Doel is van de Top2000 lijst (met subtop) via een toernooi onze eigen no 1 te kiezen.
We hebben met z'n allen weer veel kritiek gehad op de volgorde van de top2000 eindlijst. Nou wilde ik de lijst gebruiken om hier iets leuks met Fok!Muziek mee te doen. Zo kunnen we toch nog onze eigen draai aan de lijst geven.Opzet:Nummers kunnen gekozen worden uit de Top2000 + Subtop2000. Alle nummers op deze lijsten doen dus mee. Ook die van 2007.

Omdat er zoveel nummers zijn zullen er bij de eerste twee rondes het aantal meedingers drastisch gereduceerd worden. Het toernooi moet wel in een redelijk tijdsbestek af te ronden zijn.
1e ronde: NominatierondeJe mag tot 250 nummers nomineren.
Zet in de spreadsheet een "1" in kolom F bij ieder nummer die je wilt nomineren.
De lijst stuur je naar mijn Gmail (SunRawk@). De 1e 500 of 1000 (dat mogen jullie later aangeven) gaan door naar de volgende ronde.
top2000toernooi.xls - 0.48MBmirrorHier staat een direct leesbare versie van de sheet. Deze zal ik op het einde van de ronde ook bijwerken met ontvangen data.
Opmerking 1:
Ik heb de sheet zo eenvoudig mogelijk gehouden om problemen door verschillen tussen Openoffice/MS Office/etc te voorkomen.
Opmerking 2:
Als je geheel kolom f selecteert kan je rechtsonderin snel zien bij SUM= hoeveel nominaties je al hebt gedaan. Als je tenminste de "1" hebt gebruikt om een nominatie aan te duiden.
2e ronde: PoulerondeIndeling poules op basis van aantal stemmen en positie top2000.
Per poule x-aantal zware jongens + x middelgewichten + outsiders
3e ronde tot finaleronde: Knock Out.Koppeling van paren op basis van aantal punten (uitslag vorige rondes) en eventueel rekening houdend positie top2000.
-- Update 1 --
Aangaande opsturen van de spreadsheet: vermeld in de mail jouw Fok username. -- Update 2 --
Overzicht van ontvangen inzendingen.
[ Bericht 1% gewijzigd door nipeng op 14-01-2008 19:36:55 ]