abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 15:10:51 #301
5428 crew  miss_sly
pi_58857684
Nou, het ziet er niet heel erg goed uit.

Het IVF-centrum zegt niets te kunnen doen. Na 3 keer IUI wordt er niet behandeld tot er een kijkoperatie is uitgevoerd. Einde verhaal.
Opname gebeld. In eerste intantie zei ze dat ik binnen 10 dagen teruggebeld word als er plaats is en dan zou het op korte termijn plaatsvinden. Als ik niet binnen 10 dagen teruggebeld word, moet ik weer bellen als ik ongesteld ben en dan gaat het zelfde verhaal weer in.

Ik heb gezegd dat ik geen (goede) cylcus heb en dus niet weet wanneer ik weer ongesteld word; dat kan wel een paar maanden duren. Ze zou dit even opnemen met de arts, en ze belt me volgende week terug. Mijn leeftijd telde niet mee, want helaas was ik niet de enige van die leeftijd.

Ik heb toen het IVF-centrum ook nog even teruggebeld en het probleem van het niet ongesteld worden voorgelegd, en hun oplossing was geen obeschermde sex. Je mag niet zwanger zijn bij een kijkoperatie en als we geen onbeschermde seks hebben, kan ik over een maand nog een keer bellen, ook al ben ik niet ongesteld.

Ik vrees dat opname ook met die oplossing gaat komen, dus de kans dat ik nu op heel korte termijn opgeroepen word, lijkt me vrij klein.

Ik ga mijn grote-geduld-award wel ernstig eer aan doen, vrees ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')