Waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was focking handig toch .....
T blijkt dus dat Brain de meeste stemmen van het publiek had maar dat de halve finale de doorslag heeft gegeven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit nog es effe dat gesprek met Jaap en zijn Vader van vanacht terug te
luisteren waarin Pa Amesz effe zijn berekening uitlegt van de halve finale.
Papa Jaap is dus ook echt niet dom he
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit nog es effe dat gesprek met Jaap en zijn Vader van vanacht terug te
luisteren waarin Pa Amesz effe zijn berekening uitlegt van de halve finale.
Papa Jaap is dus ook echt niet dom he
Ik heb toch maar ff 1010 ge sms-edquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet nog een spannende ontknoping
Ze gaan de hele boel misschien (want daar wordt nog over gepraat) toch volledig afbreken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef akveor het volgende:
(Wat valt er eigenlijk af te breken? Dacht zelf meer aan een nieuw likje verf en op naar het volgende avontuur).
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, eigenlijk is er niet echt meer een "COS" dus vraag me af wanneer de boel hier écht opslot gaat
Ik zie er een soort grijze dunne man bij met einstein-haar en een snorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef Ziet het volgende:
ik zou wel willen weten watvoor gezicht erbij hoort.
*gooit snel ff de streams aan*quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor een kikker! Het zal toch niet he!
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:11 schreef STAP01 het volgende:
ZE ZIJN TERUGGEKOMEN VOOR ONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK DACHT HUUB TE HOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik meende dat Jaap had verteld dat hij het eten en dik zijn van zijn vader had.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie er een soort grijze dunne man bij met einstein-haar en een snor
quote Pa: "ze staan in rijen van drie opgesteld en het kost je klauwen geld !"![]()
Wie is dat op plaatje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:39 schreef Desii het volgende:
En in de 3800e COS mag hij toch niet ontbreken![]()
[ afbeelding ]
Mazaru de gekste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |