Ik zou eigenlijk ook niet ergens anders willen wonenquote:Op maandag 26 mei 2008 06:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zou eigenlijk nergens anders willen wonen dan in nederland......
ik vrees dat ik een échte ''kaaskop'' ben
Nee, 80 jaar geleden was het Britse rijk het grootste Moslim land ter wereld. Wat tegenwoordig Pakistan, India, Bangladesh, Maleisie, Sudan en nog wat kleinere Moslimlanden zijn waren allemaal Brits.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
80 jaar geleden was Nl grootste moslimland ter wereld.![]()
Vraag me echt af als dat nog het geval was, hoe 'westers' de Islam geacht zou worden en hoe de moslim / westen relaties zou zijn.
En links landen danquote:Op maandag 26 mei 2008 16:41 schreef SeLang het volgende:
Afgezien van oorlogsgebieden is er geen enkel land waar ik niet voor een tijdje zou willen wonen.
Ik heb in communistisch China gewoondquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:21 schreef Burakius het volgende:
Polen, Letland, Litouwen, Estland, Finland, Roemenië, Bulgarije, Croatië, Albanië, Macedonië, Servië, Bosnië, Oostenrijk, Italië, Libië, India, Sri Lanka, alle Aziatische landen op Rusland en de Turkse landen na. Ik vergeet vast wel wat in Europa aan hoe ik ze noem: kontgat landen. Oja ik ben Montenegro vergeten. Voor de rest Afghanistan, Pakistan niet.
Verder: Heel Zuid-Amerika niet. + Cuba en Mexico en Panama en al die shit daar.
edit:
Heel midden en zuid-afrika hoeft ook niet.
edit 2:
Spanje en Portugal ook niet.
edit 3:
Frankrijk ook niet besef ik me. En Tsjechië ook niet. En Slowakije en Slovenië
Hongarije was ik zelfs nog vergeten besef ik me. En San Marino.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef Rhena het volgende:
[..]
ehh...
topic starten waarin je kunt aangeven in welk land je eventueel wèl zou willen wonen?
dan blijven wij toch lekker hierquote:Op maandag 26 mei 2008 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook niet ergens anders willen wonen
Dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Elk land waar oorlog is en je niet vrij kan leven.
Waarom iets anders eten dan snert.... omdat het kan, lekker en leuk is!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:23 schreef LOCALMOTION het volgende:
Als je een Nederlander bent-gewoon thuis blijven.Je hebt het al zo goed met de sociale voorzieningen--waarom
weg gaan.
wat een reden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:56 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
de gemiddelde huidskleur steeds donkerder word
NL![]()
Omdat Nederland volgebouwd is!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:23 schreef LOCALMOTION het volgende:
Als je een Nederlander bent-gewoon thuis blijven.Je hebt het al zo goed met de sociale voorzieningen--waarom
weg gaan.
Nou, ik kan uit ervaring spreken, dat je de verschillen in seizoenen wel gaan missenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef OctaviaNus het volgende:
vergeet het weer in Nederland niet...
QFT.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:20 schreef MarkNMGN het volgende:
In Marokko, Turkije, Suriname of Polen.
Kut, daar woon ik al.
Misschien...maar ik vind de winter hier veels te lang duren en het regent me hier veel te vaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou, ik kan uit ervaring spreken, dat je de verschillen in seizoenen wel gaan missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |