Jaape, ik vind ook dat jullie een dappere beslissing hebt genomen... Heel veel succes in ieder geval met alles wat je doet... en hopelijk hoef je hier nooit meer terug te komen!
Basimah, balen zeg dat het helemaal niet op wil schieten deze keer...!! Heb je nou wel een hogere dosering, of mag dat niet van de apotheek waar je dat gezeik mee had?
Wilmadonna, spannend! Klinkt wel goed! Jouw eitjes zijn mooi gegroeid! Ik moest ook de Pregnyl zetten toen 'ie 19 mm was... dus wie weet!
Miss_Sly, fijn dat je weer wat beter in je vel zit. Ik ben benieuwd hoe het vervolgtraject er nu uit gaat zien voor je...!!
Diaan, ik heb een week na de positieve test MvM over de vloer gehad. Ik vond het ook zó spannend dat ze zouden komen. Mijn test sloeg gelijk positief uit. De tweede streep was nog dikker als de eerste en dat was wel grappig, omdat ik heel veel had gedronken en dus zei dat de streep misschien niet zo donker zou zijn.
Ik heb haar nog gevraagd of zij wel eens heeft gemaakt dat een test die zij bij iemand afnam negatief was. Ze zei dat dat inderdaad wel eens gebeurd is... Ik vroeg 'en toen? Wat heb je toen gedaan?' Ze zei 'nou... ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. Stond op, ben naar het raam gelopen, om te kijken of er echt niet een klein dun streepje te zien was. En als dat dan niet zo was, gaf ik ze een test waarmee ze morgenvroeg dan een keer opnieuw konden testen... maar meestal bleek het dan inderdaad foute boel te zijn.'
Wel heel sneu... Maar gelukkig zei ze dat ze dat maar een enkele keer mee heeft gemaakt, hooguit één keer per jaar. Succes in ieder geval vanavond! Het komt vast goed...

En als dat zo is... kun je daarna heerlijk genieten van de groene-stink-flessen-fabriek op de wc