Wel ja...quote:
Ik bedoel dat de volgende versie van de Top 2000 al over 7 maanden begint oftewel dat we 5 maanden na de laatste versie nog steeds met dit toernooi bezig zijn...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:56 schreef nipeng het volgende:
Wat bedoel je nou? Wil je meer tijd?
Leuk tochquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de volgende versie van de Top 2000 al over 7 maanden begint oftewel dat we 5 maanden na de laatste versie nog steeds met dit toernooi bezig zijn...
rekken zodat de finale begint op 1 December, uitslag op 25 Decemberquote:Op maandag 26 mei 2008 22:56 schreef nipeng het volgende:
Wat bedoel je nou? Wil je meer tijd?
Vooral het doorgaan van Light my fire is onbegrijpelijk... Toch wel één van de meest doodgedraaide nummers ooit wat mij betreft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:37 schreef Grobbel het volgende:
Getverderrie, wat zitten er toch een hoop Doors fans op dit forum.
Geldt dat 'doorgedraaid zijn' niet voor de meeste nog in de race zijnde songs?quote:Op zondag 1 juni 2008 07:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral het doorgaan van Light my fire is onbegrijpelijk... Toch wel één van de meest doodgedraaide nummers ooit wat mij betreft.
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef n0r het volgende:
Beach Boys - God only knows vs Beatles - Here comes the sun
Doors - Light my fire vs Deep Purple - Child in time
Jefferson Airplane - White rabbit vs Depeche Mode - Enjoy the silence
Rolling Stones - Sympathy for the devil vs Doors - Riders on the storm
Child in Time is nou eenmaal kutterquote:Op zondag 1 juni 2008 07:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral het doorgaan van Light my fire is onbegrijpelijk... Toch wel één van de meest doodgedraaide nummers ooit wat mij betreft.
Onbegrijpelijk dusquote:Op maandag 2 juni 2008 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Dat dus. Alle nummers die er nog in staan zijn imho beter dan Child in Time.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ben met je eens dat the Doors betere nummers hebben, maar Child in Time vind ik toch zo'n verschrikking
Toch nog geluktquote:Beach Boys - God only knows vs Beatles - Here comes the sun
Muntje op gegooid?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef ThunderChild het volgende:
Kom je weer es kijken, wordt je voor een vrijwel onmogelijke keuze gesteld . . .![]()
[..]
Toch nog gelukt![]()
maar vraag niet hoe
![]()
![]()
Nope, dobbelsteentjequote:
Eens. Behalve die nummers van The Doors, uiteraard.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat dus. Alle nummers die er nog in staan zijn imho beter dan Child in Time.
Inderdaad, behalve God only knows (quote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat dus. Alle nummers die er nog in staan zijn imho beter dan Child in Time.
En Riders on the Storm, mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:11 schreef nipeng het volgende:
[..]
Inderdaad, behalve God only knows (), Enjoy the silence, White Rabbit, Here comes the sun, Light my fire en Sympathy for the devil natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:20 schreef nipeng het volgende:
Nee die laat ik staan om de doors haters te ergeren.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef arie_bc het volgende:
Ik had nog zo gehoopt op een Beatles - Rolling Stones finale![]()
Jij had ook precies 100% de andere keuzen als ik bij deze kwart finalequote:
Same here...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:20 schreef nipeng het volgende:
Nee die laat ik staan om de doors haters te ergeren.
Mag van mij wel de finale worden. Riders on the storm vs Child in time
En dan kies je ook nog eens alle kutnummers...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:49 schreef tha_dark het volgende:
Beach Boys - God only knows vs Beatles - Here comes the sun
Middelmatigheid troef in de kwartfinales!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |