quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef PeterNB het volgende:
AUTO BIJ DE POORT !!
nou zo zie ik het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Volgens mijn dgk-afkick-therapeut moet ik het niet zien als een afscheid,
maar als een soort zomerstop. Hij zegt dat er heus wel weer een nieuw
stream-avontuur begint en dat we dan met zijn allen met frisse ideeen er weer
tegenaankunnen
Ja, was focking handig toch .....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vroegah..had je DG-Tegengas met de agenda...
Wat zijn we triest he........................quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:09 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja stemmen
en toen een beveiligingsmobilofoon
oh nu weer een auto
Over vijf minuten de herhaling op NED 1 .......quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:02 schreef akveor het volgende:
Ik word werkelijk niet goed.... overal duikt Jaap op en ik mis het steeds.
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat zijn we triest he........................![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat zijn we triest he........................![]()
![]()
![]()
Een andere tip die mijn therapeut gaf was om een andere taal te gaan leren en dat tequote:
Weer een auto ! Je krijgt nu al dat stappubliek uit de buurt wat nog effequote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
heel triest,
maar ik ben toch blij dat ik ff heen en weer kan klikken als ik geluid hoor
Skinnydippende stappers....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Weer een auto ! Je krijgt nu al dat stappubliek uit de buurt wat nog effe
bij De Kooi wil gaan kijken
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een andere tip die mijn therapeut gaf was om een andere taal te gaan leren en dat te
combineren met een buitenlandse big-brother die nu zou lopen, maar dat ging mij weer net iets
te ver
De nacht was echt top en het afscheid ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:18 schreef bosb het volgende:
Ik vind ook wel dat we de FEBO moeten bedanken voor deze geboden mogelijkheid.. Dit is een goede vorm van langzaam maar zeker wennen.
Heb eigenlijk de stille hoop dat er zometeen nog even door het hele huis gezapt wordt, om ons ervan te overtuigen dat het echt helemaal leeg en over is.... (achterlijke verslaving eigenlijk)
Denk wel dat er nog regie aanwezig is, anders zouden ze de boel niet open laten staan, maar heb eerder vanavond ook al de nodige activiteit bij de ingang gezien, dus misschien mag de regie nu een weekje lekker vakantie vieren en de voorraad cola light opdrinken???? er zal iig niemand in de MB slapen, want daar is geen bed meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Skinnydippende stappers....![]()
![]()
![]()
Regie mogen we een ouwerwetse streamlock? Op het het zwembad.... aaaaach toe.... please...
Jij denkt dat daar nog iemand zit (behalve de beveiliging) ?????quote:
Denk wel dat er nog iemand zit.... Als er iets mis gaat (een of andere gestoorde gek die mot krijgt met de beveiliging oid) moet er iemand zijn om die streams en audio weg te krijgen lijkt me..... Eerder vanavond werd er met de lichten gespeeld... Denk niet dat Flens er nog zit, maar er zal vast wel iemand zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar nog iemand zit (behalve de beveiliging) ?????
Mijn maatje (heeft dgk opgebouwd) is gevraagd om vanaf 31 mei de boel
af te komen breken. Tevens is er 31 mei een feestje voor het personeel
(de techniek).
Klopt ik zou maar streams blijven kijken Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk wel dat er nog iemand zit.... Als er iets mis gaat (een of andere gestoorde gek die mot krijgt met de beveiliging oid) moet er iemand zijn om die streams en audio weg te krijgen lijkt me..... Eerder vanavond werd er met de lichten gespeeld... Denk niet dat Flens er nog zit, maar er zal vast wel iemand zijn.
Ze zullen ook wel open huis gaan doen deze week, misschien ook op streams?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk wel dat er nog iemand zit.... Als er iets mis gaat (een of andere gestoorde gek die mot krijgt met de beveiliging oid) moet er iemand zijn om die streams en audio weg te krijgen lijkt me..... Eerder vanavond werd er met de lichten gespeeld... Denk niet dat Flens er nog zit, maar er zal vast wel iemand zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me trouwens nog mee dat de streams überhaupt actief zijn, ik had allang een testbeeld of helemaal geen beeld verwacht
OOOOHHMYGOD, Zometeen is iedereen te pakken genomen door het GoudenKooiMonster en is de Heule Febo doodgebeten daardoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik vond hem ijzersterk en verbaal goed tegengas geven ..... zit nu de herhaling tequote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:16 schreef blomst het volgende:
Hoe deed Jaap het bij de EO??
Wie weet nog een spannende ontknopingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik zou maar streams blijven kijken Je weet maar nooit
Altijd gezellig als ze tijdens een feestje de boel afbreken...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar nog iemand zit (behalve de beveiliging) ?????
Mijn maatje (heeft dgk opgebouwd) is gevraagd om vanaf 31 mei de boel
af te komen breken. Tevens is er 31 mei een feestje voor het personeel
(de techniek).
Zou het licht in het zwembad nog aan staan ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Skinnydippende stappers....![]()
![]()
![]()
Regie mogen we een ouwerwetse streamlock? Op het het zwembad.... aaaaach toe.... please...
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het licht in het zwembad nog aan staan ?
Misschien dat nowlive morgen een vliegtuigje kan sturen om dat te controlerenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het licht in het zwembad nog aan staan ?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Misschien dat nowlive morgen een vliegtuigje kan sturen om dat te controleren
Ik mis optie: alles best, zolang Brian maar niet won!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:57 schreef Disana het volgende:
Op de Tien site: Jaap de winaar! Verrassing?
Nooit verwacht! 31%
Ik voelde 'm langzaam aankomen... 50%
Nooit aan getwijfeld! 19%
Hoe Ziet u datquote:
Waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was focking handig toch .....
T blijkt dus dat Brain de meeste stemmen van het publiek had maar dat de halve finale de doorslag heeft gegeven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit nog es effe dat gesprek met Jaap en zijn Vader van vanacht terug te
luisteren waarin Pa Amesz effe zijn berekening uitlegt van de halve finale.
Papa Jaap is dus ook echt niet dom he
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit nog es effe dat gesprek met Jaap en zijn Vader van vanacht terug te
luisteren waarin Pa Amesz effe zijn berekening uitlegt van de halve finale.
Papa Jaap is dus ook echt niet dom he
Ik heb toch maar ff 1010 ge sms-edquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet nog een spannende ontknoping
Ze gaan de hele boel misschien (want daar wordt nog over gepraat) toch volledig afbreken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef akveor het volgende:
(Wat valt er eigenlijk af te breken? Dacht zelf meer aan een nieuw likje verf en op naar het volgende avontuur).
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, eigenlijk is er niet echt meer een "COS" dus vraag me af wanneer de boel hier écht opslot gaat
Ik zie er een soort grijze dunne man bij met einstein-haar en een snorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
ik zou wel willen weten watvoor gezicht erbij hoort.
*gooit snel ff de streams aan*quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor een kikker! Het zal toch niet he!
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:11 schreef STAP01 het volgende:
ZE ZIJN TERUGGEKOMEN VOOR ONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK DACHT HUUB TE HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik meende dat Jaap had verteld dat hij het eten en dik zijn van zijn vader had.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie er een soort grijze dunne man bij met einstein-haar en een snor
quote Pa: "ze staan in rijen van drie opgesteld en het kost je klauwen geld !"![]()
Wie is dat op plaatje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:39 schreef Desii het volgende:
En in de 3800e COS mag hij toch niet ontbreken![]()
[ afbeelding ]
Mazaru de gekste![]()
Truste Peterquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:42 schreef PeterNB het volgende:
Ja ik ga naar bed en hoop morgen COS 3808 gewoon aan te treffen !!![]()
TRUSTEN LIEVE FOKKERTJES EN SUC6 STERKTE AAN DE NACHTPLOEG !
Misschien gaat er nog wat gebeuren en treffen we COS3810 nog wel aan! Spannend!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:42 schreef PeterNB het volgende:
Truste Peet en tot morguhquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:42 schreef PeterNB het volgende:
Ja natuurlijk joh, is toch begrijpelijk? Je verstand kan wel zoveel zeggen... dat het beter voor je is en dat je meer tijd overhoudt om nuttige dingen te doen, enzovoorts... Maar je gevoel is er gewoon enorm aan gewend geraakt en wil meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Waarom klik ik steeds maar weer op de streams!!!!!??? Ik kan het niet helpen, het gaat vanzelf. Ik type wat hier in de COS en dan druk ik op 'invoeren' en dan klik ik op De Gouden Kooi Live.........Ik dacht blij te zijn dat het afgelopen zou zijn maar ik moet toch nog heel erg wennen.
Net zoiets als stoppen met roken bijv. je bent gewend om dat sigaretje te pakken zoietsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk joh, is toch begrijpelijk? Je verstand kan wel zoveel zeggen... dat het beter voor je is en dat je meer tijd overhoudt om nuttige dingen te doen, enzovoorts... Maar je gevoel is er gewoon enorm aan gewend geraakt en wil meer.
Precies, alhoewel stoppen met roken natuurlijk een echte nachtmerrie isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Net zoiets als stoppen met roken bijv. je bent gewend om dat sigaretje te pakken zoiets
Welterusten Disanaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, alhoewel stoppen met roken natuurlijk een echte nachtmerrie is![]()
Ik ga naar bed, ik ben gewoon moe van de eerste afkickverschijnselen. Welterusten allemaal en (ja toch, het kan nog) tot morgen![]()
Ik herken precies wat je bedoeld, had het zelf ook toen ik DGK/BB nog intensief volgde, maar na een paar dagen is dat al een heel stuk minder!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Donnie29 het volgende:
Weet je wat ik erg vind.. de stilte.. en ik doe ook echt andere dingen, maar vaak met de stemmen op de achtergrond..
Idd, dat kost tijd...(soms veel tijd)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets wat in je systeem is geslopen delete je niet zomaar
BongieBoy!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik herken precies wat je bedoeld, had het zelf ook toen ik DGK/BB nog intensief volgde, maar na een paar dagen is dat al een heel stuk minder!
Het gaat niet eens zo om het programma, maar om het gezamelijk beleven van dat programma, voor mij danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat kost tijd...(soms veel tijd)
En DGK was natuurlijk een zeer langdurend programma daar was BB met 3mnd natuurlijk niets bij, daar kick je niet zomaar van af natuurlijk
Gelukkig komt het EK snel dat scheelt mss toch een beetje
Lief!quote:
Hoezo die overstap dan?quote:Ben vandaag wel over gestapt op karnemelk ipv chocomel, dussssssss...van dgk valt ook wel af te kicken
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
BongieBoy!!![]()
Ben vandaag wel over gestapt op karnemelk ipv chocomel, dussssssss...van dgk valt ook wel af te kicken
Van Bommel doet niet meequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat kost tijd...(soms veel tijd)
En DGK was natuurlijk een zeer langdurend programma daar was BB met 3mnd natuurlijk niets bij, daar kick je niet zomaar van af natuurlijk
Gelukkig komt het EK snel dat scheelt mss toch een beetje
Snap ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo om het programma, maar om het gezamelijk beleven van dat programma, voor mij dan
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Smash-it het volgende:
Pfff, nog steeds geen tijd om een eigen leven te hebben. Die COSsen blijven maar gaan zeg! Dieenebart, goed aanbod als tussendoortje(4 COSsen geleden ofzo, ik moet nog veel bijlezen)!
Maar ik heb het mooiste gemist dus, het afscheid haha. Lekker dan! Ik dacht toen het zwembad kwam vanmiddag dat het over was en ben wegegaan.
Het is bijna niet bij te lezen hoor, heb ook veel bijgelezen maar op een gegeven moment gewoon gestopt, teveel van het goedequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Smash-it het volgende:
Pfff, nog steeds geen tijd om een eigen leven te hebben. Die COSsen blijven maar gaan zeg! Dieenebart, goed aanbod als tussendoortje(4 COSsen geleden ofzo, ik moet nog veel bijlezen)!
Maar ik heb het mooiste gemist dus, het afscheid haha. Lekker dan! Ik dacht toen het zwembad kwam vanmiddag dat het over was en ben wegegaan.
Eerder verward..stond in de winkel en dacht wat moet ik nu? Geen streams, dus ook geen chocomel meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief!![]()
[..]
Hoezo die overstap dan?
Was je het zat?
Dat zegt me niet zoveel, ben niet echt bekend met spelers etc.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerder verward..stond in de winkel en dacht wat moet ik nu? Geen streams, dus ook geen chocomel meer![]()
is dat bij hidi?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Ziet het volgende:
chiel beelen is op stream 2
heeft weinig geslapen,
want hij heeft geesten opgeroepen vannacht.
(hij is er zelf ook een, dus dat moet niet moeilijk geweest zijn)
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef dieenebart het volgende:
Het blijft natuurlijk wel een commercieel bedrijf, he![]()
Als je wat wilt doen aan waardeloze mensen op belangrijke posities, stel ik voor om met z'n allen een politiek forum te beginnen om het huidige kabinet op z'n flikker te geven.
Smash-it, je mag (tot Dementor klaar voor je is) wel bij mij uithuilen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |