quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:56 schreef wilmadonna het volgende:
oh spannend miss_sly... hopelijk mag je tussendoor dan een behandeling doen!
Maar misschien is het ook een keer goed om je lichaam wat rust te geven tussendoor.... ik bedoel... het zijn zware behandelingen en het is vrij zwaar voor je lichaam... (en geest)
Maar ik snap helemaal dat je niet kunt wachten!
Diaan: ik had vorige keer ook zo'n rode plek van de pregnyl... en als je je hand erop legt, voelt het wat warm aan, ook tijdens het spuiten voel ik dat de vloeistof warm naar binnen komt. Misschien is het een overgevoelige reaktie ofzo... heb het nagevraagd, kan geen kwaad, is zo bij sommige mensen.
Heb wel meteen dat ik heel onrustig ben (weet niet wat ik met mezelf aanmoet) en wat chagarijnig.... en ik heb sinds vandaag enorme kramp in mijn onderbuik, zelfs gaan zitten is erg gevoelig. Maar dat had ik vorige keer ook. Ben net een stukje gaan wandelen, zon schijnt; heerlijk!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef miss_sly het volgende:
Nou, het ziet er niet heel erg goed uit.
Het IVF-centrum zegt niets te kunnen doen. Na 3 keer IUI wordt er niet behandeld tot er een kijkoperatie is uitgevoerd. Einde verhaal.
Opname gebeld. In eerste intantie zei ze dat ik binnen 10 dagen teruggebeld word als er plaats is en dan zou het op korte termijn plaatsvinden. Als ik niet binnen 10 dagen teruggebeld word, moet ik weer bellen als ik ongesteld ben en dan gaat het zelfde verhaal weer in.
Ik heb gezegd dat ik geen (goede) cylcus heb en dus niet weet wanneer ik weer ongesteld word; dat kan wel een paar maanden duren. Ze zou dit even opnemen met de arts, en ze belt me volgende week terug. Mijn leeftijd telde niet mee, want helaas was ik niet de enige van die leeftijd.
Ik heb toen het IVF-centrum ook nog even teruggebeld en het probleem van het niet ongesteld worden voorgelegd, en hun oplossing was geen obeschermde sex. Je mag niet zwanger zijn bij een kijkoperatie en als we geen onbeschermde seks hebben, kan ik over een maand nog een keer bellen, ook al ben ik niet ongesteld.
Ik vrees dat opname ook met die oplossing gaat komen, dus de kans dat ik nu op heel korte termijn opgeroepen word, lijkt me vrij klein.
Ik ga mijn grote-geduld-award wel ernstig eer aan doen, vrees ik
Datzelfde vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:02 schreef leonieke het volgende:
Maar ik snap het niet zo goed. Stel nu, ja grote stel, dat je zwanger wordt voor de kijkoperatie dan is er toch helemaal geen probleem? Waarom mag je dan geen onbeschermde seks hebben? Of mis ik ergens iets heel belangrijks?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:02 schreef leonieke het volgende:
Maar ik snap het niet zo goed. Stel nu, ja grote stel, dat je zwanger wordt voor de kijkoperatie dan is er toch helemaal geen probleem? Waarom mag je dan geen onbeschermde seks hebben? Of mis ik ergens iets heel belangrijks?
Ik vind het alleszins heel erg kl*te voor jullie
ik heb dat een keer aan mijn gyn gevraagd... ik wist het toen ook helemaal niet meer! Volgens hem ìs er ook geen eenduidig antwoord op te geven, omdat dat per vrouw verschilt! Bij de één is de eisprong vlak vóór de dip in de temperatuur, bij de andere betekent de dip de eisprong en bij weer andere is de eisprong ná de dip, dus als de stijging begint.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet echt een eenduidig antwoord kunnen vinden/krijgen op de vraag of de eisprong nu voor, tijdens of na de dip in de temperatuur is, maar iig duidt die dip op een eisprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |