Geen idee, maar ik krijg van die achterlijke updateschermenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weet iemand of AVG 8.0 nog steeds free is? De ratten willen opeens geld zien.
Als ze maar goedkoop zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef Aoristus het volgende:
3/4e van de Poolse uitzendbureaus voor Nederland is malafide. @Nova
Ja, ik ook. Ze zeggen er ook nog bij dat ik geen updates meer krijg van virusdefinities als ik bij versie 7.x blijf.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg van die achterlijke updateschermen
Als ik doorklik zie ik alleen versie 7.5 gratisquote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef Aoristus het volgende:
ik heb de free edition 8.0.100, er staat een banner onder het updatescherm en de software lijkt wat logger, maar hij doet het prima.
Mijn dank is onbeschrijflijk groot, vandaar dat ik het verder niet zal trachten te beschrijven.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef Aoristus het volgende:
http://free.grisoft.com/ww.download?prd=afe
Ik vind wel een manier om de rekening te vereffenenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn dank is onbeschrijflijk groot, vandaar dat ik het verder niet zal trachten te beschrijven.![]()
![]()
Gaat die bij jou ook ultratraagquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn dank is onbeschrijflijk groot, vandaar dat ik het verder niet zal trachten te beschrijven.![]()
![]()
Mass = kerkdienst.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:15 schreef sneakypete het volgende:
Snap er geen reet van
Dat updaten bij mij wel in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:12 schreef Nautilus het volgende:
En nou kappen met dat gezeik over virusscanners.
vind ik ook, Indiana Jones kan wel vanalles zeggenquote:Oproep voor boycot Indiana Jones
MOSKOU Russische Communisten hebben zaterdag opgeroepen tot een boycot van de nieuwe Indiana Jones-film, omdat die ten doel zou hebben de communistische ideologie te ondermijnen en de ge schiedenis te vervalsen. De film, deel vier van de beroemde serie, is sinds donderdag te zien in Russische bioscopen.
Harrison Ford speelt een archeoloog die in 1957 strijd levert met een KGB-agente. De Communistische Partij in Sint- Petersburg zei dat de Sovjetunie in 1957 helemaal geen ‘ter - roristen’ naar de Verenigde Staten stuurde, maar wel een satelliet lanceerde. Het is verontrustend dat filmmakers een ‘nieuwe Koude Oorlog’ wil len beginnen, zei het parlementslid Andrej Andrejev. AP
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat die Russen in diverse achtervolgingsscene's afgemaakt worden door Indy.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
vind ik ook, Indiana Jones kan wel vanalles zeggen
Hee, ze spreken allemaal Amerikaans, heb je ooit een Amerikaan Russisch zien spreken?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat die Russen in diverse achtervolgingsscene's afgemaakt worden door Indy.
Op zich is het vooruitgang. Een jaartje of 40 geleden zouden ze hebben gepleit om Indy te deporteren naar Siberie.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
vind ik ook, Indiana Jones kan wel vanalles zeggen
Urhm, ja. In die nieuwe Indiana Jones film.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Hee, ze spreken allemaal Amerikaans, heb je ooit een Amerikaan Russisch zien spreken?
Indiana Jones and the Gulag of Doom .... denk toch niet dat dat het helemaal geworden was.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:40 schreef Monolith het volgende:
Op zich is het vooruitgang. Een jaartje of 40 geleden zouden ze hebben gepleit om Indy te deporteren naar Siberie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |