Istanbul is anders wel een zinderend boeiende stadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso geen moslimlanden. Zoals Renesite het al zegt, het trekt me niet als ongelovige.
Ook geen oorlogsladen. En geen afrikaans land. Een beetje te droogEn te ver weg. En frankrijk is het kutste land in europs.
Taal (met name het accent), eten, de personen, bah.
Ja, eigenlijk hetzelfde. Alleen frankrijk valt wel af behalve als het bijvoorbeeld een stad als Parijs is waar je ook Engels kan sprekenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso geen moslimlanden. Zoals Renesite het al zegt, het trekt me niet als ongelovige.
Ook geen oorlogsladen. En geen afrikaans land. Een beetje te droogEn te ver weg. En frankrijk is het kutste land in europs.
Frankrijk het kutste, zeker alleen in Parijs geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
80 jaar geleden was Nl grootste moslimland ter wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:35 schreef Renesite het volgende:
Met alle respect, maar sowieso een puuuur moslimland trekt mij als ongelovige sowieso al niet... daarbij is het me daar veelste warm.
Mag ik zeggen dat het me eigenlijk niets interesseert? Het gaat om hoe het atm is, en dat is in mijn ogen niet geschikt voor mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
80 jaar geleden was Nl grootste moslimland ter wereld.![]()
Vraag me echt af als dat nog het geval was, hoe 'westers' de Islam geacht zou worden en hoe de moslim / westen relaties zou zijn.
HEY!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ts begint: ik zou niet in Zuid-Afrika willen wonen, vanwege o.a. de onrust.
Alleen in parijs ja, maar daar kan ik me niks meer van herinneren. Behalve dat croissantje met jam dat ik at.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef Brullemans het volgende:
[..]
Frankrijk het kutste, zeker alleen in Parijs geweest?
Maar ik denk dat Irak mij zwaar klote lijkt om te bivakeren, heb je elke dag de kans dat er een bom op je bolle bakkus valt.
Omdat ik het saaie landen vind.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En waarom niet? Niks mis met die landen.
Je haat oorlog maar vindt kenia wel tof?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:22 schreef aychelle het volgende:
Liever niet in oorlogslanden .. sudan, irak, afganistan enzo, ook niet in colombia brazilie, zuid afrika mij te geweldadid. ook niet in aziatische landen, ik pas er gewoon niet tussen en ik werk niet zo hard. ook niet in australie of noord-afrika, liever ook geen noord-oost afrika. Blij dat ik niet in u.s.a geboren ben .. vreselijk(mensen, nepperig, eten) ook niet in he midden-oosten dus over algemeen geen moslimlanden (verder niks op tegen), niet in oosteuropa, of frankrijk, scandinavie, rusland etc. verder ALLES waar het koud, en je het gvoel hebt de enige buitenlander te zijn
Landen waar ik WEL wil wonen ...... hier (het is hier gewoon chill) , kenia, cuba, canada, portugal, dubai, zonnige rijke landen etc, etc, bla bla bla
Afrika is een prima land.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef _Nerva_ het volgende:
Afrika lijkt me niks, egypte wel.
Ik zou eigenlijk ook niet ergens anders willen wonenquote:Op maandag 26 mei 2008 06:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zou eigenlijk nergens anders willen wonen dan in nederland......
ik vrees dat ik een échte ''kaaskop'' ben
Nee, 80 jaar geleden was het Britse rijk het grootste Moslim land ter wereld. Wat tegenwoordig Pakistan, India, Bangladesh, Maleisie, Sudan en nog wat kleinere Moslimlanden zijn waren allemaal Brits.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
80 jaar geleden was Nl grootste moslimland ter wereld.![]()
Vraag me echt af als dat nog het geval was, hoe 'westers' de Islam geacht zou worden en hoe de moslim / westen relaties zou zijn.
En links landen danquote:Op maandag 26 mei 2008 16:41 schreef SeLang het volgende:
Afgezien van oorlogsgebieden is er geen enkel land waar ik niet voor een tijdje zou willen wonen.
Ik heb in communistisch China gewoondquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:21 schreef Burakius het volgende:
Polen, Letland, Litouwen, Estland, Finland, Roemenië, Bulgarije, Croatië, Albanië, Macedonië, Servië, Bosnië, Oostenrijk, Italië, Libië, India, Sri Lanka, alle Aziatische landen op Rusland en de Turkse landen na. Ik vergeet vast wel wat in Europa aan hoe ik ze noem: kontgat landen. Oja ik ben Montenegro vergeten. Voor de rest Afghanistan, Pakistan niet.
Verder: Heel Zuid-Amerika niet. + Cuba en Mexico en Panama en al die shit daar.
edit:
Heel midden en zuid-afrika hoeft ook niet.
edit 2:
Spanje en Portugal ook niet.
edit 3:
Frankrijk ook niet besef ik me. En Tsjechië ook niet. En Slowakije en Slovenië
Hongarije was ik zelfs nog vergeten besef ik me. En San Marino.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef Rhena het volgende:
[..]
ehh...
topic starten waarin je kunt aangeven in welk land je eventueel wèl zou willen wonen?
dan blijven wij toch lekker hierquote:Op maandag 26 mei 2008 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook niet ergens anders willen wonen
Dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Elk land waar oorlog is en je niet vrij kan leven.
Waarom iets anders eten dan snert.... omdat het kan, lekker en leuk is!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:23 schreef LOCALMOTION het volgende:
Als je een Nederlander bent-gewoon thuis blijven.Je hebt het al zo goed met de sociale voorzieningen--waarom
weg gaan.
wat een reden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:56 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
de gemiddelde huidskleur steeds donkerder word
NL![]()
Omdat Nederland volgebouwd is!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:23 schreef LOCALMOTION het volgende:
Als je een Nederlander bent-gewoon thuis blijven.Je hebt het al zo goed met de sociale voorzieningen--waarom
weg gaan.
Nou, ik kan uit ervaring spreken, dat je de verschillen in seizoenen wel gaan missenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef OctaviaNus het volgende:
vergeet het weer in Nederland niet...
QFT.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef MarkNMGN het volgende:
In Marokko, Turkije, Suriname of Polen.
Kut, daar woon ik al.
Misschien...maar ik vind de winter hier veels te lang duren en het regent me hier veel te vaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou, ik kan uit ervaring spreken, dat je de verschillen in seizoenen wel gaan missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |