Ik herken precies wat je bedoeld, had het zelf ook toen ik DGK/BB nog intensief volgde, maar na een paar dagen is dat al een heel stuk minder!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Donnie29 het volgende:
Weet je wat ik erg vind.. de stilte.. en ik doe ook echt andere dingen, maar vaak met de stemmen op de achtergrond..
Idd, dat kost tijd...(soms veel tijd)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets wat in je systeem is geslopen delete je niet zomaar
BongieBoy!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik herken precies wat je bedoeld, had het zelf ook toen ik DGK/BB nog intensief volgde, maar na een paar dagen is dat al een heel stuk minder!
Het gaat niet eens zo om het programma, maar om het gezamelijk beleven van dat programma, voor mij danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat kost tijd...(soms veel tijd)
En DGK was natuurlijk een zeer langdurend programma daar was BB met 3mnd natuurlijk niets bij, daar kick je niet zomaar van af natuurlijk
Gelukkig komt het EK snel dat scheelt mss toch een beetje
Lief!quote:
Hoezo die overstap dan?quote:Ben vandaag wel over gestapt op karnemelk ipv chocomel, dussssssss...van dgk valt ook wel af te kicken
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
BongieBoy!!![]()
Ben vandaag wel over gestapt op karnemelk ipv chocomel, dussssssss...van dgk valt ook wel af te kicken
Van Bommel doet niet meequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dat kost tijd...(soms veel tijd)
En DGK was natuurlijk een zeer langdurend programma daar was BB met 3mnd natuurlijk niets bij, daar kick je niet zomaar van af natuurlijk
Gelukkig komt het EK snel dat scheelt mss toch een beetje
Snap ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo om het programma, maar om het gezamelijk beleven van dat programma, voor mij dan
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Smash-it het volgende:
Pfff, nog steeds geen tijd om een eigen leven te hebben. Die COSsen blijven maar gaan zeg! Dieenebart, goed aanbod als tussendoortje(4 COSsen geleden ofzo, ik moet nog veel bijlezen)!
Maar ik heb het mooiste gemist dus, het afscheid haha. Lekker dan! Ik dacht toen het zwembad kwam vanmiddag dat het over was en ben wegegaan.
Het is bijna niet bij te lezen hoor, heb ook veel bijgelezen maar op een gegeven moment gewoon gestopt, teveel van het goedequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Smash-it het volgende:
Pfff, nog steeds geen tijd om een eigen leven te hebben. Die COSsen blijven maar gaan zeg! Dieenebart, goed aanbod als tussendoortje(4 COSsen geleden ofzo, ik moet nog veel bijlezen)!
Maar ik heb het mooiste gemist dus, het afscheid haha. Lekker dan! Ik dacht toen het zwembad kwam vanmiddag dat het over was en ben wegegaan.
Eerder verward..stond in de winkel en dacht wat moet ik nu? Geen streams, dus ook geen chocomel meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief!![]()
[..]
Hoezo die overstap dan?
Was je het zat?
Dat zegt me niet zoveel, ben niet echt bekend met spelers etc.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerder verward..stond in de winkel en dacht wat moet ik nu? Geen streams, dus ook geen chocomel meer![]()
is dat bij hidi?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Ziet het volgende:
chiel beelen is op stream 2
heeft weinig geslapen,
want hij heeft geesten opgeroepen vannacht.
(hij is er zelf ook een, dus dat moet niet moeilijk geweest zijn)
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:31 schreef dieenebart het volgende:
Het blijft natuurlijk wel een commercieel bedrijf, he![]()
Als je wat wilt doen aan waardeloze mensen op belangrijke posities, stel ik voor om met z'n allen een politiek forum te beginnen om het huidige kabinet op z'n flikker te geven.
Smash-it, je mag (tot Dementor klaar voor je is) wel bij mij uithuilen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |