Vooral dood denk ik zomaar.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de huidige sociaal economische status is van deze groep.
Welk een lovenswaardig streven dat in deze tijden van polio, aids en andere ellende de overheid nog immer geld en tijd heeft om dit zo veelgevraagde werk te doen. Zelfs nog belangrijker dan het laten overtypen van de 40 jaar oude inschepingslijsten van Molukkers naar NLquote:Op zondag 25 mei 2008 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de huidige sociaal economische status is van deze groep.
Werden deze lui dan vroeger niet gewoon aan het werk gezet? Is de WAjong een utikering die stamt van voor de orichting van de VOC?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eikel. Geldt ook voor 'vroeger zetten wij deze lui gewoon aan het werk' Napalm.
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:48 schreef Klopkoek het volgende:
Het basisbeginsel dat elk menselijk wezen gelijkwaardig is en je het niet voor het uitkiezen hebt hoe en waar je geboren wordt is echt ver weggezonken.
Ah, het pedocentrisch principe.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:18 schreef Fastmatti het volgende:
Het is geen toeval dat ik een kind ben van mijn ouders.
Geen idee.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:25 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand trouwens wat de normale mengverhouding is tussen bacardi en cola?
Savannah en het meisje van Nulde (of is dat dezelfde?) hadden gewoon in vorig leven hun karma verknald. En je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen.quote:
Vreselijk kort door de bocht. Hou ik niet van.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Klopkoek het volgende:
Wat denken jullie van Ben Verwaayen? Aan de ene kant is het een brulaap, aan de andere kant kan ie in simpele bewoordingen al gauw 80% van het probleem aanduiden.
Eert uw vader en uw moeder!quote:
Ja, dat of ze schoot gewoon uit.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Fastmatti het volgende:
3/4 1/4 zal het wel niet zijn denk ik. Barmeisje vond me denk ik aardig
Ben jij er ook zo éénquote:Op zondag 25 mei 2008 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo ook het basisbeginsel dat wie voor een dubbeltje geboren is nooit een kwartje wordt.
Iedereen dubbelfris, iedereen dubbelfrisquote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
3/4 1/4 zal het wel niet zijn denk ik. Barmeisje vond me denk ik aardig
Andersom, hequote:Op zondag 25 mei 2008 20:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh en speciaal voor EG aangepast:
Wie 't grote niet eert is 't kleine niet weerd
Wat voor een? Een klopkoektegenspreker of een standbewuste?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen dubbelfris, iedereen dubbelfris![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dubbelfrisss stimuleert onzedelijk gedrag, ga je schamen EG!
Het spreekwoord klopt toch ook grotendeels. Het duurt minstens drie generaties voordat een familie is opgeklommen. Met andere woorden, zelf zal hij het niet meer meemaken.quote:
Waarom zou je jezelf daarmee martelen?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:25 schreef Autodidact het volgende:
Leuk joh, die DVD-set van Van Dis uit de jaren '80.
Ben een bekakt stemmetje aan het oefenen. Gaat verdomd aardig heur.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf daarmee martelen?
Zo bekakt is zijn stem toch niet?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ben een bekakt stemmetje aan het oefenen. Gaat verdomd aardig heur.
Wel, nadat eerst de chicks een paar dagen op elkaar gezeten hadden, hebben ze zich door de ferme hand van mijn liefste laten scheiden. Na wat gekrakeel hebben ze toen elk een eigen nest beklommen, waarover de eieren naar willekeur verdeeld zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Sigme, hoe gaat het trouwens met je eitjes en chicks?
S.S. bedoel je.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik mis Elseetje.
2 vingers cola.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:25 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand trouwens wat de normale mengverhouding is tussen bacardi en cola?
Hehe, je hebt een KoekoekKip.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:35 schreef sigme het volgende:
Chick drie lei prompt niet meer, in elk geval, wij zagen geen eieren meer. Totdat de wonderbaarlijke vermenigvuldiging van de eieren in een van de bebroede nesten aan het licht kwam.
Hoop het eerste, denk helaas het laatste. Dat is erger.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor een? Een klopkoektegenspreker of een standbewuste?
Was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:46 schreef Aoristus het volgende:
er zit een griet met enorme tieten in het publiek bij het Hof van Joosten
Met dat witte truitje aan he? De cameraman vind haar blijkbaar ook niet vervelend om naar te kijken hehehequote:Op zondag 25 mei 2008 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen
edit: wordt denk ik een beetje vertekend door de camera
Op TV lijk je al gauw 5 kilo dikker. Vooral als je schuin van voren wordt gefilmd. Wordt je kaarsrecht van voren gefilmd, dan valt het wel weer mee.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met dat witte truitje aan he? De cameraman vind haar blijkbaar ook niet vervelend om naar te kijken hehehe
Dat is trouwens wel een interessante vraag, of je andere ideaalbeelden krijgt van 'mooi' door breedbeeldtv
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Op TV lijk je al gauw 5 kilo dikker. Vooral als je schuin van voren wordt gefilmd. Wordt je kaarsrecht van voren gefilmd, dan valt het wel weer mee.
Die drie ernaast lijken net geestelijk gehandicaptquote:Op zondag 25 mei 2008 22:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's toch wel een aardige hand vol hoor
Eigenlijk heb je wel gelijk, maar ze springen wel in het oog. Een aardige C cup denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zal niet klagen, hoor, maar dat zijn toch niet zo ontzettend grote borsten...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |