Mijn review:
TNA Liverpool 13 juni 2008:![]()
Ik stond buiten in de rij te wachten en kreeg gelijk al allemaal flyers en pasjes en allerei van dat soort dingen, erg leuk om mee thuis te komen, gelijk ook een programma boekje gekocht. Toen kwam de zaal binnen, en na 2 shirts (MMG en TNA UK Tour shirt) en een TNA Cross The Line vest te kopen, loop ik door naar mijn ringside seat.
![]()
![]()
![]()
Staat daar gewoon Dixie Carter

Dus kreeg gelijk een handtekening en foto gemaakt. En even met haar gepraat, dat ik vanuit Nederland kwam voor TNA. Toen zei ze dat ze daar gister ook was voor haar huwelijksreis, ze zei ook nog waarheen maar verstond het niet echt

Liep daarna naar mijn stoel waar een poster en nog een flyer lag. Erg goeie plaats, bij de entrance ramp en bij de ring tegelijk.
![]()
Terwijl ik op de start zat te wachten zag ik ondertussen al Ruby Charles, Rhyno en Hernandez achter het gordijn staan. Was wel grappig. Toen begon de show met JB die de show aan elkaar ging praten. Blijft een leuke vent JB.
Motor City Machine Guns vs Sonjay Dutt & Petey Williams:Sonjay kwam als eerste, wat is hij groot en gespierd in het echt, valt op TV niet zo op maar damn

. Hij kreeg veel boo's, maar ook wel flink wat gejuich, tijdens de wedstrijd ook nog wat Sonjay Swallows chants

Daarna kwam Petey die een goeie pop wel kreeg. Toen zei JB: And their opponents..representing their hometooowwwnn, toen ging het dak eraf zeg

Erg vette match met leuke moves. Het einde was leuk toen Petey Sabin vasthield en Sonjay witte poeder in Sabins gezicht wou gooien. Maar Sabin duikte weg dus Petey was verblind. Toen schopte ze Sonjay naar Petey toe die hem toen een Canadian Destroyer gaf

Dus daardoor:
Winnaars: Motor City Machine Guns
Awesome Kong vs Gail Kim voor de Knockouts Title:Eerst kwam Earl Hebner naar buiten, met heel veel "You screwed Brett" en "Sell more T-shirt" chants. Waarop Hebner ze dus bijna ging aanvallen en JB hem moest tegen houden

Wat vet om die match live te zien zeg. Die kont van Gail in het echt

Heerlijke match dus, net zoals alle andere matches van Gail vs Kong. Kong is echt indrukwekkend. En volgens mij trok Gail een dread van Kong uit der kop tijdens de match

Kong won natuurlijk met een erg harde Awesome Bomb

Wat een knal gaf dat.
Winnaar: Awesome KongLAX vs Robert Roode & James Storm voor de Tag Team Titles:![]()
![]()
![]()
James kwam als eerste, erg grote pop. Gevolgd door Roode, die wel geboo'd werd. Toen kwam LAX en de zaal ontplofte weer. Erg vette match. James was enorm grappig en praatte veel tegen het publiek en schudde Roode's hand en ging het dan aan iets afvegen en zo

De gebruikelijke LAX spots zaten erin. Inclusief de suicide dive van Homicide en de sprong van Hernandez over de top rope.

James Storm bloede best veel bij ze ook op een moment.
Winnaars: LAXDoug Williams vs Jay Lethal vs AJ Styles:![]()
![]()
Heerlijke match met veel leuke spots en orginele moves. AJ kreeg echt de grootste pop. Lethal werd een beetje genegeerd deze tour volgens mij. Erg leuke match en AJ wint met een pin op Doug na een Spiral Tap
Winnaar: AJ StylesNa die match pakte AJ de mic en gaf hij een promo over TNA in het algemeen en toen zei hij dat Doug nu bij de TNA familie hoort en dat hij hem welkom heet. Toen kwam er een 20 minuten break.
![]()
Na de break kregen we een trailer te zien van het nieuwe TNA spel, en liet JB ons 2 keer zeggen wanneer het spel uitkwam, 2 september dus

en zelfs op het einde van de show vroeg hij het weer, was erg grappig. Toen kondige JB Dixie Carter aan, waar ze TNA Today bij gingen opnemen. Kreeg ook een enorme ovatie en Thank You Dixie chants. Ze bedankte iedereen en vertelde dat TNA de eerste was die de WWE verslagen heeft in Engeland.
Booker T vs Rhyno:![]()
Wat een match zeg

Vooral door de chants, zoals je hier kan horen:
Erg leuke match, met het leukste stuk dat Booker een spinaroonie wil gaan doen en dan opeens opstaat en het publiek de vinger geeft

Rhyno zag dat en sloeg Booker neer en deed zijn eigen spinaroonie, erg grappig, want dat leek natuurlijk nergens op

Booker wint met de Sciccor Kick
Winnaar: Booker TToen kondigde JB dan Kurt Angle aan, die ook een enorme ovatie kreeg. Zelfs een hele nieuwe variatie chant: Lets go Angle! Lets go Kurt!

Hij gaf een mooie promo bijna in tranen. Over hoe mooi hij het vond. Hij vertelde dat hij mooie matches heeft gehad in de UK, met Benoit (veel gejuich) en met Eddie (veel Eddie chants). Mooi stukje van Angle

was zelfs een USA chant (in Engeland!) kan je nagaan wat een respect ze daar voor hem hebben

![]()
Samoa Joe vs Abyss voor de TNA World Heavyweight Championship:![]()
![]()
![]()
Abyss

wat is die man toch groot zeg. Hij sprong vanaf de ring op de grond en de grond trilde bij mij gewoon

Erg vette match ook met heel veel OOOLLEEEEEEEEE OLLE OLEE OLEEEEE! ABBBYSSS!! chants, waar Joe op ging dansen

ook veel Joe's gonna kill you chants. Wat een knallen als die 2 op de mat vallen zeg. Leukste stuk was toen Joe Abyss op een stoel zette en hem een boot tegen zijn gezicht gaf, en daarna een rondje ging rennen langs het publiek terwijl iedereen door bleef zingen met Ole Ole
Winnaar: Samoa JoeToen kwam JB weer en zei dat niet iedereen backstage kon dus brachten ze backstage maar naar buiten. Er stond (voor mij) links een tafel met MMG en rechts een tafel met Gail Kim. En iedereen die ringside zat moest daar blijven, want de worstelaars kwamen gewoon naar jou toe. Dus die kwamen 1 voor 1 naar buiten en gaven iedereen handtekeningen en foto's.
Ik heb handtekeningen van: AJ Styles, Samoa Joe, Abyss, Kurt Angle, Rhyno, Sonjay Dutt, James Storm, Homicide, Hernandez, JB, Doug William en jawel Earl Hebner

![]()
Vroeg nog aan Storm hoe het met zijn oog ging, 2 stictches gehad ervoor. Ik had iedereen gehad en wachte nog op AJ die als laatste de rij afging. Toen hij echt 3 mensen bij mij vandaan was ging security opeens huilen dat ze weg moesten, dus kon hij geen foto's meer maken. Wel handtekeningen dus. Maar omdat ik bij ringside zat en opeens iedereen en alles weg moest heb ik MMG en Gail Kim dus niet meer kunnen zien.
Echt een enorm vette show dus

ps: Voor mij alleen een
enorme domper. Ik kwam terug op het vliegveld en wou mijn foto's bekijken, staan alle foto's die ik heb gemaakt met de worstelaars (had die dus gemaakt bij Kurt, Abyss, Joe, James Storm, JB, Sonjay, Homicide en Hernandez) er dus allemaal NIET op stonden. Blijkt dus dat die tering camera wel een lichtje geeft als je een foto maakt. Maar je moet dus nog een keer doordrukken voor een hele foto. Dus hier baal ik enorm van. De enige foto's die wel zijn gelukt heb ik hier allemaal gepost, maar ja geen 1 foto van mij met Dixie of alle worstelaars of zo dus

Erg verneukt.