quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Homdeck het volgende:
Dat is jouw mening
Ik moest lachen. Hardopquote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Homdeck het volgende:
Dat is jouw mening
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Homdeck het volgende:
Dat is jouw mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't gonna happen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef Superheld het volgende:
Even ervan uitgaand dat ze de naam van Sonja Bakker zonder toestemming gebruiken, kan deze kutgarp ze ook nog flink geld gaan kosten lijkt me?
Waar gebruiken ze de naam van Sonja bakker?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef Superheld het volgende:
Even ervan uitgaand dat ze de naam van Sonja Bakker zonder toestemming gebruiken, kan deze kutgarp ze ook nog flink geld gaan kosten lijkt me?
quote:
quote:
Grappig eigenlijk, want feitelijk wordt de naam Sonja Bakker niet gebruiktquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sonja Bakker zelf is er dus niet blij mee, aldus Sonja zelf bij RTL Boulevard.
http://www.tctubantia.nl/(...)etje-had-gehoopt.ecequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Adelante het volgende:
In overleg met Sonja Bakker is de commercial van tv gehaald. Discriminatie!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik Sonja Bakker was zou ik een aanklacht indienen. Nee wacht, ik zou mezelf van kant maken.
Zo hee, ben jij even twee jaar niet onder je steen vandaan geweest!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef Bleekmiddel het volgende:
Als ik toeps zou heten dan zou ik de grootste hoer spelen om maar in de media te komen
Ricky van V is oke ole ole ole, en nu het weerquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo hee, ben jij even twee jaar niet onder je steen vandaan geweest!
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Ricky van V is oke ole ole ole, en nu het weer
Ik doe loonadministratie, en toevallig voor vrachtwagenchauffeursquote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Toeps het volgende:
[..]Is het leven erg leuk als vrachtwagenchauffeur?
Ik zag hem gister anders nog voorbij komen helaas. Normaal zou ik zeggen; doe niet zo kinderachtig, maar de reclame is naast dat ie irritant is, ook nog ontzettend slecht. Van mij mag ie er af, net als die van Dick, advocaat van Bolletje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Adelante het volgende:
In overleg met Sonja Bakker is de commercial van tv gehaald. Discriminatie!
idd, ik vind hem ook wel LOLquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:52 schreef Resco het volgende:
Kan er wel om lachen, vooral hoe ze het zo mooi voorleest en dan de zin niet af
Nee hoor, nu zijn er reclames van 'Sonja, ....., bij bolletje' en Dick, advocaat bij bolletje die de reclames van Sonja, Bakker bij bolletje moet retificeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag hem gister anders nog voorbij komen helaas. Normaal zou ik zeggen; doe niet zo kinderachtig, maar de reclame is naast dat ie irritant is, ook nog ontzettend slecht.
Die heb ik net even opgezocht, geniaal gewoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee hoor, nu zijn er reclames van 'Sonja, ....., bij bolletje' en Dick, advocaat bij bolletje die de reclames van Sonja, Bakker bij bolletje moet retificeren.
Zoals ik al zei, ik heb ze gister nog gezien. Zonder Dick. Wellicht een foutje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee hoor, nu zijn er reclames van 'Sonja, ....., bij bolletje' en Dick, advocaat bij bolletje die de reclames van Sonja, Bakker bij bolletje moet retificeren.
Ook leuk:quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sonja Bakker zelf is er dus niet blij mee, aldus Sonja zelf bij RTL Boulevard.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoi, mijn naam is Danny rood,bolletjes grootste afnemer.
Dat is toch Fok!king niet normaal
Door Martine BIJL?quote:
Daar heb ze Dick, advocaat bij bolletje al op gezet.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:47 schreef Superheld het volgende:
Woordzoekerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef jmac het volgende:
Over de naam 'bakker' hadden ze "WOORDZOEKER" geplakt in de reclame
Whehe, zoveel mogelijkhedenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Xith het volgende:
Straks ook nog Gerrit, Zalm inkoper en financieel adviseur bij bolletje of Els, borstvoeder van de Bolletje baby-creche?
Koop een betere tv... d'r stond woordvoerder.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef jmac het volgende:
Over de naam 'bakker' hadden ze "WOORDZOEKER" geplakt in de reclame
Alleen is Sonja Bakker te dom om deze woordgrappen te begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whehe, zoveel mogelijkhedenZe hebben hier een geweldig slimme reclame neergezet
Als je een miljoen geeft betast ik je wel hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:15 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Daar fiets ik elke dag langs, wil je me aanraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |