abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 13:51:26 #251
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59362482
Je mist wel het Nederlands elftal
.....Kennedy
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:59 #252
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59363323
OMG Impact!!

met afstand de beste Impact van het jaar en mss wel een van de beste impacts ooit hoor!!

een en al spanning.. geen saaie segementen.. geweldige spots.. vette storylines!!

die world x cup voegt trouwens ook een hele hoop toe, wat een matches
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 13 juni 2008 @ 14:25:58 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59363356
Ik loop extreem achter deze week, ben nog bij RAW , vandaag denk ik alles snel afkijken want wil nu Impact wel zien hoor
.....Kennedy
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:36:27 #254
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59363631
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:25 schreef Wessiej het volgende:
Ik loop extreem achter deze week, ben nog bij RAW , vandaag denk ik alles snel afkijken want wil nu Impact wel zien hoor
Hahaha zeker doen.. je weet dat ik pro TNA ben maar ik hoop dat je het met me eens zult zijn wat deze Impact! betreft.. de hele show was gewoon een comleet plaatje dat helemaal klopte
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_59366704
Impact was goed ja! Jammer dat dat japanse teams niet komt bij de houseshows, damn die waren snel!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 22:21:24 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59376184
mooi stukje van Storm

Q: Do you think that WWE will ever focus more on the "smaller" more natural talent like TNA has done?

A: Questions like this frustrate me. People need to understand that “smaller” and “more natural” can be two completely different things. The steroid issue is far more complicated than you think. I don’t like naming names but there are a TON of smaller guys in this business who are on as much if not more gas than the larger guys in this business. Fans used to complain about WWE and WCW pushing jacked up monsters rather than smaller more talented guys like Benoit and Eddie, yet we now know that both of those guys were big steroid users. I know guys in this business under 175 pounds who are on steroids, so you can’t just push smaller guys and lay claim to pushing more natural talent. Look at the signature pharmacy list, again not to bury anyone but there were a ton of small guys on that list. On the other hand, I firmly believe Mark Henry is actually clean and anyone I’ve ever heard from that knows him or has discussed the subject believes this too. Mark is a 400lbs monster who could actually be “natural” yet Funaki (of all people) was on the customer list of signature pharmacies so at least at one point in his career may not have been. The term “Small” and “Natural” do not necessarily go hand in hand.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 14 juni 2008 @ 00:16:19 #257
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_59379862
Nederland gewonnen , Kan ik nu rustig TNA en SD! kijken
  Redactie Games zaterdag 14 juni 2008 @ 03:02:01 #258
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59382209
Hmm dan maar een nachtje door wrestling shows kijken, moet om 06.00 werken maarja, achterlopen houden we niet van
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 14 juni 2008 @ 04:50:38 #259
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59382601
Wát een show is TNA deze week
.....Kennedy
pi_59391139
Ik ben thuis, wat een avond zeg

Vertel straks alles, even bijkomen nog
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:34:54 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59391499
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ben thuis, wat een avond zeg

Vertel straks alles, even bijkomen nog
Ik ben net een boel reports het lezen en zo te horen hebben jullie daar echt eeng eweldige show gezien.. die reactie's voor Rhino zeg
pi_59398381
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_59399558
Wel leuke Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een Impact zeg :
SPOILER
pi_59400288
Ben ook net terug van TNA, de zaterdagavond show in Coventry. De arena was volgepakt met zo'n 3500 volgens mij.. en zowat iedereen was luid! Ik upload straks wel de beste pics, zelfs met de wat mindere tickets zat je redelijk dicht bij de actie
Wat me opviel is dat bijna niemand écht gebooed werd, na iedere goede move werd er gejuigd en geklapt, ook al kwam het van heels. De pyrotechnics waren helaas in de US gebleven, maar dat deed niet veel af van de intro's.

Match 1: MCMG - Storm & Roode
Begon redelijk traag, maar tegen het einde zat er goede vaart in. Zoals bijna iedere match waren er dual-chants voor de Guns en voor Storm & Roode. Guns wonnen met een dubbel team move.

Tussen iedere match zat JB het publiek aan te sporen om zo luid mogelijk te zijn voor de backstage passes Dat duurde me iets te lang, irritant.

Match 2: Kong vs. Gail Kim
Veel Kong fans in het publiek. De match was kort, hooguit 6-7 minuten, het ging back and forth totdat Kong een implant buster deed voor de 1, 2, 3

Match 3: Abyss vs. Rhino
Het leek alsof er 1 heel vak speciaal voor ECW fans was, Rhino was ook duidelijk de favoriet van het publiek. Redelijk lange match, en Abyss worstelde als heel. Dit was voor mij de minste match van de avond, alles ging redelijk traag tot op het einde, toen Abyss Rhino counterde en hem een black hole slam gaf.

Match 4: Jay Lethal vs. Doug Williams vs. AJ Styles
Arme Jay Lethal, AJ / Willams waren zowat de meest populaire worstelaars van de avond. Voor het grootste deel van de match was hij ook buiten de ring. Veel acrobatisch rondvliegen van AJ / Williams en het eindigde met AJ winnend.

Tijdens de 20 minuten pauze de ranzigste cola ooit geproefd

Match 5: LAX vs. Sonjay Dutt & Petey Williams
Sonjay was een van de weinigen die boo's kreeg, maar ook hij werd flink toegejuigd bij mooie moves. Hernandez is echt groot Hij hield Sonjay zowat een minuut in de lucht voordat hij em op de mat gooide. Homicide deed de 3 amigos, wat zorgde voor Eddie chants, maar werd van de ring geduwd toen hij ging voor een frogsplash. Ben vergeten wat de laatste move was, maar volgens mij was het een border-toss.

Hierna kwam Kurt Angle, gigantische pop natuurlijk Meteen begon het hele "WHAT" gebeuren, en hij grapte hoe dat ook nooit weg zou gaan (gelukkig hield het snel op). Hij vertelde over hoe hij 2 jaar geleden bij TNA kwam, bedankte het publiek voor de steun, en bedankte JJ en vertelde over z'n overleden vrouw. Daarna kwam JJ zelf, hij zei dat ie eigenlijk niet wilde verschijnen maar dat hij de fans ook niet wilde teleurstellen na alle Jarrett chants e.d.
Vertelde over hoe de steun van iedereen heeft gezorgd dat TNA nu zo groot is etc, en poseerde samen met Kurt.

Match 6 voor de TNA title: Booker T vs. Samoa Joe
Booker kwam eerst, hij had echt een geweldige promo Over Jarrett zei hij "Sucka is still mad I beat him for the title all those years ago". Veel geboe natuurlijk voor dat. Z'n laatste "Now can you dig that, sucka" werd begroet met boo's en "suckaaaa", waarop hij iets zei dat het het publiek geen recht heeft om z'n catchphrase voor hem af te maken.

De match zelf werd aangekondig als een "60 minute limit" match, maar duurde slechts 25 minuten max. Het kwam redelijk snel op gang, daarna volgde wat gebrawl buiten de ring en het eindige met Booker de tapte door een rear naked choke. Gaaf dat er een wat langere match was.

Op het einde teasden ze dat er misschien een PPV naar de UK komt, wat natuurlijk super zou zijn!
Al met al zeer vette show, iedereen deed echt z'n best ook al was het "maar" een houseshow.

Biggest pops:
AJ Styles veruit het luidst
Kurt Angle
Joe / LAX

Biggest heat:
Storm / Roode
Sonjay / Petey
Booker T
pi_59400719
Mijn review:

TNA Liverpool 13 juni 2008:

Ik stond buiten in de rij te wachten en kreeg gelijk al allemaal flyers en pasjes en allerei van dat soort dingen, erg leuk om mee thuis te komen, gelijk ook een programma boekje gekocht. Toen kwam de zaal binnen, en na 2 shirts (MMG en TNA UK Tour shirt) en een TNA Cross The Line vest te kopen, loop ik door naar mijn ringside seat.

Staat daar gewoon Dixie Carter Dus kreeg gelijk een handtekening en foto gemaakt. En even met haar gepraat, dat ik vanuit Nederland kwam voor TNA. Toen zei ze dat ze daar gister ook was voor haar huwelijksreis, ze zei ook nog waarheen maar verstond het niet echt Liep daarna naar mijn stoel waar een poster en nog een flyer lag. Erg goeie plaats, bij de entrance ramp en bij de ring tegelijk.

Terwijl ik op de start zat te wachten zag ik ondertussen al Ruby Charles, Rhyno en Hernandez achter het gordijn staan. Was wel grappig. Toen begon de show met JB die de show aan elkaar ging praten. Blijft een leuke vent JB.

Motor City Machine Guns vs Sonjay Dutt & Petey Williams:

Sonjay kwam als eerste, wat is hij groot en gespierd in het echt, valt op TV niet zo op maar damn . Hij kreeg veel boo's, maar ook wel flink wat gejuich, tijdens de wedstrijd ook nog wat Sonjay Swallows chants Daarna kwam Petey die een goeie pop wel kreeg. Toen zei JB: And their opponents..representing their hometooowwwnn, toen ging het dak eraf zeg Erg vette match met leuke moves. Het einde was leuk toen Petey Sabin vasthield en Sonjay witte poeder in Sabins gezicht wou gooien. Maar Sabin duikte weg dus Petey was verblind. Toen schopte ze Sonjay naar Petey toe die hem toen een Canadian Destroyer gaf Dus daardoor:

Winnaars: Motor City Machine Guns

Awesome Kong vs Gail Kim voor de Knockouts Title:

Eerst kwam Earl Hebner naar buiten, met heel veel "You screwed Brett" en "Sell more T-shirt" chants. Waarop Hebner ze dus bijna ging aanvallen en JB hem moest tegen houden

Wat vet om die match live te zien zeg. Die kont van Gail in het echt Heerlijke match dus, net zoals alle andere matches van Gail vs Kong. Kong is echt indrukwekkend. En volgens mij trok Gail een dread van Kong uit der kop tijdens de match Kong won natuurlijk met een erg harde Awesome Bomb Wat een knal gaf dat.

Winnaar: Awesome Kong

LAX vs Robert Roode & James Storm voor de Tag Team Titles:

James kwam als eerste, erg grote pop. Gevolgd door Roode, die wel geboo'd werd. Toen kwam LAX en de zaal ontplofte weer. Erg vette match. James was enorm grappig en praatte veel tegen het publiek en schudde Roode's hand en ging het dan aan iets afvegen en zo De gebruikelijke LAX spots zaten erin. Inclusief de suicide dive van Homicide en de sprong van Hernandez over de top rope. James Storm bloede best veel bij ze ook op een moment.

Winnaars: LAX

Doug Williams vs Jay Lethal vs AJ Styles:

Heerlijke match met veel leuke spots en orginele moves. AJ kreeg echt de grootste pop. Lethal werd een beetje genegeerd deze tour volgens mij. Erg leuke match en AJ wint met een pin op Doug na een Spiral Tap

Winnaar: AJ Styles

Na die match pakte AJ de mic en gaf hij een promo over TNA in het algemeen en toen zei hij dat Doug nu bij de TNA familie hoort en dat hij hem welkom heet. Toen kwam er een 20 minuten break.

Na de break kregen we een trailer te zien van het nieuwe TNA spel, en liet JB ons 2 keer zeggen wanneer het spel uitkwam, 2 september dus en zelfs op het einde van de show vroeg hij het weer, was erg grappig. Toen kondige JB Dixie Carter aan, waar ze TNA Today bij gingen opnemen. Kreeg ook een enorme ovatie en Thank You Dixie chants. Ze bedankte iedereen en vertelde dat TNA de eerste was die de WWE verslagen heeft in Engeland.

Booker T vs Rhyno:

Wat een match zeg Vooral door de chants, zoals je hier kan horen:

Erg leuke match, met het leukste stuk dat Booker een spinaroonie wil gaan doen en dan opeens opstaat en het publiek de vinger geeft Rhyno zag dat en sloeg Booker neer en deed zijn eigen spinaroonie, erg grappig, want dat leek natuurlijk nergens op Booker wint met de Sciccor Kick

Winnaar: Booker T

Toen kondigde JB dan Kurt Angle aan, die ook een enorme ovatie kreeg. Zelfs een hele nieuwe variatie chant: Lets go Angle! Lets go Kurt! Hij gaf een mooie promo bijna in tranen. Over hoe mooi hij het vond. Hij vertelde dat hij mooie matches heeft gehad in de UK, met Benoit (veel gejuich) en met Eddie (veel Eddie chants). Mooi stukje van Angle was zelfs een USA chant (in Engeland!) kan je nagaan wat een respect ze daar voor hem hebben

Samoa Joe vs Abyss voor de TNA World Heavyweight Championship:

Abyss wat is die man toch groot zeg. Hij sprong vanaf de ring op de grond en de grond trilde bij mij gewoon Erg vette match ook met heel veel OOOLLEEEEEEEEE OLLE OLEE OLEEEEE! ABBBYSSS!! chants, waar Joe op ging dansen ook veel Joe's gonna kill you chants. Wat een knallen als die 2 op de mat vallen zeg. Leukste stuk was toen Joe Abyss op een stoel zette en hem een boot tegen zijn gezicht gaf, en daarna een rondje ging rennen langs het publiek terwijl iedereen door bleef zingen met Ole Ole

Winnaar: Samoa Joe

Toen kwam JB weer en zei dat niet iedereen backstage kon dus brachten ze backstage maar naar buiten. Er stond (voor mij) links een tafel met MMG en rechts een tafel met Gail Kim. En iedereen die ringside zat moest daar blijven, want de worstelaars kwamen gewoon naar jou toe. Dus die kwamen 1 voor 1 naar buiten en gaven iedereen handtekeningen en foto's.

Ik heb handtekeningen van: AJ Styles, Samoa Joe, Abyss, Kurt Angle, Rhyno, Sonjay Dutt, James Storm, Homicide, Hernandez, JB, Doug William en jawel Earl Hebner

Vroeg nog aan Storm hoe het met zijn oog ging, 2 stictches gehad ervoor. Ik had iedereen gehad en wachte nog op AJ die als laatste de rij afging. Toen hij echt 3 mensen bij mij vandaan was ging security opeens huilen dat ze weg moesten, dus kon hij geen foto's meer maken. Wel handtekeningen dus. Maar omdat ik bij ringside zat en opeens iedereen en alles weg moest heb ik MMG en Gail Kim dus niet meer kunnen zien.

Echt een enorm vette show dus

ps: Voor mij alleen een enorme domper. Ik kwam terug op het vliegveld en wou mijn foto's bekijken, staan alle foto's die ik heb gemaakt met de worstelaars (had die dus gemaakt bij Kurt, Abyss, Joe, James Storm, JB, Sonjay, Homicide en Hernandez) er dus allemaal NIET op stonden. Blijkt dus dat die tering camera wel een lichtje geeft als je een foto maakt. Maar je moet dus nog een keer doordrukken voor een hele foto. Dus hier baal ik enorm van. De enige foto's die wel zijn gelukt heb ik hier allemaal gepost, maar ja geen 1 foto van mij met Dixie of alle worstelaars of zo dus Erg verneukt.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:09:58 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59401181
echt té vet Brahma!!!!

Echt zonde van die fotos hoor.. maar die ervaring ben je hoe dan ook rijker

Ik moet wel zeggen dat jij veel leukere match-ups had dan Cubeforc3.. tenminste als ik het voor het kiezen had, had ik die dag van jou genomen

maar ook natuurlijk gaaf voor Cubeforc3 dat ie er geweest is

Ik was ook aant twijfelen of ik zou gaan maar ik ga met alle waarschijnlijkheid naar UFC 91/92 als ze naar Duitsland komen
pi_59405858
TNA komt weer naar de UK in Januari zei Dixie gister geloof ik Dan ben ik er zeker weer bij.
pi_59410176
Vinden jullie Jericho trouwens ook zo stom? Ik snapte die hele hype niet.. en ik heb nog steeds geen idee wat tie op raw doet..
  zondag 15 juni 2008 @ 18:32:24 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59410300
Jericho voegt niks toe nee.. beetje wat gedoe met zijn highlight reel maar dat was het dan ook.. zijn comeback is lang niet de shit die ze wilde dat het zou zijn.. best saai tot nu toe.. tijd dat ie een dikke heel wordt!! Duurt ook niet meer zo lang heb ik het idee

Ben benieuwd wat ze met Y2J doen als de draft er is..
pi_59411031
En hopppaaa:

ENGLAND FANS GET SOME GREAT NEWS - TNA ANNOUNCES RETURN TOUR OF THE UK IN JANUARY!

In recent days, TNA management promised some big news for our loyal fans in England, and TNA President Dixie Carter delivered it personally during Saturday's sold-out show in Coventry!

TNA Wrestling will return to the U.K. for four shows in January, 2009, Carter announced during the live event. The 2009 shows will headline the "Maximum iMPACT! Tour." The itinerary is:

Tuesday, January 20 - Manchester, England - Manchester Evening News Arena
Wednesday, January 21 - Birmingham, England - National Indoor Arena
Thursday, January 22 - Glasgow, Scotland - Braehead Arena
Saturday, January 24 - London, England - Wembley Arena
Tickets for all these events go on sale on Friday, June 27 at 9 A.M.
The tour will be promoted by John Cornwell of SJM Concerts.

"The reception TNA Wrestling received this week from the U.K. fans has been nothing short of incredible and we look forward to returning in January," Carter said.

Ik ga naar Manchester grote Arena zeg, uitverkopen lukt ze daar nooit denk ik
  Redactie Games zondag 15 juni 2008 @ 19:14:55 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59411061
Vind zelf Y2J geweldig, matches van hem zijn een lust om naar te kijken (tegen Hardy bijv.) en hij zat een tijdje niks te doen, nu komt er dus wel een heel turn, ben benieuwd hoe het gaat.
.....Kennedy
  zondag 15 juni 2008 @ 23:48:54 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59420378
haha leuk foutje van de WWE (spoiler mystery partner DiBiase Jr.)
SPOILER
  Redactie Games maandag 16 juni 2008 @ 01:51:04 #274
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59422795
Het is dat ik mijn ogen nog kan open houden tijdens Smackdown, het is meer een formaliteit om dit te kijken dan voor mijn plezier, hoop dat er veel gaat veranderen bij de draft want anders is het een verloren zaak
.....Kennedy
pi_59422987
Ik volg SD al maanden niet meer, ik lees de spoilers en dan weet ik 9 van de 10 keer dat ik geen behoefte heb om het te zien
  maandag 16 juni 2008 @ 15:39:57 #276
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59434322
Ik hoop dat het gerucht waar is en dat Cena naar SD! gaat met de draft, dat zou een leuke show in november zijn dan
Luck is for losers
pi_59437269
Hmmm..

Orton en Cena naar SD
Taker naar RAW
Jeff of Matt naar SD, tagteamen
Mankind gaat weer worstelen op RAW
ECW wordt opgedoekt en verdeeld over Raw en SD

Ik moet geen story writer worden voor WWE
pi_59437294
Oh en Jericho, Henry, Khali ontslaan
  maandag 16 juni 2008 @ 17:51:07 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59437489
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef wc-eend het volgende:
Oh en Jericho, Henry, Khali ontslaan
Haha zo erg is Jericho nou ook weer niet, toch

maar als we toch gaan ontslaan:

- DH Smith
- Jim Duggan
- Lance Cade
- Robbie en Rory (of ze moeten hun weer als vast tag team gaan gebruiken)
- Ron Simmons
- Trevor Murdoch
- Kenny Dykstra
- Mark Henry
- Great Khali
- Stevie Richards (die gast is nog te triest om een sporadische jobber te zijn)

dus
pi_59443458
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Haha zo erg is Jericho nou ook weer niet, toch

maar als we toch gaan ontslaan:

- DH Smith
- Jim Duggan
- Lance Cade
- Robbie en Rory (of ze moeten hun weer als vast tag team gaan gebruiken)
- Ron Simmons
- Trevor Murdoch
- Kenny Dykstra
- Mark Henry
- Great Khali
- Stevie Richards (die gast is nog te triest om een sporadische jobber te zijn)

dus
Jah die ook allemaal.. vast nog wel meer..

en ligt het nou aan mij of is die hardy van SD een beetje rustig aan aan het doen.. of was hij altijd al zo rustig?
pi_59448659
Denk dat ze gewoon aan het wachten zijn op de draft. WWE lijkt nu echt amper verhalen te hebben.
  Redactie Games dinsdag 17 juni 2008 @ 00:27:49 #282
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59449621
Even gekeken op WWE.com wat de main-event is van vanavond, lijkt mij een toffe match hoor
SPOILER
.....Kennedy
  dinsdag 17 juni 2008 @ 08:44:54 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59451937
Main event was dus niet wat er in de spoiler staat maar wel een betere voor de verhaallijn
Luck is for losers
pi_59462245
Wat een Raw zeg had echt lage verwachtingen, wist die ene match dus al zaterdag, en had zoiets van, nou dat word weer niks.
SPOILER
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:48:31 #285
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59465782
SPOILER
Luck is for losers
pi_59467420
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:25:22 #287
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_59468079
SPOILER
Luck is for losers
pi_59468294
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_59469505
idd zeer vermakelijke RAW zoals alle quotes al zeggen
Narf!
pi_59470182
Hopelijk zetten het door de rest van de week

Ben benieuwd naar de draft.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:49:45 #291
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_59470240
RAW
SPOILER
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_59470272
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef The_Crippler het volgende:
RAW
SPOILER
SPOILER
pi_59470755
Spam deze maar dicht trouwens, heb nieuwe klaar staan
pi_59471764
Ik wil RAW zien
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_59471868
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef renwan het volgende:
Ik wil RAW zien
Waar wacht je op dan?
pi_59472071
Nou kom op, post deze even dicht zodat ik verder kan
pi_59472410
Wat TNA nieuws:

-- Kurt Angle pushed to wrestle on the UK tour, but TNA management decided it would be best for him to make non-wrestling appearances so he could heal up a bit from the neck injury he suffered in Korea.

-- TNA's Fan Interaction event in Great Britain drew 700 fans.

-- TNA came away from the UK tour feeling that the TNA brand and its stars were bigger in terms of star power overseas. TNA felt the tour was a huge success and a big morale booster, compared to the U.S. where the company feels many of their accomplishments are ignored by the harsh online community.

-- The TNA iMPACT! video game is scheduled for release on 9/8.

Klinkt allemaal positief
pi_59472861
Nou iedereen kijkt zeker voetbal, ik spam hem zelf maar even vol dan.
pi_59472920
TNA!
pi_59472945
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')