardino, maar Nr. 80, naar z'n geboortejaar.

- Seizoenkaartverkoop van Milan zit in de lift na de Ronaldhino transfer. Al ruim 25.000 gingen over de toonbank, 10% meer dan vorig jaar deze periode

- Mbt de seizoenkaarten staat de teller in Napoli inmiddels boven de 10.000, dat is een verdubbeling in vergelijk met vorig seizoen. Ook de Intertoto return a.s. zaterdag is in trek: Al 30.000 tickets verkocht

- Er lijkt toch ineens wat bewegign te komen in de zaak Quaresma. Zowel zaakwaarnemer als Mourinho hebben geluiden laten horen alsof er vooruitgang in de zaak zit en de speler zelf zou graag willen.

- Sampdoria heeft Bruno Fornaroli van National Montevideo vastgelegd in een 50/50 eigendomsdeal met de Uruguayanen.

- Milan zou, volgens geruchten, geinteresseerd zijn om Panucci bij Roma weg te kopen. Zou in mijn optiek zot zijn, om weer een verdediger op leeftijd te halen, maar goed, who knows.

- Fabio Cannavaro plakt er nog 1 seizoen Real Madrid aan vast maar wil komende zomer terug naar huis, terug naar Napoli.

- Geruchten gaan dat Inter vermoedt dat Lampard niet doorgaat en als alternatief, voor komend seizoen, denkt aan Muntari (Portsmouth)

- Cavani van Palermo stata in de spotlights van Lecce, Bologna & Porto.

- Rolando Bianchi zou op zijn beurt dan weer naar Genoa kunnen

- Bahrami van Lazio naar West Ham is zo goed als rond. Het feit dat ze Zwitser vertrekt bij Lazio is eigenlijk al zo goed als zeker.

- De Deal van Corradi naar Reggina zou deze week rond gemaakt moeten worden

- Roma, maar vooral Fiorentina zouden Royston Drenthe volgen. Fiorentina zou vandaag al een meeting gehad hebben met de speler.

- Later vanavond uitspraak in de zaak Atalanta - Livorno

Dat was het belangrijkste wel weer voor dit moment
  maandag 21 juli 2008 @ 21:18:00 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60253417
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Rondje nieuws/geruchten:

- Sampdoria heeft Bruno Fornaroli van National Montevideo vastgelegd in een 50/50 eigendomsdeal met de Uruguayanen.
Prima aankoop, had hem graag bij Lazio gezien.
quote:
- Milan zou, volgens geruchten, geinteresseerd zijn om Panucci bij Roma weg te kopen. Zou in mijn optiek zot zijn, om weer een verdediger op leeftijd te halen, maar goed, who knows.
Heel typisch, ja. Wel een soort van thuiskomen, laatste kunstje bij Milan.
quote:
- Bahrami van Lazio naar West Ham is zo goed als rond. Het feit dat ze Zwitser vertrekt bij Lazio is eigenlijk al zo goed als zeker.
Zonde, prima speler. Had hem graag nog wat langer bij Lazio gezien!
quote:
Dat was het belangrijkste wel weer voor dit moment
Super weer!
pi_60253670
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:18 schreef M0NTANA het volgende:

Super weer!
16 graden, regen en wind

(Ik moet nog bijna 4 weke tot m'n vakantie)

Trouwens, ook hier wel de moeite waard:

Chievo thuis. Erg geslaagd

Chievo uit. Zeer apart, veel historie in het shirt.

Chievo 3e shirt

Palermo thuis, uiteraard.

Palermo uit. Beetje jammer

Palermo 3e shirt. Dat is weer basic en goed.

Udinese thuis. Stuk smallere strepen

Udinese uit. Stuk beter dan vorig jaar

Udinese 3e shirt
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:20:52 #164
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60261257
Doet Lotto goed hoor. Het thuistenue van Chievo is geniaal! Uit vind ik iets minder geslaagd, ook omdat ik die ManCity kleur lelijk vind. De dunne Ascoli-achtige strepen van Udinese thuis zijn tof en die Fruili-Venezia kanarie op het uittenue is prachtig.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:37:27 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60261548
Die lotto-shirts zijn heel mooi, het Palermo-shirt blijft prachtig.
pi_60276645
Roma heeft officieel een bod op Mutu gedaan (bedrag onbekend) bevestigd door beide clubs.

En Malouda zou in een vergevorderd stadium zijn.

Napoli ondertussen zou Diego Valeri (wederom uit Zuid Amerika) halen voor de linkerkant en heeft in 5 dagen tijd liefst 40.000 tickets verkocht voor de return van de Intertoto finale met Panionios.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:51:35 #167
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_60277898
Mutu & Roma.. mooie combi hoor..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:56:58 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60278020

Nu al een wedstrijd om naar uit te kijken: AS Roma - Juventus (of andersom).
pi_60303531
En Juve - Milan, wat denk maar even terug aan de duels met Kaka in de CL in Gelsenkirchen
pi_60303923
Geruchten gaan dat Fiorentina bod van Roma op Mutu geaccepteerd zou hebben en Mutu morgen een contract zou ondertekenen in Rome.
Ik typ straat.
pi_60303971
En o.a. Adriano wordt als opvolger genoemd in Firenze
pi_60304134
1e rel bij Inter is al geboren trouwens: Mourinho wou geen toeschouwers bij de training, want mogelijk zaten er scouts tussen en hij ging wat nieuwe tactische concepten testen. Dus of ook de afvaardiging van de Curva Nord maar wou opkrassen.
pi_60304433
O en MONTANA: Behrami is inmiddels officieel een West Ham speler.

Verder:

- Napoli - Panionios al vrijwel uitverkoct, bijna60.000 tickets al voor een Intertotocup finale met voorronde UEFA cup als prijs.

- Abate officieel naar Torino in 50/50 deal met Milan

- Thiago Neves zal vermoedelijk naar Palermo komen, voor 10 miljoen aldus de geruchten

- Italie < 19 staat in de finale van het EK, Forestieri schoot ze de finale in

- Ruben Oliveira, ex Juve, staat op het punt te tekenen bij Genoa

- Lupoli wordt door Fiorentina uitgeleend aan Norwich City

- Inter heeft Coutinho (pas 16) gestrikt, hij gaat door als "De nieuwe Pato".

- Messina is geheel bankroet verklaard en houdt op te bestaan als voetbalclub

- Rossi heeft z'n contract bij Genoa verlengd.

En zojuist komt deze binnen:
quote:
Andrea Della Valle è perentorio nel comunicarlo: "Adrian Mutu è e resta un giocatore della Fiorentina". Ecco il testo del comunicato:
IL PRESIDENTE DELLA ACF FIORENTINA, ANDREA DELLA VALLE, IN RIFERIMENTO ALL'OFFERTA DELLA ROMA, COMUNICA CHE, PER LA SOCIETÀ VIOLA, ADRIAN MUTU E' E RESTA UN GIOCATORE DELLA FIORENTINA.
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:59:53 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60304855
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef DIGGER het volgende:
O en MONTANA: Behrami is inmiddels officieel een West Ham speler.
Blijf het heel jammer vinden, prima speler met nog veel potentie. Vreemd overigens dat hij in het verleden met veel grotere clubs in verband werd gebracht, beetje hetzelfde verhaal als met Gaby Mudingayi.
pi_60305113
Toevoeging:

Cremonese - Milan 0-0
Rimini - Lazio 4-2

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')