quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat backstage segment op RAW was gewoon het hoogtepunt van de showschitterend
Hardy vs Cena? Fan? Volgens mij heb ik wat gemist..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat over RAWquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hardy vs Cena? Fan? Volgens mij heb ik wat gemist..?
hahah is goed hoor, zoiets dacht ik al wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses Crippler, ik las idd de beste ooit![]()
en wat de rest betreft heb je gelijk ja, de rest is tegenwoordig niet zo heel veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Al veel gezegd hier over ONS, dus vat het samen in 2 zinnen:AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heb een dag gewacht met kijken voor de betere kwaliteit. Het was het waard, geweldige PPV
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.matchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuke ECW zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Juist niet te veel verwachten, dan valt het altijd tegenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Goeie ECW
Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.
gewoon Maria in beeld brengen dan blijf ik wel kijken tot het eindquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact! was erg leuk deze week
Slammiversary for the win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Schijnt een diersoort in de amazone's te wezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie is die The Rock dan? Als ik hem al niet ken zal ie ook wel niet heul zo invloedrijk zijn geweest!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:
Beter dan vorige week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me trouwens ook opvalt. En dan gaat het niet over deze Smackdown. Maar dat sinds Matt US Champion is. Hij en MVP allebei niks meer te doen hebben, en maar in random matches gegooid worden. MVP zoekt wat ruzie met Noble en doet verder weinig. Zullen denk ik wat tijd aan het rekken zijn voor de draft. Maar Night Of Champions komt eerst nog, dus tegen wie gaat Matt nu eigenlijk? Weten we dus nog niet eens![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AWESOME KONG'S OPEN CHALLENGE
Can anyone beat the Women's Champion for $25,000?
Kong die wilt nog even bewijzen dat ze sterk is door 'random' people in het publiek neer te meppen, en nu kan dat nog steeds, je krijgt 25 grand en een knockout title shot, zal het op deze PPV dan wel lukken?
KNOCKOUTS TAG TEAM MATCH
Gail Kim, ODB & Roxxi vs. The Beautiful People + Muscle of hoe ze ook heet
6 ''man'' tag team match, met onze allernieuwste aanwinst er ook bij, Muscle terwijl ik aan haar lichaam andere dingen zag als spieren maar dat maakt niet uit, kusje erop![]()
JAY LETHAL AND SOCAL VAL GET MARRIED
See them walk the aisle live on Pay-Per-View - also featuring American Idol star Ace Young and wrestling legends George "The Animal" Steel, Kamala, Jake "The Snake" Roberts and Koko B. Ware!
ZE GAAN TROUWEN OH NOES MY GAWD GET ME OUT OF THIS PLACE....nigger whaaat? Jake the snake Robert present? Tof
.....Kennedy
quote:I can also confirm that former ROH and WSX star Matt Sydal is at WWE's tapings this weekend and will apparently now be part of the ECW brand as I noted earlier here on the site. Sydal's been in WWE's developmental system for awhile now. Sydal helped train Floyd Mayweather, Jr. for his WrestleMania match as well. That impressed WWE management and he's being rewarded for it. He's also a very good talent.
Trainen van maywheaterquote:
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
Trainen van maywheater
die liet ook echt wat zien zeg
maar wat Youtuben wijst wel uit dat hij wat kan
cruiserweight weer terug en we hoeven ons dan niet meer te irriteren aan Mysterio die de Bigshow oid aanvalt
It's the Big Slowquote:Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
* Wessiej zet newsleech aanquote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef PirE het volgende:
[..]
It's the Big Slow
* PirE zit naar WWE.The.Rock.The.Most.Electrifying.Man.In.Sports.Entertainment.DVDRip.XviD-433 te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word denk ik dus wel deze show die word opgenomen voor de Global Impact. Ze doen 2 shows in Liverpool en het zou 1 van de 2 worden. Maar met Doug Williams en zijn kans om in de X Cup te komen zal het wel de show worden waar ik heen gaquote:BRITISH STAR DOUG WILLIAMS TO COMPETE FOR X CUP SPOT AT TNA'S LIVERPOOL LIVE EVENT
By Bill Banks
TNAwrestling.com has learned that British wrestling star Doug Williams is getting the opportunity of his career, as he will compete on the Friday, June 13 TNA Wrestling live event at the Olympia in Liverpool, England.
Not only that, but Williams will be competing in the very first World X Cup qualifying bout, with the winner earning a spot on "Team International" for the upcoming TNA World X Cup tournament.
Williams' opponent in the bout will be announced in the coming days.
het was ook een geweldige match zegquote:Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
Zo op de nieuws sites te lezen wel ja. ECW ook dus. Irritant, risico op spoilers is al zo hoog, en nu helemaalquote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Wessiej het volgende:
Is Smackdown van volgende week al opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |