quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
Spierpijn, maar daarnaast een heerlijk gevoel en vanavond waarschijnlijk naar feestje waar ik erg zin in heb
Hey!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef fyah het volgende:
net lekker gegeten en nu roadtrip met chipszak aan het plannen. iets met ijsjes met stroop en kauwgomballen maar ze is best wel vaag hoorik zeg niks/
op een goede manier!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hey!![]()
Wel vaag op een goede manier hoffe ich.
OT;
Mweh mwah.
Op de roadtrip na. Die word vast leuk.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:37 schreef fyah het volgende:
[..]
op een goede manier!alleen de kauwgombal IN een IJSJE. Die was best mislukt
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Onderaan het ijsje!
Het ijsj zit in een piramidevormig bakje (op de kop, dus punt naar beneden), en dáár zit een kaugombal in.
Kheb een mooi plaatje ervan gevonden en geplaatst in je fobo.quote:
Dat is iets te persoonlijk om hier op het forum te gooienquote:
Oké, nee begrijpelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:57 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Dat is iets te persoonlijk om hier op het forum te gooienTnx for asking though
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:59 schreef birdydontfly het volgende:
uitgeput moe verdrietig hongerig geenzinmeer
Er zijn er nog 2 over, je mag er ook eenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Omg. Dat ijsje ziet er TE lekker uit <3
Dan wil ik de andere die ovah is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Er zijn er nog 2 over, je mag er ook een
Whehee van wie mag jij niet op stap?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:45 schreef Matje-1989 het volgende:
Tss, mag ik mee?
Ik mag namelijk niet op stap vanavond
Ik mag van mijzelf vanavond niet op stapquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Whehee van wie mag jij niet op stap?
En neee, meidenavond
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Best kut.
Gewoon een dip-momentje.quote:
wat leuk ,veel plezierquote:Op zondag 25 mei 2008 08:47 schreef scrub_nurse het volgende:
ik voel me wel goed ,nog n beetje moe, ik ga nu lekker dvds kijken en om 14u naar utrecht, dirty dancing
samen de hele zondag binnen zitten?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Voel me echt brak.
Maar dat is iets wat je gewoon moet weten.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:38 schreef fyah het volgende:
[..]
zo lang je maar niet over het miilimeteren van blight zn haar begint
Ik eet altijd 's ochtends een boterham met hagelslag, jij ook?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:50 schreef saaw het volgende:
heb keelpijn maar een briljant weekend gehad
zo een tentamen en nog veel meer te doen deze week
maar nu eerst een boterham met hagelslag eten
yeahquote:Op maandag 26 mei 2008 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet altijd 's ochtends een boterham met hagelslag, jij ook?
Idd.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:20 schreef skyrebel het volgende:
een hele mix:
- moe, gister toch weer wat veel biertjes gedronken
- gefrustreerd, computer problemen en hierdoor waarschijk alles kwijt geraakt![]()
- happy, zeer leuk weekend gehad, vooral dankzij mijn schatje en haar verrassing
- zeer verliefd, mijn vriendinnetje is nou eenmaal super te gek en lief en lekker en .................. food fight had ik wel willen zien![]()
mr bigrib kon er niet zo om lachenquote:
Kon je de huur niet meer betalen?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:30 schreef heavenstar het volgende:
iig thuis....maar niet voor lang vrees ik...
dat word de pocketrocket....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:25 schreef candygirl het volgende:
hm de baco's smaakten ons goed alleen ligt mijn lief nu hier te slapenterwijl ik zin heb in
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:19 schreef scrub_nurse het volgende:
joepie! mn supercoole nieuwe fuchsia stijltang is al gearriveerd!
das niet slim neequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:11 schreef skyrebel het volgende:
Nog wat moe, onderdanks dat ik me verslapen heb, Niet zo slim om 's nachts nog aan mijn pc te sleutelen
Bofkontquote:
Ik voel me ook lekkerquote:
Jah dohhh..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik voel me ook lekker! Komt ook mede doordat ik weekend heb
!
Ehh, maar je bent mij vergeten dus..quote:
En wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Als een rimpel in een gefronst voorhoofd.
Als ik dat wist zou ik het vertellen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen?
he gatsie, beterschapquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Klote, ik ben echt ziek aan het worden
ik volgens mij ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:57 schreef marcb1974 het volgende:
Klote, ik ben echt ziek aan het worden
Had gedacht dat dit een leermoment was. Maar toch weer in herhaling gevallenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:11 schreef skyrebel het volgende:
Nog wat moe, onderdanks dat ik me verslapen heb, Niet zo slim om 's nachts nog aan mijn pc te sleutelen
Iddquote:
wat is dat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
goed gevoel over de hydro vanochtend
Hmm, vond het al zo raar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:07 schreef Re het volgende:
zo even een berg slowchat verwijderd dus heavenstar en matje.... dat was de laatste keer
da's wel flink klotequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:44 schreef TheZapster het volgende:
Knap klote, mijn vader ligt in het ziekenhuis en als hij de komende 3 dagen niet wat hersteld kan het wel eens afgelopen zijn.Ben me nu flink aan het bezatten.
Omdat 'n zogenaamde "vriend" zich ten overstaan van iedereen bemoeit met mijn rijstijl. Blijkbaar zag ie vanmorgen dat ik te hard reed en vond dat 'ie me moest beleren. Niks mis mee, maar niet als ik verder nooit iets van 'm hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Omdat 'n zogenaamde "vriend" zich ten overstaan van iedereen bemoeit met mijn rijstijl. Blijkbaar zag ie vanmorgen dat ik te hard reed en vond dat 'ie me moest beleren. Niks mis mee, maar niet als ik verder nooit iets van 'm hoor.
Vreetbuienquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:49 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik haat school en de mensen. Ik klink nu misschien heel puberaal en emo, maar daarna ging ik sombere muziek luisteren kreeg ik weer een vreetbui. Daarna walg je echt van jezelf.
hoiquote:
oeps...... een flinke dip dus,quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:49 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik haat school en de mensen. Ik klink nu misschien heel puberaal en emo, maar daarna ging ik sombere muziek luisteren kreeg ik weer een vreetbui. Daarna walg je echt van jezelf.
Mag je niet ingaan op wat iemand post dan hier?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
om een beetje slowchat te vermijden is dit eigenlijk meer een statement topic om iedereen een kans te geven gewoon ff neer te zetten hoe het gaat zonder te verzuipen in allerlei discussies. Daarvoor zijn er andere topics in R&P
ik heb vanochtend ongeveer 15 slowchatposts van je weggeflikkerd, dus je mag heus wel eens reageren maar ga lekker naar het SC topic als je wilt slowchatten of als je ergens specifiek over wilt praten is er vast wel een topic over... en anders ga je maar lekker PMen of MSNenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mag je niet ingaan op wat iemand post dan hier?
Da's flauw![]()
Maargoed, oké
o deze zzie ik nu pas okéquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
om een beetje slowchat te vermijden is dit eigenlijk meer een statement topic om iedereen een kans te geven gewoon ff neer te zetten hoe het gaat zonder te verzuipen in allerlei discussies. Daarvoor zijn er andere topics in R&P
Dat. En doodmoe.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:49 schreef Q. het volgende:
Bloody great.
ja dat dus....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
te wakker voor zo vroeg in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |