Ik moest lachenquote:
Dat hoop ik ook ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb zin in zondag! Hopelijk wordt het beter dan JD :p . Ik hoop dat Edge WHC wint en dat The Undertaker weg moet, maar zich er niets van aantrekt en blijft komen ofzo. Dan gebeurt er ook weer is wat nieuws op SD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zijn het feuds heh, dan wissel je niet iedere week vanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:49 schreef Pieter-utd het volgende:
TNA niet echt boeiend..
Ligt het nou aan mij of kijk ik elke week gewoon bijna dezelfde show? Althans ik heb sterk het gevoel dat ik constant naar dezelfde feuds aan het kijken ben... Vond eigenlijk alleen maar leuk om naar Love/sky te kijken (en dan heb ik het nog niet over de match)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit ik op de Steam site een spel te kijken, zie ik dit staan in de screenshots:![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 31-05-2008 02:50:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!

Ik ben dus een neger, aightquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Hé kijk Wessiej toen hij nog jong was
Edge
HHH
Cena
Batista
Umaga
Big Show
Beth Phoenix
Er is ook nog een blank jongetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONS lijkt me een vermakelijke PPV. Als de ppv helemaal goed zou zijn, zouden deze namen moeten winnen:
Edge
JBL
Orton
Batista
Hardy
Morrison
Melina
Trouwens ook weer een geweldige Dirt Sheet![]()
![]()
![]()
![]()
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:14 schreef Pieter-utd het volgende:
SmackdownPunk verliest om en om, de ene keer wint hij, dan weer niet, kan dat nou niet echt een push noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en dan vanavond lekker Elite XC kijken en morgen One Night Stand en dan begint de week weer met Raw en American Gladiators.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef muay-toy het volgende:
Voor mensen die een deskundig mening over de afgelopen Smackdown show willen horen.
Én val ook voor de trein indien mogelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
binnen een minuut, is het filmpje kut door het niet verstaanbare gelul
binnen 50 seconden, is het filmpje kut door de ubernerds die het gemaakt hebben
binnen 30 seconden, is het filmpje kut doordat de audio te slecht voor worden is
binnen 0,000002 seconden, is het filmpje kut omdat jij het post met je arrogante kutsmoel inclusief dito kutopmerkingen die nergens op slaan en snap je nog steeds niet dat we hier geen behoefte hebben aan mongolen die niet kunnen beargumenteren waarom ze iets vinden.
Nogmaals, als je niet bent zoals mijn iedere post, bewijs het en anders donder je lekker op want je draagt echt niks bij aan een gezellige discussie over pro-wrestling.
haha ja ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Las op de frontpage dat Universial Studios in de fik stonden. Dacht gelijk daar gaat TNA
Maar het waren de studios in California en niet degene in Florida dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best slecht nieuws dus
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2008 18:30:08 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Bedreigingen via pm ftwquote:Op 2 June 2008 10:57 schreef muay-toy het volgende:
waar woon jij in amsterdam?
quote:Op maandag 2 juni 2008 08:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ja ik ookwat een fucking grote brand man!!
ik weet net of het in een spoiler moet maar het is een bericht over een superstar die injured is VOORAFGAAND aan ONS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best slecht nieuws dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Orton:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O N SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
ajacied met een x schrijven
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Kunnen we hem niet aangeven omdat hij mensen bedreigd nu? (Bij de admins dus)
Anyway ONS:
Vette showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
allereerst richt ik me even tot The_Crippler (and dont get me wrong iedereen heeft zijn eigen mening!!)
maar de beste womans match ooitvolg je de diva pas vanaf begin dit jaar?
ok nu mijn mening over de ppvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
nee hoor, dit volg ik al wel een tijdje,
maar in de wwe heb je gewoon weinig goeie womens matches. Het is duidelijk een van de betere die ik gezien heb. Tuurlijk zijn er veel betere, maar voor deze tijd was hij erg goed.
De meeste matches van hun zijn gewoon niet veel aan, omdat lui als McCool, Cherry, Maria, etc helemaal niets kunnen en eigenlijk gewoon waardeloos te noemen zijn.
en natuurlijk wel ff beter lezen he, "een" van de beste..."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Probeer maar mijn bedreiging te vinden dan, en als je toch bezig bent geef jezelf ook ff aan voor pedofiele... dat scheelt een hele zoektocht.je moet een gegeven paard niet in de bek staren![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef muay-toy het volgende:
Probeer maar mijn bedreiging te vinden dan, en als je toch bezig bent geef jezelf ook ff aan voor pedofiele... dat scheelt een hele zoektocht.waarom moet ik mezelf in godsnaam aangeven voor pedofiele?
![]()
![]()
![]()
mijn welgemeende excuses Crippler, ik las idd de beste ooitquote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef The_Crippler het volgende:
nee hoor, dit volg ik al wel een tijdje,
maar in de wwe heb je gewoon weinig goeie womens matches. Het is duidelijk een van de betere die ik gezien heb. Tuurlijk zijn er veel betere, maar voor deze tijd was hij erg goed.
De meeste matches van hun zijn gewoon niet veel aan, omdat lui als McCool, Cherry, Maria, etc helemaal niets kunnen en eigenlijk gewoon waardeloos te noemen zijn.
en natuurlijk wel ff beter lezen he, "een" van de beste...![]()
en wat de rest betreft heb je gelijk ja, de rest is tegenwoordig niet zo heel veel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef muay-toy het volgende:
Probeer maar mijn bedreiging te vinden dan, en als je toch bezig bent geef jezelf ook ff aan voor pedofiele... dat scheelt een hele zoektocht.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Best wel een grote jaap..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:41 schreef Wessiej het volgende:
http://www.wwe.com/shows/onenightstand/photos/bigshow/
[ afbeelding ]
Ik heb niet veel aan de ONS spoilers toe te voegen.. behalve dat stukje met John Cena en die Diva en Mike, geweldig![]()
![]()
Wat nog wel een mooi detail was, ik keek de TLC match, en Undertaker kwam op en je ziet en hoort die bliksemflits, en naast mijn oog zie ik opeens ook zo'n bliksemstaal + knal komen, precies tegelijk
.....Kennedy![]()
Al veel gezegd hier over ONS, dus vat het samen in 2 zinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat backstage segment op RAW was gewoon het hoogtepunt van de showquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oja dat backstage segement bij ONSwat moest ik lachen zeg.
schitterend
[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2008 14:19:47 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat backstage segment op RAW was gewoon het hoogtepunt van de showschitterend
Hardy vs Cena? Fan? Volgens mij heb ik wat gemist..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat over RAWquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hardy vs Cena? Fan? Volgens mij heb ik wat gemist..?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
hahah is goed hoor, zoiets dacht ik al wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses Crippler, ik las idd de beste ooit![]()
en wat de rest betreft heb je gelijk ja, de rest is tegenwoordig niet zo heel veel
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Al veel gezegd hier over ONS, dus vat het samen in 2 zinnen:AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., heb een dag gewacht met kijken voor de betere kwaliteit. Het was het waard, geweldige PPV
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik hoop dat er wat faces naar Smackdown worden gedraft.
Kennedy & Y2J & Punk ofzo. Dat kan heel wat leuke feuds opleveren met Edge en MVP en is ook weer wat nieuws.. want om nou nog een keer Batista vs. Champ te zien..![]()
Ga er maar vanuit dat HBK en Umaga overgaan
John Cena has been seen on WWE television with Mickie James a lot over the past several weeks. The decision to use the two together was based on a real-life relationship that has developed between the two. It was actually Vince McMahon's idea to use Cena and James' behind-the-scenes romance and turn it into a WWE storyline. James had been dating Kenny Dykstra, but they are no longer a couple
O ze zijn dus ook echt bij elkaar, tja wat moet je nou ook metDykstra
.....Kennedy![]()
ECW
(wat een lompe fout)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.matchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Leuke ECW zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuke ECW zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"![]()
Goeie ECW
Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn......Kennedy![]()
Juist niet te veel verwachten, dan valt het altijd tegenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Goeie ECW
Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.![]()
![]()
gewoon Maria in beeld brengen dan blijf ik wel kijken tot het eindquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
Verwacht volgende week dat RAW een ge-wel-dige aflevering wordt, aangezien ze nieuwe mensen tot het einden willen laten kijken en dan ook blijvend laten kijken, moet het wel een perfecte show zijn.![]()
![]()
WWE.com has learned that former Intercontinental and European Champion D-Lo Brown has signed a Superstar contract with WWE.![]()
Are you down with the Brown?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
OW YOU BETTA RECOGNIZE!!!
*head waggle*
You looking at the real deal now! WhoooooIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
D-Lo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, nice! Eén van mijn favorieten uit de Attitude Era. Serieus waar één van de meest underrated wrestlers ooit.
[ Bericht 4% gewijzigd door Wes_FR op 06-06-2008 09:45:44 ]![]()
And considering RAW only did a 3.1 last night, it seems like no one gives a shit about winning that money
.....Kennedy![]()
Impact! was erg leuk deze week
Slammiversary for the win
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Impact! was erg leuk deze week
Slammiversary for the winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy![]()
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar zat van de week even op YouTube rond te kijken en wat clips van The Rock weer eens af te spelen, enne je kan zeggen wat je wilt. De WWE is zonder hem een stuk saaier geworden. The Rock is mijns inziens na Hogan de grootste publiekstrekker/invloedtype geweest voor het worstelen.![]()
![]()
Nope....Austin/McMahon.....daarna Rock en DX en misschien zelfs Chyna daarachterIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Wie is die The Rock dan? Als ik hem al niet ken zal ie ook wel niet heul zo invloedrijk zijn geweest!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Schijnt een diersoort in de amazone's te wezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie is die The Rock dan? Als ik hem al niet ken zal ie ook wel niet heul zo invloedrijk zijn geweest!!
.....Kennedy![]()
TNA:
Erg leuke showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:
Beter dan vorige week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me trouwens ook opvalt. En dan gaat het niet over deze Smackdown. Maar dat sinds Matt US Champion is. Hij en MVP allebei niks meer te doen hebben, en maar in random matches gegooid worden. MVP zoekt wat ruzie met Noble en doet verder weinig. Zullen denk ik wat tijd aan het rekken zijn voor de draft. Maar Night Of Champions komt eerst nog, dus tegen wie gaat Matt nu eigenlijk? Weten we dus nog niet eens![]()
![]()
The 6th birthday of TNA, it is time for Slammiversary
KING OF THE MOUNTAIN MATCH
For The TNA World Heavyweight Championship
Samoa Joe vs. Robert Roode vs. Booker T vs. Christian Cage vs. Rhino
Special Enforcer: Kevin Nash
5 man en de bedoeling is iemand te pinnen waardoor je de titel krijgt, maar voordat dan ook de bel gaat moet je hem ook nog boven ophangen, en de gepinde moet in een kooitje zitten voor 2 minuten, klinkt onlogisch als de pest maar het is AWESOME
TNA GRUDGE MATCH
"The Phenomenal" AJ Styles vs. Olympic Gold Medalist Kurt Angle
Kurt Angle dus weer zonder blessure, en hij gaat nu 1 tegen 1 met de altijd geweldige AJ Styles om te vechten voor een vrouw, middeleeuwen anyone?
TNA TAG TEAM CHAMPIONSHIP MATCH
The Latin American Xchange vs. Team 3D
De finale van Sacrifice is nu weer een wedstrijd om de Tag Team Championship, Team 3D tegen LAX met onze vrind Hector.
TNA X DIVISION TITLE MATCH
"Maple Leaf Muscle" Petey WIlliams (c) vs. Kaz
Nadat Kaz de Terrordome won heeft hij een titleshot gewonnen, en die gaat die nu winnen tegen de jonge Scott Steiner, Petey Williams.
TNA 05-06 spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AWESOME KONG'S OPEN CHALLENGE
Can anyone beat the Women's Champion for $25,000?
Kong die wilt nog even bewijzen dat ze sterk is door 'random' people in het publiek neer te meppen, en nu kan dat nog steeds, je krijgt 25 grand en een knockout title shot, zal het op deze PPV dan wel lukken?
KNOCKOUTS TAG TEAM MATCH
Gail Kim, ODB & Roxxi vs. The Beautiful People + Muscle of hoe ze ook heet
6 ''man'' tag team match, met onze allernieuwste aanwinst er ook bij, Muscle terwijl ik aan haar lichaam andere dingen zag als spieren maar dat maakt niet uit, kusje erop![]()
JAY LETHAL AND SOCAL VAL GET MARRIED
See them walk the aisle live on Pay-Per-View - also featuring American Idol star Ace Young and wrestling legends George "The Animal" Steel, Kamala, Jake "The Snake" Roberts and Koko B. Ware!
ZE GAAN TROUWEN OH NOES MY GAWD GET ME OUT OF THIS PLACE....nigger whaaat? Jake the snake Robert present? Tof
.....Kennedy![]()
quote:I can also confirm that former ROH and WSX star Matt Sydal is at WWE's tapings this weekend and will apparently now be part of the ECW brand as I noted earlier here on the site. Sydal's been in WWE's developmental system for awhile now. Sydal helped train Floyd Mayweather, Jr. for his WrestleMania match as well. That impressed WWE management and he's being rewarded for it. He's also a very good talent.
Trainen van maywheaterquote:
die liet ook echt wat zien zeg
maar wat Youtuben wijst wel uit dat hij wat kan
cruiserweight weer terug en we hoeven ons dan niet meer te irriteren aan Mysterio die de Bigshow oid aanvalt
Narf!![]()
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
Trainen van maywheater
die liet ook echt wat zien zeg
maar wat Youtuben wijst wel uit dat hij wat kan
cruiserweight weer terug en we hoeven ons dan niet meer te irriteren aan Mysterio die de Bigshow oid aanvaltWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
It's the Big Slowquote:Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
* PirE zit naar WWE.The.Rock.The.Most.Electrifying.Man.In.Sports.Entertainment.DVDRip.XviD-433 te kijken“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
* Wessiej zet newsleech aanquote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef PirE het volgende:
[..]
It's the Big Slow
* PirE zit naar WWE.The.Rock.The.Most.Electrifying.Man.In.Sports.Entertainment.DVDRip.XviD-433 te kijken
.....Kennedy![]()
Smackdown
Ben echt aan het wachten op de Draft, Smackdown is van precies een jaar geleden de leukste show gedegradeerd tot de slechtste show......Kennedy![]()
SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha ja dat wel..maar ik weet nog niet of het wel goed uit gaat pakken.. ben benieuwd!!
Vrijdag naar TNA![]()
Met ook dit erbij:Word denk ik dus wel deze show die word opgenomen voor de Global Impact. Ze doen 2 shows in Liverpool en het zou 1 van de 2 worden. Maar met Doug Williams en zijn kans om in de X Cup te komen zal het wel de show worden waar ik heen gaquote:BRITISH STAR DOUG WILLIAMS TO COMPETE FOR X CUP SPOT AT TNA'S LIVERPOOL LIVE EVENT
By Bill Banks
TNAwrestling.com has learned that British wrestling star Doug Williams is getting the opportunity of his career, as he will compete on the Friday, June 13 TNA Wrestling live event at the Olympia in Liverpool, England.
Not only that, but Williams will be competing in the very first World X Cup qualifying bout, with the winner earning a spot on "Team International" for the upcoming TNA World X Cup tournament.
Williams' opponent in the bout will be announced in the coming days.![]()
![]()
het was ook een geweldige match zegquote:Op zondag 8 juni 2008 11:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als de match tegen Big Show zo kan dragen ben je goed getraind hoor. Geen idee wat jij in je hoofd hebt maar het is enorm moeilijk om tegen zo'n groot iemand een goede match neer te zetten.
man het ging werkelijk nergens over en had niks met worstelen te maken
Narf!![]()
Zo op de nieuws sites te lezen wel ja. ECW ook dus. Irritant, risico op spoilers is al zo hoog, en nu helemaalquote:Op zondag 8 juni 2008 21:51 schreef Wessiej het volgende:
Is Smackdown van volgende week al opgenomen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: