abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58863656
een land waar ze "volgens de islam" leven!

bv gambia waar straks alle homo's worden onthoofd...
bv iran (irak) waar je niet zomaar even een feestje kan geven en je klem kan zuipen, just for fun!

en meer van dat soort ongein wat ik lees!
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 19:35:56 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58863923
Met alle respect, maar sowieso een puuuur moslimland trekt mij als ongelovige sowieso al niet... daarbij is het me daar veelste warm.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:04:49 #53
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58867341
Sowieso geen moslimlanden. Zoals Renesite het al zegt, het trekt me niet als ongelovige.
Ook geen oorlogsladen. En geen afrikaans land. Een beetje te droog En te ver weg. En frankrijk is het kutste land in europs.

Taal (met name het accent), eten, de personen, bah.
Kaleidoscopiklimax
pi_58867712
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso geen moslimlanden. Zoals Renesite het al zegt, het trekt me niet als ongelovige.
Ook geen oorlogsladen. En geen afrikaans land. Een beetje te droog En te ver weg. En frankrijk is het kutste land in europs.

Istanbul is anders wel een zinderend boeiende stad

ikke:
Ik zou me overal thuis kunnen voelen, tenzij ik in mijn doen en laten zou worden tegengehouden.
Noord-Korea en Afganistan vallen dus zeker af.
pi_58867974
Afrika lijkt me niks, egypte wel.
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 22:37:54 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58868040
quote:

Ja, eigenlijk hetzelfde. Alleen frankrijk valt wel af behalve als het bijvoorbeeld een stad als Parijs is waar je ook Engels kan spreken !
pi_58868270
quote:

Frankrijk het kutste, zeker alleen in Parijs geweest?
Maar ik denk dat Irak mij zwaar klote lijkt om te bivakeren, heb je elke dag de kans dat er een bom op je bolle bakkus valt.
pi_58868348
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:35 schreef Renesite het volgende:
Met alle respect, maar sowieso een puuuur moslimland trekt mij als ongelovige sowieso al niet... daarbij is het me daar veelste warm.
80 jaar geleden was Nl grootste moslimland ter wereld.

Vraag me echt af als dat nog het geval was, hoe 'westers' de Islam geacht zou worden en hoe de moslim / westen relaties zou zijn.
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 23:03:31 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58868617
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

80 jaar geleden was Nl grootste moslimland ter wereld.

Vraag me echt af als dat nog het geval was, hoe 'westers' de Islam geacht zou worden en hoe de moslim / westen relaties zou zijn.
Mag ik zeggen dat het me eigenlijk niets interesseert? Het gaat om hoe het atm is, en dat is in mijn ogen niet geschikt voor mij.
pi_58869886
Sowieso trek ik het niet als het ergens heeel warm is en een hoge vochtigheidsgraad heeft.

Zweten, vies, bah
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 00:12:57 #61
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_58870195
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ts begint: ik zou niet in Zuid-Afrika willen wonen, vanwege o.a. de onrust.
HEY!!!
Daar heb ik de eerste 15 jaar van mijn leven door mogen brengen!! Enorm mooi land. Idd jammer dat het daar nu zo slecht gaat.

Ik zou best weg willen uit nederland maar ik wil zowat nergens heen. Australië en Zuid Afrika zijn mijn enige opties denk ik. De rest dus niet. Verklaring? Geen
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:17:21 #62
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_58871159
Ik heb to nu toe in 4 landen echt gewoont en 2 landen, die ik ken, (maar die laat ik erbuiten). Met wonen bedoel ik dus wonen, werken..dus leven

Mijn conclusie (met argumentatie) :

1. Ierland
Hoog welvaardsniveau, veel vrijheid, gezondheidszorg goed (indien goed verzekerd: public/private systeem is een groot verschil,maar beste zorg is voor iedereen beschikbaar als her erop aankomt) weinig serieuze criminaliteit (geweld) vriendelijke en open bevolking,
prachtig natuur. Correct politiek, overheids en politiesysteem, weinig corruptie. goede vooruitzichten (hoewel hoge kosten de aantrekkelijkheid van het land in gevaar brengen), weinig burocratie

2. Zambia,welvaardsniveau laag, maar verplaatsbaar naar gemiddeld tot hoog indien financiele middelen beschikbaar zijn, gezondheidszorg is slecht (tenzij dokter/tandarts) maar ziekenhuis wil je niet terecht komen! maar criminaliteit laag (geweld) en redelijk to goede vrijheid (privaat zeer goed, publiek redelijk afhankelijk van lokatie (homsexualiteit in openbaar is bv officieel strafbaar,maar enkel platteland KAN het een probleem zijn). Vriendelijke, positieve en open bevolking, prachtige natuur. Politiek systeem (momenteel) is goed met veel vrijheid tot kritiek (publieke discussievrijheid) , veel persoonlijke vrijheid. Justicieel systeem goed, politie corrupt, maar is vaak redelijk (als je maar niet Brits of Zuid-Afrikaans bent, dan kunnen ze een reden vinden om een boete uit je te trekken)
Economische vooruitzichten voor toekomst zijn positief

3. Nederland: hoog welvaardsniveau, gezondheidszorg goed, criminaliteit laag tot gemiddeld. vrijheid matig tot redelijk (publiek matig, privaat redelijk) kritiek: inefficient en onredelijk. redelijk vriendelijke bevolking, maar negatief. rechtssysteem: goed, maar te zwak: overheid matig tot redelijk, en politiesysteem redelijk goed (maar beperkt vanwege teveel overheidsbeperkingen en fout opgelegde policies). Vage regeling van "opsporingsambtenaren" welke helaas corrupt kunnen zijn (NS!) oa. via overheidsbeleid. Economsche vooruitzichten en stabiliteit redelijk tot goed!

4. Zuid Afrika: gemiddeld welvaardsniveau, redelijk tot goede gezondsheidzorg ( afhankelijk van ziekenhuis), criminaliteit hoog, redelijke vrijheid (privaat goed, maar publiek slecht, door gewelddadige criminaliteit, extreem corrupt politiesysteem, rechtssysteem en politiek) . Negatieve en over het algemeen onsympathieke bevolking.
Ecomomische vooruitzichten kunnen goed zijn, maar niet in het huidige klimaat. Ik vrees ervoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door edcetera op 24-05-2008 02:10:58 ]
The best firms advertise the least...
pi_58871207
moslimlanden (muv Indonesie) en oost europese landen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 24 mei 2008 @ 02:27:34 #64
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58871968
Alles behalve de US, Zweden of Brazilië.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58873198
Duitsland - te streng
Chili - daar doen ze zo eng
Amerika - dat bestaat niet echt
Koeweit - te heet
China - te druk
Schotland - te nat
Cuba - te zoet
Lapland - te koud

Twijfel over België...
pi_58876260
Alle Islamitische landen+Duitsland+landen zoals Birma, Cuba
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 15:03:59 #67
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58877684
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef Brullemans het volgende:

[..]

Frankrijk het kutste, zeker alleen in Parijs geweest?
Maar ik denk dat Irak mij zwaar klote lijkt om te bivakeren, heb je elke dag de kans dat er een bom op je bolle bakkus valt.
Alleen in parijs ja, maar daar kan ik me niks meer van herinneren. Behalve dat croissantje met jam dat ik at.
Das ook al weer 10 jaar terug
Kaleidoscopiklimax
  zondag 25 mei 2008 @ 13:22:37 #68
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_58896814
Liever niet in oorlogslanden .. sudan, irak, afganistan enzo, ook niet in colombia brazilie, zuid afrika mij te geweldadid. ook niet in aziatische landen, ik pas er gewoon niet tussen en ik werk niet zo hard. ook niet in australie of noord-afrika, liever ook geen noord-oost afrika. Blij dat ik niet in u.s.a geboren ben .. vreselijk (mensen, nepperig, eten) ook niet in he midden-oosten dus over algemeen geen moslimlanden (verder niks op tegen), niet in oosteuropa, of frankrijk, scandinavie, rusland etc. verder ALLES waar het koud, en je het gvoel hebt de enige buitenlander te zijn
Landen waar ik WEL wil wonen ...... hier (het is hier gewoon chill) , kenia, cuba, canada, portugal, dubai, zonnige rijke landen etc, etc, bla bla bla
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zondag 25 mei 2008 @ 13:54:00 #69
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_58897375
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:19 schreef skiczukie het volgende:

[..]

En waarom niet? Niks mis met die landen.
Omdat ik het saaie landen vind.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 25 mei 2008 @ 14:06:56 #70
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_58897642
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:22 schreef aychelle het volgende:
Liever niet in oorlogslanden .. sudan, irak, afganistan enzo, ook niet in colombia brazilie, zuid afrika mij te geweldadid. ook niet in aziatische landen, ik pas er gewoon niet tussen en ik werk niet zo hard. ook niet in australie of noord-afrika, liever ook geen noord-oost afrika. Blij dat ik niet in u.s.a geboren ben .. vreselijk (mensen, nepperig, eten) ook niet in he midden-oosten dus over algemeen geen moslimlanden (verder niks op tegen), niet in oosteuropa, of frankrijk, scandinavie, rusland etc. verder ALLES waar het koud, en je het gvoel hebt de enige buitenlander te zijn
Landen waar ik WEL wil wonen ...... hier (het is hier gewoon chill) , kenia, cuba, canada, portugal, dubai, zonnige rijke landen etc, etc, bla bla bla
Je haat oorlog maar vindt kenia wel tof?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_58898056
Frankrijk ook echt niet wat een scheitvolk leeft daar en die kut taal is ook sfeerverlagend. Verder geen moslim landen m.u.v Dubai gewoon omdat hun een geweldige "revolutie" meemaken.
  maandag 26 mei 2008 @ 06:03:49 #72
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58911966
Schopje naar KAA
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_58911994
ik zou eigenlijk nergens anders willen wonen dan in nederland......

ik vrees dat ik een échte ''kaaskop'' ben
pi_58911999
quote:
[b]Op zaterdag 24 mei 2008 09:12 schreef

Twijfel over België...
  maandag 26 mei 2008 @ 06:36:27 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_58912013
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef _Nerva_ het volgende:
Afrika lijkt me niks, egypte wel.
Afrika is een prima land.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')