Ja dat klopt wel. Heet nummer.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen ya'll want a single
ya'll want a single is een liedje van kornquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap m niet Wouter...
Ik verveel me toch zo gruwelijk veel he... ik blijf erin denk ik.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:38 schreef Samzz het volgende:
Idi-idi-idi-idiooot! *zingt*
Ik moet een knuffel...
Nee, en daar baal ik ontzettend vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ya'll want a single is een liedje van korn
ga een rondje fietsenrondje met de bus gaat niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:38 schreef Samzz het volgende:
Idi-idi-idi-idiooot! *zingt*
Ik moet een knuffel...
kusje op?quote:
Liever een oplossing zodat ie verrekte bussen gaan rijden en ik iig mijn assessments kan doen straksquote:
heb jij autorijbewijs?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever een oplossing zodat ie verrekte bussen gaan rijden en ik iig mijn assessments kan doen straks
Op de trekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij autorijbewijs?
je knol loopt zeker niet zo ver
quote:
Tuurlijk heb ik een rijbewijs. Maar waarom met de auto als het openbaar vervoer me gratis brengt. Enig nadeeltje... de bussenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij autorijbewijs?
je knol loopt zeker niet zo ver
tjah de bus brengt je niet bij school. en je wilt ook niet fietsen. dus wordt het autoquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik een rijbewijs. Maar waarom met de auto als het openbaar vervoer me gratis brengt. Enig nadeeltje... de bussen
of geen schoolquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah de bus brengt je niet bij school. en je wilt ook niet fietsen. dus wordt het auto
Hoezo ik wil niet fietsen? Ik weet niet hoe graag jij over de snelweg fietst, maar dat staat niet op mijn 'to-do' lijst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah de bus brengt je niet bij school. en je wilt ook niet fietsen. dus wordt het auto
Ja genie, daar was ik zelf ook al opgekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |