abonnement Unibet Coolblue
pi_58872351
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:
[imghttp://www.tnawrestling.com/images/stories/roster/champs/champs511.jpg[/img]

Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!

De OP kan je hier vinden.
pi_58872369
Het is avond, roepdeman zou eigenlijk moeten studeren om ook zijn laatste tentamens van het jaar te halen, maar koos ervoor om even een pauze in te lassen en Impact te gaan bekijken.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58872381
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 03:16 schreef roepdeman het volgende:
Het is avond, roepdeman zou eigenlijk moeten studeren om ook zijn laatste tentamens van het jaar te halen, maar koos ervoor om even een pauze in te lassen en Impact te gaan bekijken.
En hij was weer leuke deze week
pi_58872492
Jeeej nieuw topic! Net terug van werk, kijk nu TNA!
  Redactie Games zaterdag 24 mei 2008 @ 06:51:24 #5
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58872763
tvp
.....Kennedy
  zaterdag 24 mei 2008 @ 08:50:45 #6
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58873086
WWE changes
quote:
According to a new report by PWInsider, WWE will be pulling the plug on the Heat series that airs every week on WWE.com and will be bringing ECW on Sci Fi tapings to the Raw brand starting this June after a company tour of Australia.

The plan at this point is to have the ECW brand performers at the Raw tapings as a way to increase interest and ratings for ECW on Tuesday night, making it now taped one day earlier on Monday night's before the live broadcast of Raw.

With the company making this move it has been assumed that all ECW talent will join up with Raw house show events as well, but this hasn't been confirmed. As a result, the Smackdown brand would become stand-alone TV taping and house show events.

WWE has informed TV affiliates that a "WWE Classics" series utilizing old footage would be replacing Heat very soon.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58873106
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 08:50 schreef Tazmaniac het volgende:
WWE changes
[..]
Das kut!
aangezien ECW ook bij de survivor series zou zitten 7/10/08 in Vorst nationaal

of zou dat niet veranderen?
Narf!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 11:19:40 #8
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58874407
TVP
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58877564
Lekker dan, dan zit ik dus alleen bij Smackdown vooraan, en krijg je dus weer een dag van te voren spoilers voor ECW
  Redactie Games zaterdag 24 mei 2008 @ 15:00:51 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58877643
Lijkt mij ook niet logisch, RAW is de grotere show, mensen gaan naar RAW, dat is altijd leuk.
Smackdown is soms wat minder, als dat een stand-alone show gaat worden denk ik niet dat veel mensen dat leuk vinden, ze zullen heus wel een beetje verstand hebben en dit niet doen.

En dan zou de Smackdown-ECW fusion ook een beetje slecht worden.
.....Kennedy
pi_58880225
Nieuwe Dirt Sheet met niemand minder dan!

..........MIKE ADAMLE!
pi_58881260
Tvp
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_58885391
Ik was al aan het zoeken naar het " " icoontje, maar d'r is gewoon een nieuw topic TVP etc
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:39:00 #14
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58887094
Volgens mij splisen ze met house shows de rosters ook. vorig jaar op Raw waren er ook ECW gasten te zien net zoals ze te zien waren in Brussel op SD!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:47:36 #15
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58889367
TVP.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:57:04 #16
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58891158
tvp
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_58893754
TvP
  zondag 25 mei 2008 @ 11:39:47 #18
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58894558
Smackdown
Mwoa, kon een stuk beter, maar we hadden wel weer Maryse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Dirt Sheet is alweer geweldig!!
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 25 mei 2008 @ 12:18:43 #19
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58895426
Volgens mij weten ze bij TNA nog steeds niet wat ze aan het doen zijn :

Here are some ratings notes from the 5/8 Impact. The opening match featuring a slew of X Division wrestlers (Jimmy Rave vs. Consequences Creed vs. Johnny Devine vs. Shark Boy vs. Petey Williams vs. Curry Man) lost 26,000 viewers. A bunch of backstage segments as well as a video package on LAX lost 144,000 viewers. The entrances for the Knockouts Pole match drew 39,000 additional viewers. The conclusion of the match and Sting vs. James Storm gained 231,000 viewers to do a 1.06 peak rating. However, Impact lost all of the viewers they had gained in the previous two matches within a matter of moments. The Kip James vs. Matt Morgan match lasted a total of three minutes and managed to lose 262,000 viewers in the process. The main event featuring Kurt Angle & Scott Steiner vs. Samoa Joe & Kevin Nash gained 13,000 viewers and did a 0.87 rating. The show drew 0.91 overall rating.

The Kaz, Lethal & Dutt vs. Rock 'n' Rave Infection & Johnny Devine match and "Black Machismo" Jay Lethal's marriage proposal to SoCal Val following it lost 265,000 viewers for the 5/15 Impact. Kurt Angle's speech asking Karen to come back and a LAX vs. Motor City Machine Guns match lost 88,000 viewers, and that was at the 10:00 hour. The main event featuring Booker Team 3D & Booker T vs. Samoa Joe, Christian Cage and Rhino lost 63,000 viewers, drawing a 0.87 rating. As if that isn't enough, the quarter hour featuring the vignette of Eric Young looking for Elvis and Sting talking about his past with Ultimate Warrior drew Impact's lowest rated quarter hour of the year with a 0.78 rating. The only segments to not lose any viewers were matches featuring the women. The Gail Kim vs. Awesome Kong match following the marriage proposal segment stopped the bleeding and gained 25,000 viewers. However, the biggest gain of the show was reserved for surprise, surprise, Velvet Love & Angelina Love. "The Beautiful People" vs. ODB & Roxxi Laveaux match managed to pull in 176,000 viewers. This was the lowest rated show of the year with a 0.87 overall rating.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 25 mei 2008 @ 12:21:08 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58895489
Lijkt er meer op dat de kijkers geen wrestling fans zijn dan dat TNA niet weet wat ze doen maar goed
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58897104
WWE mag wel uitkijken
straks word de Dirt sheet nog beter als de shows
ik vond deze weer briljant!
Narf!
pi_58897900
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Lijkt er meer op dat de kijkers geen wrestling fans zijn dan dat TNA niet weet wat ze doen maar goed
Idd, een normale match van de guns tegen LAX kijken ze niet, maar wel naar de Knockouts. Kan je TNA niet kwalijk nemen denk ik.
  zondag 25 mei 2008 @ 14:21:10 #23
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58897912
Mooi he dat mensen eigenlijk alleen maar TNA kijken om de vrouwen.
Achja, nu moet ik ook wel zeggen dat TNA de laatste tijd ook steeds slechter aan het worden is.
Doe die Kock-outs maar naar de WWE, plus de beste talenten van TNA.
AJ, Sabin, Kaz, Daniels, Cage, en dan ook maar Samoa Joe.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 25 mei 2008 @ 16:43:52 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58901080
Ik denk gewoon dat dit het resultaat is van jarenlang wanbeleid van TNA, al die jaren bullshit verhaallijnen, angles die zomaar afgekapt worden of nergens op slaan, steeds maar veranderende rosters en "oude" sterren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 25 mei 2008 @ 18:23:35 #25
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58903024
deels heb je daar gelijk in maar een LAX/MCM match zou op raw met gemak een 3.0 trekke
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 25 mei 2008 @ 21:07:01 #26
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58906153
Dat weet ik wel zeker. Dit zijn wel 2 van de betere teams. Vooral LAX zou in de WWE erg groot kunnen worden.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 25 mei 2008 @ 22:02:51 #27
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58907284
Alleen Hernandez van LAX zou het maken in de WWE en dan alleen met een goede manager met mic skills, ik zit er al anderhalf jaar op te wachten tot hij een x gaat want hij heeft alles wat Vince zou willen.
Homicide zie ik het niet maken in de WWE, heeft niet echt de stijl en ook niet de uitstraling ervoor.

Motorcity Machine Guns zou een leuk tag team zijn voor de opvulling, meer niet. Als Singles zouden ze ht zeker niet redden want dan zijn ze beide niet heel bijzonder.
Londrick vs MGM zou (als de WWE wat meer toeliet) erg mooi zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 25 mei 2008 @ 22:45:48 #28
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58908358
Hernandez zal denk ik niet zoveel te bieden hebben als singles wrestler, want daar heeft hij te weinig charisma voor en wees eerlijk, zo goed is hij niet. Homicide is iig als singles wrestler veel te klein.

Maarja wie van TNA zou het wel echt kunnen maken in de WWE?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 25 mei 2008 @ 22:56:27 #29
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58908624
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:45 schreef The_Crippler het volgende:
Hernandez zal denk ik niet zoveel te bieden hebben als singles wrestler, want daar heeft hij te weinig charisma voor en wees eerlijk, zo goed is hij niet. Homicide is iig als singles wrestler veel te klein.

Maarja wie van TNA zou het wel echt kunnen maken in de WWE?
Cage!
  zondag 25 mei 2008 @ 23:02:47 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58908796
quote:
Hernandez zal denk ik niet zoveel te bieden hebben als singles wrestler, want daar heeft hij te weinig charisma voor en wees eerlijk, zo goed is hij niet. Homicide is iig als singles wrestler veel te klein.
Als Hernandez de WWE-makeover zou krijgen zou hij denk ik heel wat meer zijn, ga maar eens kijken naar de vorige gimmicks of personages van de mensen die nu main event of hoge midcarders zijn.
Neuh Hernandez is niet bijzonder goed, maar heeft wel genoeg power moves om op te vallen, is groot genoeg om op te vallen en is aardig atletisch, weet niet hoeveel steroids erin zitten natuurlijk maar opzich ziet hij er natural uit.
quote:
Maarja wie van TNA zou het wel echt kunnen maken in de WWE?
Als je het hebt over mensen die nog niet in de WWE zijn geweest zijn het er maar weinig...ik zal eens kijken nav het Roster
De volgende worstelaars van het roster zijn nog niet in de WWE te zien geweest (op try outs na bij sommigen)

AJ Styles
Alex Shelley
Chris Sabin
Curry Man/C.Daniels
Elix Skipper
Eric Young
Hernandez
Homicide
James Storm
Jay Lethal
Jimmy Rave
Johnny Devine
Lance Hoyt
Petey Williams
Robert Roode
Samoa Joe
Shark Boy
Sonjay Dutt


Van die lijst zijn er 3 die denk ik de beste kans hebben, Hernandez, James Storm en Robert Roode. Het grootste gedeelte vd lijst is te lachwekkend voor woorden als je ze in hun huidige personages in de WWE zou zetten.
Ik heb er een aantal waaraan ik twijfel : MGM, LAX (als geheel), AJ Styles, Lance Hoyt (longshot) en Samoa Joe . Waarvan Joe nog de beste kans heeft bij de twijfelaars
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_58910275


Maar goed, dat stelde niet zo heel veel voor.
  maandag 26 mei 2008 @ 00:07:48 #32
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58910375
Op Jacked had je ook AJ Styles dus zo kun je iedereen wel als WWE'r zien
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58910858
Wel grappig dat ze 2 TNA Champions hadden op Jacked/Heat en al die filler programmas

En waarschijnlijk nog wel wat meer.

Wat is Joe daar trouwens dun
  maandag 26 mei 2008 @ 09:54:43 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58913488
Hulk Hogan involved in car crash
quote:
The news continues to get worse for Hulk Hogan as TMZ.com is reporting that Hogan was involved in a car accident on the Bayside Bridge in Florida today.

According to the report, Hogan was driving a Mercedes at the time and they mentioned that daughter Brooke was there and that Linda showed up afterwards, looking like she was coming "to the rescue."

We will have more on this story as it comes in.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 mei 2008 @ 12:12:34 #35
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58916312
Brooke was degene die in het ongeluk betrokken was, niet Hulk...was trouwens niet haar schuld

Heh...we hebben het weleens over Cena enzo maar lees dit ff

-- Randy Orton's Last Man Standing Match for the WWE Title with Triple H at One Night Stand next Sunday will be the twelfth consecutive pay-per-view event featuring him in the WWE Title match. If you count the two title matches at No Mercy, it will be his thirteenth consecutive WWE Title match at a pay-per-view. Additionally, this will be Orton's sixth pay-per-view title match wrestling Triple H during the same span.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 26 mei 2008 @ 12:20:19 #36
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58916487
Orton was maar 6 maanden champion, en op matches zoals bij Wrestlemania zat niemand over Orton, het was overal NEE CENA GAAT WINNEN WAAROM HIJ OPEENS NU.

Gewoon omdat het Cena is.
.....Kennedy
pi_58917331
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:12 schreef kidkash19 het volgende:
Brooke was degene die in het ongeluk betrokken was, niet Hulk...was trouwens niet haar schuld

Heh...we hebben het weleens over Cena enzo maar lees dit ff

-- Randy Orton's Last Man Standing Match for the WWE Title with Triple H at One Night Stand next Sunday will be the twelfth consecutive pay-per-view event featuring him in the WWE Title match. If you count the two title matches at No Mercy, it will be his thirteenth consecutive WWE Title match at a pay-per-view. Additionally, this will be Orton's sixth pay-per-view title match wrestling Triple H during the same span.
Hey, dat is 1/10de van wat Cena altijd doet
  maandag 26 mei 2008 @ 12:59:52 #38
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58917426
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:20 schreef Wessiej het volgende:
Orton was maar 6 maanden champion, en op matches zoals bij Wrestlemania zat niemand over Orton, het was overal NEE CENA GAAT WINNEN WAAROM HIJ OPEENS NU.

Gewoon omdat het Cena is.
Ik zei Orton
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 mei 2008 @ 14:33:23 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58919574
dan gaan we even naar de andere brand

It's interesting to note that the last time a WWE World Heavyweight Championship match defended on pay-per-view didn't involve either Undertaker, Edge or Batista was at Cyber Sunday 2006 when Booker T defended his belt in a Triple Threat match against Big Show and John Cena. Including next Sunday's One Night Stand event, Edge has been involved in 10 title matches, Undertaker has been involved in 9 title matches, and Batista has been involved in 14 title matches during this span. On the flipside, Batista hasn't had a title match at a pay-per-view since Armageddon. Up until that point, he was involved in 14 consecutive World Heavyweight Championship matches defended on a pay-per-view.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 26 mei 2008 @ 14:53:42 #40
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58919954
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:59 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zei Orton
Jij komt ook in de buurt van god dus dat verklaart het.
.....Kennedy
pi_58920314
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef kidkash19 het volgende:
dan gaan we even naar de andere brand

It's interesting to note that the last time a WWE World Heavyweight Championship match defended on pay-per-view didn't involve either Undertaker, Edge or Batista was at Cyber Sunday 2006 when Booker T defended his belt in a Triple Threat match against Big Show and John Cena........
Toch weer Cena hè
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 26 mei 2008 @ 15:26:53 #42
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58920601
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:53 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Jij komt ook in de buurt van god dus dat verklaart het.
Wil je me dood hebben

neuh normaal zit ik er vaak genoeg naast maar ik vond het wel grappig omdat zeker 95% geen rekening met hem hield
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 mei 2008 @ 17:30:05 #43
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58922812
Waarom doet WWE niets met Charlie Haas? Laten ze zijn contract gewoon aflopen ofso of hoe gaat dat. Op deze manier ligt hij toch maar op zolder onder het stof.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  maandag 26 mei 2008 @ 18:46:06 #44
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58924121
Ik denk zelf dat Haas binnenkort wel weg is. Hij is op dit moment een heel jobber op Heat. Maarja Heat kapt verder. Dan is de kans dat hij op ECW gaat verschijnen, hopelijk voor hem met een nieuwe gimmick, maar de kans is toch groter dat ze hem laten gaan, samen met een aantal anderen.
Het is zonde, maar wel waar.
Ik vind het zeker jammer, want ik ben wel fan van zijn style. Nu word hij gebruikt als jobber, voornamelijk tegen Crime Tyme. Volgens mij kun je dan als superstar nog beter ontslagen worden, want jobben voor Crime Tyme gun je ook niemand.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 26 mei 2008 @ 19:00:48 #45
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58924463
Cryme Tyme is wel een van de beste gimmicks van het moment imo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58924744
Schijnt dat er veel grote verassingen/veranderingen komen omdat de ratings aan de lage kant zijn de komende tijd

- Vince McMahon is said to be as open as ever right now about making major changes to the company in an effort to improve the product. One of the other changes, besides what we posted last week, is to feature more mid-card Superstars facing the main event guys.

-- A major announcement is expected to made during tomorrow night's live Raw in Denver, reports the Wrestling Observer.
  maandag 26 mei 2008 @ 19:16:04 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58924766
hey das goed nieuws

en Vince, als je meeleest veel meer backstage drama!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58924897
Vooral dit "is to feature more mid-card Superstars facing the main event guys." is erg leuk. Zo krijgen we Kennedy/MVP/Jeff naar main event hoogte lijkt mij.
  maandag 26 mei 2008 @ 19:34:08 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58925126
Ben ookus benieuwd wat ze nou verder met Burchill/Katie Lea gaan doen want dat komt ook niet echt van de grond vind ik.. en krijgen D&D een nieuwe push of gaan ze het zo spelen dat Cherry de komende weken de factor zal zijn waardoor D&D net gaan verliezen..

Weet trouwens iemand wanneer Mysterio, Helms of The Boogeyman terugkomen??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58925548
Mysterio was gepland voor One Night Stand maar komt iets later.
Helms moet wel bijna terug komen denk ik, is nu al erg lang weg.
Boogeyman wachten ze op het goeie moment geloof ik.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:14:08 #51
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58925959
Ja zoiets las ik ook. Als Helms maar terug komt binnenkort vind ik alles goed. Van Mysterio word ik wel erg moe hoor, elke wanneer hij terug is krijgt hij een soort van main event push, waar hij de title toch niet wint en daarna is hij gelijk weer geblesseerd. Gooi hem aub weer terug in de midcard, waar hij hoort.
Verder hoopte ik eigenlijk op een bericht dat The Boogeyman weg zou zijn, maar helaas.

Nu Heat dus weg gaat, hoop ik wel dat ze iets gaan doen met Burchill, want hij is wel goed in de ring, en zijn hele story-line met zusje-lief vind ik ook wel grappig. Vince was daar toch ook een voorstander van?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 26 mei 2008 @ 20:17:30 #52
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58926026
dit is trouwens wel grappig op de WWE site

Top 25 Most Annoying Gimmicks
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 26 mei 2008 @ 20:22:06 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58926129
haha ja net gezien idd

waarom moet boogeyman weg?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 mei 2008 @ 20:40:19 #54
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58926524
omdat hij vrijwel niets kan misschien?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_58933111


4:05 dikzak tilt Kurt op, en weet vervolgens niet wat hij er mee aan moet dus gooit hij hem maar met ze hele gewicht op ze nek

Zo rond 4:55 in herhaling te zien vanuit andere camera. Komt echt slecht neer zeg.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:08:17 #56
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58934455
FF de results en fotos gezien van Raw maar WOW!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens..die botched slam op Kurt hebben ze beide schuld aan aangezien een scoop slam voor het meerendeel in handen ligt van degene die geslammed gaat worden, je ziet dat Kurt nog niet helemaal bijgekomen is van de bump ervoor en dat zn timing niet goed is op de slam, die andere dude is simpelweg niet sterk genoeg om te compenseren en verliest zn balans.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:09:24 #57
210679 muay-toy
zou je?...
pi_58936914
Ik vind de lichamelijk the boogeyman er wel sterk uitzien. hij moet gewoon nieuwe gimmick als boze neger a la mr t/ahmed johnson.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:29:52 #58
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58937325
hahahahahha Ahmed Johnson!!???.....van alle boze negers die er zijn geweest noem je Ahmed Johnson? Kies dan Bad News Allen...de ORIGINELE Stone Cold
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:45:53 #59
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58940292
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:01:20 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58940635
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:12 #61
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58940949
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58944678
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58946195
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:01 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:25:13 #64
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58951740
RAW
Katie Lea
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:10:09 #65
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58953963
Voor de Usenet-leechers. Die versie's van DigitalDelBoy zien er erg lekker uit . Ik was ziek dit weekend en heb toen uit verveling maar naar ECW en Smackdown gekeken . Nadeel is wel dat ik nu een extra dag moet wachten voordat ik RAW kan zien (download is net klaar).

Ben benieuwd wat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elkaar te vertellen hebben
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:35:24 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58954406
ik heb het al gezien en het is geen echte spoiler maar plaatjes zijn ZICHTBAAR!!!!!!!! in de OUDE layout.. dus geen plaatjes in spoilers plaatsen!!

moet er niet aan denken dat dit de night of champions poster ofzo was!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58955280
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:10 schreef PirE het volgende:
Voor de Usenet-leechers. Die versie's van DigitalDelBoy zien er erg lekker uit . Ik was ziek dit weekend en heb toen uit verveling maar naar ECW en Smackdown gekeken . Nadeel is wel dat ik nu een extra dag moet wachten voordat ik RAW kan zien (download is net klaar).

Ben benieuwd wat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elkaar te vertellen hebben
.x264?
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:51:24 #68
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_58956530
quote:
moet er niet aan denken dat dit de night of champions poster ofzo was!
is een poster nu ook al een spoiler? Sinds wanneer zegt een poster ook maar iets over een evenement?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 28 mei 2008 @ 09:13:27 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58956840
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:35 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb het al gezien en het is geen echte spoiler maar plaatjes zijn ZICHTBAAR!!!!!!!! in de OUDE layout.. dus geen plaatjes in spoilers plaatsen!!

moet er niet aan denken dat dit de night of champions poster ofzo was!
Night of Champions poster heb ik ook al in het vorige topic gepost, zegt niks over het evenement, je ziet gewoon de champions van nu, en vorige maand op hun oude poster zag je de oude champions, dat veranderen ze gewoon
.....Kennedy
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:55:38 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58963379
Oooooooooh maar dan nog.. pas ff op met die plaatjes aub ..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58964168
Had trouwens een bericht gestuurd naar Velvet op myspace, vraagde of ze ook naar de UK Tour kwam, heb dus antwoord gehad !

Wel kort antwoord maar toch :
quote:
no sweetie sorry but angelina and i are not on the uk tour this time.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:15:00 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58965169
haha leuk dat ze toch ff de moeite neemt
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58965780
ECW:

Leuke show zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:18:56 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58966635
hey Brahma, ik heb net de SC-SDH versie gedwonload he.. is dat dan nou zo'n scene release ofzo?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58966717
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Tazmaniac het volgende:
hey Brahma, ik heb net de SC-SDH versie gedwonload he.. is dat dan nou zo'n scene release ofzo?
Geen scene, maar hij is wel ok. De kwaliteit van hem is erg goed. Alleen zegt hij altijd dat het HDTV is maar dat is het helemaal niet. Hij gebruikt gewoon het dubbele van de ruimte wat nodig is.

Normale ECW hoort 350MB te zijn, die van hem zijn altijd 700mb
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:29:43 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58966863
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Geen scene, maar hij is wel ok. De kwaliteit van hem is erg goed. Alleen zegt hij altijd dat het HDTV is maar dat is het helemaal niet. Hij gebruikt gewoon het dubbele van de ruimte wat nodig is.

Normale ECW hoort 350MB te zijn, die van hem zijn altijd 700mb
Ja precies, de kwaliteit is idd stuk beter maar is ook dubbel zo groot.. waar download jij die scenes dan alleen via de ene tracker?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58967026
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ja precies, de kwaliteit is idd stuk beter maar is ook dubbel zo groot.. waar download jij die scenes dan alleen via de ene tracker?
Precies, en scene doet zeg maar dezelfde kwaliteit als SC maar dan ook gewoon normale grote

XWT zal ook wel scene hebben op de tracker soms, maar MDE/X is natuurlijk het meest gedownloade dus daar gaat iedereen dan voor, scene groepen zijn onder andere: AAF, Omnicron, KYR, 433 en (weet niet zeker bij die, geloof het niet, maar wel scene kwaliteit)
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:38:28 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58967089
ahzo ok die zie ik idd wel vaker staan.. thanks voor de info
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58967218
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:38 schreef Tazmaniac het volgende:
ahzo ok die zie ik idd wel vaker staan.. thanks voor de info
XWT is daarom ook meestal eerder, omdat de kwaliteit van hun echt slecht is, dus gaat het ook sneller om te converten en dergelijke. Daarom ga ik liever voor scene of 433. Geluid en beeld is dan echt zoveel beter.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:43:37 #80
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58967228
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Geen scene, maar hij is wel ok. De kwaliteit van hem is erg goed. Alleen zegt hij altijd dat het HDTV is maar dat is het helemaal niet. Hij gebruikt gewoon het dubbele van de ruimte wat nodig is.

Normale ECW hoort 350MB te zijn, die van hem zijn altijd 700mb
Ik ben allang blij als het in breedbeeld-formaat is. Heb een paar keer Smackdown gekeken in 4:3 maar dan heb ik 2 grote balken links en rechts op mijn tv .

En die 350MB-versie's zijn ook geen "echte" HDTV (te weinig beeldlijnen). De source is wel HDTV maar op je tv zie je het verschil wel tussen een 350MB-versie en een echte 720p-release (45 minuten in 720p HDTV is 1,1GB ofzo).
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
.x264?
720p.AVC.mp4 van 2.2GB ofzo . En ik heb die plaatjes gisteren maar tussen spoiler-tags geknald omdat ze nogal groot zijn. Voor de rest verklappen die plaatjes weinig, je ziet alleen HHH en Orton opkomen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58967287
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:43 schreef PirE het volgende:


En die 350MB-versie's zijn ook geen "echte" HDTV (te weinig beeldlijnen). De source is wel HDTV maar op je tv zie je het verschil wel tussen een 350MB-versie en een echte 720p-release (45 minuten in 720p HDTV is 1,1GB ofzo).
Nee weet ik, maar wel de goeie kwaliteit. En gewoon widescreen in tegenstelling tot die XWT veries die 4:3 zijn. (En soms lijkt het wel alsof het nog minder is )
quote:
720p.AVC.mp4 van 2.2GB ofzo . En ik heb die plaatjes gisteren maar tussen spoiler-tags geknald omdat ze nogal groot zijn. Voor de rest verklappen die plaatjes weinig, je ziet alleen HHH en Orton opkomen
mp4? Wat een vreemde format
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:46:02 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58967298
Neej weet ik maar stel je voor dat er een PPV is geweest waarbij HBK de world heavyweight title omhoog houdt dan zou dat best fucked up zijn om van te voren te weten
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:49:17 #83
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58967380
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
mp4? Wat een vreemde format
VLC speelt hem gewoon af
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Precies, en scene doet zeg maar dezelfde kwaliteit als SC maar dan ook gewoon normale grote

XWT zal ook wel scene hebben op de tracker soms, maar MDE/X is natuurlijk het meest gedownloade dus daar gaat iedereen dan voor, scene groepen zijn onder andere: AAF, Omnicron, KYR, 433 en (weet niet zeker bij die, geloof het niet, maar wel scene kwaliteit)
433 is ook scene (WWE.Wrestlemania.24.BDRip.XviD-433). FQM doet soms Friday Night Smackdown, die staan soms op tl.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_58967479
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:49 schreef PirE het volgende:

[..]

VLC speelt hem gewoon af
[..]

433 is ook scene (WWE.Wrestlemania.24.BDRip.XviD-433). FQM doet soms Friday Night Smackdown, die staan soms op tl.
Zag hem ook net staan ja: [PRE] - [TV] - [WWE.Wrestlemania.24.720p.BluRay.x264-433]

Hier moest ik trouwens enorm om lachen:



KENNEEDEEEEH
  Redactie Games woensdag 28 mei 2008 @ 17:04:19 #85
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58967731
Wow Brahma jij kijkt ook een kut kwaliteit versie dan

Gebruik zelf altijd de Stone Cold versie, vind ik opzich wel de mooiste, voor RAW en ECW dan, voor Smackdown meestal van die nederlander ''The Greatone''
.....Kennedy
pi_58968204
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:04 schreef Wessiej het volgende:
Wow Brahma jij kijkt ook een kut kwaliteit versie dan

Gebruik zelf altijd de Stone Cold versie, vind ik opzich wel de mooiste, voor RAW en ECW dan, voor Smackdown meestal van die nederlander ''The Greatone''
Is erg goeie versie hoor. Alleen als je een foto neemt neemt de kwaliteit wat af.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:48:29 #87
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_58969817
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:57:48 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58970010
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Pieter-utd het volgende:
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook nog clean
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:20:09 #89
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58970477
tsss clean, jullie met al die grapjes. Meer hierover in mijn spoiler.
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:53:28 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58971128
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:20 schreef The_Crippler het volgende:
tsss clean, jullie met al die grapjes. Meer hierover in mijn spoiler.
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heat heet zoiets
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:51:09 #91
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_58972344
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

heat heet zoiets
vooruit deze keer heb je gelijk.
maar laat het niet vaker voorkomen oke?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:52:34 #92
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58981806
RAW
quote:
WWE better hope its million dollar giveaway and draft announcements revitalize the product, as the most recent RAW rating reflects a dangerous trend.

While some viewership loss could be blamed on the Memorial Day holiday, the 2.9 rating for the show is still well below any historical trend. Aside from major holiday editions of RAW, the only show to have done worse since 1997 was the October 8, 2007 show (2.8) that went against Monday Night Football and an MLB playoff game.
en dat terwijl bekend was dat Vince een major announcement zou doen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:08:40 #93
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_58982116
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef Tazmaniac het volgende:
RAW
[..]

en dat terwijl bekend was dat Vince een major announcement zou doen
Dat komt waarschijnlijk omdat Santino er niet bij was. . Het is wel vreemd trouwens, alle reguliere shows bij de grote networks zijn afgelopen, je zou denken dat ze dan wel meer kijkers trekken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games donderdag 29 mei 2008 @ 11:42:09 #94
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58984327
En dan te bedenken dat tijdens de monday night wars en attitude era 8,7 normaal was
.....Kennedy
pi_58988528
Whehehe fan incident, misschien lichte spoiler, maar niet echt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 29 mei 2008 @ 17:05:47 #96
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58992079
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Whehehe fan incident, misschien lichte spoiler, maar niet echt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk is dat, gewoon die gast in elkaar smacken

One Night Stand ziet er trouwens ook heerlijk uit
.....Kennedy
pi_58993329
Jammer dat Smackdown word opgenomen, dat krijgen we dus nooit te zien
pi_58993715
En nog een


According to a PWInsider.com report there was another fan incident this week after RAW went off air. After the DX dark match, a fan jump the railing as soon as the wrestlers made it to the back and jumped into the ring holding up a sign toward the section he came from. He was chase out of the ring by the Pepsi Center security and as he went to jump back over the railing, they pushed him over.

According to the report the fan was held in a headlock by a security guard for 10-15 minutes until he was arrested.
  Redactie Games donderdag 29 mei 2008 @ 18:21:35 #99
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_58993739
Was de security guard Randy Orton ?
.....Kennedy
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:29:50 #100
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58993902
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Was de security guard Randy Orton ?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:09:50 #101
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58994714
wat stond er dan op dat sign???
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_58994825
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Was de security guard Randy Orton ?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:57:26 #103
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59003397
Ik heb zin in zondag! Hopelijk wordt het beter dan JD :p . Ik hoop dat Edge WHC wint en dat The Undertaker weg moet, maar zich er niets van aantrekt en blijft komen ofzo. Dan gebeurt er ook weer is wat nieuws op SD!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:18:48 #104
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59003595
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Was de security guard Randy Orton ?
Ik moest lachen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_59003667
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 00:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb zin in zondag! Hopelijk wordt het beter dan JD :p . Ik hoop dat Edge WHC wint en dat The Undertaker weg moet, maar zich er niets van aantrekt en blijft komen ofzo. Dan gebeurt er ook weer is wat nieuws op SD!
Dat hoop ik ook ja.

Word een mooi weekend zo zeg.

Vrijdag: Ring Of Honor: Take No Prisoners
Zaterdag: Elite XC Primetime
Zondag: One NIght Stand

  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:05:52 #106
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59012022
Ik sta niet meer bij de vaste klanten
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:49:42 #107
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59017861
TNA niet echt boeiend..
Ligt het nou aan mij of kijk ik elke week gewoon bijna dezelfde show? Althans ik heb sterk het gevoel dat ik constant naar dezelfde feuds aan het kijken ben... Vond eigenlijk alleen maar leuk om naar Love/sky te kijken (en dan heb ik het nog niet over de match )
pi_59018938
Smackdown:

Saaie show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59025923
En Bobby Lashley gaat binnenkort een MMA match vechten...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_59026230
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:49 schreef Pieter-utd het volgende:
TNA niet echt boeiend..
Ligt het nou aan mij of kijk ik elke week gewoon bijna dezelfde show? Althans ik heb sterk het gevoel dat ik constant naar dezelfde feuds aan het kijken ben... Vond eigenlijk alleen maar leuk om naar Love/sky te kijken (en dan heb ik het nog niet over de match )
Daarom zijn het feuds heh, dan wissel je niet iedere week van

Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ik op de Steam site een spel te kijken, zie ik dit staan in de screenshots:





[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-05-2008 02:50:12 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:38:22 #111
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59030509
Smackdown, best aardig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:19:32 #112
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59038319
net voor het eerst in mijn leven naar ROH gekeken (eerste twee fight op de PPV card Take No Prisoners)

best leuk om te volgen volgens mij.. ken wel bijna niemand maja dat komt nog wel.. wat me trouwens meteen opviel.. bij een backstage segment zat er een gast met Warrior wear aan (mma merk) vond k wel grappig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2008 @ 21:41:31 #113
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59038689
OH MY GAAWD, it's time foooooor One Night Stand




Undertaker vs Edge in een TLC match voor de vacated WHC
Kijk eens aan, we hebben

en

Wat wil een mens nog meer? Nou Undertaker en Edge willen wel grag hun WHC hebben, en die krijg je alleen door op de ladder te klimmen en de titel te pakken, en indien Undertaker verliest, gaat hij weg bij de WWE.


Triple H (c) vs Randy Orton in een Last Man Standing match voor de WWE Championship
Weer staan de Heren HHH en RKO tegenover elkaar, en weer is het voor de titel, maar nu moet de ene 10 seconden op de grond blijven liggen wil hij verliezen, precies dezelfde manier waarop Orton de titel won vorig jaar. Alles mag, niceeeeee.


God vs Wrestling GodJohn Cena vs JBL in een first blood match
De eerst die bloed heeft verloren, lullig als je een bloedneus krijgt trouwens.
Maar nadat JBL blijft beweren dat Cena hem de title heeft gekost en de eerste wedstrijd verloor van Cena, gaat hij nu voor het heftige geschut en wil bloed zien, alles kan mag en gaat door totdat de ene bloed.


Shawn Micheals vs Batista in een stretcher match
Nadat Shawn een blessure fakte bij Backlash gaat het over en weer tegen deze 2 heren (en Y2J) en nu wilt Batista dat Shawn even een echte blessure krijgt, want hij wil hem nu echt pijn doen, bedoeling is; men neme 2 superstars, je gooit er 1 op een ambulance stretcher, je rijdt hem over de lijn heen en je wint, hooray.


Umaga vs Jeff Hardy in een Falls Count Everywhere match
Youmanga staat dus weer oog in oog met Hardy, en omdat het de laatste tijd wat fout ging met deze 2 heren om in de ring te blijven, veranderen ze de regels maar zodat je overal mag pinnen.


Big show vs Chavo vs John vs Punk vs Dreamer in een Singapore Cane match voor de #1 contendership voor de ECW title
Singapore Cane? Sandman interference ftw! Maarja er hangen wat Cane's in de ring en als je die hebt mag je de ander er mee spanken, pinfall beslist de wedstrijd


Melina vs Beth Phoenix in een I Quit match\
HOT, wanneer was de laatste keer dat diva's een ander wapen gebruikte als kussens? 2005 dacht ik zo, en nu in een I Quit match, zal the glamazon haar glorie verliezen en I Quit moeten roepen of gilt Melina het uit, we zien het allemaal, deze zondag avond op Pay-Per-View torrentsite's en nieuwsgroepen


Mijn mening over deze ppv in 1 gif:

.....Kennedy
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:49:06 #114
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59038790
Hé kijk Wessiej toen hij nog jong was

Edge
HHH
Cena
Batista
Umaga
Big Show
Beth Phoenix
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2008 @ 21:53:00 #115
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59038852
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Hé kijk Wessiej toen hij nog jong was

Edge
HHH
Cena
Batista
Umaga
Big Show
Beth Phoenix
Ik ben dus een neger, aight
.....Kennedy
  zaterdag 31 mei 2008 @ 22:19:07 #116
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59039264
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik ben dus een neger, aight
Er is ook nog een blank jongetje dus je mag kiezen hehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:16:54 #117
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59045623
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONS lijkt me een vermakelijke PPV. Als de ppv helemaal goed zou zijn, zouden deze namen moeten winnen:
Edge
JBL
Orton
Batista
Hardy
Morrison
Melina


Trouwens ook weer een geweldige Dirt Sheet
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 1 juni 2008 @ 13:19:15 #118
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59046757
Ik hoop :

Edge
Cena
Orton
Micheals
Umaga
Morrison
Melina

Maar zal wel worden :

The Undertaker
Cena
HHH
Batista
Hardy
Big Show
Beth

Heb niets tegen Hardy, maar hij wint wel vaak van Umaga
  zondag 1 juni 2008 @ 14:14:51 #119
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59047818
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59050502
Laatste episode van Heat maar gepakt, helaas niet zo bijzonder. Maar ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59051484
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punk verliest om en om, de ene keer wint hij, dan weer niet, kan dat nou niet echt een push noemen
pi_59051998
Hopelijk wint Edge maar dan worstelend en niet via vriendjes oid

Edge erna in een vette fued met Orton/HHH (die in de match beide 10 tellen krijgen) en besefen dat ze samen moeten werken

Taker voor een paar weken weg en dan ineens terug om de boel te teroriseren

ik wil Stables!!! en Backstage ziekness!!
Narf!
pi_59054134
Take No Prisoners
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo en dan vanavond lekker Elite XC kijken en morgen One Night Stand en dan begint de week weer met Raw en American Gladiators.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:26:55 #124
210679 muay-toy
zou je?...
pi_59054887
Voor mensen die een deskundig mening over de afgelopen Smackdown show willen horen.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zondag 1 juni 2008 @ 20:56:14 #125
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59055529
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef muay-toy het volgende:
Voor mensen die een deskundig mening over de afgelopen Smackdown show willen horen.

binnen een minuut, is het filmpje kut door het niet verstaanbare gelul
binnen 50 seconden, is het filmpje kut door de ubernerds die het gemaakt hebben
binnen 30 seconden, is het filmpje kut doordat de audio te slecht voor worden is
binnen 0,000002 seconden, is het filmpje kut omdat jij het post met je arrogante kutsmoel inclusief dito kutopmerkingen die nergens op slaan en snap je nog steeds niet dat we hier geen behoefte hebben aan mongolen die niet kunnen beargumenteren waarom ze iets vinden.

Nogmaals, als je niet bent zoals mijn iedere post, bewijs het en anders donder je lekker op want je draagt echt niks bij aan een gezellige discussie over pro-wrestling.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zondag 1 juni 2008 @ 21:01:11 #126
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59055642
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef Paxlie het volgende:

[..]

binnen een minuut, is het filmpje kut door het niet verstaanbare gelul
binnen 50 seconden, is het filmpje kut door de ubernerds die het gemaakt hebben
binnen 30 seconden, is het filmpje kut doordat de audio te slecht voor worden is
binnen 0,000002 seconden, is het filmpje kut omdat jij het post met je arrogante kutsmoel inclusief dito kutopmerkingen die nergens op slaan en snap je nog steeds niet dat we hier geen behoefte hebben aan mongolen die niet kunnen beargumenteren waarom ze iets vinden.

Nogmaals, als je niet bent zoals mijn iedere post, bewijs het en anders donder je lekker op want je draagt echt niks bij aan een gezellige discussie over pro-wrestling.
Én val ook voor de trein indien mogelijk
.....Kennedy
  zondag 1 juni 2008 @ 21:48:54 #127
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59056713
omg... best wel sneu als mensen het zo voor zo;n camera doen. Heb het filmpje verder niet gekeken hoor, want na 10sec hoopte ik op iets geweldigs, maar helaas er viel niets op ze.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games zondag 1 juni 2008 @ 23:35:52 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59059213
Eigenlijk pas 2 uur geleden Smackdown van deze week gezien, wat een KUT show, in een half uur ook gekeken, dit was misschien wel de slechste van 2008
.....Kennedy
pi_59061204
Las op de frontpage dat Universial Studios in de fik stonden. Dacht gelijk daar gaat TNA

Maar het waren de studios in California en niet degene in Florida dus
pi_59061211
53833 op sopcast als iemand het live wil zien :p
  maandag 2 juni 2008 @ 08:00:17 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59061856
quote:
Op maandag 2 juni 2008 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Las op de frontpage dat Universial Studios in de fik stonden. Dacht gelijk daar gaat TNA

Maar het waren de studios in California en niet degene in Florida dus
haha ja ik ook wat een fucking grote brand man!!

ik weet net of het in een spoiler moet maar het is een bericht over een superstar die injured is @ ONS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best slecht nieuws dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2008 18:30:08 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 2 juni 2008 @ 12:24:53 #132
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59066347
quote:
Op 2 June 2008 10:57 schreef muay-toy het volgende:

waar woon jij in amsterdam?
Bedreigingen via pm ftw
.....Kennedy
  maandag 2 juni 2008 @ 12:28:07 #133
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_59066404
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:00 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha ja ik ook wat een fucking grote brand man!!

ik weet net of het in een spoiler moet maar het is een bericht over een superstar die injured is VOORAFGAAND aan ONS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best slecht nieuws dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_59076411
Orton:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 juni 2008 @ 19:51:18 #135
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59076682
O N S
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 2 juni 2008 @ 20:07:56 #136
210679 muay-toy
zou je?...
pi_59077097
waarom blokker je me dan vieze fake ajaxied
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  maandag 2 juni 2008 @ 20:12:46 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59077209
ajacied met een x schrijven
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59077517
Kunnen we hem niet aangeven omdat hij mensen bedreigd nu? (Bij de admins dus)

Anyway ONS:

Vette show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:20:31 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59078349
allereerst richt ik me even tot The_Crippler (and dont get me wrong iedereen heeft zijn eigen mening!!)

maar de beste womans match ooit volg je de diva pas vanaf begin dit jaar?

ok nu mijn mening over de ppv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 22:44:09 #140
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59079062
nee hoor, dit volg ik al wel een tijdje,
maar in de wwe heb je gewoon weinig goeie womens matches. Het is duidelijk een van de betere die ik gezien heb. Tuurlijk zijn er veel betere, maar voor deze tijd was hij erg goed.
De meeste matches van hun zijn gewoon niet veel aan, omdat lui als McCool, Cherry, Maria, etc helemaal niets kunnen en eigenlijk gewoon waardeloos te noemen zijn.

en natuurlijk wel ff beter lezen he, "een" van de beste...
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 2 juni 2008 @ 23:17:34 #141
210679 muay-toy
zou je?...
pi_59079879
Probeer maar mijn bedreiging te vinden dan, en als je toch bezig bent geef jezelf ook ff aan voor pedofiele... dat scheelt een hele zoektocht.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_59080074
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef muay-toy het volgende:
Probeer maar mijn bedreiging te vinden dan, en als je toch bezig bent geef jezelf ook ff aan voor pedofiele... dat scheelt een hele zoektocht.
waarom moet ik mezelf in godsnaam aangeven voor pedofiele?
  maandag 2 juni 2008 @ 23:46:28 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59080537
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef The_Crippler het volgende:
nee hoor, dit volg ik al wel een tijdje,
maar in de wwe heb je gewoon weinig goeie womens matches. Het is duidelijk een van de betere die ik gezien heb. Tuurlijk zijn er veel betere, maar voor deze tijd was hij erg goed.
De meeste matches van hun zijn gewoon niet veel aan, omdat lui als McCool, Cherry, Maria, etc helemaal niets kunnen en eigenlijk gewoon waardeloos te noemen zijn.

en natuurlijk wel ff beter lezen he, "een" van de beste...
mijn welgemeende excuses Crippler, ik las idd de beste ooit

en wat de rest betreft heb je gelijk ja, de rest is tegenwoordig niet zo heel veel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 23:53:33 #144
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59080685
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef muay-toy het volgende:
Probeer maar mijn bedreiging te vinden dan, en als je toch bezig bent geef jezelf ook ff aan voor pedofiele... dat scheelt een hele zoektocht.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2008 @ 00:41:06 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59082689
quote:
Best wel een grote jaap..

Ik heb niet veel aan de ONS spoilers toe te voegen.. behalve dat stukje met John Cena en die Diva en Mike, geweldig
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2008 @ 11:57:55 #147
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59086470
Wat nog wel een mooi detail was, ik keek de TLC match, en Undertaker kwam op en je ziet en hoort die bliksemflits, en naast mijn oog zie ik opeens ook zo'n bliksemstaal + knal komen, precies tegelijk
.....Kennedy
pi_59088810
Oja dat backstage segement bij ONS

wat moest ik lachen zeg.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:45:43 #149
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59088883
Al veel gezegd hier over ONS, dus vat het samen in 2 zinnen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:10:31 #150
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59089559
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oja dat backstage segement bij ONS

wat moest ik lachen zeg.
Dat backstage segment op RAW was gewoon het hoogtepunt van de show schitterend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2008 14:19:47 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59095616
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dat backstage segment op RAW was gewoon het hoogtepunt van de show schitterend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardy vs Cena? Fan? Volgens mij heb ik wat gemist..?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:00:50 #152
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59095660
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:58 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hardy vs Cena? Fan? Volgens mij heb ik wat gemist..?
Gaat over RAW
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:27:36 #153
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59097642
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:46 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

mijn welgemeende excuses Crippler, ik las idd de beste ooit

en wat de rest betreft heb je gelijk ja, de rest is tegenwoordig niet zo heel veel
hahah is goed hoor, zoiets dacht ik al wel.

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59097672
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:40:14 #155
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59103274
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Al veel gezegd hier over ONS, dus vat het samen in 2 zinnen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agree , heb een dag gewacht met kijken voor de betere kwaliteit. Het was het waard, geweldige PPV
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_59104337
Ik hoop dat er wat faces naar Smackdown worden gedraft.
Kennedy & Y2J & Punk ofzo. Dat kan heel wat leuke feuds opleveren met Edge en MVP en is ook weer wat nieuws.. want om nou nog een keer Batista vs. Champ te zien..
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:16:49 #157
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59104509
Ga er maar vanuit dat HBK en Umaga overgaan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59111779
Kleine spoiler maar SYDAL
  Redactie Games woensdag 4 juni 2008 @ 14:48:13 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59117001
John Cena has been seen on WWE television with Mickie James a lot over the past several weeks. The decision to use the two together was based on a real-life relationship that has developed between the two. It was actually Vince McMahon's idea to use Cena and James' behind-the-scenes romance and turn it into a WWE storyline. James had been dating Kenny Dykstra, but they are no longer a couple

O ze zijn dus ook echt bij elkaar, tja wat moet je nou ook met Dykstra
.....Kennedy
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:34:18 #160
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59118540
ECW

(wat een lompe fout)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
matches
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59118964
Leuke ECW zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:56:56 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59119277
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuke ECW zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:37:05 #163
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59125047
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games woensdag 4 juni 2008 @ 23:13:52 #164
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59132179
Goeie ECW

Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.
.....Kennedy
  donderdag 5 juni 2008 @ 02:05:26 #165
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59134950
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Goeie ECW

Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.
Juist niet te veel verwachten, dan valt het altijd tegen
pi_59144030
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.
gewoon Maria in beeld brengen dan blijf ik wel kijken tot het eind
pi_59153271
WWE.com has learned that former Intercontinental and European Champion D-Lo Brown has signed a Superstar contract with WWE.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:11:14 #168
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59153355
Are you down with the Brown?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 5 juni 2008 @ 20:11:35 #169
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59153366
Ah die is opzich wel cool , leuk voor nu de IC gebruiken iig.
.....Kennedy
pi_59156955
D lo
Narf!
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:18:00 #171
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59158347
OW YOU BETTA RECOGNIZE!!!
*head waggle*



You looking at the real deal now! Whooooo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59160110
Hoe gaat het eigenlijk met zijn Football Team?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:38:27 #173
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59163541
Football team?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:39:16 #174
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_59164608
D-Lo

Hahaha, nice! Eén van mijn favorieten uit de Attitude Era. Serieus waar één van de meest underrated wrestlers ooit.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wes_FR op 06-06-2008 09:45:44 ]
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 14:08:20 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59171641
And considering RAW only did a 3.1 last night, it seems like no one gives a shit about winning that money

.....Kennedy
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:08:40 #176
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59171650
Impact! was erg leuk deze week

Slammiversary for the win
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 14:10:06 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59171687
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact! was erg leuk deze week

Slammiversary for the win
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_59173430
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar zat van de week even op YouTube rond te kijken en wat clips van The Rock weer eens af te spelen, enne je kan zeggen wat je wilt. De WWE is zonder hem een stuk saaier geworden. The Rock is mijns inziens na Hogan de grootste publiekstrekker/invloedtype geweest voor het worstelen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:19:26 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59173739
Nope....Austin/McMahon.....daarna Rock en DX en misschien zelfs Chyna daarachter
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:25:30 #180
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59173897
Wie is die The Rock dan? Als ik hem al niet ken zal ie ook wel niet heul zo invloedrijk zijn geweest!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 15:36:19 #181
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59174191
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie is die The Rock dan? Als ik hem al niet ken zal ie ook wel niet heul zo invloedrijk zijn geweest!!
Schijnt een diersoort in de amazone's te wezen
.....Kennedy
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:42:05 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59174355
ik dacht gewoon een steen :S
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59177906
TNA:

Erg leuke show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Beter dan vorige week!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat me trouwens ook opvalt. En dan gaat het niet over deze Smackdown. Maar dat sinds Matt US Champion is. Hij en MVP allebei niks meer te doen hebben, en maar in random matches gegooid worden. MVP zoekt wat ruzie met Noble en doet verder weinig. Zullen denk ik wat tijd aan het rekken zijn voor de draft. Maar Night Of Champions komt eerst nog, dus tegen wie gaat Matt nu eigenlijk? Weten we dus nog niet eens
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 17:56:37 #184
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59178460
The 6th birthday of TNA, it is time for Slammiversary





KING OF THE MOUNTAIN MATCH
For The TNA World Heavyweight Championship

Samoa Joe vs. Robert Roode vs. Booker T vs. Christian Cage vs. Rhino
Special Enforcer: Kevin Nash

5 man en de bedoeling is iemand te pinnen waardoor je de titel krijgt, maar voordat dan ook de bel gaat moet je hem ook nog boven ophangen, en de gepinde moet in een kooitje zitten voor 2 minuten, klinkt onlogisch als de pest maar het is AWESOME


TNA GRUDGE MATCH
"The Phenomenal" AJ Styles vs. Olympic Gold Medalist Kurt Angle
Kurt Angle dus weer zonder blessure, en hij gaat nu 1 tegen 1 met de altijd geweldige AJ Styles om te vechten voor een vrouw, middeleeuwen anyone?

TNA TAG TEAM CHAMPIONSHIP MATCH
The Latin American Xchange vs. Team 3D
De finale van Sacrifice is nu weer een wedstrijd om de Tag Team Championship, Team 3D tegen LAX met onze vrind Hector.

TNA X DIVISION TITLE MATCH
"Maple Leaf Muscle" Petey WIlliams (c) vs. Kaz
Nadat Kaz de Terrordome won heeft hij een titleshot gewonnen, en die gaat die nu winnen tegen de jonge Scott Steiner, Petey Williams.
TNA 05-06 spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AWESOME KONG'S OPEN CHALLENGE
Can anyone beat the Women's Champion for $25,000?
Kong die wilt nog even bewijzen dat ze sterk is door 'random' people in het publiek neer te meppen, en nu kan dat nog steeds, je krijgt 25 grand en een knockout title shot, zal het op deze PPV dan wel lukken?

KNOCKOUTS TAG TEAM MATCH
Gail Kim, ODB & Roxxi vs. The Beautiful People + Muscle of hoe ze ook heet
6 ''man'' tag team match, met onze allernieuwste aanwinst er ook bij, Muscle terwijl ik aan haar lichaam andere dingen zag als spieren maar dat maakt niet uit, kusje erop

JAY LETHAL AND SOCAL VAL GET MARRIED
See them walk the aisle live on Pay-Per-View - also featuring American Idol star Ace Young and wrestling legends George "The Animal" Steel, Kamala, Jake "The Snake" Roberts and Koko B. Ware!
ZE GAAN TROUWEN OH NOES MY GAWD GET ME OUT OF THIS PLACE....nigger whaaat? Jake the snake Robert present? Tof


.....Kennedy
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2008 @ 17:57:10 #185
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59178480
Ja TNA site moet al die plaatjes door 4'en delen, pas net niet in de fok lay-out
.....Kennedy
pi_59178899
Lijkt net een kerst kaart van Abyss
  zondag 8 juni 2008 @ 10:30:22 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59212293
quote:
I can also confirm that former ROH and WSX star Matt Sydal is at WWE's tapings this weekend and will apparently now be part of the ECW brand as I noted earlier here on the site. Sydal's been in WWE's developmental system for awhile now. Sydal helped train Floyd Mayweather, Jr. for his WrestleMania match as well. That impressed WWE management and he's being rewarded for it. He's also a very good talent.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59213661
quote:
Op zondag 8 juni 2008 10:30 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Trainen van maywheater

die liet ook echt wat zien zeg

maar wat Youtuben wijst wel uit dat hij wat kan

cruiserweight weer terug en we hoeven ons dan niet meer te irriteren aan Mysterio die de Bigshow oid aanvalt
Narf!
  zondag 8 juni 2008 @ 11:51:33 #189
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_59213718
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:49 schreef Sickert het volgende:

[..]

Trainen van maywheater

die liet ook echt wat zien zeg

maar wat Youtuben wijst wel uit dat hij wat kan

cruiserweight weer terug en we hoeven ons dan niet meer te irriteren aan Mysterio die de Bigshow oid aanvalt
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 8 juni 2008 @ 12:37:01 #190
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59214866
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
It's the Big Slow

* PirE zit naar WWE.The.Rock.The.Most.Electrifying.Man.In.Sports.Entertainment.DVDRip.XviD-433 te kijken
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games zondag 8 juni 2008 @ 13:15:49 #191
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59215849
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef PirE het volgende:

[..]

It's the Big Slow

* PirE zit naar WWE.The.Rock.The.Most.Electrifying.Man.In.Sports.Entertainment.DVDRip.XviD-433 te kijken
* Wessiej zet newsleech aan
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 8 juni 2008 @ 15:01:07 #192
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59218928
Smackdown

Ben echt aan het wachten op de Draft, Smackdown is van precies een jaar geleden de leukste show gedegradeerd tot de slechtste show.
.....Kennedy
  zondag 8 juni 2008 @ 15:17:52 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59219395
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59224425
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:38:17 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59224875
haha ja dat wel.. maar ik weet nog niet of het wel goed uit gaat pakken.. ben benieuwd!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59225702
Vrijdag naar TNA

Met ook dit erbij:
quote:
BRITISH STAR DOUG WILLIAMS TO COMPETE FOR X CUP SPOT AT TNA'S LIVERPOOL LIVE EVENT
By Bill Banks

TNAwrestling.com has learned that British wrestling star Doug Williams is getting the opportunity of his career, as he will compete on the Friday, June 13 TNA Wrestling live event at the Olympia in Liverpool, England.

Not only that, but Williams will be competing in the very first World X Cup qualifying bout, with the winner earning a spot on "Team International" for the upcoming TNA World X Cup tournament.

Williams' opponent in the bout will be announced in the coming days.
Word denk ik dus wel deze show die word opgenomen voor de Global Impact. Ze doen 2 shows in Liverpool en het zou 1 van de 2 worden. Maar met Doug Williams en zijn kans om in de X Cup te komen zal het wel de show worden waar ik heen ga
pi_59231198
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
het was ook een geweldige match zeg

man het ging werkelijk nergens over en had niks met worstelen te maken
Narf!
  Redactie Games zondag 8 juni 2008 @ 21:51:54 #198
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59231485
Is Smackdown van volgende week al opgenomen?
.....Kennedy
pi_59232040
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Wessiej het volgende:
Is Smackdown van volgende week al opgenomen?
Zo op de nieuws sites te lezen wel ja. ECW ook dus. Irritant, risico op spoilers is al zo hoog, en nu helemaal
  Redactie Games maandag 9 juni 2008 @ 12:41:32 #200
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59243907
Smackdown van 20-6 is ook al opgenomen, 4 spoiler shows dus
.....Kennedy
  maandag 9 juni 2008 @ 13:33:48 #201
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59245313
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59247512
Wat een bagger release van Slammiversary, de audio loopt helemaal out of synch. Gelukkig valt het met VLC handmatig nog te fixen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:52:38 #203
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59249193
Hmzz ik kan hem nog niet vinden, de upload is nog niet echt begonnen volgens mij (op de nieuwsgroepen dan he). Ik wil ook eigenlijk alleen de Syles/Angle match zien. en eventueel wat van de knockouts...
Misschien is Kaz/Williams ook nog wel de moeite waard.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59257194
Zit nog steeds te wachten op een normale release van Slammiversary
pi_59259584
WWE issued the following on their corporate website moments ago:

World Wrestling Entertainment® Suspends Performer
June 9, 2008

STAMFORD, Conn., June 9, 2008 – In accordance with its Talent Wellness Program, WWE® has suspended James Yun (Jimmy Wang Yang) for 30 days for his first violation of the company’s policy.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:05:09 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59268919
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:38:49 #207
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59274494
Die arme jimmy, en zijn push was op dit moment zo goed!

Ik zie dat Slammiversary (spel ik het goed?) nu gepost word, dus daar ga ik me vanmiddag of vanavond maar eens aan wagen. Btje appart dat dus de grootste TNA ppv, maar uit 6 wedstrijden bestaad. Pluspunt is wel dat ik alle matches gewoon snap, alleen al door de titel te lezen.

RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games dinsdag 10 juni 2008 @ 12:54:35 #208
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59274897
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:38 schreef The_Crippler het volgende:
Die arme jimmy, en zijn push was op dit moment zo goed!

Ik zie dat Slammiversary (spel ik het goed?) nu gepost word, dus daar ga ik me vanmiddag of vanavond maar eens aan wagen. Btje appart dat dus de grootste TNA ppv, maar uit 6 wedstrijden bestaad. Pluspunt is wel dat ik alle matches gewoon snap, alleen al door de titel te lezen.

RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet de grootste PPV van TNA hoor.
.....Kennedy
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:07:44 #209
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59276836
hmzzz je kunt nog wel eens gelijk hebben, alleen ik twijfel nu wel een btje tussen deze en bound for glory.

[ Bericht 70% gewijzigd door The_Crippler op 10-06-2008 15:07:49 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:17:45 #210
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59280221
TNA Slammiversary
Hmzzz...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59282143
Raw:

Redelijke Raw,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59283994
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59284979
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:46 schreef Cubeforc3 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59296199
Slammiversary:

Leuke show op zich.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:36:49 #215
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59303855
ECW
Beter dan RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:01:26 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59304510
ECW was wel leuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:50:53 #217
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59307819
Ik zit regelmatig op het forum van PWmania. Daar zijn vaak van die discussie over wie, wie nou het beste vind en alles.
Wat zijn eigenlijk jullie favo's en dan ook maar waarom?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:03:12 #218
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59308216
Top Superstars
Edge (geweldige geweldige heel met veel ability)
MVP, Kennedy en Morrison (geweldige ability + mic skills + charisma) 3grote talenten
Jeff Hardy (altijd schitterend om naar te kijken, mooie moves!!)
Batista (goed charisma en brute kracht)

Diva's
Beth Phoenix (ability)
Katie Lea ( )
Mickie James (ziet er goed uit + goede wrestling skills)
Natalya (moet zich nog bewijzen binnen de WWE maar verwacht veel van der)

Entertainment
Santino
Cryme Tyme

Overige
Helms (hoop dat ie snel terug is!! altijd goeie matches)
London & Kendrick (erg leuk als high flying tag team)
Elijah Burke (underrated)

[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 11-06-2008 16:12:19 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 11 juni 2008 @ 16:10:33 #219
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59308412
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Top Superstars
Edge (geweldige geweldige heel met veel ability)
MVP, Kennedy en Morrison (geweldige ability + mic skills + charisma) 3grote talenten
Jeff Hardy (altijd schitterend om naar te kijken, mooie moves!!)
Batista (goed charisma en brute kracht)

Diva's
Beth Phoenix (ability)
Katie Lea (O+)
Mickie James (ziet er goed uit + goede wrestling skills)
Natalya (moet zich nog bewijzen binnen de WWE maar verwacht veel van der)

Entertainment
Santino
Cryme Tyme

Overige
Helms (hoop dat ie snel terug is!! altijd goeie matches)
London & Kendrick (erg leuk als high flying tag team)
Elijah Burke (underrated)
Ben het op de meeste punten met je eens, behalve Batista, belachelijke vent is dat, plaats daar dan maar nog Shawn Micheals.

Kennedy en MVP zijn uiteraard top notch
.....Kennedy
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:14:34 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59308521
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ben het op de meeste punten met je eens, behalve Batista, belachelijke vent is dat, plaats daar dan maar nog Shawn Micheals.

Kennedy en MVP zijn uiteraard top notch
Wat Batista betreft zal vrijwel niemand het met me eens zijn.. en ik denk dat ook vele Punk en Matt in het lijst hebben staan.. we'll see
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:29:21 #221
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59309025
Ik ben het dus aardig met Tazmaniac eens.

Maar dan hier mijn lijstje favo's

Favo Heels
John Morrison, top heel, geweldige moves en de toekomt voor de WWE
Randy Orton, top heel op dit moment
Edge, helfde als Orton.

Gregory Helms, hij moet gewoon echt terug komen binnenkort. Deze man verdient toch zeker de US title.
Shelton Benjamin, heeft ook een betere push nodig
MVP, idem
Burchill, hij komt gewoon erg tof over samen met zusje lief

tfavo faces
Matt Hardy, hij is gewoon een goede voor de midcard
Punk, idd ik heb hem in mijn lijstje staan. Beter hetzelfde als Matt, alleen komt hij hoger
Kennedy, zeker als ze hem goed weten op te bouwen

Divas
Mickie James, een lekker ding en kan ook nog wat
Phoenix, een van de betere op dit moment
Katie Lea, ze komt zo stoer over, en liet zien dat ze goed in de ring is
Melina, btje hetzelde als Katie
Maryse Ouellet, ze kan dan wel niet zoveel in de ring, tot zover ik weet dan, maar ik vind dr gewoon een lekker ding.

Overrated
Jeff Hardy, sorry maar ik snap de hype niet. Hij weet het toch altijd wel voor zichzelf te verknallen.
Rey Mysterio, wanneer is hij nou niet geblesseerd?
michelle McCool, wat ziet men in haar?

Underrated
Elijah Burke
Charlie Haas
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:14:59 #222
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59311647
Top Superstars
Edge, Morrison, MVP - Allemaal geweldige mic skills en leuke heels/champions
Shaun Micheals - Zet altijd de beste matches neer, maakt niet uit met wie hij in een match zit
Randy Orton - Vind hm gewoon een goede heel

Diva's
Katie Lea & Mickie James - Beide gewoon heel lekker
Beth Phoenix - Zij kan worstelen


Entertainment
Santino - Altijd grappig
Cryme Tyme - Altijd grappig

Overrated
Jeff Hardy - Zoals eerder gemeld verkloot hij zijn eigen kansen
CM Punk - Gewoon helemaal zat
Rey Mysterio (was hem al vergeten ) - Zwaar ongeloof waardig als hij mee doet om de WHC
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:19:23 #223
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59311802
heee tof man, iemand dat het me eens is met Jeff.
Ik merk trouwens ook dat veel lui Punk zat zijn, dat heb ik nou niet echt. Ookal kan ik het wle een btje begrijpen, want hij werd wel heel erg snel hoog opgebouwd. Misschien dat een heel turn hem uiteindelijk wel veel goed doet.

Qua Entertainment ben ik het wel met de meeste eens, Santino is gewoon geweldig. Maar zo zijn ook Morrison en The Miz geweldig, tijdens hun commentaar een tijd geleden op ECW.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59313204
ECW was leuk ja
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:43:49 #225
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59314368
trouwens.. RAW een 3.0

Is dus gewoon gezakt ondanks het miljoen...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:54:01 #226
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59314724
Vond RAW niet leuk, vind dat hele geld weg geef idee echt triest... Blijkbaar werkt het ook niet eens
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:54:53 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59314756
Werd backstage ook flink afgezeken las ik net.. veel kritiek op Vince
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:50:20 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59323407
Faces
CM Punk - Simpelweg omdat ik hem in ROH heb gezien en weet wat hij kan, geweldige "normale" uitstraling en 1 vd betere mic workers in de WWE.
John Cena - Het heden en de toekomst van de WWE, Jong, Knap, Groot, goed op de mic en een harde werker
Londrick - Spectaculair duo, undersized maar toch geloofwaardig
Kofi Kingston - Charisma tot en met, leuke moves, goede connectie met het publiek en nu al pyro

Heels
Edge - My main man, alle shirts hangen hier in de kast...geen uitleg nodig
Umaga - Monster, Atletisch, groot en lekkere impact moves
MVP - Mic Skills, uitstraling, in de ring erg goed
Orton - Sterk verbeterd het afgelopen jaar, mic skills kunnen wel beter maar is met Cena de nieuwe Austin/Rock (min de populariteit)
Burchill - Simpelweg omdat hij veelzijdig is en een geloofwaardige "nasty" heel speelt
Nitro - Speelt niet echt een heel als je de Dirt Sheet bekijkt maar is het toch, leuke moves, mic skills kunnen beter, leuke upper midcarder

Divas
doen we niet aan, leuk om te zien maar meer ook niet

Entertainment
Santino - duidelijk
Cryme Tyme - Logisch

Overrated
Kennedy - Teveel hype en te weinig laten zien mede door blessures, begint nu een beetje op te komen maar vind hem toch echt geen face maar goed...
Rey - Aaaaaah..Kleine kleine Rey, is goed om zn ass gekickt te krijgen, worsteltechnisch is het weinig, toen hij jong was vele malen beter

Underrated
Burke
Londrick
Val Venis
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59340346
Morgen naar TNA

Iemand nog ideeën voor signs? Moet alleen kijken of ik nog wel iets heb om er een sign van te maken eigenlijk
  Redactie Games donderdag 12 juni 2008 @ 17:45:56 #230
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59340670
Veel plezier hé bij TNA, tv taping toch? Van Global Impact dan.
.....Kennedy
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:48:44 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59340732
We don't care about money, we care about wrestling
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59341705
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Wessiej het volgende:
Veel plezier hé bij TNA, tv taping toch? Van Global Impact dan.
Hopelijk wel ja. Komt iemand qualifying voor de X-Cup dus lijkt met dat dat iig gefilmd word. Maar er is nog verder niks bekend dus het zal wel geen global impact zijn .
pi_59353497
Zo dan, als ik de report van vanavond lees over TNA in Liverpool word dat echt fantastisch zeg !!

Vette matches, en na afloop 1 massale signing voor iedereen. Met Booker en Angle in een aparte kamer waar ook foto's gemaakt worden. Erg netjes zeg Ik heb er zin in morgen !
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 01:34:53 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59353507
Maar het is al morgen avond, wanneer ga je erheen, zometeen ?
.....Kennedy
pi_59353597
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar het is al morgen avond, wanneer ga je erheen, zometeen ?
Vlieg er morgen middag heen

Hier kan je lezen wat er gebeurd is:

http://www.pwinsider.com/ViewArticle.php?id=31574&p=1

en nog een andere review:

http://www.pwinsider.com/ViewArticle.php?id=31575&p=1

Klinkt echt vet zeg
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 01:53:07 #236
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59353613
Zozo ziet er behoorlijk leuk uit, komt natuurlijk door James Storm

Maak je ook foto's?
.....Kennedy
pi_59353623
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:53 schreef Wessiej het volgende:
Zozo ziet er behoorlijk leuk uit, komt natuurlijk door James Storm

Maak je ook foto's?
Ben het wel van plan ja

Nog sign ideeën? Maak nu maar wat simpels eigenlijk. Echt geen idee wat ik moet schrijven.
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 02:03:24 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59353665
Om 2 uur zit ik meestal niet vol met inspiratie
.....Kennedy
pi_59353762
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 02:03 schreef Wessiej het volgende:
Om 2 uur zit ik meestal niet vol met inspiratie
Hehe, nee ik weer ook niks meer. Maak er maar wat normaals van denk ik
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 02:20:14 #240
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59353774
Heb je staan dan, of ga je voor de dingen zoals ''Joe is gonna kill you'' ed ?

Anders is deze opzich wel goed
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:48 schreef Tazmaniac het volgende:
We don't care about money, we care about wrestling
Maar dan anders formuleren, want we don't care about money, vooral dat
.....Kennedy
pi_59353788
Heb nu een mooie:

You've got to be kidding me! staan
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 02:24:45 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59353798
Iemand moet het commentaar team toch vervangen als ze er niet zijn
.....Kennedy
pi_59353858
Heb op de andere: Where's Christian?

staan.

En op de achterkant wat persoonlijke messages zeg maar. Doe het hier maar mee. Heb maar 2 vellen kartonpapier aan elkaar geplakt. Hoop dat het blijft zitten
pi_59354067
Enjoy
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:50:59 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59355358
Iemand de nieuwe look van Burke gezien?



BAD......ASS!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:41:36 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59359432
DAMN

Nu hopen op een vette push en een draft naar SD!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59360177
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 04:10 schreef Cubeforc3 het volgende:
Enjoy
Ging jij niet naar een van de andere datums binnenkort?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:59:35 #248
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59361155
nog 1 gevonden


I like it a lot...Burke was al 1 van mn favorieten maar dit ziet er wel een stuk beter uit dan hij eerst was
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59361685
is Burke nu een soort dominee ofzo? kruisje om en drinkbeker in z'n hand.
pi_59362150
Ik ga naar TNA!

Tot morgen
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 13:51:26 #251
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59362482
Je mist wel het Nederlands elftal
.....Kennedy
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:59 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59363323
OMG Impact!!

met afstand de beste Impact van het jaar en mss wel een van de beste impacts ooit hoor!!

een en al spanning.. geen saaie segementen.. geweldige spots.. vette storylines!!

die world x cup voegt trouwens ook een hele hoop toe, wat een matches
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 14:25:58 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59363356
Ik loop extreem achter deze week, ben nog bij RAW , vandaag denk ik alles snel afkijken want wil nu Impact wel zien hoor
.....Kennedy
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:36:27 #254
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59363631
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef Wessiej het volgende:
Ik loop extreem achter deze week, ben nog bij RAW , vandaag denk ik alles snel afkijken want wil nu Impact wel zien hoor
Hahaha zeker doen.. je weet dat ik pro TNA ben maar ik hoop dat je het met me eens zult zijn wat deze Impact! betreft.. de hele show was gewoon een comleet plaatje dat helemaal klopte
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59366704
Impact was goed ja! Jammer dat dat japanse teams niet komt bij de houseshows, damn die waren snel!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 22:21:24 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59376184
mooi stukje van Storm

Q: Do you think that WWE will ever focus more on the "smaller" more natural talent like TNA has done?

A: Questions like this frustrate me. People need to understand that “smaller” and “more natural” can be two completely different things. The steroid issue is far more complicated than you think. I don’t like naming names but there are a TON of smaller guys in this business who are on as much if not more gas than the larger guys in this business. Fans used to complain about WWE and WCW pushing jacked up monsters rather than smaller more talented guys like Benoit and Eddie, yet we now know that both of those guys were big steroid users. I know guys in this business under 175 pounds who are on steroids, so you can’t just push smaller guys and lay claim to pushing more natural talent. Look at the signature pharmacy list, again not to bury anyone but there were a ton of small guys on that list. On the other hand, I firmly believe Mark Henry is actually clean and anyone I’ve ever heard from that knows him or has discussed the subject believes this too. Mark is a 400lbs monster who could actually be “natural” yet Funaki (of all people) was on the customer list of signature pharmacies so at least at one point in his career may not have been. The term “Small” and “Natural” do not necessarily go hand in hand.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 14 juni 2008 @ 00:16:19 #257
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59379862
Nederland gewonnen , Kan ik nu rustig TNA en SD! kijken
  Redactie Games zaterdag 14 juni 2008 @ 03:02:01 #258
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59382209
Hmm dan maar een nachtje door wrestling shows kijken, moet om 06.00 werken maarja, achterlopen houden we niet van
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 14 juni 2008 @ 04:50:38 #259
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59382601
Wát een show is TNA deze week
.....Kennedy
pi_59391139
Ik ben thuis, wat een avond zeg

Vertel straks alles, even bijkomen nog
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:34:54 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59391499
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ben thuis, wat een avond zeg

Vertel straks alles, even bijkomen nog
Ik ben net een boel reports het lezen en zo te horen hebben jullie daar echt eeng eweldige show gezien.. die reactie's voor Rhino zeg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59398381
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_59399558
Wel leuke Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een Impact zeg :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59400288
Ben ook net terug van TNA, de zaterdagavond show in Coventry. De arena was volgepakt met zo'n 3500 volgens mij.. en zowat iedereen was luid! Ik upload straks wel de beste pics, zelfs met de wat mindere tickets zat je redelijk dicht bij de actie
Wat me opviel is dat bijna niemand écht gebooed werd, na iedere goede move werd er gejuigd en geklapt, ook al kwam het van heels. De pyrotechnics waren helaas in de US gebleven, maar dat deed niet veel af van de intro's.

Match 1: MCMG - Storm & Roode
Begon redelijk traag, maar tegen het einde zat er goede vaart in. Zoals bijna iedere match waren er dual-chants voor de Guns en voor Storm & Roode. Guns wonnen met een dubbel team move.

Tussen iedere match zat JB het publiek aan te sporen om zo luid mogelijk te zijn voor de backstage passes Dat duurde me iets te lang, irritant.

Match 2: Kong vs. Gail Kim
Veel Kong fans in het publiek. De match was kort, hooguit 6-7 minuten, het ging back and forth totdat Kong een implant buster deed voor de 1, 2, 3

Match 3: Abyss vs. Rhino
Het leek alsof er 1 heel vak speciaal voor ECW fans was, Rhino was ook duidelijk de favoriet van het publiek. Redelijk lange match, en Abyss worstelde als heel. Dit was voor mij de minste match van de avond, alles ging redelijk traag tot op het einde, toen Abyss Rhino counterde en hem een black hole slam gaf.

Match 4: Jay Lethal vs. Doug Williams vs. AJ Styles
Arme Jay Lethal, AJ / Willams waren zowat de meest populaire worstelaars van de avond. Voor het grootste deel van de match was hij ook buiten de ring. Veel acrobatisch rondvliegen van AJ / Williams en het eindigde met AJ winnend.

Tijdens de 20 minuten pauze de ranzigste cola ooit geproefd

Match 5: LAX vs. Sonjay Dutt & Petey Williams
Sonjay was een van de weinigen die boo's kreeg, maar ook hij werd flink toegejuigd bij mooie moves. Hernandez is echt groot Hij hield Sonjay zowat een minuut in de lucht voordat hij em op de mat gooide. Homicide deed de 3 amigos, wat zorgde voor Eddie chants, maar werd van de ring geduwd toen hij ging voor een frogsplash. Ben vergeten wat de laatste move was, maar volgens mij was het een border-toss.

Hierna kwam Kurt Angle, gigantische pop natuurlijk Meteen begon het hele "WHAT" gebeuren, en hij grapte hoe dat ook nooit weg zou gaan (gelukkig hield het snel op). Hij vertelde over hoe hij 2 jaar geleden bij TNA kwam, bedankte het publiek voor de steun, en bedankte JJ en vertelde over z'n overleden vrouw. Daarna kwam JJ zelf, hij zei dat ie eigenlijk niet wilde verschijnen maar dat hij de fans ook niet wilde teleurstellen na alle Jarrett chants e.d.
Vertelde over hoe de steun van iedereen heeft gezorgd dat TNA nu zo groot is etc, en poseerde samen met Kurt.

Match 6 voor de TNA title: Booker T vs. Samoa Joe
Booker kwam eerst, hij had echt een geweldige promo Over Jarrett zei hij "Sucka is still mad I beat him for the title all those years ago". Veel geboe natuurlijk voor dat. Z'n laatste "Now can you dig that, sucka" werd begroet met boo's en "suckaaaa", waarop hij iets zei dat het het publiek geen recht heeft om z'n catchphrase voor hem af te maken.

De match zelf werd aangekondig als een "60 minute limit" match, maar duurde slechts 25 minuten max. Het kwam redelijk snel op gang, daarna volgde wat gebrawl buiten de ring en het eindige met Booker de tapte door een rear naked choke. Gaaf dat er een wat langere match was.

Op het einde teasden ze dat er misschien een PPV naar de UK komt, wat natuurlijk super zou zijn!
Al met al zeer vette show, iedereen deed echt z'n best ook al was het "maar" een houseshow.

Biggest pops:
AJ Styles veruit het luidst
Kurt Angle
Joe / LAX

Biggest heat:
Storm / Roode
Sonjay / Petey
Booker T
pi_59400719
Mijn review:

TNA Liverpool 13 juni 2008:



Ik stond buiten in de rij te wachten en kreeg gelijk al allemaal flyers en pasjes en allerei van dat soort dingen, erg leuk om mee thuis te komen, gelijk ook een programma boekje gekocht. Toen kwam de zaal binnen, en na 2 shirts (MMG en TNA UK Tour shirt) en een TNA Cross The Line vest te kopen, loop ik door naar mijn ringside seat.





Staat daar gewoon Dixie Carter Dus kreeg gelijk een handtekening en foto gemaakt. En even met haar gepraat, dat ik vanuit Nederland kwam voor TNA. Toen zei ze dat ze daar gister ook was voor haar huwelijksreis, ze zei ook nog waarheen maar verstond het niet echt Liep daarna naar mijn stoel waar een poster en nog een flyer lag. Erg goeie plaats, bij de entrance ramp en bij de ring tegelijk.



Terwijl ik op de start zat te wachten zag ik ondertussen al Ruby Charles, Rhyno en Hernandez achter het gordijn staan. Was wel grappig. Toen begon de show met JB die de show aan elkaar ging praten. Blijft een leuke vent JB.



Motor City Machine Guns vs Sonjay Dutt & Petey Williams:

Sonjay kwam als eerste, wat is hij groot en gespierd in het echt, valt op TV niet zo op maar damn . Hij kreeg veel boo's, maar ook wel flink wat gejuich, tijdens de wedstrijd ook nog wat Sonjay Swallows chants Daarna kwam Petey die een goeie pop wel kreeg. Toen zei JB: And their opponents..representing their hometooowwwnn, toen ging het dak eraf zeg Erg vette match met leuke moves. Het einde was leuk toen Petey Sabin vasthield en Sonjay witte poeder in Sabins gezicht wou gooien. Maar Sabin duikte weg dus Petey was verblind. Toen schopte ze Sonjay naar Petey toe die hem toen een Canadian Destroyer gaf Dus daardoor:

Winnaars: Motor City Machine Guns



Awesome Kong vs Gail Kim voor de Knockouts Title:

Eerst kwam Earl Hebner naar buiten, met heel veel "You screwed Brett" en "Sell more T-shirt" chants. Waarop Hebner ze dus bijna ging aanvallen en JB hem moest tegen houden

Wat vet om die match live te zien zeg. Die kont van Gail in het echt Heerlijke match dus, net zoals alle andere matches van Gail vs Kong. Kong is echt indrukwekkend. En volgens mij trok Gail een dread van Kong uit der kop tijdens de match Kong won natuurlijk met een erg harde Awesome Bomb Wat een knal gaf dat.

Winnaar: Awesome Kong

LAX vs Robert Roode & James Storm voor de Tag Team Titles:





James kwam als eerste, erg grote pop. Gevolgd door Roode, die wel geboo'd werd. Toen kwam LAX en de zaal ontplofte weer. Erg vette match. James was enorm grappig en praatte veel tegen het publiek en schudde Roode's hand en ging het dan aan iets afvegen en zo De gebruikelijke LAX spots zaten erin. Inclusief de suicide dive van Homicide en de sprong van Hernandez over de top rope. James Storm bloede best veel bij ze ook op een moment.

Winnaars: LAX

Doug Williams vs Jay Lethal vs AJ Styles:




Heerlijke match met veel leuke spots en orginele moves. AJ kreeg echt de grootste pop. Lethal werd een beetje genegeerd deze tour volgens mij. Erg leuke match en AJ wint met een pin op Doug na een Spiral Tap

Winnaar: AJ Styles

Na die match pakte AJ de mic en gaf hij een promo over TNA in het algemeen en toen zei hij dat Doug nu bij de TNA familie hoort en dat hij hem welkom heet. Toen kwam er een 20 minuten break.





Na de break kregen we een trailer te zien van het nieuwe TNA spel, en liet JB ons 2 keer zeggen wanneer het spel uitkwam, 2 september dus en zelfs op het einde van de show vroeg hij het weer, was erg grappig. Toen kondige JB Dixie Carter aan, waar ze TNA Today bij gingen opnemen. Kreeg ook een enorme ovatie en Thank You Dixie chants. Ze bedankte iedereen en vertelde dat TNA de eerste was die de WWE verslagen heeft in Engeland.





Booker T vs Rhyno:



Wat een match zeg Vooral door de chants, zoals je hier kan horen:



Erg leuke match, met het leukste stuk dat Booker een spinaroonie wil gaan doen en dan opeens opstaat en het publiek de vinger geeft Rhyno zag dat en sloeg Booker neer en deed zijn eigen spinaroonie, erg grappig, want dat leek natuurlijk nergens op Booker wint met de Sciccor Kick

Winnaar: Booker T

Toen kondigde JB dan Kurt Angle aan, die ook een enorme ovatie kreeg. Zelfs een hele nieuwe variatie chant: Lets go Angle! Lets go Kurt! Hij gaf een mooie promo bijna in tranen. Over hoe mooi hij het vond. Hij vertelde dat hij mooie matches heeft gehad in de UK, met Benoit (veel gejuich) en met Eddie (veel Eddie chants). Mooi stukje van Angle was zelfs een USA chant (in Engeland!) kan je nagaan wat een respect ze daar voor hem hebben






Samoa Joe vs Abyss voor de TNA World Heavyweight Championship:





Abyss wat is die man toch groot zeg. Hij sprong vanaf de ring op de grond en de grond trilde bij mij gewoon Erg vette match ook met heel veel OOOLLEEEEEEEEE OLLE OLEE OLEEEEE! ABBBYSSS!! chants, waar Joe op ging dansen ook veel Joe's gonna kill you chants. Wat een knallen als die 2 op de mat vallen zeg. Leukste stuk was toen Joe Abyss op een stoel zette en hem een boot tegen zijn gezicht gaf, en daarna een rondje ging rennen langs het publiek terwijl iedereen door bleef zingen met Ole Ole

Winnaar: Samoa Joe

Toen kwam JB weer en zei dat niet iedereen backstage kon dus brachten ze backstage maar naar buiten. Er stond (voor mij) links een tafel met MMG en rechts een tafel met Gail Kim. En iedereen die ringside zat moest daar blijven, want de worstelaars kwamen gewoon naar jou toe. Dus die kwamen 1 voor 1 naar buiten en gaven iedereen handtekeningen en foto's.

Ik heb handtekeningen van: AJ Styles, Samoa Joe, Abyss, Kurt Angle, Rhyno, Sonjay Dutt, James Storm, Homicide, Hernandez, JB, Doug William en jawel Earl Hebner



Vroeg nog aan Storm hoe het met zijn oog ging, 2 stictches gehad ervoor. Ik had iedereen gehad en wachte nog op AJ die als laatste de rij afging. Toen hij echt 3 mensen bij mij vandaan was ging security opeens huilen dat ze weg moesten, dus kon hij geen foto's meer maken. Wel handtekeningen dus. Maar omdat ik bij ringside zat en opeens iedereen en alles weg moest heb ik MMG en Gail Kim dus niet meer kunnen zien.

Echt een enorm vette show dus

ps: Voor mij alleen een enorme domper. Ik kwam terug op het vliegveld en wou mijn foto's bekijken, staan alle foto's die ik heb gemaakt met de worstelaars (had die dus gemaakt bij Kurt, Abyss, Joe, James Storm, JB, Sonjay, Homicide en Hernandez) er dus allemaal NIET op stonden. Blijkt dus dat die tering camera wel een lichtje geeft als je een foto maakt. Maar je moet dus nog een keer doordrukken voor een hele foto. Dus hier baal ik enorm van. De enige foto's die wel zijn gelukt heb ik hier allemaal gepost, maar ja geen 1 foto van mij met Dixie of alle worstelaars of zo dus Erg verneukt.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:09:58 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59401181
echt té vet Brahma!!!!

Echt zonde van die fotos hoor.. maar die ervaring ben je hoe dan ook rijker

Ik moet wel zeggen dat jij veel leukere match-ups had dan Cubeforc3.. tenminste als ik het voor het kiezen had, had ik die dag van jou genomen

maar ook natuurlijk gaaf voor Cubeforc3 dat ie er geweest is

Ik was ook aant twijfelen of ik zou gaan maar ik ga met alle waarschijnlijkheid naar UFC 91/92 als ze naar Duitsland komen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59405858
TNA komt weer naar de UK in Januari zei Dixie gister geloof ik Dan ben ik er zeker weer bij.
pi_59410176
Vinden jullie Jericho trouwens ook zo stom? Ik snapte die hele hype niet.. en ik heb nog steeds geen idee wat tie op raw doet..
  zondag 15 juni 2008 @ 18:32:24 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59410300
Jericho voegt niks toe nee.. beetje wat gedoe met zijn highlight reel maar dat was het dan ook.. zijn comeback is lang niet de shit die ze wilde dat het zou zijn.. best saai tot nu toe.. tijd dat ie een dikke heel wordt!! Duurt ook niet meer zo lang heb ik het idee

Ben benieuwd wat ze met Y2J doen als de draft er is..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59411031
En hopppaaa:

ENGLAND FANS GET SOME GREAT NEWS - TNA ANNOUNCES RETURN TOUR OF THE UK IN JANUARY!

In recent days, TNA management promised some big news for our loyal fans in England, and TNA President Dixie Carter delivered it personally during Saturday's sold-out show in Coventry!

TNA Wrestling will return to the U.K. for four shows in January, 2009, Carter announced during the live event. The 2009 shows will headline the "Maximum iMPACT! Tour." The itinerary is:

Tuesday, January 20 - Manchester, England - Manchester Evening News Arena
Wednesday, January 21 - Birmingham, England - National Indoor Arena
Thursday, January 22 - Glasgow, Scotland - Braehead Arena
Saturday, January 24 - London, England - Wembley Arena
Tickets for all these events go on sale on Friday, June 27 at 9 A.M.
The tour will be promoted by John Cornwell of SJM Concerts.

"The reception TNA Wrestling received this week from the U.K. fans has been nothing short of incredible and we look forward to returning in January," Carter said.

Ik ga naar Manchester grote Arena zeg, uitverkopen lukt ze daar nooit denk ik
  Redactie Games zondag 15 juni 2008 @ 19:14:55 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59411061
Vind zelf Y2J geweldig, matches van hem zijn een lust om naar te kijken (tegen Hardy bijv.) en hij zat een tijdje niks te doen, nu komt er dus wel een heel turn, ben benieuwd hoe het gaat.
.....Kennedy
  zondag 15 juni 2008 @ 23:48:54 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59420378
haha leuk foutje van de WWE (spoiler mystery partner DiBiase Jr.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 16 juni 2008 @ 01:51:04 #274
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59422795
Het is dat ik mijn ogen nog kan open houden tijdens Smackdown, het is meer een formaliteit om dit te kijken dan voor mijn plezier, hoop dat er veel gaat veranderen bij de draft want anders is het een verloren zaak
.....Kennedy
pi_59422987
Ik volg SD al maanden niet meer, ik lees de spoilers en dan weet ik 9 van de 10 keer dat ik geen behoefte heb om het te zien
  maandag 16 juni 2008 @ 15:39:57 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59434322
Ik hoop dat het gerucht waar is en dat Cena naar SD! gaat met de draft, dat zou een leuke show in november zijn dan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59437269
Hmmm..

Orton en Cena naar SD
Taker naar RAW
Jeff of Matt naar SD, tagteamen
Mankind gaat weer worstelen op RAW
ECW wordt opgedoekt en verdeeld over Raw en SD

Ik moet geen story writer worden voor WWE
pi_59437294
Oh en Jericho, Henry, Khali ontslaan
  maandag 16 juni 2008 @ 17:51:07 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59437489
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef wc-eend het volgende:
Oh en Jericho, Henry, Khali ontslaan
Haha zo erg is Jericho nou ook weer niet, toch

maar als we toch gaan ontslaan:

- DH Smith
- Jim Duggan
- Lance Cade
- Robbie en Rory (of ze moeten hun weer als vast tag team gaan gebruiken)
- Ron Simmons
- Trevor Murdoch
- Kenny Dykstra
- Mark Henry
- Great Khali
- Stevie Richards (die gast is nog te triest om een sporadische jobber te zijn)

dus
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59443458
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Haha zo erg is Jericho nou ook weer niet, toch

maar als we toch gaan ontslaan:

- DH Smith
- Jim Duggan
- Lance Cade
- Robbie en Rory (of ze moeten hun weer als vast tag team gaan gebruiken)
- Ron Simmons
- Trevor Murdoch
- Kenny Dykstra
- Mark Henry
- Great Khali
- Stevie Richards (die gast is nog te triest om een sporadische jobber te zijn)

dus
Jah die ook allemaal.. vast nog wel meer..

en ligt het nou aan mij of is die hardy van SD een beetje rustig aan aan het doen.. of was hij altijd al zo rustig?
pi_59448659
Denk dat ze gewoon aan het wachten zijn op de draft. WWE lijkt nu echt amper verhalen te hebben.
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2008 @ 00:27:49 #282
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59449621
Even gekeken op WWE.com wat de main-event is van vanavond, lijkt mij een toffe match hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:44:54 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59451937
Main event was dus niet wat er in de spoiler staat maar wel een betere voor de verhaallijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59462245
Wat een Raw zeg had echt lage verwachtingen, wist die ene match dus al zaterdag, en had zoiets van, nou dat word weer niks.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:48:31 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59465782
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59467420
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:25:22 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59468079
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_59468294
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59469505
idd zeer vermakelijke RAW zoals alle quotes al zeggen
Narf!
pi_59470182
Hopelijk zetten het door de rest van de week

Ben benieuwd naar de draft.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:49:45 #291
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59470240
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59470272
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef The_Crippler het volgende:
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59470755
Spam deze maar dicht trouwens, heb nieuwe klaar staan
pi_59471764
Ik wil RAW zien
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_59471868
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef renwan het volgende:
Ik wil RAW zien
Waar wacht je op dan?
pi_59472071
Nou kom op, post deze even dicht zodat ik verder kan
pi_59472410
Wat TNA nieuws:

-- Kurt Angle pushed to wrestle on the UK tour, but TNA management decided it would be best for him to make non-wrestling appearances so he could heal up a bit from the neck injury he suffered in Korea.

-- TNA's Fan Interaction event in Great Britain drew 700 fans.

-- TNA came away from the UK tour feeling that the TNA brand and its stars were bigger in terms of star power overseas. TNA felt the tour was a huge success and a big morale booster, compared to the U.S. where the company feels many of their accomplishments are ignored by the harsh online community.

-- The TNA iMPACT! video game is scheduled for release on 9/8.

Klinkt allemaal positief
pi_59472861
Nou iedereen kijkt zeker voetbal, ik spam hem zelf maar even vol dan.
pi_59472920
TNA!
pi_59472945
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')