Dat heeft idd geen uitleg nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef skiczukie het volgende:
Iran.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef MarkNMGN het volgende:
In Marokko, Turkije, Suriname of Polen.
Kut, daar woon ik al.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef rudedeltadude het volgende:
USA... ik kan de houding en grootheidswaanzin van de gemiddelde Amerikaan niet hebben.
Ik zou daar knettergek worden.
Die wilde ik eignelijk ook noemen, maar ze kunnen me iets te goed frituren, daarom heb ik ze niet genomineerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Belgievies, grauw, sjago achtergesteld land
Maar het eten is er wel lekker
Precies wat ik in gedachte had!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
So true, bovendien zou ik dan frans moeten leren en ik heb totaaaal geen aanleg voor frans...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
Naast de logische oorlogslanden zou ik nooit in frankrijk willen wonen, het is er best mooi enzo, alleen die mensen...![]()
![]()
laat jump dit niet lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat het klimaat kut is hier. De natuur verpest is door weilanden, NL totaal plat is, je alleen maar koeien en schapen overal ziet, bepaalde politieken zaken beroerd geregeld zijn, pedofilie niet hard word aangepakt, het niveau van opleidingen daalt, de gemiddelde huidskleur steeds donkerder word, de criminaliteit stijgt, enz enz.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Precies wat ik in gedachte had!
Trouwens, waarom zou je ergens anders dan NL willen wonen? NederlandRest van de wereld
![]()
Heel suggestief weerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef NanKing het volgende:
Op het moment zou ik niet graag in Gambia vertoeven.
Carnaval in Rioquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:27 schreef mvc het volgende:
Friesland, nooit maar dan ook nooit van m'n leven!
:S :Squote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Er zijn veel landen waar ik niet zou willen wonen, maar ik begin de laatste tijd eigenlijk steeds meer te twijfelen aan het land waar ik reeds woonachtig ben :S
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heb net deze binnengekregen dus kan er over een maand denk ik wel een paar noemen:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004001616218
En waarom niet? Niks mis met die landen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Duitsland. Noorwegen. En vast nog wel wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |