Ziet er niet uit.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef wimderon het volgende:
Wat een droeftoeters bij RTL met hun pokertafeltje in de studio en iedereen in pak daar![]()
Dit is echt zo'n geval van dat je het idee krijgt, ok. Maar dat je het dan ook nog daadwerkelijk doet.quote:
Nou.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op RTL Duitsland vertelde ze net dat het waarschijnlijk droog blijft tijdens de race..
En dat zou jammer zijn.
Niks veranderlijker dan het weer.:')quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef ElmarO het volgende:
Sinds het begin van de ochtend regent het in Monaco en het ziet er niet naar uit dat het voor het einde van de middag droog zal worden.
Bron
Update 12.34uur: Inmiddels is het gestopt met regenen. Het lijkt erop dat de race op een natte baan van start zal gaan, maar als het droog blijft zal de baan snel opdrogen
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Iemand enig idee of ik dit ook streaming kan volgen?
merci
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://mad-max.runhost.net/simulcastPlayer_02.swf
Loopt de stream bij andere ook zo slecht? Geluid loopt goed, maar beeld gaat heel traag en loopt achter hier.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://mad-max.runhost.net/simulcastPlayer_02.swf
quote:Update 12.34uur: Inmiddels is het gestopt met regenen. Het lijkt erop dat de race op een natte baan van start zal gaan, maar als het droog blijft zal de baan snel opdrogen.
quote:Doornbos terug achter stuur F1-auto
Robert Doornbos keert terug in de Formule 1. De Rotterdammer gaat vrijdag op Silverstone een test afwerken voor Renault.
ING
Dit is het resultaat van een contract dat Doornbos heeft afgesloten met Renault hoofdsponsor ING. De Rotterdammer wordt in de Benelux het gezicht van de Nederlandse bank.
Meedoen
Daarnaast komt Doornbos voor Renault in actie tijdens de Bavaria City Racing in Rotterdam. Ook speelt hij voorafgaand aan de Grand Prix van België een voetbalwedstrijd met andere Formule 1-coureurs.
Red Bull
Doornbos was in 2006 voor het laatst actief in de koningsklasse van de autosport, toen hij de drie laatste races van het seizoen uitkwam voor Red Bull Racing als vervanger van Christian Klien.
Debuut
Twee jaar eerder had Doornbos gedebuteerd als derde rijder voor Jordan. Op de vrijdag op het gloednieuwe circuit van Shanghai reed hij zijn eerste Formule 1-kilometers. Een jaar later maakte hij de overstap van Jordan naar Minardi. Patrick Friesacher werd aan de kant gezet door teambaas Paul Stoddart en zodoende vormde Doornbos vanaf Duitsland acht races een rijdersduo met Christijan Albers.
Champ Car
Afgelopen seizoen maakte Doornbos de overstap naar de Verenigde Staten om te racen in de Champ Car. De Rotterdammer was succesvol. Twee zeges en een derde plaats in het kampioenschap leverde hem de Rookie of the Year Award op.
Superleague Formula
Echter na de fusie tussen de Champ Car en IRL bleef Doornbos met lege handen staan. Toch slaagde hij er onlangs in een racestoeltje te vinden. In augustus gaat hij rijden voor AC Milan in de nieuwe racklasse Superleague Formula.
Ook leuk als de race op een opdrogende baan start, en dat er halverwege weer een buitje komt.quote:
prachtige man iddquote:
http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12731&part=sportsquote:Op zondag 25 mei 2008 13:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Iemand enig idee of ik dit ook streaming kan volgen?
merci
Geduldquote:
Neen, want ik moet wat gaan doen aan mijn studiequote:
Kubica begint hem aardig op te jagen. Zou die ook op regenbanden zitten ?quote:
SCquote:
Ik moet spontaan eens aan die Monaco race denken die Olivier Panis won ...quote:Op zondag 25 mei 2008 14:16 schreef Slein83 het volgende:
Place your bets hoeveel gaan het einde halen?
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet spontaan eens aan die Monaco race denken die Olivier Panis won ...Hoeveel reden er toen uit, 4 ?
Dacht dat het er inderdaad 4 waren.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet spontaan eens aan die Monaco race denken die Olivier Panis won ...Hoeveel reden er toen uit, 4 ?
Zou toch vreemd zijn imo als 'ie daarvoor gestraft wordt, hij had lek, dus moest de pits in. Als 'ie er dan niet uit mag, beïnvloedt dat de race wel serieus.quote:
nou ik vraag me af hoe het met die achterophanging zit! dacht een knik gezien te hebben..quote:Op zondag 25 mei 2008 14:18 schreef i2Them2 het volgende:
Alonso kan nog wel eens voor een verrassing zorgen.
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar mag je zomaar recht door op een chicane dan ? heel veel doen dat
je snijd af, dan ga je toch altijd wel wat sneller ?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]Je mag er geen baat bij hebben (dus positiewinst of snellere rondetijd rijden).
Maar wrijving voorkomen is toch ook 'baat bij hebben'?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]Je mag er geen baat bij hebben (dus positiewinst of snellere rondetijd rijden).
Die gaat vast nog wel kapotquote:
6e rijdt ie..quote:
12equote:Op zondag 25 mei 2008 14:34 schreef eentwee het volgende:
Wat is er met Kovalainen gebeurd?
Kwam niet weg bij opwarmronde, uit de pits gestart.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat zie ik jaMaar waarom? Ik heb het eerste kwartier gemist..
Ok thanks.. hij heeft blijkbaar de pech van Raikkonen bij McLaren overgenomenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kwam niet weg bij opwarmronde, uit de pits gestart.
Hij heeft waarschijnlijk gewoon de mclaren overgenomenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:39 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ok thanks.. hij heeft blijkbaar de pech van Raikkonen bij McLaren overgenomen
Hoe zie je dat...hij heeft toch een helm op ?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat...hij heeft toch een helm op ?
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat...hij heeft toch een helm op ?
Klopt hij rijdt veel harder dan Kimi bijv.quote:
Hoezo? die rijd DTMquote:Op zondag 25 mei 2008 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Klopt hij rijdt veel harder dan Kimi bijv.
Maar Webber gaat te hard, dus misschien pakt ie straks zijn punten wel.
Wat zal dit Albers pijn doen...
Aldus Adrian Sutil op 20 mei...quote:"Onze auto is dit jaar een stuk beter en ik hoop dan ook dat we het goed zullen doen. Als het regent kan het er erg verraderlijk zijn, maar ik zou het prima vinden."
Hamilton moet nog naar binnenquote:Op zondag 25 mei 2008 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Sutil zal als 6e terug komen na een pitsstop. Qua tijden gezien dan...
Netjes hoor..
Haalt Hamilton het op deze tank?
Of zal ie naar binnen moeten en met slicks wegknallen?
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Complimentje voor Olaf Mol, hij zag het dit keer een keer goed, komt er een verkeerde ondertitel onder!
Dus die moet nog flink knallen als ie als 1e terug wilt komen de komende rondes....quote:
Sutil +14quote:Op zondag 25 mei 2008 15:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk heeft sutil beetje geluk als hij moet tanken dat het dan gaat regenen zodat hij full wet eronder kan zetten
En terecht.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Gascoyne w8 op de mogelijke regen die eraan komt met de pitstop om dan te zien wat ie gaat doen qua banden. Dus Sutil blijft cruisen de komende minuten
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Gascoyne w8 op de mogelijke regen die eraan komt met de pitstop om dan te zien wat ie gaat doen qua banden. Dus Sutil blijft cruisen de komende minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |