SCquote:

Ik moet spontaan eens aan die Monaco race denken die Olivier Panis won ...quote:Op zondag 25 mei 2008 14:16 schreef Slein83 het volgende:
Place your bets hoeveel gaan het einde halen?
 Hoeveel reden er toen uit,  4 ?
  Hoeveel reden er toen uit,  4 ?   

quote:Op zondag 25 mei 2008 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet spontaan eens aan die Monaco race denken die Olivier Panis won ...Hoeveel reden er toen uit, 4 ?

Dacht dat het er inderdaad 4 waren.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet spontaan eens aan die Monaco race denken die Olivier Panis won ...Hoeveel reden er toen uit, 4 ?

Zou toch vreemd zijn imo als 'ie daarvoor gestraft wordt, hij had lek, dus moest de pits in. Als 'ie er dan niet uit mag, beïnvloedt dat de race wel serieus.quote:

nou ik vraag me af hoe het met die achterophanging zit! dacht een knik gezien te hebben..quote:Op zondag 25 mei 2008 14:18 schreef i2Them2 het volgende:
Alonso kan nog wel eens voor een verrassing zorgen.

quote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar mag je zomaar recht door op een chicane dan ? heel veel doen dat
 Je mag er geen baat bij hebben (dus positiewinst of snellere rondetijd rijden).
 Je mag er geen baat bij hebben (dus positiewinst of snellere rondetijd rijden).

je snijd af, dan ga je toch altijd wel wat sneller ?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]Je mag er geen baat bij hebben (dus positiewinst of snellere rondetijd rijden).

Maar wrijving voorkomen is toch ook 'baat bij hebben'?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]Je mag er geen baat bij hebben (dus positiewinst of snellere rondetijd rijden).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |