Station goor Pwnd....Maar goed als je dan toch in goor bent ga dan ff Goor 'in'quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:15 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen lui
sta je op het station in goor, hebben ze defect materieel, ofwel trein stuk. en rijdt de trein dus niet
Ja haat voetbal, zit in de sport crew, en heeft een oranjefan tagjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:58 schreef dennistd het volgende:
Ik ben voor Twente, maar ik haat voetbal, dus post ik hier en niet in een FC Twente-topic.
rond 1400 uur ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:12 schreef Samzz het volgende:
Hengelo? Hoe laat? Wahaaaaant ik heb volgensmij een concert Zaterdag avond/nacht!
Tof, hoe was Marco van Basten??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:56 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Het is zó raar weer johIk ben vandaag bij de bondscoach geweest. Erg aardige kerel, heeft ons goed kunnen helpen met ons project
![]()
Het word trouwens wel tijd dat die fackin bussen weer eens rijden!!
Waarom denk je dat ik als paardenmeid naar Marco van Basten wil? Omdat ie zo ontzettend heet is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tof, hoe was Marco van Basten??![]()
Topic bloedt idd beetje dood, ben dan ook alleen in t weekend een echte tukker!
alice cooper - Poisonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
One look could kill, my pain, your thrill!
avond remcoquote:
quote:
Weet ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er bestaat nog iets anders dan voetbal
toch welquote:
goedemorgenquote:Moggel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |