De nacht was echt top en het afscheid ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:18 schreef bosb het volgende:
Ik vind ook wel dat we de FEBO moeten bedanken voor deze geboden mogelijkheid.. Dit is een goede vorm van langzaam maar zeker wennen.
Heb eigenlijk de stille hoop dat er zometeen nog even door het hele huis gezapt wordt, om ons ervan te overtuigen dat het echt helemaal leeg en over is.... (achterlijke verslaving eigenlijk)
Denk wel dat er nog regie aanwezig is, anders zouden ze de boel niet open laten staan, maar heb eerder vanavond ook al de nodige activiteit bij de ingang gezien, dus misschien mag de regie nu een weekje lekker vakantie vieren en de voorraad cola light opdrinken???? er zal iig niemand in de MB slapen, want daar is geen bed meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Skinnydippende stappers....![]()
![]()
![]()
Regie mogen we een ouwerwetse streamlock? Op het het zwembad.... aaaaach toe.... please...
Jij denkt dat daar nog iemand zit (behalve de beveiliging) ?????quote:
Denk wel dat er nog iemand zit.... Als er iets mis gaat (een of andere gestoorde gek die mot krijgt met de beveiliging oid) moet er iemand zijn om die streams en audio weg te krijgen lijkt me..... Eerder vanavond werd er met de lichten gespeeld... Denk niet dat Flens er nog zit, maar er zal vast wel iemand zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar nog iemand zit (behalve de beveiliging) ?????
Mijn maatje (heeft dgk opgebouwd) is gevraagd om vanaf 31 mei de boel
af te komen breken. Tevens is er 31 mei een feestje voor het personeel
(de techniek).
Klopt ik zou maar streams blijven kijken Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk wel dat er nog iemand zit.... Als er iets mis gaat (een of andere gestoorde gek die mot krijgt met de beveiliging oid) moet er iemand zijn om die streams en audio weg te krijgen lijkt me..... Eerder vanavond werd er met de lichten gespeeld... Denk niet dat Flens er nog zit, maar er zal vast wel iemand zijn.
Ze zullen ook wel open huis gaan doen deze week, misschien ook op streams?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk wel dat er nog iemand zit.... Als er iets mis gaat (een of andere gestoorde gek die mot krijgt met de beveiliging oid) moet er iemand zijn om die streams en audio weg te krijgen lijkt me..... Eerder vanavond werd er met de lichten gespeeld... Denk niet dat Flens er nog zit, maar er zal vast wel iemand zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me trouwens nog mee dat de streams überhaupt actief zijn, ik had allang een testbeeld of helemaal geen beeld verwacht
OOOOHHMYGOD, Zometeen is iedereen te pakken genomen door het GoudenKooiMonster en is de Heule Febo doodgebeten daardoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik vond hem ijzersterk en verbaal goed tegengas geven ..... zit nu de herhaling tequote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:16 schreef blomst het volgende:
Hoe deed Jaap het bij de EO??
Wie weet nog een spannende ontknopingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik zou maar streams blijven kijken Je weet maar nooit
Altijd gezellig als ze tijdens een feestje de boel afbreken...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar nog iemand zit (behalve de beveiliging) ?????
Mijn maatje (heeft dgk opgebouwd) is gevraagd om vanaf 31 mei de boel
af te komen breken. Tevens is er 31 mei een feestje voor het personeel
(de techniek).
Zou het licht in het zwembad nog aan staan ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Skinnydippende stappers....![]()
![]()
![]()
Regie mogen we een ouwerwetse streamlock? Op het het zwembad.... aaaaach toe.... please...
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het licht in het zwembad nog aan staan ?
Misschien dat nowlive morgen een vliegtuigje kan sturen om dat te controlerenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het licht in het zwembad nog aan staan ?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Misschien dat nowlive morgen een vliegtuigje kan sturen om dat te controleren
Ik mis optie: alles best, zolang Brian maar niet won!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:57 schreef Disana het volgende:
Op de Tien site: Jaap de winaar! Verrassing?
Nooit verwacht! 31%
Ik voelde 'm langzaam aankomen... 50%
Nooit aan getwijfeld! 19%
Hoe Ziet u datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |