Flikker eens opquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:12 schreef raaks het volgende:
[..]
ZEIK
WIJF
Get a life
Ga werken
Geef jezelf een schop onder je luie reet
Hou eens op met dat zelfmedelijden
Neem je leven eens in eigen hand, zoals ieder normaal mens doet, en:
HOU OP MET ZEIKE!!!!!
Chips en alcohol tijdens de film toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, dan moet ik wel eerst heel veel gaan eten en drinken wil ik van iedere pauze gebruik kunnen maken
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie je een kloon bent, maar je wordt met klem aangeraden mijn kostbare zuurstofmoleculen met rust te laten.
Ik moet helemaal niksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:26 schreef raaks het volgende:
[..]
![]()
Je moet trouwens even je mail checken over die reistijden.
Ja maar ik zeg wel wat julie allemaal denken hé? Het meiske is al uit alle andere sc's geweerd geworden inmiddels, door haar eindeloze gejemer.quote:
Dat wel, mar ik moet wel veel meer eten en drinken danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chips en alcohol tijdens de film toch?
Neequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:28 schreef raaks het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg wel wat julie allemaal denken hé? Het meiske is al uit alle andere sc's geweerd geworden inmiddels, door haar eindeloze gejemer.
Ja wel hoor.quote:
Dat is waar. We bekijken het binnekort wel even als het aan de orde is. Mooie trip ieg.quote:
Nee, jij zegt niet wat ik denkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef raaks het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Op heel FOK! is ze al uitgekotst. Maar wel lief dat we hier nog zo lief doen inderdaad.
Ja. En nu word jij geweerd, als wannabee politieagentje. Dag hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:28 schreef raaks het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg wel wat julie allemaal denken hé? Het meiske is al uit alle andere sc's geweerd geworden inmiddels, door haar eindeloze gejemer.
Ja, we bekijken het binnenkort wel even. Jij en ik saampjes en zo, he?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:33 schreef raaks het volgende:
[..]
Dat is waar. We bekijken het binnekort wel even als het aan de orde is. Mooie trip ieg.
Ik verwachtte dat er nu wat zou gebeuren, maar...?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En nu word jij geweerd, als wannabee politieagentje. Dag hoor
Sterf dood, en neem je raaksvriendje mee. En nou doei.quote:
Zo jij bent ook verbittert tot op het bot zegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterf dood, en neem je raaksvriendje mee. En nou doei.
Sneuequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg je tegenwoordig geen weltrusten meer op msn?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Rust zacht"quote:Op zondag 25 mei 2008 00:08 schreef Waas het volgende:
[..]
Zeg je tegenwoordig geen weltrusten meer op msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |