Geen idee, maar ik krijg van die achterlijke updateschermenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weet iemand of AVG 8.0 nog steeds free is? De ratten willen opeens geld zien.
Als ze maar goedkoop zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef Aoristus het volgende:
3/4e van de Poolse uitzendbureaus voor Nederland is malafide. @Nova
Ja, ik ook. Ze zeggen er ook nog bij dat ik geen updates meer krijg van virusdefinities als ik bij versie 7.x blijf.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg van die achterlijke updateschermen
Als ik doorklik zie ik alleen versie 7.5 gratisquote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef Aoristus het volgende:
ik heb de free edition 8.0.100, er staat een banner onder het updatescherm en de software lijkt wat logger, maar hij doet het prima.
Mijn dank is onbeschrijflijk groot, vandaar dat ik het verder niet zal trachten te beschrijven.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef Aoristus het volgende:
http://free.grisoft.com/ww.download?prd=afe
Ik vind wel een manier om de rekening te vereffenenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn dank is onbeschrijflijk groot, vandaar dat ik het verder niet zal trachten te beschrijven.![]()
![]()
Gaat die bij jou ook ultratraagquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn dank is onbeschrijflijk groot, vandaar dat ik het verder niet zal trachten te beschrijven.![]()
![]()
Mass = kerkdienst.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Snap er geen reet van
Dat updaten bij mij wel in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:12 schreef Nautilus het volgende:
En nou kappen met dat gezeik over virusscanners.
vind ik ook, Indiana Jones kan wel vanalles zeggenquote:Oproep voor boycot Indiana Jones
MOSKOU Russische Communisten hebben zaterdag opgeroepen tot een boycot van de nieuwe Indiana Jones-film, omdat die ten doel zou hebben de communistische ideologie te ondermijnen en de ge schiedenis te vervalsen. De film, deel vier van de beroemde serie, is sinds donderdag te zien in Russische bioscopen.
Harrison Ford speelt een archeoloog die in 1957 strijd levert met een KGB-agente. De Communistische Partij in Sint- Petersburg zei dat de Sovjetunie in 1957 helemaal geen ‘ter - roristen’ naar de Verenigde Staten stuurde, maar wel een satelliet lanceerde. Het is verontrustend dat filmmakers een ‘nieuwe Koude Oorlog’ wil len beginnen, zei het parlementslid Andrej Andrejev. AP
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat die Russen in diverse achtervolgingsscene's afgemaakt worden door Indy.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
vind ik ook, Indiana Jones kan wel vanalles zeggen
Hee, ze spreken allemaal Amerikaans, heb je ooit een Amerikaan Russisch zien spreken?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat die Russen in diverse achtervolgingsscene's afgemaakt worden door Indy.
Op zich is het vooruitgang. Een jaartje of 40 geleden zouden ze hebben gepleit om Indy te deporteren naar Siberie.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Urhm, ja. In die nieuwe Indiana Jones film.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Hee, ze spreken allemaal Amerikaans, heb je ooit een Amerikaan Russisch zien spreken?
Indiana Jones and the Gulag of Doom .... denk toch niet dat dat het helemaal geworden was.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:40 schreef Monolith het volgende:
Op zich is het vooruitgang. Een jaartje of 40 geleden zouden ze hebben gepleit om Indy te deporteren naar Siberie.
Ja, maar nu wel binnen. Raar, want die upgrade-berichten gaan ook naar grisoft.com.quote:
De Communistische Partij in Sint- Petersburg zei....quote:Op maandag 26 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
quote:SCHINVELD - Inwoners van Schinveld en Brunssum gaan binnenkort samen met milieuactivisten van GroenFront! oefenen in het bezetten van de bossen. Daarbij worden nieuwe methodieken uitgeprobeerd.
Daartoe heeft maandagavond de Vereniging Stop Awacs besloten tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering in Schinveld.
De bedoeling is dat het Schinveldse bos minstens een weekeinde lang bezet wordt door activisten en zoveel mogelijk bewoners.
Generale repetitie
De oefening is bedoeld als generale repetitie voor een echte bezetting ter voorkoming van verdere boskap op verzoek van de NAVO-basis van Awacs-radarverkenningsvliegtuigen in het naburige Geilenkirchen in Duitsland.
Wanneer de oefening is, wilde een woordvoerder van GroenFront! maandag niet zeggen. "Zeer binnenkort", lichtte hij toe.
Dat had je toch ook wel aan de naam kunnen zienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:17 schreef Klopkoek het volgende:
Nautilus, is dat een kloon van Zwaardvis? Hij heeft datzelfde pedante toontje.
Nee!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weet iemand of AVG 8.0 nog steeds free is? De ratten willen opeens geld zien.
Dat is nog eens wat anders als een zure sloot.quote:TEXEL - Uitstoot van broeikasgassen leidt niet alleen tot opwarming van de aarde, maar ook tot verzuring van oceanen en zeeën.
Het Nederlands Instituut voor Onderzoek der Zee (NIOZ) kondigde maandag aan dat in juni een Europees onderzoek begint naar de gevolgen van de zuurder wordende wateren.
Schelpdieren
De verzuring treft vooral organismen die kalk afzetten, zoals schelpdieren en koralen, denkt het NIOZ.
Het Europese onderzoek moet de verzuring van de wateren vaststellen en de invloed ervan op biologische processen. Ook wordt geprobeerd in beeld te brengen wat de gevolgen aan het einde van deze eeuw zullen zijn.
Drijvende eilanden waar drugs legaal zijn. Kwestie van tijd voor er US aircraft carriers voor je deur staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:35 schreef HenriOsewoudt het volgende:
One of these days.....
Peter Thiel Makes Down Payment on Libertarian Ocean Colonies
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
AVG Anti-Virus Free Edition 8.0.1
Nou maar hopen dat het echt gratis is.![]()
Die verzuring van de oceanen is inderdaad een groot probleem voor veel bestaande ecosystemen, koralen met name, maar ook vissen en andere beesten. Tsja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders als een zure sloot.
en mensen niet te vergetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die verzuring van de oceanen is inderdaad een groot probleem voor veel bestaande ecosystemen, koralen met name, maar ook vissen en andere beesten. Tsja.
Wat doet de mens nu weer foutquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die verzuring van de oceanen is inderdaad een groot probleem voor veel bestaande ecosystemen, koralen met name, maar ook vissen en andere beesten. Tsja.
Doe een beetje moeite, scroll naar boven en zie daar: "Uitstoot van broeikasgassen leidt niet alleen tot opwarming van de aarde, maar ook tot verzuring van oceanen en zeeën." Ik weet niet wat daar bijzonder grappig of ironiasch aan is, maar ja...quote:
de visvangst wordt veel minder bv., geen of weinig bescherming meer tegen gewone erosie en orkanen als de koraalriffen hierdoor afsterven, toerisme gaat ook verminderen in gebieden met stervende koraalriffenquote:
Ach, de aarde is honderden miljoenen jaren oud en heeft al vele veranderingen meegemaakt. Er zijn echt geen problemen waar de aarde zich niet aan kan aanpassen hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Doe een beetje moeite, scroll naar boven en zie daar: "Uitstoot van broeikasgassen leidt niet alleen tot opwarming van de aarde, maar ook tot verzuring van oceanen en zeeën." Ik weet niet wat daar bijzonder grappig of ironiasch aan is, maar ja...
Ja, oke, maar dat zijn indirecte gevolgen... ...reeele gevolgen, dat wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de visvangst wordt veel minder bv., geen of weinig bescherming meer tegen gewone erosie en orkanen als de koraalriffen hierdoor afsterven, toerisme gaat ook verminderen in gebieden met stervende koraalriffen
Dergelijke quasi-religieuze onlogische redeneringen zijn ondertussen wel een beetje achterhaald, zou je denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach, de aarde is honderden miljoenen jaren oud en heeft al vele veranderingen meegemaakt. Er zijn echt geen problemen waar de aarde zich niet aan kan aanpassen hoor.
niet als je de mens onderdeel van de voedselketen ziet, in heel veel gebieden zijn mensen voor hun bestaan van de zee afhankelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, oke, maar dat zijn indirecte gevolgen... ...reeele gevolgen, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |