Dan morgen nog wat. Overdag moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]je hebt gelijk
maar de 6e heb ik een expo als afsluiting van cursus, en morgen moetne de foto's die gehangen worden gekozen worden
maar ik trek t echt niet meer vandaag
weet je, soms haat ik dit k*tleven zo enorm
Lekker gaan slapen dan nu en de foto's morgen uitzoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
Vorig topic [SC] The Lounge # 798
laatste reactie
iets over moeten en t leven haten
cursus begint om 10 uurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan morgen nog wat. Overdag moet dat wel lukken.
das wel fijn dat t bij jou nu wel gaatquote:Ik zit nu weer zelf in een goed eperiode, ik weet niet of het door die pillenkuur komt of omdat het toevallig goed gaat. We zien wel wanneer de volgende pijnlijke dip komt
ga t ook zo weer proberen, pittenkussen ligt nu in magnetronquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan nu en de foto's morgen uitzoeken?
En ook voor u trustequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen, ik ben namelijk wel zo moe als wat
Goed zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga t ook zo weer proberen, pittenkussen ligt nu in magnetron
misschien dat dat wat verlicht
1* Precies.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
cursus begint om 10 uur
neem laptop wel mee, dan bekijken ze t daar maar op
[..]
das wel fijn dat t bij jou nu wel gaat
Hee, een esje!quote:
Die teveel gedronken heeft met een vriendinnetje en nu gaat slapenquote:
tsskquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Die teveel gedronken heeft met een vriendinnetje en nu gaat slapen.
Fijne dromen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:42 schreef es70 het volgende:
Die teveel gedronken heeft met een vriendinnetje en nu gaat slapen.
Fijne dromen.
Dat is uitstekend geluktquote:
quote:
Wij hebben laatst de finale van de Nl. kampioenschappen gekeken, Pat's ouwe clubje heeft gewonnen. Het kriebelt toch wel weer aardig bij 'm geloof ikquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Straks wedstrijd spelen, 's avonds een Wii ophalen die ik van een Fokker overkoop, en dan feesten als ons eerste team kampioen is geworden
Dan lekker weer gaan sporten. Is nog goed ook voor de beweging/het lichaamquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij hebben laatst de finale van de Nl. kampioenschappen gekeken, Pat's ouwe clubje heeft gewonnen. Het kriebelt toch wel weer aardig bij 'm geloof ik.
Er is hier geen verenigingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan lekker weer gaan sporten. Is nog goed ook voor de beweging/het lichaam
Ben ij een kloon van me, ik was ook rond 5 uur naar benedenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
Een trein koppen begint steeds leuker te klinken
en wanner moet je die 700 gehaald hebben?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede proefexamen klaaren de lijn is stijgend
eerste keer 430 pt, nu al 470
Ik moet er minimaal 700 halen
Het echte examen is vrijdagquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
en wanner moet je die 700 gehaald hebben?
Als het zo door gaat (+40 per examen) eindig je op 750quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
een examen DOEN kost ongeveer anderhalf uur. De antwoorden evalueren duurt zeker 2 uur. En ik heb nu 2 volledige examens gedaan. Ik vind het wel best vandaag. Morgen weer 2, en iedere avond 1 komende week. Dan komt het wel goed hoop ik
Das mooi!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef Ynske het volgende:
Ik heb t nisje
de expositieruimte heeft een nis, die ik graag wilde hebben, nu mag ik m ook gaan gebruiken
ongeveer uitgezocht welke foto's ik wil hangen, 3 grote (40 * 50 ongeveer) en dan de rest als ondersteunend wat kleiner (20 * 30)
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het zo door gaat (+40 per examen) eindig je op 750
Beter mag natuurlijk ook hequote:
Ohja, dan was ik er nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
t word best spannend vind ik 6juni is de officiele opening
Lekker rondjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en op de kaart kan je zien wat ik gereden heb
quote:
Een stukjequote:
Het hoort bij de routequote:
Nee, er was niet veel om over te stekenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een stukjeJe bent halverwege afgestapt
Het was ook een pont, geen plonsquote:
Ja hoorquote:
Nee hoor, had mn zwembroek toch niet bij mequote:
Ik ga zo voetbal kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:03 schreef qu63 het volgende:
Leathal Weapon kijken
Begint wel goed met Kerstmuziek
Voor jou niet neequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee hoor, had mn zwembroek toch niet bij me
Voetbahquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo voetbal kijken
Eerst even eten alleen
Had jij dan gehoopt dat ik ging zwemmenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Beaucourt-Hamel, Noord-Frankrijk, 9 april 2006. Verlaten goederenloods langs de lijn Arras-Amiens. Op 24 mei 2008 toegevoegd als 2.423e bordje aan mijn collectie
langs de Kanaaldijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n leuk gebouwtje zag ik vandaag dus ook
Klein rotschuurtje in een weiland
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:21 schreef Ynske het volgende:
iemand een hamer voor me?
tis weer huilen met de pet op
Leathal Weapon was ook goedquote:
morgen 3 en 4 iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Die kunnen wel even doorgaan dan. Zijn er 4 toch?
ik weet nog niet of ik de eerste morgen wel kan zien, dus dan snap ik deel 4 niet straks!quote:
Je moet ze ook echt zien om de volgende te snappen jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik de eerste morgen wel kan zien, dus dan snap ik deel 4 niet straks!
Daar is het ook voor he, extra lange toiletbreakquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef qu63 het volgende:
Voordeel van reclame op Veronica is dat je wel tijd hebt voor een toiletbezoek
mja, dan moet ik wel eerst heel veel gaan eten en drinken wil ik van iedere pauze gebruik kunnen makenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor he, extra lange toiletbreak
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet ze ook echt zien om de volgende te snappen ja
ZEIKquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:21 schreef Ynske het volgende:
iemand een hamer voor me?
tis weer huilen met de pet op
Ik weet niet van wie je een kloon bent, maar je wordt met klem aangeraden mijn kostbare zuurstofmoleculen met rust te laten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:12 schreef raaks het volgende:
[..]
ZEIK
WIJF
Get a life
Ga werken
Geef jezelf een schop onder je luie reet
Hou eens op met dat zelfmedelijden
Neem je leven eens in eigen hand, zoals ieder normaal mens doet, en:
HOU OP MET ZEIKE!!!!!
Flikker eens opquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:12 schreef raaks het volgende:
[..]
ZEIK
WIJF
Get a life
Ga werken
Geef jezelf een schop onder je luie reet
Hou eens op met dat zelfmedelijden
Neem je leven eens in eigen hand, zoals ieder normaal mens doet, en:
HOU OP MET ZEIKE!!!!!
Chips en alcohol tijdens de film toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, dan moet ik wel eerst heel veel gaan eten en drinken wil ik van iedere pauze gebruik kunnen maken
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie je een kloon bent, maar je wordt met klem aangeraden mijn kostbare zuurstofmoleculen met rust te laten.
Ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:26 schreef raaks het volgende:
[..]
![]()
Je moet trouwens even je mail checken over die reistijden.
Ja maar ik zeg wel wat julie allemaal denken hé? Het meiske is al uit alle andere sc's geweerd geworden inmiddels, door haar eindeloze gejemer.quote:
Dat wel, mar ik moet wel veel meer eten en drinken danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chips en alcohol tijdens de film toch?
Neequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:28 schreef raaks het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg wel wat julie allemaal denken hé? Het meiske is al uit alle andere sc's geweerd geworden inmiddels, door haar eindeloze gejemer.
Ja wel hoor.quote:
Dat is waar. We bekijken het binnekort wel even als het aan de orde is. Mooie trip ieg.quote:
Nee, jij zegt niet wat ik denkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef raaks het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Op heel FOK! is ze al uitgekotst. Maar wel lief dat we hier nog zo lief doen inderdaad.
Ja. En nu word jij geweerd, als wannabee politieagentje. Dag hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:28 schreef raaks het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg wel wat julie allemaal denken hé? Het meiske is al uit alle andere sc's geweerd geworden inmiddels, door haar eindeloze gejemer.
Ja, we bekijken het binnenkort wel even. Jij en ik saampjes en zo, he?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef raaks het volgende:
[..]
Dat is waar. We bekijken het binnekort wel even als het aan de orde is. Mooie trip ieg.
Ik verwachtte dat er nu wat zou gebeuren, maar...?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En nu word jij geweerd, als wannabee politieagentje. Dag hoor
Sterf dood, en neem je raaksvriendje mee. En nou doei.quote:
Zo jij bent ook verbittert tot op het bot zegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterf dood, en neem je raaksvriendje mee. En nou doei.
Sneuequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg je tegenwoordig geen weltrusten meer op msn?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Rust zacht"quote:Op zondag 25 mei 2008 00:08 schreef Waas het volgende:
[..]
Zeg je tegenwoordig geen weltrusten meer op msn?
Bengels!quote:Op zondag 25 mei 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dadelijk werken, fijn 200% betaald krijgen, maar waarom koopzondagen, alleen maar kijkjes mensen.
Die uit verveling de winkels in gaan.
Qutie.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Dus je kan gewoon met een krantje voor de deur gaan zitten
Hoiquote:Op zondag 25 mei 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dadelijk werken, fijn 200% betaald krijgen, maar waarom koopzondagen, alleen maar kijkjes mensen.
Die uit verveling de winkels in gaan.
heyquote:Op zondag 25 mei 2008 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
T is toch even lekker verdienen zo met al die kijkers
is het winter ofzo bij julliequote:Op zondag 25 mei 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.
Nee dat kan ook weer niet, maar wel achter met een flinke mok chocomelk.
Yep, daar ligt 13 meter sneeuw blijkbaarquote:Op zondag 25 mei 2008 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
is het winter ofzo bij jullie![]()
Succes met werken!
Dan ga ik daar heen!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, daar ligt 13 meter sneeuw blijkbaar
En dan die sneeuwmuur beklimmen ja?quote:
Both!quote:Op zondag 25 mei 2008 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan die sneeuwmuur beklimmen ja?
Of lekker bij Bengel een kop hete choco halen?
Oh, okee. Dan ga ik wel weer examentjes oefenenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, nee?
Whoohquote:Op zondag 25 mei 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, okee. Dan ga ik wel weer examentjes oefenen
Druk daarquote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Beetje op het af bezig en straks die mail afmaken
En jij?
Zijn met wat dingen bezig, dat maakt het wat drukker voor mij.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Druk daar.
Nope, godsgruwelijke pijn in mijn rug dus weinig gedaan. En morgen 'mag' ik werken
.
Nee, ik werk nooit op maandag normaal gesproken. Maar aangezien er vrijdag gestaakt was en er 'weinig' (is mij niet opgevallen, maar alla) werk was moeten we die tijd nu morgen inhalen. Tof, stakingen waar je geen reet mee te maken hebt en die je toch meer werk bezorgenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn met wat dingen bezig, dat maakt het wat drukker voor mij.
Das niet lekker nee. Je werkt toch nooit op maandag?
4e poging: 700. Maar met allemaal vragen die ik al eens gehad had.. nog wel wat werk te doen dus.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whooh![]()
1e poging: 430
2e poging: 470
3e poging: 630
Dit gaat goedkomen
700quote:Op zondag 25 mei 2008 19:40 schreef Waas het volgende:
Hoeveel moet je halen voor een voldoende?
Hoiquote:Op zondag 25 mei 2008 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
@#% wat is het toch een k*t afdeling qua uren planning.
Hoiquote:Op zondag 25 mei 2008 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenavond allemaal, laten we het gezellig maken.
Ik heb zin in wat lekkers.
Gezellig.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Bik ben ook wel uitgestudeerd voor dit weekend
Zullen we een dansje doen?
quote:
Met zulk soort bewegingen sloop je flesquote:
Met dansen?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zulk soort bewegingen sloop je fles
Dat is heul romantisch en zoquote:Op zondag 25 mei 2008 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zulk soort bewegingen sloop je fles
Jawelquote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker geraced?
Je hebt Loaded Weapon ook nog gemistquote:Op zondag 25 mei 2008 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel
Helaas wel Leathal Weapon 3 gemist, dus nu maar LW 4 kijken
Die heb ik al wel een keer gezien geloof ik..quote:
Daar zitten echt leuk stukjes inquote:Op zondag 25 mei 2008 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die heb ik al wel een keer gezien geloof ik..
Ik herkende een stukje Leathal Weapon 2 idd al van Loaded Weaponquote:
Wijntjequote:
Jij wilt een wijntjequote:
die zet ik even naast mn jenever-colaquote:
Daar kan je tegen, dingen door elkaar drinkenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kan je tegen, dingen door elkaar drinken.
Hetzelfde probleem hierquote:Op maandag 26 mei 2008 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Droog hier
Ben trouwens echt nog niet opgestart vanochtend
Broodje kaas net uit de oven.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
heerlijk geslapen
goed nieuws over afdrukken voor expo
strakjes de fysio en dok maar eens opzoeken
maar eerst lekker broodjes afbakken, nog iemand een broodje ei met kaas, of kaas met komkommer?
t gaat je niet af?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens zien wie er hier allemaal rondloopt, het gaat me écht niet af
idd wat aan de rustige kantquote:Op maandag 26 mei 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een rust hier, Marc en Fles aan het werk??
Hai qutie.![]()
Hoiquote:Op maandag 26 mei 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Bengelsquote:Op maandag 26 mei 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Hai qutie.![]()
tja, sorryquote:
quote:[..]
Druk?![]()
Maakt niets.quote:
msn staat aanquote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt niets.![]()
Voel me alleen zo k*t en er is niemand ( behalve mijn moeder) waar ik even tegen kan uitkotsen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt niets.![]()
Voel me alleen zo k*t en er is niemand ( behalve mijn moeder) waar ik even tegen kan uitkotsen.
esje!quote:
Niet gewerktquote:
Gelukkig wel ja.quote:
te grote helm en te groot vestquote:Op maandag 26 mei 2008 11:42 schreef es70 het volgende:
Zaterdag was er een Oldtimerdag voor motoren die georganiseerd werd door een vriendin van ons voor de bewoners van het Korthagenhuis.
Met hulp van Stichting 2 Wheels 4 Wings
[ afbeelding ]
Motoren met zijspan en trikes...
[ afbeelding ]
Er werd met bewoners een route van 15 km. gereden, uiteraard begeleid
[ afbeelding ]
Storm was er vrijwel de hele dag bij met Pat en die mocht mee de gehuurde trike terugbrengen.
[ afbeelding ]
quote:
Te klein mannetje met Pat's helmquote:
Klopt, maar mijn rug vond dat geen fijn plan en weigerde zelf dat werveltje weer terug in de rij te zettenquote:
zo kan je 't ook zien jaquote:
daar ben je dan weer mooi klaar meequote:Klopt, maar mijn rug vond dat geen fijn plan en weigerde zelf dat werveltje weer terug in de rij te zetten.
gezelligquote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ook is weer even
Baas vond het ook niet zo fijnquote:Op maandag 26 mei 2008 13:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar ben je dan weer mooi klaar mee
wel mooi dat je vanavond al bij de fysio terecht kan
Niks nuttigs iigquote:Op maandag 26 mei 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Nog wat aan het doen?
das wel liev!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Baas vond het ook niet zo fijn.
Ik ben haar eerste goeie daad van deze week, ze verlengd haar werkdag nog ff voor me. Anders had ik pas volgende week maandag terecht gekund
.
fokkenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Nog wat aan het doen?
quote:
Nummer 7 isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is een schilderijtje (zie mijn onderschrift)
Mijn kinderen zijn net thuisgekomen met schoolreisje briefjes... Als ik moet kiezen tussen 4 kinderen blij maken of alleen mezelf is de keus heel makkelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je mag bieden hoor hij is 50x60cm op 3D doek
o, ja dat snap ik, vier kindjes !quote:Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn net thuisgekomen met schoolreisje briefjes... Als ik moet kiezen tussen 4 kinderen blij maken of alleen mezelf is de keus heel makkelijk.
Hou het topic wel in de gaten.
Net zo druk als ik het zelf maakquote:Op maandag 26 mei 2008 14:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o, ja dat snap ik, vier kindjes !
oeh wat een drukte
gelukkig maar, want dat lijkt me berevermoeiend, best een groot huishoudenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Net zo druk als ik het zelf maak. Ze zijn inmiddels al zo groot dat ik er niet meer continue mee bezig hoef te zijn, krijg stukje bij beetje meer tijd voor mezelf
.
gaan ze met de bus?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn net thuisgekomen met schoolreisje briefjes... Als ik moet kiezen tussen 4 kinderen blij maken of alleen mezelf is de keus heel makkelijk.
Hou het topic wel in de gaten.
Ja, waarom denk je dat het zo duur isquote:
Het is duurder om ieder kind zelf heen en weer te rijdenquote:
Zeker voor ons, OV is helemaal onbetaalbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is duurder om ieder kind zelf heen en weer te rijden
De meeste mensen hebben dat alleen niet door
Of ze willen dat we goedkoper zijn dat het OV.. Maar dat werkt pas bij meer dan 100km, en lege kilometers worden ook meeberekend in de prijs
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:![]()
Lol, iets over gemakkelijke communicatie
ik was eerst bij de fysio, moest toen naar de dokter.
moest de fysio na de dokter bellen. Om m te zeggen dat de dokter hem gaat bellen om te overleggen hoe we verder moeten gaan, omdat mijn nek nog enorm gevoellig is, goh
enfin vervolgens moet de fysio mij weer gaan bellen om te vertellen wat verder het plan is....
ik denk dat die nog wat beter luisteren naar de leraren dan een klas van 3 VMBO ofzoquote:Op maandag 26 mei 2008 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker voor ons, OV is helemaal onbetaalbaar.
Lijkt me sowieso geen pretje om die horde hyperpiepers tussen de 4 en 12 jaar te moeten vervoeren.
En je weet dus nog niks nu?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:![]()
Lol, iets over gemakkelijke communicatie
ik was eerst bij de fysio, moest toen naar de dokter.
moest de fysio na de dokter bellen. Om m te zeggen dat de dokter hem gaat bellen om te overleggen hoe we verder moeten gaan, omdat mijn nek nog enorm gevoellig is, goh
enfin vervolgens moet de fysio mij weer gaan bellen om te vertellen wat verder het plan is....
verkeerde lunch?quote:
Naar zijn nieuwe baasje natuurlijkquote:
Ahquote:
Hoop dat ze een betere chauffeur hebben als vorig jaarquote:Op maandag 26 mei 2008 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat die nog wat beter luisteren naar de leraren dan een klas van 3 VMBO ofzo
idd, word wachten op een telefoontjequote:
ja hequote:
Sony Ericsson K770i Purplequote:
met wie rijden ze? Of weet je dat niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop dat ze een betere chauffeur hebben als vorig jaar.
Is er wel gezegd wanneer je ongeveer gebelt kan worden?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, word wachten op een telefoontje
[..]
ja he
Zal wel weer Bakker zijn...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
met wie rijden ze? Of weet je dat niet?
Het leukste stukje is dat ie gewoon vergeten is om iemand te introduceren
Jochem is een beetje druk
quote:
Laat de naam Ahrenstravel de volgende keer even vallenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal wel weer Bakker zijn...
Jochem is super.
Wrom niequote:Op maandag 26 mei 2008 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zou em niet kopen iig...
Maar als ji jer blij mee bent
Jullie hebben toch niet genoeg bussen om alle klassen te vervoerenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laat de naam Ahrenstravel de volgende keer even vallen
voor mij begint het idd al met de kleurquote:Op maandag 26 mei 2008 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Wrom nie.
Hij is paars, ik kan er mee bellen, sms-en en een foto'tje maken, da's wat mij betreft genoeg
.
2 eigen bussen, maar veel connectiesquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet genoeg bussen om alle klassen te vervoeren.
Tja... Ik ben af en toe net een echt meisje dat paars, roze en bloemetjes leuk vindtquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor mij begint het idd al met de kleur
En ik ben meer van de Nokia
Jochem Meyer heeft een nieuwe showquote:Op maandag 26 mei 200815:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop dat ze een betere chauffeur hebben als vorig jaar [afbeelding].
Alle klassen tegelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
2 eigen bussen, maar veel connecties
En ik wist niet dat iedereen tegelijk ging..
nopequote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is er wel gezegd wanneer je ongeveer gebelt kan worden?
quote:
Jij bent dan ook een meisjequote:
Drukquote:
Ik wil er ook heen, kijken of er kaarten hier in de omgeving nog verkrijgbaar is..quote:Op maandag 26 mei 200815:17 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding] Vrienden zijn er al geweest, schijnt weer erg goed te zijn [afbeelding] .
Nee, das een anderquote:
Die vind ik dan weer niet zo leuk eigenlijk...quote:
Ik weer welquote:Op maandag 26 mei 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet zo leuk eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |