Station goor Pwnd....Maar goed als je dan toch in goor bent ga dan ff Goor 'in'quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:15 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen lui
sta je op het station in goor, hebben ze defect materieel, ofwel trein stuk. en rijdt de trein dus niet
Ja haat voetbal, zit in de sport crew, en heeft een oranjefan tagjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:58 schreef dennistd het volgende:
Ik ben voor Twente, maar ik haat voetbal, dus post ik hier en niet in een FC Twente-topic.
rond 1400 uur ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:12 schreef Samzz het volgende:
Hengelo? Hoe laat? Wahaaaaant ik heb volgensmij een concert Zaterdag avond/nacht!
Tof, hoe was Marco van Basten??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Het is zó raar weer johIk ben vandaag bij de bondscoach geweest. Erg aardige kerel, heeft ons goed kunnen helpen met ons project
![]()
Het word trouwens wel tijd dat die fackin bussen weer eens rijden!!
Waarom denk je dat ik als paardenmeid naar Marco van Basten wil? Omdat ie zo ontzettend heet is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tof, hoe was Marco van Basten??![]()
Topic bloedt idd beetje dood, ben dan ook alleen in t weekend een echte tukker!
alice cooper - Poisonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
One look could kill, my pain, your thrill!
avond remcoquote:
quote:
Weet ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er bestaat nog iets anders dan voetbal
toch welquote:
goedemorgenquote:Moggel
Ja dat klopt wel. Heet nummer.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen ya'll want a single
ya'll want a single is een liedje van kornquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap m niet Wouter...
Ik verveel me toch zo gruwelijk veel he... ik blijf erin denk ik.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:38 schreef Samzz het volgende:
Idi-idi-idi-idiooot! *zingt*
Ik moet een knuffel...
Nee, en daar baal ik ontzettend vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ya'll want a single is een liedje van korn
ga een rondje fietsenrondje met de bus gaat niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:38 schreef Samzz het volgende:
Idi-idi-idi-idiooot! *zingt*
Ik moet een knuffel...
kusje op?quote:
Liever een oplossing zodat ie verrekte bussen gaan rijden en ik iig mijn assessments kan doen straksquote:
heb jij autorijbewijs?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever een oplossing zodat ie verrekte bussen gaan rijden en ik iig mijn assessments kan doen straks
Op de trekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij autorijbewijs?
je knol loopt zeker niet zo ver
quote:
Tuurlijk heb ik een rijbewijs. Maar waarom met de auto als het openbaar vervoer me gratis brengt. Enig nadeeltje... de bussenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij autorijbewijs?
je knol loopt zeker niet zo ver
tjah de bus brengt je niet bij school. en je wilt ook niet fietsen. dus wordt het autoquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik een rijbewijs. Maar waarom met de auto als het openbaar vervoer me gratis brengt. Enig nadeeltje... de bussen
of geen schoolquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah de bus brengt je niet bij school. en je wilt ook niet fietsen. dus wordt het auto
Hoezo ik wil niet fietsen? Ik weet niet hoe graag jij over de snelweg fietst, maar dat staat niet op mijn 'to-do' lijst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah de bus brengt je niet bij school. en je wilt ook niet fietsen. dus wordt het auto
Ja genie, daar was ik zelf ook al opgekomenquote:
je kunt ook een alternatieve route opzoekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo ik wil niet fietsen? Ik weet niet hoe graag jij over de snelweg fietst, maar dat staat niet op mijn 'to-do' lijst.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja genie, daar was ik zelf ook al opgekomen
ze zijn wel leuk jahquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iron Maiden is geniaal.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Samzz het volgende:
Whooooo die blauwe plek op m'n kont is haast zwart
Moest stiekem wel een klein beetje lachenquote:
Beetje enthousiast op de treinstoel willen gaan zitten en dan ipv op het kussen op de houten leuning belanden. Auwquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moest stiekem wel een klein beetje lachen!
Is deze jongen toch een volleerd fotomodel hoor! Net focking een fotoreportage gemaakt van hier tot aan Tokio met picca's van mij wat in een blad komen voor de bank
! Beetje lopen en een telefoon aan je oor
!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje enthousiast op de treinstoel willen gaan zitten en dan ipv op het kussen op de houten leuning belanden. Auw
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef Samzz het volgende:
Gaat wel weer over.
Ach, beetje blauw is een keer weer wat anders.quote:
Ik heb alles orgineelquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
ik heb alles van ze (op de computer)
verdiepen in AC/DC?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik luister AC/DC. Beetje verdiepen in de materie is volgenmij wel gewenst...
Ja ik ken maar twee liedjes van zequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
verdiepen in AC/DC?
ik had trouwens gehoord dat AC/DC weer een optreden wil geven
Ik heb helemaal niks van ze. Vind het niet mooi.quote:
bliksems.quote:
welke?quote:
Oh dan ken ik er al drie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke?
TNT
thunderstruck
whole lotta rosie
deze moet je zeker kennen. en dat zijn er dus 3
ok. dan zou ik eens wat gaan downlenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan ken ik er al drie!
Thunderstruck, Highway to hell en Whole lotta rosie ken ik
Dat mag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks van ze. Vind het niet mooi.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:03 schreef Samzz het volgende:
Oh wacht, TNT ken ik ook wel, wist alleen niet dat ie zo heet![]()
Al is dat opzich wel logisch als je de tekst luistert... maar goed.
Ik nu ook. Was wel benieuwd eigenlijk. Maar ik vind het niet mooi...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik niet.
Iron Maiden - Brighter Than A Thousand Suns
Hahaha. Probeer Iron Maiden's Blood Brothers eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nu ook. Was wel benieuwd eigenlijk. Maar ik vind het niet mooi...
Vriendlief vind het wel tof geloof ik.
Is mijn muziek gewoon niet helemaal... ik ben meer van de Bryan Adams, Meat Loaf enz. muziekquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha. Probeer Iron Maiden's Blood Brothers eens
Ooja, mag ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is mijn muziek gewoon niet helemaal... ik ben meer van de Bryan Adams, Meat Loaf enz. muziek
Succes!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:43 schreef Samzz het volgende:
Pffff ik ga zo maar eens even omkleden en naar m'n paardenbeestje
middagquote:
Goedemiddag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |