Ze hadden gewoon Gomes of Amelia moeten halen, om maar 2 voor de hand liggende, realistische namen te noemen die nu in rood-zwart hadden kunnen spelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap Milan echt niet. Ze halen gewoon geen goede keeper en beginnen het seizoen met Kalac als eerste keus.Van Abbiati en Dida achter de hand wordt ook niemand vrolijk lijkt me.
Dida is beter dan Gomez ooit geweest is ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Snap ik ook niet. Dida had gewoon weg gemoeten en Gomes ervoor in de plaats.
Sowieso een weekendje of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:01 schreef DIGGER het volgende:
Let dan op dat die matches nog verschoven zullen worden i.v.m. TV Uitzending, CL/UEFA cup verplichtingen etc.
Wat wel zeker is: De laatste 4 speelrondes worden allemaal afgewerkt op zondagmiddag 15.00 uur.
Je zou dus bv Lazio - Udinese kunnen pakken op zondag 10 Mei, heb je waarschijnlijk ook nog lekker weer erbij.
Tsjah. Iedereen vind Gomes geweldig (is die ook), maar die paar piekpunten in de CL zijn geen garantie voor elke week topniveau in een zware competitie. Ben heel benieuwd naar Gomes dit seizoen bij Spus daarom. Je kunt ze niet eens vergelijken wat dat betreft. Dida vind ik iig een matige keeper geworden de laatste paar jaar en dat Milan dit jaar wéér met hem doorgaat verbaasd mij heel erg. Doen ze niet goed aan denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dida is beter dan Gomez ooit geweest is ...
Alhoewel ik vind dat Milan wél toe is aan een nieuwe doelman, ...
Nadat Lloris bij Lyon getekend had is Milan ook helemaal niet meer in verband gebracht met een keeper toch? Ze waren eerst dus wel op zoek.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:22 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Kalac was flink aan het blunderen vandaag in Moskou, je vraagt je af wanneer ze bij Milan nu wakker worden en beseffen dat de aankoop van een gedegen doelamn ze de meest punten gaat bezorgen boven welke andere veldpositie dan ook.
Want wat is de overeenkomst tussen SCUM, Real Madrid, Inter, Chelsea, Liverpool, Lyon, Juventus, Bayern Munchen? Al deze teams hebben een doelman die regelmatig punten pakt. Milan mist dat en kan dat op dit moment niet goedmaken met goals aan de overzijde.
Lijkt me een goede aankoop.quote:Radek Sirl verruilt mogelijk Zenit Sint-Petersburg voor Napoli. De club uit Napels heeft dik vier miljoen euro over voor de verdediger, die zelf ook welwillend staat tegenover een overstap naar de Serie A. (La Gazzetta dello Sport)
Dan zullen er nog veel rechtszaken volgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef DIGGER het volgende:
O en in de categorie randnieuws: Inter moet een Napoli fan, afgelopen seizoen aanwezig bij Inter - Napoli, 1500 Euro schadevergoeding betalen naar aanleiding van de racistische gezangen en spandoeken aan het adres van de Napolitanen in het algemeen.
De fan vond zich in zijn bestaan als Napolitaan beledigd en aangetast, spande een rechtzaak aan en kreeg van de rechter gelijk.
Straks het koningskoppel (Mutu & Gilardino) van weleer (Parma) weer herenigd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Mutu gaat bijtekenen bij Fiorentina en ook Almiron is binnen (1 jaar huren met optie tot koop)
Heerlijk ja, ben alleen benieuwd hoe het met pazzini gaat lopen..die blijft echt hangen in zijn ontwikkeling zo..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Straks het koningskoppel (Mutu & Gilardino) van weleer (Parma) weer herenigd.
Mag ik een gokje doen? ...quote:
Reminderquote:
Dat wil ik niet horen aub.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef DeVinger het volgende:
Jezus, Fiorentina is goed bezig hoor.
Roma toch, Baptista is toch geen échte afmaker? Drenthe wil blijven (althans, volgens laatste VI)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef DIGGER het volgende:
De nieuwe Roma spits is bekend: Delegatie van Roma is onderweg naar Madrid voor de laatste details inzake Baptista.
Verder zou Roma ook gaan onderhandelen over Drenthe - daar Malouda waarschijnlijk niet komt.
En Rolando Bianchi wordt zeer waarschijnlijk de nieuwe Torino spits.
Ik hoop nog steeds op Alberto Aquilani,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:48 schreef pfaf het volgende:
Gazzetta meldt dat Senderos dicht bij een deal met Milan zit en dat Juve achter Ledesma aan zit.
Dat heeft hij vaker gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef pfaf het volgende:
Prachtig! Vucinic in de laatste minuut!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mag hopen dat Totti vanaf nu niet meer de verkregen penalties neemt en afstaat aan DDR bv.![]()
Al met al goed om te zien dat Roma zich kan meten met Inter.
heeft bij roma ook prijzen gepakt hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef super-mario het volgende:
echt balen van Roma! Samen met vriend van me gekeken en we zeiden al dat Totti die beslissende ging missen! Manchini ook blij met zijn eerste en laatste prijs! ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |