http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=35271quote:Het Amsterdamse politiekorps wil dat zoveel mogelijk van haar agenten de Koran gaan lezen, zo melden diverse media zaterdag.
Daarom kunnen de agenten de nieuwe Koranvertaling van de schrijver Kader Abdolah met korting kopen. Het idee hiervoor kwam van een politie-agent uit het Amsterdamse korps.
Het leek de agent een goed idee dat hij en zijn collega's de Koran lezen, zodat ze een beter inzicht in de Islam krijgen. De korpsleiding vond het een goed idee, vandaar dat men door middel van de korting op het boek het idee wil stimuleren.
Inderdaad: http://www.google.com/search?hl=en&q=Christian+obsession&btnG=Searchquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef Monolith het volgende:
Google geeft af en toe toch wel wat vreemde zoekresultaten.
Dat staat zo etnisch.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:04 schreef Autodidact het volgende:
Ik wil 'm trouwens ook hebben hoor, al is het maar omdat 'ie zo'n toffe snor heeft.
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=35271
Cursusje geschiedenis van de katholieke liturgie erbij, in verband met de Poolse vrienden?
En uiteraard op kosten van de burger.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:59 schreef Autodidact het volgende:
Cursusje geschiedenis van de katholieke liturgie erbij, in verband met de Poolse vrienden?
Je eerste post nota bene is SC!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:05 schreef Tacfarinas het volgende:
[..]
Inderdaad: http://www.google.com/search?hl=en&q=Christian+obsession&btnG=Search
Heb ik iets verkeerds gedaan? Ik maakte slechts zoekresultaten openbaar mijnheer EchtGaaf.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je eerste post nota bene is SC!
Wie zijt gij, en waarom?
Dan heb je geluk, want bij de kaakchirurg kost dat 180 euro per tand. Als je een hoog eigen risico hebt, ben je de sjaak.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef du_ke het volgende:
De tandarts heeft m'n verstand er uit getrokken.
Heb een hoog eigen risico maar wel aanvullende tandarts (wist dat het dit jaar moestquote:Op maandag 26 mei 2008 19:09 schreef Tacfarinas het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, want bij de kaakchirurg kost dat 180 euro per tand. Als je een hoog eigen risico hebt, ben je de sjaak.
Van laster, die toch niemand gelooft, gelooft iedereen minstens de helft.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:32 schreef Picchia het volgende:
Dat is Mutant zijn nieuwe troll account. En zo niet, dan toch.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Van laster, die toch niemand gelooft, gelooft iedereen minstens de helft.
Net zoals je niet in water hoeft te poepen, voordat het naar boven komt drijven.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:58 schreef Picchia het volgende:
Ik hoef niet te lasteren voordat jij me kan aangeven.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:50 schreef kLowJow het volgende:
Drijvend water is slechts een illusie.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/207208/index.htmlquote:Burgemeester Job Cohen (PvdA) van Amsterdam maakt zich 'grote zorgen' over het toenemende krakersgeweld in zijn stad, nadat afgelopen nacht de ruiten van zijn ambtswoning aan de Herengracht zijn ingegooid.
quote:TOKIO - Een vliegtuigpassagier die van het Japanse Narita naar Tokio vloog, heeft ongemerkt een pakketje wiet van de douane gekregen.
De douane stopte het zondag in het zijvakje van zijn willekeurig gekozen koffer om te kijken of de drugshonden het zouden opsporen, aldus functonarissen maandag.
De honden in Tokio wisten het in kranten gewikkelde blik niet te vinden en de dienstdoende douanebeambte vergat in welke koffer hij de cannabis had gestopt.
Verboden
"Ik weet dat het verboden is om bagage van passagiers voor deze doeleinden te gebruiken", zei de beambte. "Maar ik wilde de honden beter leren zoeken."
De douane hoopt dat de passagier de krap 150 gram drugs met een straatwaarde van omgerekend 6.000 euro, terugbrengt. In Japan is zowel hard- als softdrugs ten strengste verboden.
Hij leeft nog!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef Apropos het volgende:
klowjow.
Ik ben gewoon naar de kaakchirug gegaan. Tandartsen zijn niet goed genoeg voor verstandskiezen.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een hoog eigen risico maar wel aanvullende tandarts (wist dat het dit jaar moest). Maar goed ik zie de rekening voor dat half uurtje werk (2 verstandskiezen eruit en een gaatje gevuld) wel tegemoet.
Wie niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef Klopkoek het volgende:
Tering, wat een trieste reacties op De Telegraafwebiste. Velen vinden het nog leuk ook dat Cohens ramen zijn ingegooid.
Ach ik heb een prima tandarts en ik stond met een dik half uur weer buiten. Kon zelfs vandaag nog gewoon werkenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de kaakchirug gegaan. Tandartsen zijn niet goed genoeg voor verstandskiezen.
Punt is dat als het fout gaat, wat op zich best reeel is, dat je dan met spoed naar het ziekenhuis moet. Dit is dus een probleem al ben jij al half opengesneden.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik heb een prima tandarts en ik stond met een dik half uur weer buiten. Kon zelfs vandaag nog gewoon werken.
Een wond is een wond hoor, je kan echt niet meer netjes autorijdend naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef du_ke het volgende:
Half opengesneden? Mijn kiezen zaten geen halve meter onder het tandvlees hoor.
Ik wou, zij woudenquote:Die zaten gewoon heel netjes aan de oppervlakte en met een beetje wrikken (wat een takkegeluid si dat trouwens)wouden ze wel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |