Hetzelfde probleem hierquote:Op maandag 26 mei 2008 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Droog hier
Ben trouwens echt nog niet opgestart vanochtend
Broodje kaas net uit de oven.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:40 schreef Ynske het volgende:
heerlijk geslapen
goed nieuws over afdrukken voor expo
strakjes de fysio en dok maar eens opzoeken
maar eerst lekker broodjes afbakken, nog iemand een broodje ei met kaas, of kaas met komkommer?
t gaat je niet af?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens zien wie er hier allemaal rondloopt, het gaat me écht niet af
idd wat aan de rustige kantquote:Op maandag 26 mei 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een rust hier, Marc en Fles aan het werk??
Hai qutie.![]()
Hoiquote:Op maandag 26 mei 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Bengelsquote:Op maandag 26 mei 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Hai qutie.![]()
tja, sorryquote:
quote:[..]
Druk?![]()
Maakt niets.quote:
msn staat aanquote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt niets.![]()
Voel me alleen zo k*t en er is niemand ( behalve mijn moeder) waar ik even tegen kan uitkotsen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt niets.![]()
Voel me alleen zo k*t en er is niemand ( behalve mijn moeder) waar ik even tegen kan uitkotsen.
esje!quote:
Niet gewerktquote:
Gelukkig wel ja.quote:
te grote helm en te groot vestquote:Op maandag 26 mei 2008 11:42 schreef es70 het volgende:
Zaterdag was er een Oldtimerdag voor motoren die georganiseerd werd door een vriendin van ons voor de bewoners van het Korthagenhuis.
Met hulp van Stichting 2 Wheels 4 Wings
[ afbeelding ]
Motoren met zijspan en trikes...
[ afbeelding ]
Er werd met bewoners een route van 15 km. gereden, uiteraard begeleid
[ afbeelding ]
Storm was er vrijwel de hele dag bij met Pat en die mocht mee de gehuurde trike terugbrengen.
[ afbeelding ]
quote:
Te klein mannetje met Pat's helmquote:
Klopt, maar mijn rug vond dat geen fijn plan en weigerde zelf dat werveltje weer terug in de rij te zettenquote:
zo kan je 't ook zien jaquote:
daar ben je dan weer mooi klaar meequote:Klopt, maar mijn rug vond dat geen fijn plan en weigerde zelf dat werveltje weer terug in de rij te zetten.
gezelligquote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ook is weer even
Baas vond het ook niet zo fijnquote:Op maandag 26 mei 2008 13:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar ben je dan weer mooi klaar mee
wel mooi dat je vanavond al bij de fysio terecht kan
Niks nuttigs iigquote:Op maandag 26 mei 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Nog wat aan het doen?
das wel liev!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Baas vond het ook niet zo fijn.
Ik ben haar eerste goeie daad van deze week, ze verlengd haar werkdag nog ff voor me. Anders had ik pas volgende week maandag terecht gekund
.
fokkenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Nog wat aan het doen?
quote:
Nummer 7 isquote:Op maandag 26 mei 2008 13:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is een schilderijtje (zie mijn onderschrift)
Mijn kinderen zijn net thuisgekomen met schoolreisje briefjes... Als ik moet kiezen tussen 4 kinderen blij maken of alleen mezelf is de keus heel makkelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je mag bieden hoor hij is 50x60cm op 3D doek
o, ja dat snap ik, vier kindjes !quote:Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn net thuisgekomen met schoolreisje briefjes... Als ik moet kiezen tussen 4 kinderen blij maken of alleen mezelf is de keus heel makkelijk.
Hou het topic wel in de gaten.
Net zo druk als ik het zelf maakquote:Op maandag 26 mei 2008 14:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o, ja dat snap ik, vier kindjes !
oeh wat een drukte
gelukkig maar, want dat lijkt me berevermoeiend, best een groot huishoudenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Net zo druk als ik het zelf maak. Ze zijn inmiddels al zo groot dat ik er niet meer continue mee bezig hoef te zijn, krijg stukje bij beetje meer tijd voor mezelf
.
gaan ze met de bus?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn net thuisgekomen met schoolreisje briefjes... Als ik moet kiezen tussen 4 kinderen blij maken of alleen mezelf is de keus heel makkelijk.
Hou het topic wel in de gaten.
Ja, waarom denk je dat het zo duur isquote:
Het is duurder om ieder kind zelf heen en weer te rijdenquote:
Zeker voor ons, OV is helemaal onbetaalbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is duurder om ieder kind zelf heen en weer te rijden
De meeste mensen hebben dat alleen niet door
Of ze willen dat we goedkoper zijn dat het OV.. Maar dat werkt pas bij meer dan 100km, en lege kilometers worden ook meeberekend in de prijs
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:![]()
Lol, iets over gemakkelijke communicatie
ik was eerst bij de fysio, moest toen naar de dokter.
moest de fysio na de dokter bellen. Om m te zeggen dat de dokter hem gaat bellen om te overleggen hoe we verder moeten gaan, omdat mijn nek nog enorm gevoellig is, goh
enfin vervolgens moet de fysio mij weer gaan bellen om te vertellen wat verder het plan is....
ik denk dat die nog wat beter luisteren naar de leraren dan een klas van 3 VMBO ofzoquote:Op maandag 26 mei 2008 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker voor ons, OV is helemaal onbetaalbaar.
Lijkt me sowieso geen pretje om die horde hyperpiepers tussen de 4 en 12 jaar te moeten vervoeren.
En je weet dus nog niks nu?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:54 schreef Ynske het volgende:![]()
Lol, iets over gemakkelijke communicatie
ik was eerst bij de fysio, moest toen naar de dokter.
moest de fysio na de dokter bellen. Om m te zeggen dat de dokter hem gaat bellen om te overleggen hoe we verder moeten gaan, omdat mijn nek nog enorm gevoellig is, goh
enfin vervolgens moet de fysio mij weer gaan bellen om te vertellen wat verder het plan is....
verkeerde lunch?quote:
Naar zijn nieuwe baasje natuurlijkquote:
Ahquote:
Hoop dat ze een betere chauffeur hebben als vorig jaarquote:Op maandag 26 mei 2008 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat die nog wat beter luisteren naar de leraren dan een klas van 3 VMBO ofzo
idd, word wachten op een telefoontjequote:
ja hequote:
Sony Ericsson K770i Purplequote:
met wie rijden ze? Of weet je dat niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop dat ze een betere chauffeur hebben als vorig jaar.
Is er wel gezegd wanneer je ongeveer gebelt kan worden?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, word wachten op een telefoontje
[..]
ja he
Zal wel weer Bakker zijn...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
met wie rijden ze? Of weet je dat niet?
Het leukste stukje is dat ie gewoon vergeten is om iemand te introduceren
Jochem is een beetje druk
quote:
Laat de naam Ahrenstravel de volgende keer even vallenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal wel weer Bakker zijn...
Jochem is super.
Wrom niequote:Op maandag 26 mei 2008 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zou em niet kopen iig...
Maar als ji jer blij mee bent
Jullie hebben toch niet genoeg bussen om alle klassen te vervoerenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laat de naam Ahrenstravel de volgende keer even vallen
voor mij begint het idd al met de kleurquote:Op maandag 26 mei 2008 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Wrom nie.
Hij is paars, ik kan er mee bellen, sms-en en een foto'tje maken, da's wat mij betreft genoeg
.
2 eigen bussen, maar veel connectiesquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet genoeg bussen om alle klassen te vervoeren.
Tja... Ik ben af en toe net een echt meisje dat paars, roze en bloemetjes leuk vindtquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
voor mij begint het idd al met de kleur
En ik ben meer van de Nokia
Jochem Meyer heeft een nieuwe showquote:Op maandag 26 mei 200815:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop dat ze een betere chauffeur hebben als vorig jaar [afbeelding].
Alle klassen tegelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
2 eigen bussen, maar veel connecties
En ik wist niet dat iedereen tegelijk ging..
nopequote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is er wel gezegd wanneer je ongeveer gebelt kan worden?
quote:
Jij bent dan ook een meisjequote:
Drukquote:
Ik wil er ook heen, kijken of er kaarten hier in de omgeving nog verkrijgbaar is..quote:Op maandag 26 mei 200815:17 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding] Vrienden zijn er al geweest, schijnt weer erg goed te zijn [afbeelding] .
Nee, das een anderquote:
Die vind ik dan weer niet zo leuk eigenlijk...quote:
Ik weer welquote:Op maandag 26 mei 2008 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet zo leuk eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |