je kunt ook een alternatieve route opzoekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo ik wil niet fietsen? Ik weet niet hoe graag jij over de snelweg fietst, maar dat staat niet op mijn 'to-do' lijst.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja genie, daar was ik zelf ook al opgekomen
ze zijn wel leuk jahquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iron Maiden is geniaal.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Samzz het volgende:
Whooooo die blauwe plek op m'n kont is haast zwart
Moest stiekem wel een klein beetje lachenquote:
Beetje enthousiast op de treinstoel willen gaan zitten en dan ipv op het kussen op de houten leuning belanden. Auwquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moest stiekem wel een klein beetje lachen!
Is deze jongen toch een volleerd fotomodel hoor! Net focking een fotoreportage gemaakt van hier tot aan Tokio met picca's van mij wat in een blad komen voor de bank
! Beetje lopen en een telefoon aan je oor
!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje enthousiast op de treinstoel willen gaan zitten en dan ipv op het kussen op de houten leuning belanden. Auw
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef Samzz het volgende:
Gaat wel weer over.
Ach, beetje blauw is een keer weer wat anders.quote:
Ik heb alles orgineelquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
ik heb alles van ze (op de computer)
verdiepen in AC/DC?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik luister AC/DC. Beetje verdiepen in de materie is volgenmij wel gewenst...
Ja ik ken maar twee liedjes van zequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
verdiepen in AC/DC?
ik had trouwens gehoord dat AC/DC weer een optreden wil geven
Ik heb helemaal niks van ze. Vind het niet mooi.quote:
bliksems.quote:
welke?quote:
Oh dan ken ik er al drie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke?
TNT
thunderstruck
whole lotta rosie
deze moet je zeker kennen. en dat zijn er dus 3
ok. dan zou ik eens wat gaan downlenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan ken ik er al drie!
Thunderstruck, Highway to hell en Whole lotta rosie ken ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |