Verbazingwekkend is het niet, dat de nationale moraalridder zo onbeschoft deed tegen Jaap.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:39 schreef Ziet het volgende:
peter R deed zo minachtend omdat ie vandeweek natuurlijk al zijn beste dag in zijn carriere had...
vandaag was een domper, want de dader heeft niet bekend.
Ja ik denk ff kijken hoe het met het afkicken gaat, weet wel dat ik ten tijde van BB 2 mr zap had (dat was de eerste kabelkastje van @home) en keek ik dus elke avond en ik viel wel in een klein gatje doen dat wegviel, had je hard gewerkt) en dan s;nacht BB2.quote:
Je moet inmiddels toch ook wel weten dat niets zo groot is als het ego van Peter de Vries.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:33 schreef Urquhart het volgende:
Jaap stond goed zijn mannetje. De minachting van De Vries viel me tegen
quote:
Zo is dat (is dat zo?).quote:
expats?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:54 schreef Disana het volgende:
Ook de expats weten ervan:
http://www.dutchnews.nl/n(...)llion_in_reality.php
Is het erg met je? Geef jezelf een dagje of vier (zegt mijn vriend), dan is alles weer goed... wat streamen betreft. Hoe het met ons hier moet qua afscheid... geen idee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:52 schreef PeterNB het volgende:
En dan toch weer effe de streams aanzetten he
(voor de niet-streamers) we zien en horen...................................De Poort
niet de moeite van het kijken waard dus..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:56 schreef MargrietV het volgende:
Boulevard vond dat Jaap de kijkers belazerd had met zijn goede doelen. Eisen dat hij alsnog aan de goede doelen gaat geven en verder hadden ze niet zoveel goede woorden voor Jaap over.
Sorry, expatriots. Een veelgebruikte term voor mensen die in een ander land zijn gaan wonen, uitgezonderd vluchtelingen.quote:
Nou, dat is precies wat ik al een 'paar' keer gedacht heb vandaag......quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe het met ons hier moet qua afscheid... geen idee.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het erg met je? Geef jezelf een dagje of vier (zegt mijn vriend), dan is alles weer goed... wat streamen betreft. Hoe het met ons hier moet qua afscheid... geen idee.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:02 schreef akveor het volgende:
Ik word werkelijk niet goed.... overal duikt Jaap op en ik mis het steeds.
Ahhhh... hier heb je een zakdoekjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, dat is precies wat ik al een 'paar' keer gedacht heb vandaag......
Hoe en waar moet ik nou alle cossers hun commentaar (etc) lezen...... dat kan toch niet zomaar stoppen
*sentimenteel word*
Volgens mijn dgk-afkick-therapeut moet ik het niet zien als een afscheid,quote:
Er is een verschil tussen je er mee kunnen redden en het makkelijk kunnen redden met luxe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Armlastige student? Ja als je alles aan eten uitgeeft, red je het nooit! Ken heel veel studenten, die het er goed mee kunnen redden..... redenatie... dus lariekoek!
daarvoor is wel geld nodig hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:36 schreef MargrietV het volgende:
Geld is niet het belangrijkste in het leven. Tevreden zijn met wat je hebt en gezond van lijf en leden is belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |