hehe volgens mij heeft een ceremoniemeester het nog zwaarder.. om alles in goede banen te leiden enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar dus niet dronken!
Geloof best dat je moe bent na zo'n dag, ben ceremoniemeester op een bruiloft eind juni, maar als ik dat programma zo zie word ik al moe als ik eraan denk! Haha!
ik heb gesmuld van de foto'squote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht: weer zo'n carnavalsding. Gelukkig is het dit.
Ligt 'ie open dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:54 schreef borisz het volgende:
AZ wanneer is de Van Baerlestraat nou eens klaarOhja ik had in tram 5 voor het eerst een tramcontrole op vervoersbewijzen
![]()
hmm die heb ik volgens mij ook bij mequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:19 schreef tong80 het volgende:
Sientje dit meen ik...heb je ook foto;s uit de kerkdienst. Omdat dat erg bel
angrijk voor je is.
Op Lesbos?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon uit Griekenland. Ze zijn heelhuids galand. En ma en vrienbdin kunnen er twee weken tegenaan
Beetje lekker weer daar ?? EN waar zitten ze?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon uit Griekenland. Ze zijn heelhuids galand. En ma en vrienbdin kunnen er twee weken tegenaan
En terecht... die hamburger was echt meesterlijk lekker (en grootquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef Grulez het volgende:
Nu heb ik dus zin in een hamburger...
Ik had vandaag een tripel wopper gegetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En terecht... die hamburger was echt meesterlijk lekker (en groot)
Hij ziet er ook meesterlijk uit. Daar kan mn broodje knak van zojuist niet tegenop...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En terecht... die hamburger was echt meesterlijk lekker (en groot)
Tsja daar kan ik niet mee zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kan er geen honger van krijgenHamburgers.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij ziet er ook meesterlijk uit. Daar kan mn broodje knak van zojuist niet tegenop...
Als ik wist wat het was zou ik applaudiserenquote:
niet te zuipenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef VoreG het volgende:
En ik heb zojuist Coca Cola Zero gekocht. Blegh wat ben ik hype gevoelig.
Het schijnt hetzelfde te smaken als gewone coca cola, althans daar adverteren ze mee.quote:
coca cola light smaakt het naar ja, ook niet te zuipen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnt hetzelfde te smaken als gewone coca cola, althans daar adverteren ze mee.
En je kan daarna voetballen door betonnen muren schieten!
Fantastische Belgische band die in merkwaardige Vlaams accent zingt, beetje Gorki achtig http://www.myspace.com/stabroekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik applaudiseren
Dan gaat tong80 tenminste luisterenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef methodmich het volgende:
Fixkes vind ik trouwens een leuke band. De vergelijking met Gorki zie ik echter niet echt zo, muzikaal gezien.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Eerst Rent, nu de Fixkes, we moeten niet teveel gemeen krijgen SCH!
Ben wel benieuwd nuquote:
Vond het gewoon eng wordenquote:
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
Ik ga niet luisteren.
Zijn we al vrinden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Vond het gewoon eng worden
En nu wil je zeker ook nog zeggen dat je Hyves natuurlijk ook tof vindt?
Het smaakt iig niet naar gewone Coca Cola! Afzetters!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnt hetzelfde te smaken als gewone coca cola, althans daar adverteren ze mee.
En je kan daarna voetballen door betonnen muren schieten!
http://jaapsch.hyves.nlquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb alleen nog maar Bos van Hools
Ik ben in slaap gevallenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
Hier staat het nieuwe album
http://www.last.fm/music/Fixkes/Fixkes
Ik zal eens even mailen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, waarom niet meedoen aan de EK2008-pool? Even PM sturen of mailen.
Watjes...
Die citroenenquote:
Hosten zal ik doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef DIGGER het volgende:
Is er overigens iemand die voor mij (ik heb er de ballen verstand van) in het rijtje in m'n usericon nog een Italiaanse vlag doorheen ken mikken? plaats in de serie maakt niet zo veel uit, maar het is het enige wat eigenlijk nog ontbreekt....
Alvast dank
Heb je net de pecunia overgemaakt, invullen volgt nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, waarom niet meedoen aan de EK2008-pool? Even PM sturen of mailen.
Watjes...
Boske, al nieuws van het arbeidsfront ?quote:
Wat is er met Ed dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:22 schreef borisz het volgende:
Ah Rita is 1 van dr adviseurs kwijt.
Ed Sinke.
AlleenKai
is er nog.
Die is opgestapt als adviseur van RIta, dat zeggen ze nu bij Nova. Ed ken ik niet echt. Kai is een dweil.quote:
Ja, kan er nog niks over vinden. Die man was zo fanatiek, daar moet meer mee zijn idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is opgestapt als adviseur van RIta, dat zeggen ze nu bij Nova. Ed ken ik niet echt. Kai is een dweil.
Ed kiest voor zijn eigen bedrijf ipv TON. Tja ik geloof er niks van. Zal wel meer aan de hand zijn.
oewi..spijtig, sterkte !quote:
Ach het heeft gewoon even tijd nodig, komt wel goedquote:
Vast en zeker! Ik had ook geduld nodig, maar ben nu wel heel happy.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het heeft gewoon even tijd nodig, komt wel goed
Hoop met Ray meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vast en zeker! Ik had ook geduld nodig, maar ben nu wel heel happy.
Komt wel goed, hoop het voor je.
Okeequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vast en zeker! Ik had ook geduld nodig, maar ben nu wel heel happy.
Komt wel goed, hoop het voor je.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ach en ik ben in ieder geval 2 dagen in de week bezig, hetzij onbetaald. Maar ik blijf gewoon ervaring op doen in mijn vakgebied en dat telt natuurlijk mee.
Geen vrouwenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe is het in HOOLS?
Nee en dat zal ook nog niet gebeurenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hoeft toch nog geen droog brood te happen, hè Bos
Ga jij maar in een citroen bijten, deze wil ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de mooiste ter wereld erbij geroepen (en afblijven, she's mine)
Ach liever een huidziekte dan iets andersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:06 schreef SCH het volgende:
Die mevrouw is niet helemaal goed hoor, huidziekte denk ik.
Boeien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:06 schreef SCH het volgende:
Die mevrouw is niet helemaal goed hoor, huidziekte denk ik.
DAAROM moet je juist aan de pool van DD meedoen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik doe niet mee omdat ik het gewoon niet weet dit EK. Het kan echt alle kanten op.
Welke pool nou weer man. Ik word bestookt met al dat soort dingen, voor Roland Garros, voor het songfestival, voor de grootste piemel van FOKquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Boeien.
Waarom doe jij, sientje en EnGCatjuh niet mee aan de pool?
Ik weet het, schaamteloos lobbyen maar het is echt een leuke pool!
Hear hear. Ook Bos, Sand, borisz, Bliksem en andere Fokkers (sorry for not mentioning you guys) doen mee. Wat is nu 5 euro.....?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DAAROM moet je juist aan de pool van DD meedoen.
EKpool, buiten Fok om, net als 2,4 en 6 jaar terug.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke pool nou weer man. Ik word bestookt met al dat soort dingen, voor Roland Garros, voor het songfestival, voor de grootste piemel van FOK
Nee, sorry. Ik weet het dit jaar écht niet. En met puur gokken ben je kansloos.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DAAROM moet je juist aan de pool van DD meedoen.
Heb je me benaderd dan? Ich habe es nicht gewusst.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
EKpool, buiten Fok om, net als 2,4 en 6 jaar terug.
Alle lieverds in Hoolsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je me benaderd dan? Ich habe es nicht gewusst.
Zonde, Deze pool (met name de extra vragen) is gewoon geniaalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik weet het dit jaar écht niet. En met puur gokken ben je kansloos.
Ga je ook niet krijgen: je kunt gewoon inloggen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gehad, DD.
Gewoon in de url dat registratie weghalen en dan kom je in het inlogschermquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
Ok. Toch laat ik het aan me voorbij gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonde, Deze pool (met name de extra vragen) is gewoon geniaal
Was je netjes aan het wachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
Swingende billen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik swing ook ff de kroeg binnen [ afbeelding ]
Okay, gaat wel vaag een lichtje branden. Ik ga mee doen. Al win ik wel meestal. Is zo sneu voor al die heteromannenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alle lieverds in Hools
Je hebt een PM...
Schitterend. Jaap bleef fier overeindquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:51 schreef tong80 het volgende:
Wij zijn favoriet en moeten dat ook uitstralen.
Echt een vrouw ....denken alleen maar aan geldquote:
Pool ???? oja... moet ik nog ff aan mee doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Boeien.
Waarom doe jij, sientje en EnGCatjuh niet mee aan de pool?
Ik weet het, schaamteloos lobbyen maar het is echt een leuke pool!
Nederland - Oekraïnequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:41 schreef SCH het volgende:
borisz, nog ergens leuk voetbal te zien vandaag op de buis?
NL - Oekraïne ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:41 schreef SCH het volgende:
borisz, nog ergens leuk voetbal te zien vandaag op de buis?
Oh is dat vandaag. Dat is gelijk met het songfestival toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nederland - Oekraïne [ afbeelding ].
Ik heb het vermoeden dat het toch niet uitverkocht raakt vanavondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fuck, net een uur te laat om kaartjes voor Nederland te halen bij de ticketbox. Nu zou ik helemaal naar de Kuip moeten om een kaart te halen...
.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:37 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig kom ik per jaar misschien 2 of 3 keer bij de Mac, maar na Super Size Me gezien te hebben zweer ik mezelf nooit meer in m'n leven te gaan.
Goooooeeeedemiddag.
Zolang je schaamhaar maar netjes zitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef Ole het volgende:
Mijn stofzuiger is net ontploft.
Daar heb ik andere apparatuur voorquote:
Ik hoop op een Scandinavisch landquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
Ik bereid me voor voor vanavond, wie denken dat jullie dat gaat winnen, je mag Oekraine zeggen, want die treden als 18e op.
golfer kijkt golfenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:05 schreef tong80 het volgende:
Zit Golfer met een oranje sjaaltje voor de TV nu ?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond 75 Cents wel leuk. Geen idee welk land dat was.
jepquote:
quote:
Het echte Oranje.quote:
Dat is Volendamquote:
Shakthar Donetskquote:
FC Lorientquote:
Wolferhamton Wanderersquote:
Hull Cityquote:
gezelligquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:02 schreef appelsientje het volgende:
O had ik trouwens al verteld dat ons huis wederom is uitgesteld??? Nu tot na de bouwvak !?![]()
Hoe vaak is het ondertussen al niet uitgesteld?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:02 schreef appelsientje het volgende:
O had ik trouwens al verteld dat ons huis wederom is uitgesteld??? Nu tot na de bouwvak !?![]()
Die mogen wel promoverenquote:
Waar zit ze nou precies? Lesbos?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:09 schreef tong80 het volgende:
Ma belde net uit Griekenland Ze is al 10 kilo aangekomen na drie dagen want het drinken is gratis.
Dacht ik meld het even dat het in m'n genen zit.
Zou goed kunnen ze is met een vriendinquote:
Dat die vriendin je stiefmoeder is als ze terugkomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ze is met een vriendin
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat die vriendin je stiefmoeder is als ze terugkomen.
I think you do.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:07 schreef VoreG het volgende:
Zou ik discriminerend bezig zijn als ik eis dat ik in bussen/vliegtuigen of waar dan ook niet naast bepaalde personen wil zitten?
En dat is gebeurdquote:
Geen idee... ben de tel ondertussen kwijt geraaktquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak is het ondertussen al niet uitgesteld?
Belachelijk. Echt belachelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
Grant is ontslagen.
Oh, zou het antisemitisme zijn? Niet zo gek bij een rus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef VoreG het volgende:
Gewoon altijd de Joden de schuld geven!
Uiteraard niet gemist. Mijn nek is het enige van mij, wat hoopt dat ze niet winnenquote:
Headbangen op het Eurovisie Songfestivalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard niet gemist. Mijn nek is het enige van mij, wat hoopt dat ze niet winnen
Met Finland kan dat meestal altijd welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Headbangen op het Eurovisie Songfestival
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Headbangen op het Eurovisie Songfestival
Weet ik. Maar het klinkt zo raar als je het zegtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Finland kan dat meestal altijd wel
Het is ook raar. Maar goed mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het klinkt zo raar als je het zegt
Er komt inderdaad regelmatig een erg goede metalact uit Finland.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Finland kan dat meestal altijd wel
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
Rusland. Doen die mee?
Hebben die gewonnen?quote:
Ok, weltrusten.quote:
quote:
Hier regent 't al .... en 't is meteen koud ook.... brrrquote:
Het gaat zo regenen er zijn wel een paar druppels gevallen maar dat is het dan ookquote:Op zondag 25 mei 2008 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier regent 't al .... en 't is meteen koud ook.... brrr
Was wel vermakelijk inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
Songfestival was leuk
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
Voetbal was leuk
Leuker dan Songfestivalquote:
21.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuker dan SongfestivalHoeveelste is 75 Cents geëindigd?
Heb je ook songfestival gekeken dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuker dan SongfestivalHoeveelste is 75 Cents geëindigd?
Kut voor die ouwequote:
Ik heb wat halve finale stukken gezien. Vond ik wel genoeg voor dit jaar.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook songfestival gekeken dan?
Kroatie is 21e geworden.
Tsja, dat was de Jupiler League. Gisteren de Eredivisie, en het festival is gewoon weer ouderwets leukquote:Op zondag 25 mei 2008 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb wat halve finale stukken gezien. Vond ik wel genoeg voor dit jaar.
Doe eens jureren in de voetbalfoto-onderschriftcompetitiequote:Op zondag 25 mei 2008 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Tsja, dat was de Jupiler League. Gisteren de Eredivisie, en het festival is gewoon weer ouderwets leuk
Het songfestival is weer ouderwets leuk
Dan krijg ik zelf geen punten toch?? En ga jij me voorbijquote:Op zondag 25 mei 2008 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe eens jureren in de voetbalfoto-onderschriftcompetitie
Je krijgt een extra punt voor het jureren. En volgens mij sta ik al veels te ver achter...quote:Op zondag 25 mei 2008 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan krijg ik zelf geen punten toch?? En ga jij me voorbij
ik kom een druppel laterquote:
Gier in de top 5. Komt vast door het ESFquote:Op zondag 25 mei 2008 13:35 schreef tong80 het volgende:
Top 100 van zaterdag 24 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 280 tong80
02. 169 Lobasca
03. 162 borisz
04. 160 TheVulture
05. 159 qonmann
Ja vond het ook wel aardig, relatief weinig slechte achts.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Tsja, dat was de Jupiler League. Gisteren de Eredivisie, en het festival is gewoon weer ouderwets leuk
Het songfestival is weer ouderwets leuk
Alleen sjimz.quote:
Ben het helemaal eens. Ook van dat SCHijtenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja vond het ook wel aardig, relatief weinig slechte achts.
Winnaar had wel een goed nummer op zich, enige waar ik me aan stoorde (was bij wel meer nummers het geval, die "rock opera bv idem) was de belabberde uitspraak van het Engels.
Mbt de jurering vond ik het nu soms wel overdreven snel gaan, beetje jammer. En ik zou toch graag zien dat in de punten van elk land een vakjury voor 50% meeweegt, want natuurlijk stemmen al die Roemeense gelukzoekers in Spanje op Roemenie, Natuurlijk stemmen de Serven graag op de Russen, het enige land dat politiek gezien achter ze staat (Kosovo), natuurlijk stemt Ex-Joegoslavie veel op elkaar.
Beslissend was het dit jaar niet, maar het blijft voor een aantal landen standaard een groot voordeel danwel nadeel.
Al was die Griekse Minogue equivalent op het podium gaan schijten, dan nog had ze 12 punten van Cyprus gehad.
De Gier is ineens helemaal uit de kast. Ik ben niet langer de grootste VBL-homoquote:Op zondag 25 mei 2008 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gier in de top 5. Komt vast door het ESF
Vulture is toch al heel lang uit de kast?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
De Gier is ineens helemaal uit de kast. Ik ben niet langer de grootste VBL-homo
Altijd nog wat bescheiden hoor.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vulture is toch al heel lang uit de kast?
Dirty mind, lately ?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:57 schreef Bjoro het volgende:
ik kom een druppel later....moet meteen aan Kim Holland denken, zeg maar !
Maak me maar weer jaloers met die kutpolak van jequote:
brommer kopen?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maak me maar weer jaloers met die kutpolak van je
Stop die brommer maar in je holquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |